Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: stoineff
Категория: Спорт
Прочетен: 5396203
Постинги: 594
Коментари: 8145
Гласове: 13845
Постинг
16.02.2011 09:23 - Благодаря за участието
Автор: stoineff Категория: Лични дневници   
Прочетен: 6535 Коментари: 29 Гласове:
56



 image
Проведената от мен игра имаше една основна цел - да покаже, че макар и с различни политически възгледи, социален статус, възраст, мироглед, цели в живота всеки нормално мислещ българин милее за Родината. Пътищата са много. Ние направихме една мъничка стъпка с тази игра обединихме се и показахме, че сме над дребнавите кавги. Пътят напред е обединението но като народ. Спрете да се делите на червени и сини. Това са само двата крайни спектъра на дъгата. 
1. alexalex
2. vmir
3. bojo12345 
4. katana 
5. mt46
6. wonder
7. palisandar
8. despinida      
9. mirachopi   
10. pevetsa 
11. evrazol
12. harvi
13. kass  
14. molecx      
15. diso    
16. plamih
17. hristo 27    
18. swanlake   
19. jesusbg     
20. smileme     


За победители считам всички по горе. Гласуването определи 2 на 2 гласа despinida и vmir. Считам двамата за победители в играта. На всеки от участниците оставям правото да ги награди както намери за добре. Аз ще поставя линк в блогрола си на всички ви. Техните ще са най - отгоре.



Тагове:   блог игра,


Гласувай:
57



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Да бе, да
16.02.2011 11:03
Те са спечелили, ние ще ги награждаваме.... Ами, да спретнат едно скромно коктейлче, че да ни поканят гладни и жадни, че да се развихрим... Парво място си е това.. Не е шега работа. :-))))) Тюх, тюх... Не можах да те подкупя и това си е.
цитирай
2. stoineff - katana
16.02.2011 11:05
Обеща ми пост, но не ми го даде ... това да ти е за урок :)))
цитирай
3. smileme - Хареса ми инициативата. =)
16.02.2011 11:51
На победителите: *Честито*! ;)))
Stoineff, теб те поздравявам като инициатор (нали не даваше да се гласува за теб).
Беше ми интересно да участвам, благодаря! =)

пп. съгласна съм за блогрол-а, вече сте там - всички! ;)))
цитирай
4. pevetsa - ЗАЕДНО МОЖЕМ, ДА ПРОМЕНИМ БЪЛГАРИЯ!
16.02.2011 11:51
Моята награда е да ги побликувам, всички, в отделни постове, начело с теб.
цитирай
5. despinida - Здравей Стойнефф...и всички други, които ще прочетете този пост,
16.02.2011 12:01
Скромно искам да благодаря на хората, които подкрепиха моето предложение. И тъй като Савата направо си поиска, отправям покана към желаещите да пием по едно питие в петък вечер в Баювата механа в Красно село...:)))
Моля, ако има готови на тази саможертва, да ми пишат на ЛС :)))
Поздрави на всички !
цитирай
6. stoineff - На победителите: *Честито*! ;)...
16.02.2011 12:04
smileme написа:
На победителите: *Честито*! ;)))
Stoineff, теб те поздравявам като инициатор (нали не даваше да се гласува за теб).
Беше ми интересно да участвам, благодаря! =)

пп. съгласна съм за блогрол-а, вече сте там - всички! ;)))


Благодарение на вас играта стана интересна!
цитирай
7. stoineff - Моята награда е да ги побликувам, ...
16.02.2011 12:05
pevetsa написа:
Моята награда е да ги побликувам, всички, в отделни постове, начело с теб.

Благодаря, Алекс!
цитирай
8. harvi - Стойнефф, благодаря ти за тази идея да се обединим в името на по-добро бъдеще!
16.02.2011 12:21
За мен беше удоволствие да участвам. Сега ще включа всички в моя блогрол, на победителите - честито и поздрави за всички участници!
цитирай
9. stoineff - За мен беше удоволствие да участ...
16.02.2011 12:23
harvi написа:
За мен беше удоволствие да участвам. Сега ще включа всички в моя блогрол, на победителите - честито и поздрави за всички участници!

