Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: stoineff
Категория: Спорт
Прочетен: 5380715
Постинги: 593
Коментари: 8144
Гласове: 13842
Постинг
15.01.2011 19:50 - Се ре се
Автор: stoineff Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2510 Коментари: 3 Гласове:
29

Последна промяна: 28.03.2013 16:21

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Може би ставам скучен. Темата за СРС, стана леко циркаджийска. Не е ясно дали изнесените разговори са достоверни, или монтирани. Ясно е, че вместо политика в България се правят интриги (Сере се). Тепърва ще се изяснява кой е прав и кой крив. Мотивите ми да напиша поста са няколко фрази хвърлени в пространството и бързо забравени. Ще ги припомня:

Борисов към министрите: Работите ли честно, няма защо да се страхувате.

Бавно разяснявам: Не съм уронвал достойнства!

Какво му е лошото на подслушването?

Тълкуванието на думите е персонално. Нека всеки сам прецени какво значат. Да продължим с последният компромат, клюка, или Сере се (Разговорът между Танов и Дянков е публикуван във вестник „Галерия“. Записът е от края на февруари или от началото на март 2010 година.):

 „Симеон Дянков: Ваньо, здравей.

Ваньо Танов: Здравей. Извинявай, че пак ви притеснявам по туй... Сега, обадиха ми се моите хора, че са влезли отново в… и те работят на намалено сцепление, работят вътре. Сега, аз не знам какво сте се разбрали последно. Уговорката беше това, което имат като наличност, да го бутилират и да го изведат. Обаче те в момента произвеждат. И в дневника са намерили, че им пише при намалено сцепление, за да не бъдат хванати, че работят.

С. Д. Ами, спираш ги. Нищо не сме се разбрали. Аз нищо не съм им обещавал.

В. Т. Въпросът е, не знам, премиерът е обещал и да не каже, че аз съм пратил нарочно да ги проверяват, та да нямат изход от положението.

С. Д. Не, не, не. Премиерът ми го даде на мен и каза: "Ти се оправяй". Аз се срещнах два пъти с него, но извън това, нали, да се бутилира това, което е произведено, нищо друго не сме се разбирали. Така че, ако има нещо, ги затваряй.

В. Т. Аз исках да знам. Да не би да му е казано: "Абе, ти си работи, докато минеш през съда". Той сигурно е казал: "Аз в съда ще си платя и ще се оправя". Това исках да знам, защото сега като напишем акта и той посмъртно никога няма да си върне лиценза.

С. Д. Не, не, нямаме никакво разбирателство. Така, че си действай спокойно.

В. Т. Мм… Шефът ще подскочи страшно много. Ще каже, че е нарочно. А аз съм им възложил задачи и не мога да им кажа сега не си изпълявайте…

С. Д. Добре. Бойко да подскочи. Той беше казал аз да се оправям. Така че ще се оправям.

В. Т. Тук има свръхконтрол и той не е само на едно място, а навсякъде, за всички. И тука веднага го узурпират. И сега аз трябва да им кажа: "Недейте пишете. Недейте вършете работата".

С. Д. Да, де да. Не, не, не. Действайте си, действайте, аз ще го поема.

В. Т. Добре.

С. Д. Ще поема. Хайде, чао.

В. Т. Чао.”

По-рано в петък (14.01 2011г). вестник "Галерия" пусна поредна скандална порция СРС-та – основният герой в тях е самият премиер Бойко Борисов.

"Ако трябва, обади му се ей сега и му кажи какво сме се разбрали, защото там поех ангажимент и аз не съм Първанов. Като съм му обещал, че няма да го закачам, няма да го закачам".  – се чува на разпространения запис.


„Никога не съм молил премиера за каквото и да било съдействие и това е видно, че беше отнет лицензът на „Леденика” и делата се водеха няколко месеца.”

Това са думи на Михаил Михов, собственик на бира „Леденика” и ММ, председател на Българската федерация по баскетбол и почетен консул на Бразилия.

"Поех ангажимент да не го закачам Мишо Бирата...", казва премиерът на шефа на митниците, наричайки Михов с прякора му Мишо Бирата.

„В медиите излизат някакви записи. Аз не зная дали са достоверни. Нямам никакво пряко участие в това, което е написано и излязло в публичното пространство, но това рефлектира върху бизнеса ми”, заяви Михов.

Той посочи, че последно се е виждал с Борисов на откриването на част от многофункционалната спортна зала в столицата през септември миналата година.

На въпрос дали е споделил конкретно с президента, той отговори: “Да, сигурно, предполагам. Може и с патриарха да съм споделил, ако е бил там“.

Лицензът на "Леденика" е отнет на 8 февруари 2010 г. с решение на директора на Агенция "Митници".

Месец по-късно, през март, Михов е засечен да вечеря със съдията от Върховния административен съд Панайот Генков.

Със свое решение от 7 юни 2010 г. Административният съд София-град отменя решението на Агенция "Митници" и връща лиценза.

По този повод Михаил Михов заяви, че е вечерял много пъти със съдията от ВАС Панайот Генков, но Генков е бил член на УС на БФБ и това е била темата на вечерята.

Мишо Бирата призна за една официална среща с Ваньо Танов, която се е провела в сградата на управление “Митници” съвместно с мениджърите на пивоварната след отнемането на лиценза.

Михов се среща и с финансовия министър Симеон Дянков по този повод.

“Никога не съм бил ангажиран с нито една политическа партия до този момент , нито съм правил дарение на политическа формация през последните години”, заяви собственика на „Леденика”

 

Надявам се да спра да пиша за СРС, тоалетни, клюки, помия, компромати, убийства, лекарски грешки … спирам с изброяването … 
Българският Уотъргейт




Гласувай:
29



Следващ постинг
Предишен постинг

1. karambol5 - И аз се надявам
15.01.2011 21:07
И аз се надявам
цитирай
2. hristo27 - Не ми харесва шума, който се вдигна ...
16.01.2011 10:40
Не ми харесва шума, който се вдигна покрай тия подслушвания за сметка на това, че сме най-бедната нация от ЕС.
И не само от ЕС!
Има толкова по-неотложни проблеми за разрешаване.
цитирай
3. анонимен - Поздравления
18.01.2011 10:32
Поздравления за заемане позицията на инакомислието и разликата от останалите журналисти помияри които тръгнаха след хвърлената хапка от /знае се от кого/,Галериа и Янев са само бушони.
цитирай
Търсене

Спечели и ти от своя блог!