Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: stoineff
Категория: Спорт
Прочетен: 5376895
Постинги: 592
Коментари: 8144
Гласове: 13840
Постинг
09.08.2010 19:24 - Новобранец в блога!
Автор: stoineff Категория: Други   
Прочетен: 3326 Коментари: 7 Гласове:
43

Последна промяна: 10.08.2010 06:25

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Като новобранец искам да напиша тази статия за да се сравня в бъдеще със самия себе си. Искам да разбера правилно ли съм се ориентирал в блогването, дали има някакво развитие писането или съм останал на това ниво от което тръгвам. Искам да разбера дали моето разбиране за блог е вярно. Смятам, че добрият блогър се стреми да пише полезни и креативни статии. Такива, които решават проблеми, отговарят на въпроси, учат ни на нови умения, карат ни да си задаваме въпроси за това какво искаме да направиме с живота си, кои сме и къде се намираме в обществото в което живеем. Виждам, че блоговете се използват и като форуми и чатове, нещо от което ще се постарая да избягам в моя блог. Доста автори в старанито си да бъдат на " гребена на вълната" създават изкуствен трафик в своите блогове, пишат безмислици, използват вулгарен език, с което привличат вниманието и се радват на "популярност".
Радвам се, че има и доста качествени постинги и с удоволствие поглеждам през очите на няколко автора в blog.bg. Надявам се да обогатявам личността си и да бъда полезен и на вас с нещо -  креативните, които мислите, които създавате новия стил на глобална информация.





Тагове:   блог,   блогър,   новобрнец,


Гласувай:
43


Вълнообразно


1. scarlety - Ами,много си прав!
09.08.2010 19:50
Верен ти е анализа,добре си наблюдавал!:)
Успех в осъществяването на плановете ти!
цитирай
2. stoineff - scarlety
09.08.2010 20:51
Благодаря, сам няма да успея. :) Виждам, че ще помагате, нали?
цитирай
3. eien - Едан буквичка изпусната в заглавието, но не ми пречи
10.08.2010 05:49
Всички сме новобранци тук.
Някои с малко по-дъъъъълъг стаж, а опит - никакъв.
цитирай
4. stoineff - eien
10.08.2010 06:27
Мерси за забележката, поправям се :)))))))))) може и другаде да съм изял някоя буква или запетая :)
цитирай
5. eien - Няма проблем!
10.08.2010 11:10
Аз правя също грешки. Не съм Ви обидила, надявам се!
Успех!
цитирай
6. stoineff - eien
10.08.2010 15:22
Не се обиждам дори се радвам, че ме коригирате, критикувате или хвалите. Това е обратна връзка с читателите и другите блогъри, което е важно за мен! Дава ми някаква представа!
цитирай
7. injir - ПишИ. Умееш го.
12.08.2010 11:43
ПишИ. Умееш го.
цитирай
Търсене

Спечели и ти от своя блог!