Благодаря! Радвам се, че се запознахме покрай играта :)
цитирай
10. palisandar - Не за сефте се убеждавам, че моти...
16.02.2011 13:53
Не за сефте се убеждавам, че мотивацията за участие не се разпростира и върху изразяването на позиция чрез гласуване. Аналогът с изборна активност не е дотам уместен, но все таки тангира с циметираните 30 и малко на тях гласуващи от средата на първото деситилетие на 21-я насам.

Ведрост и спорене работно на всички !
______________

Беломореца може и да задуха ... Индицията е бадема на съседа Топалов . Цъфна. Под лек снегопръск. :)))
цитирай
11. анонимен - За следващия конкурс.... вече ще имаш 2 поста и митница
16.02.2011 13:59
stoineff написа:
Обеща ми пост, но не ми го даде ... това да ти е за урок :)))

:-)))))))))))))))))))))
цитирай
12. анонимен - Бъдещия пПрезидент /председател/ на Блогария не страда от излишна скромнотия
16.02.2011 14:01
despinida написа:
Скромно искам да благодаря на хората, които подкрепиха моето предложение. И тъй като Савата направо си поиска, отправям покана към желаещите да пием по едно питие в петък вечер в Дивака на 6-ти Септември...:)))
Моля, ако има готови на тази саможертва, да ми пишат на ЛС :)))
Поздрави на всички !

Пък и е саможертвен ,един такъв....:-))))
цитирай
13. mt46 - Негласуването на повече от 50 % от участниците -
16.02.2011 14:07
показател за липсата на сериозна ПОЗИЦИЯ в тази ПОЗИТИВНА игра...
И все пак - "За мен беше чест да свиря с вас, господа!" /реплика на един музикант в потъващия "Титаник"/...
Марин Тачков
цитирай
14. despinida - katana ,
16.02.2011 14:25
katana написа:
despinida написа:
Скромно искам да благодаря на хората, които подкрепиха моето предложение. И тъй като Савата направо си поиска, отправям покана към желаещите да пием по едно питие в петък вечер в Баювата механа в Красно село.:)))
Моля, ако има готови на тази саможертва, да ми пишат на ЛС :)))
Поздрави на всички !

Пък и е саможертвен ,един такъв....:-))))

Мдаааа, ако сега кажа, хайде да излезем на площад Батенберг и всеки от нас да обяви на висок глас позицията си, дали ще го направи....за себе си съм сигурна, че ще го сторя...:)))
А, че няма да срещна подкрепа, то е ясно...много по-лесно е да се скрие всеки зад битовизмите и формалните оправдания за пасивността си, отколкото да наруши кроткото си и безметежно нищоправене....
Та така, в петък на малка репетиция...заповядайте :))

цитирай
15. panazea - Браво на участниците !
16.02.2011 14:30
Може да продължи. Времето беше кратко.
Ние не сме на бягане с препятствия.
Участниците и останалите могат да пишат още.
Да се избистри картината . Въросът е "как можем да подобрим България към добро.
А защо да не бъдем коректив на управляващите.
Панацея.
Аз дори не можах да се включа. Нямах време. Това не значи , че няма да пиша .
Усмивки.
цитирай
16. mt46 - Вие - със "спасителните жилетки" -
16.02.2011 14:44
продължавайте напред с лодките!... И оставете хората от трета класа "спокойно" да умрат...
цитирай
17. анонимен - Готово! Аз съм приел предизвикателството.
16.02.2011 16:12
despinida написа:
katana написа:
despinida написа:
Скромно искам да благодаря на хората, които подкрепиха моето предложение. И тъй като Савата направо си поиска, отправям покана към желаещите да пием по едно питие в петък вечер в Баювата механа в Красно село.:)))
Моля, ако има готови на тази саможертва, да ми пишат на ЛС :)))
Поздрави на всички !

