Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: stoineff
Категория: Спорт
Прочетен: 5400667
Постинги: 594
Коментари: 8145
Гласове: 13845
Постинг
21.03.2012 14:32 - Урок по маркетинг от в. "Преса"
Автор: stoineff Категория: Хоби   
Прочетен: 6437 Коментари: 11 Гласове:
22

Последна промяна: 21.03.2012 17:00

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 image



 В днешния брой на в. "Преса" е публикувана част моя статия взета от тук - blog.bg Разбира се това стана след кореспонденция и мое съгласие. Това не е толкова важно. По - важен в случая е урока по маркетинг, който могат да научат другите медии. 

Какво имам впредвид. Постинга ми дали е добър, или лош няма особено значение, важното е, че е мой и аз съм казал нещо което искам да кажа. Когато публикуват мнението ми в. "Преса" ми показва отношение (далеч съм от мисълта, че има кой знае каква литературна стойност поста ми) и нещо което другите медии не показват - независимост. 

До днес аз не бях прочел нито една буква от въпросното издание. Разбира се след като публикуваха статията ми си купих вестника за 0.60 ст. Похвалих се на мои близки, които направиха същото, а сега и на вас ви се хваля.

На 15 - та страница има една рубрика http://трибун@ В днешният брой можете да прочетете въпросната статия, а и Инвестор.БГ АД вярвам ще се зарадват на безплатната реклама (щото и blog.bg е споменат). 

Пак се отплеснах от основната тема - Маркетинга. Отдолу ще ви го изобразя схематично:

в. Преса - получава готова моя статия - безплатно
аз - получавм реклама във вестника + известност + престиж - безплатно
в. Преса получава "беклинк" (в случая обратна връзка) от мен + устна похвала пред родата (които също ще си купят вестника, а вероятно ще го направят и друг път) + Приятно впечатление, което остави у мен цялостната структура и съдържание на медията в мен (разбирай позитив за целия бранд) - безценно

Ми тичайте да го купете и вие, ако не ми вярвате :) Та така от уста на уста от лаф на лаф...



Гласувай:
20



1. анонимен - ти пък цял ден само това ли ще дъвчеш ...
21.03.2012 14:53
ти пък цял ден само това ли ще дъвчеш ве
цитирай
2. kritikar - Някой ден
21.03.2012 15:06
и за мен ще пишат по вестниците :))
цитирай
3. stoineff - kritikar
21.03.2012 15:16
Важното е да го пише в секция "Изобретател", а не в "Синя лампа" :)))))) ...
цитирай
4. sparotok - !
21.03.2012 15:59
Всичко е навързано, ако ти подпомогнеш някого, съществува голяма вероятност да те подпомогне и той.

Поздрави за публикацията!
цитирай
5. stoineff - Благодаря
21.03.2012 16:19
Павел!
цитирай
6. анонимен - ..
21.03.2012 16:23
Hякой ще трябва да черпи..
цитирай
7. cefulesteven - Поздрави! И за теб, и за "Пр...
21.03.2012 16:40
Поздрави! И за теб, и за "Преса". Наистина е хубава инициатива да се споделят статии от мрежата. А и те го правят изключително коректно, свързват се с авторите. Честито!!!
цитирай
8. detronator - Що, ти дъвка ли си търсиш?
21.03.2012 16:46
анонимен написа:
ти пък цял ден само това ли ще дъвчеш ве

цитирай
9. dorichela - Честито :):)
21.03.2012 23:50
Честито :):)
цитирай
10. анонимен - Честита радост!
22.03.2012 00:29
Попитаха те конкретно дали може да публикуват точно тази статия? Най-смешно е когато те уведомят постфактум и отдолу се мъдрее "Страницата подготви Х" .
За преписвачите - 10! Аз обаче не ги чета. Пък и в рекламните им страници има много бели полета. Това не е моят вестник, съжалявам. И без пари пак няма да го чета, защото не ми е интересен.
Известността и престижа са нещо доста относително, а понякога дори смешно.


цитирай
11. georgimet - Поздравления :)
22.03.2012 11:22
Не знам само защо си се съгласил да е безплатно - толкова ли ти е важно да имаш още "известност + престиж"? :)
За вестник "Преса" няма да коментирам - собствениците му са достатъчно красноречиви. Добре, че пускат и по нещо свястно от време на време. По-добре от никога :)
цитирай
12. stoineff - Не знам само защо си се съгласил да е ...
22.03.2012 13:18
georgimet написа:
Не знам само защо си се съгласил да е безплатно - толкова ли ти е важно да имаш още "известност + престиж"? :)

Колкото повече, толкова повече :)
цитирай
Търсене

Спечели и ти от своя блог!