Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: stoineff
Категория: Спорт
Прочетен: 5380998
Постинги: 593
Коментари: 8144
Гласове: 13842
Постинг
16.02.2011 12:13 - Neobux – пари от интернет или измама?
Автор: stoineff Категория: Лични дневници   
Прочетен: 10956 Коментари: 11 Гласове:
62

Последна промяна: 27.08.2013 21:23

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
  image Захванах се с  един PTC ( pay to click)  сайт. Обяснявам на кратко. Това са сайтове, които ти плащат да цъкаш върху реклами. Рекламодателите плащат на сайта за да предизвика трафик, а сайта плаща на вас за да правите посещения.

Обещах на приятели да разясня. Измама, или начин за печалба от интернет са тези сайтове и конкретно  NEOBUX? Ще ви представя фактите от моята гледна точка. За 2 месеца съм спечелил 4.8 долара. Първия месец не можеш да спечелиш повече от 1$. След като цъкаш цял месец 100 клика върху реклами можеш да разпространяваш референтен линк. Когато някой се регистрира през него става твой реферал. От всеки клик на твоите реферали печелиш 0.005 (половин цент), или по два цента на ден от човек. Уловката е, че първоначално не можеш да имаш повече от 30 реферала, но впоследствие се увеличават, не зная на какъв принцип. Та общо взето над 15$ месечно е много трудно да се печелят, да не кажа невъзможно. Поне за сега са такива сметките ми. Ако успея да събера 30 реферала си струва да отделям 2 мин. дневно да цъкам върху рекламите. Така или иначе съм пред компютъра. ВХОД!


това е скрийншот от компютъра ми

image



Тагове:   neobux,


Гласувай:
64



Следващ постинг
Предишен постинг

1. despinida - Добрепознатата пирамидална структура...:)))
16.02.2011 12:18
Колкото си по-назад по веригата, толкова си по-изгорял...:)))
цитирай
2. stoineff - Да :)
16.02.2011 12:21
Има нещо подобно.. :) Въпреки, че има само 2 нива тая пирамида.
цитирай
3. karambol5 - Звучи ми като ОГРОМНО НИЩО, но с п...
16.02.2011 15:30
Звучи ми като ОГРОМНО НИЩО ,но с панделка ,за да привлича вниманието :)
цитирай
4. smileme - ;)))
16.02.2011 15:48
Преди време тук из блога попаднах на материал за NEOBUX. Потребителят беше изписал доста по темата, като изводът беше, че се печели добре. Аз лично не се впечатлявам от такива неща, но ти желая успех/късмет, щом си решил да опиташ.
поздрави, =)
цитирай
5. stoineff - За сега не ме дразни
16.02.2011 20:43
затова цъкам пък и не ми отнема време :)
цитирай
6. ploudinperper - Ще участвуваш ли в моя конкурс?
17.02.2011 09:08
Ще участвуваш ли в моя конкурс?
цитирай
7. gidmastar - Пирамидата е уникално средство за ...
17.02.2011 09:18
Пирамидата е уникално средство за правене на пари. Но както каза сложени са ограничения.
цитирай
8. stoineff - Ще участвуваш ли в моя конкурс? ...
17.02.2011 09:42
ploudinperper написа:
Ще участвуваш ли в моя конкурс?

Принципно съм готов да участвам, но не ми харесва темата!
цитирай
9. geora57 - ТЕЗИ САЙТОВЕ СА СИ ЖИВА ИЗМАМА. СЕГА ...
28.02.2011 00:01
ТЕЗИ САЙТОВЕ СА СИ ЖИВА ИЗМАМА.СЕГА РАБОТЯ С ЕДИН КОЙТО ВСЕКИ ПЕТЪК МИ ПРЕВЕЖДА ИЗРАБОТЕНАТА СУМА В АКАУНТА МИ В PAY PAL.COM.
цитирай
10. анонимен - Измама или търпелив начин за печелене на пари
09.11.2011 12:44
Здравейте,

Изкарват се пари от сайта Neobux. Единственото нещо е човек да е търпелив отначалото, да инвестира време и всичко си идва на мястото. Другото нещо е се зане че без стратегия не се получава нищо. Ако някой иска да му споделя как да се започне и след 6 месеца да се изкарват на седмица от 50$ до 200$ нека да ми пише на e-mail: info.play.guide@gmail.com.

Благодаря на всичкик и успех,

Стефан
цитирай
11. анонимен - Само с Необукс, не става, има обаче начини за печалба. :)
10.04.2012 15:20
Занимавал съм се с доста начини за печелене на пари онлайн, необукс не е изключение. Истината е следната: можете да печелите добри пари, но трябва да имате много на брой директни реферали, а това е доста трудно за повечето хора. От там идва и проблемът, хората не могат да привлекат 300 човека, които да им кликат на рекламите и затова печелят малко... съответно след време се отказват. А на многознайковците, които си мислят, че могат да печелят от наемни реферали, ще им кажа, че това няма как да стане просто защото те са ботове, а не реални хора. Тези, които печелят са един от наемните са един грък Regon6666 се казва, за да може да поства във форума на необукс колко много се печели и шараните да се връзват и да си наемат реферали...

Аз лично съветвам всеки, който наистина иска да печели пари онлайн да потърси информация за Системата Кинемерк. Там пак се печели посредством PTC сайтове, само че можете с малко директни реферали да печелите нормални кинти. Е, няма да забогатеете, но 500-600 лева месечно не са излишни на никого, още повече че не са някаква химера както това с необукса. ;)

Дано съм бил полезен. Ицо Горанов
цитирай
Търсене

Спечели и ти от своя блог!