Пък и е саможертвен ,един такъв....:-))))

Мдаааа, ако сега кажа, хайде да излезем на площад Батенберг и всеки от нас да обяви на висок глас позицията си, дали ще го направи....за себе си съм сигурна, че ще го сторя...:)))
А, че няма да срещна подкрепа, то е ясно...много по-лесно е да се скрие всеки зад битовизмите и формалните оправдания за пасивността си, отколкото да наруши кроткото си и безметежно нищоправене....
Та така, в петък на малка репетиция...заповядайте :))

Абе, все ли трябва да доказвам, че не ми пука? А?
цитирай
18. stoineff - Обеща ми пост, но не ми го даде. . . ...
16.02.2011 21:09
katana написа:
stoineff написа:
Обеща ми пост, но не ми го даде ... това да ти е за урок :)))

:-)))))))))))))))))))))

Ти така говореше и преди тия избори :)))))

цитирай
19. stoineff - продължавайте напред с лодките!. . ...
16.02.2011 21:11
mt46 написа:
продължавайте напред с лодките!... И оставете хората от трета класа "спокойно" да умрат...

Всички ще умрем. Въпроса е как?!
цитирай
20. stoineff - Не за сефте се убеждавам, че моти...
16.02.2011 21:19
[quote=palisandar]Не за сефте се убеждавам, че мотивацията за участие не се разпростира и върху изразяването на позиция чрез гласуване. Аналогът с изборна активност не е дотам уместен, но все таки тангира с циметираните 30 и малко на тях гласуващи от средата на първото деситилетие на 21-я насам.

Ведрост и спорене работно на всички !
______________
Да знаеш, че гласуването е част от поемането на отговорност.
цитирай
21. vmir - Едва сега видях! Поздравления на Despinida!
17.02.2011 00:04
Благодаря на Стойнев и на поддръжниците! Поздравления за участниците!!!
С пожелания за много Успех в очакванията, Здраве и Късмет!:)))
цитирай
22. анонимен - Като всеки Президент /председател/, който държи на реномето си
17.02.2011 00:07
stoineff написа:
katana написа:
stoineff написа:
Обеща ми пост, но не ми го даде ... това да ти е за урок :)))

:-)))))))))))))))))))))

Ти така говореше и преди тия избори :)))))


трябва да обещавам и да се замислям при изпълнението. Идат други избори и ще видиш ти. Как ще те наместя в концепцията на за Национална сигурност на Блогария. Като те направя Началник Щаб на Въоръжените Блогарски сили и министър на агресивната отбрана ти е Интернационалист. Ще има да ковеш планове за нападение срещу всички държави, които имат по-висок стандарт от нас. И да му носиш пушкалата, като ги напада. Той е привърженик на съветскоруската железария, а тя си тежи. :-)))) Бързо се корумпирай, че... мястото на Главен Муфтия е свободно все още.
цитирай
23. vmir - 22. katana - Като всеки Президент /председател/, който държи на реномето си
17.02.2011 07:16
katana написа:
stoineff написа:
katana написа:
stoineff написа:
Обеща ми пост, но не ми го даде ... това да ти е за урок :)))

:-)))))))))))))))))))))

Ти така говореше и преди тия избори :)))))


трябва да обещавам и да се замислям при изпълнението. Идат други избори и ще видиш ти. Как ще те наместя в концепцията на за Национална сигурност на Блогария. Като те направя Началник Щаб на Въоръжените Блогарски сили и министър на агресивната отбрана ти е Интернационалист. Ще има да ковеш планове за нападение срещу всички държави, които имат по-висок стандарт от нас. И да му носиш пушкалата, като ги напада. Той е привърженик на съветскоруската железария, а тя си тежи. :-)))) Бързо се корумпирай, че... мястото на Главен Муфтия е свободно все още.


