Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: stoineff
Категория: Спорт
Прочетен: 5380640
Постинги: 593
Коментари: 8144
Гласове: 13842
Постинг
10.01.2011 13:31 - Из Се Ре Се ... 2
Автор: stoineff Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1767 Коментари: 4 Гласове:
57

Последна промяна: 10.01.2011 13:33

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Ето стенограма изнесена от РЗС... Коментирал съм го няколко дена по рано
Тук



Разговор № 1

Менда Стоянова:    Ало, здравей. Как си?
Ваньо Танов:    Чакам шофьора да дойде да ме вземе. Отивам към летището. Ще летя за Хелзинки.
М.С.:    Само две минути…    
В.Т.:    Добре де, слушам те.
М.С.:    Да те питам дали се запозна с човека, дето ти казах… за шеф на митницата в Пловдив?
В.Т.:    Да, видях го, обаче тая работа няма да стане. Това може да стане само през трупа ми. За тоя три затвора играят търг кой да го прибере… Ти ме караш да назначавам бандит…
М.С.:    Този човек аз гарантирам за него… Независимо какво говорят за него, той ще свърши работа…
В.Т.:    Трябва да съм умрял да го назнача… За мен той е жив престъпник.
М.С.:    Да знаеш, че аз много държа на него и ако трябва, ще занимавам дори премиера…
В.Т.:    Е… щом премиера искаш да занимаваш… иди сега, в кабинета на неговото бюро има визитки, да ти се разпише на една... писмено да ми нареди…

Разговор № 2

Ваньо Танов: Ало…
Искра Фидосова: Ало, здравей, удобно ли е?
В.Т.: Да.
И.Ф.: Днеска ли изтичаше срокът там за митницата Лом?
В.Т.: Да.
И.Ф.: Там всичко окей ли е?
В.Т.: Не е окей.
И.Ф.: Що?
В.Т.: Ами щото има, на изпита има 2,90.
И.Ф.: Как има 2,90 бе?
В.Т.: Ами 2,90 има средна оценка.
И.Ф.: Айде стига, това ще стане ебаси скандала! Значи ние тука 20 общини обиколихме (…)
източник: http://glasove.com/article-11463.php




Гласувай:
57



Следващ постинг
Предишен постинг

1. andrei - ЗАБЕЛЕЖИТЕЛНИ ОТКРОВЕНИЯ НА ФИДОСКА!
10.01.2011 13:50
ДА ВИДИМ КАК СЕГА И С КАКВИ СЕЛСКИ ТАРИКАТЛЪЦИ ЩЕ ИЗЛЕЗЕ ГЛАВАНАКА ПРЕД МЕДИИТЕ!БЛАГОДАРЯ ЗА ИНФОТО!БЪДИ ЗДРАВ!
цитирай
2. injir - Оценка 2. 90?! На колко е равна ? На ...
10.01.2011 21:46
Оценка 2.90?! На колко е равна ? На СРЕДЕН,разбира се.:)
цитирай
3. hristo27 - И на 21-та година на българската ...
11.01.2011 09:15
И на 21-та година на българската "демокрация" циркът си е запазена марка Made in Bulgaria.
Европейците ряпа да ядат! ::))))
цитирай
4. анонимен - помияри
11.01.2011 09:54
са нашите управляващи. Навлизат в личното пространство на всеки и навсякъде!
цитирай
Търсене

Спечели и ти от своя блог!