Катана, поздравления, засега обаче ти предлагам поста на съветник по въпросите на войната. Какво ще кажеш за идеята да нападнем САЩ, за да ни окупират и да ни направят щат на САЩ? Мислиш ли, че такъв план би могъл да ни доведе до просперитет, а?
цитирай
24. ploudinperper - Надявам се си доволен?
17.02.2011 08:43
Ще се оправи ли България?
цитирай
25. stoineff - Ще се оправи ли България? Ще се ...
17.02.2011 09:44
ploudinperper написа:
Ще се оправи ли България?

Ще се оправи разбира се!
цитирай
26. анонимен - Правителството на БКП е направило "таен списък" на държавите, които ще нападаме
17.02.2011 12:18
vmir написа:
katana написа:
stoineff написа:
katana написа:
stoineff написа:
Обеща ми пост, но не ми го даде ... това да ти е за урок :)))

:-)))))))))))))))))))))

Ти така говореше и преди тия избори :)))))


трябва да обещавам и да се замислям при изпълнението. Идат други избори и ще видиш ти. Как ще те наместя в концепцията на за Национална сигурност на Блогария. Като те направя Началник Щаб на Въоръжените Блогарски сили и министър на агресивната отбрана ти е Интернационалист. Ще има да ковеш планове за нападение срещу всички държави, които имат по-висок стандарт от нас. И да му носиш пушкалата, като ги напада. Той е привърженик на съветскоруската железария, а тя си тежи. :-)))) Бързо се корумпирай, че... мястото на Главен Муфтия е свободно все още.


Катана, поздравления, засега обаче ти предлагам поста на съветник по въпросите на войната. Какво ще кажеш за идеята да нападнем САЩ, за да ни окупират и да ни направят щат на САЩ? Мислиш ли, че такъв план би могъл да ни доведе до просперитет, а?

Само аз и още 2687 души го знаем. Ана въпросът ти ще отговоря като Патрашката.
"не знам от къде Ви хрумна да зададете този въпрос, но той е политически и е правителствена тайна.Имаме 4 флашки по темата и 5 диска, които ги донесе човек с червен калпак и знаме с надпис "аз съм анонимен източник". Държеше и пръчка динамит с горящ фитил.
цитирай
27. vmir - 26. katana,
17.02.2011 14:13
katana написа:
Правителството на БКП е направило "таен списък" на държавите, които ще нападаме.
Само аз и още 2687 души го знаем. Ана въпросът ти ще отговоря като Патрашката.
"не знам от къде Ви хрумна да зададете този въпрос, но той е политически и е правителствена тайна.Имаме 4 флашки по темата и 5 диска, които ги донесе човек с червен калпак и знаме с надпис "аз съм анонимен източник". Държеше и пръчка динамит с горящ фитил.


Ясно - за да успее планът, трябва само ние да си го знаем и да действаме изневиделица. От някоя бирария например, защото тогава и хората няма да си помислят, че планът ни е нереалистичен. Друго си е да удариш преди това някое и друго питие... :)
цитирай
28. despinida - Хаха, да поседнем на една маса, пък ако ще и да не е кръгла...:)))
17.02.2011 16:07
Обърнахте темата на бирхале...кой е отговорника по чевермето...:)))
Гледам Катана "лъска" меча...хахаха, в прекия смисъл, а Вмир "жули" с шомпула цевта...пак в буквалния смисъл...да не си помислите друго :)))
цитирай
29. анонимен - Обърнахте темата на бирхале. . . кой ...
17.02.2011 19:13
despinida написа:
Обърнахте темата на бирхале...кой е отговорника по чевермето...:)))
Гледам Катана "лъска" меча...хахаха, в прекия смисъл, а Вмир "жули" с шомпула цевта...пак в буквалния смисъл...да не си помислите друго :)))

Време е за действане, демек. Няма да се хаби лъскането бадиава, значи...
цитирай
Търсене

Спечели и ти от своя блог!