Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: stoineff
Категория: Спорт
Прочетен: 5399599
Постинги: 594
Коментари: 8145
Гласове: 13845
Постинг
28.01.2011 14:12 - Порно, чалга и политика
Автор: stoineff Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 20313 Коментари: 47 Гласове:
96

Последна промяна: 27.08.2013 21:22

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Ще се спукам от смях … Знае ли половинката ти какво търсиш в GOOGLE? Не ми казвай, че търсиш чалги, още по – малко, че търсиш политика.  Целта е с твоето изкривено съзнание  да откриеш вместо порно -  мен… ботовете на търсачката оценяват твоята пошлост и при търсене на ключови думи ме изкарва на по – предна страница. Няма да видиш нито една голотийка тук, айде чао! Използвач съм … За да стигне до аудиторията си  -  да отсее плявата моя пост.

Интелигентните още четат защото са хванали сатирата в началото на текста.

Смятам да започна поредица по темата „ Порно, чалга и политика”. Има доста неща, които ме вълнуват по тези теми – взаимовръзката помежду им, почват на развитие в България, работата на културния министър по въпроса.

Тема първа : „ Чалгата като стил на живот”

Преди да сте попитали къде отиде порното и политиката ще ви отговоря – с цитат – „стил на живот”.  Народиха се нови категории 21 годишни Златки – момичетата на новото време – свободомислещи, разкрепостени, силиконово и финансово подплатени.  300 кубика вече не означава големината на мотора, или показание на водомера ви ... Парцалките вече не служат за бърсане на под и прозорци, … въпросът „ Колко сантиметра му е пиш…. „  се задава по модерен начин „ Колко километра пиш.. издуха за тоя мерцедес?” Лъскави модели – коли, жени, яхти – колкото по – нова, по – тунингована, с по разпилени ауспуси и повече кубици – толкова по – гъзарко е …  - ще се повтаря „стил на живот”.

Гледа чичака Фолк канала и си вика: „ Ще си взема едно, такова парче”. Гледа циганато в мааалата и си вика : „ Тоя кючек как го друсам що и аз да не съм като тях”. Гледа министъра на културата и вика : „ Наздраве. Сърцето ми трепва като чуя дзурните.”

Ще пробвам да сменя канала. Не съм в настроение … Сменям и пак … турски сериал и риалити шоу… помия …

 Не зная, кой е виновен за това, че в България пет лева са по – ценни от думи достойнство и чест. Не вярвам, че българина е прост. Вярвам, че е целенасочена политика унищожението на силния, интелигентен, свободомислещ, можещ, знаещ … Тази политика се провежда след подписването на Сан Стефанския мирен договор до днес.

 И ако нашите деди са предпочитали ятагана пред феса, то ние предпочитаме шалвари, чалга, турски сериали …  ЗАЩО?

При проблеми с ерекцията  




Гласувай:
98



1. blogena - м
28.01.2011 14:31
ха де :)
Защо ???
цитирай
2. stoineff - blogena
28.01.2011 14:37
Имам няколко отговора, но ще ги постна отделно, че ще стане дълго... никой не чете дългите текстове.. :)))
цитирай
3. karambol5 - И аз това питам- защо ?
28.01.2011 15:24
И аз това питам- защо ?
цитирай
4. stoineff - karambol5
28.01.2011 15:45
Ще отговоря..
цитирай
5. анонимен - Един разкошен задник на снимка и ...
28.01.2011 16:30
Един разкошен задник на снимка и една куха статия.Стойнеф вместо да пълниш нета с високопарни фрази вкарай още някоя снимка, поне за наслада на окото.
цитирай
6. анонимен - така е
28.01.2011 16:41
последните два абзаца са 100% истина...
цитирай
7. filipgeorgiev - Един разкошен задник на снимка и ...
28.01.2011 16:43
анонимен написа:
Един разкошен задник на снимка и една куха статия.Стойнеф вместо да пълниш нета с високопарни фрази вкарай още някоя снимка, поне за наслада на окото.

Боже колко мъка има по този свят боже!
цитирай
8. stoineff - 5. анонимен
28.01.2011 16:49
Радвам се, че ме откри...
цитирай
9. stoineff - 7. filipgeorgiev
28.01.2011 16:54
Когато провокираш аудиторията, има такива...
цитирай
10. mt46 - За Чалгата те подкрепям напълно!
28.01.2011 17:17
Но не може да поставяме на 1 кантар бълг. Чалга и турс. сериали. Нашата чалга е анти-културна, анти-българска, пошла, грозна... А турс. сериали, които съм гледал "Мелодията на сърцето", "Гордата Аси","1001 нощ", "Листопад"/ са произведения на Културата, са изкуство, внушават човешки ценности, морал, който ни е близък, но е останал в миналото ни... По ТВ вървят и бълг. сериали, нали? "Стъклен дом", "Забранена любов". Много са слаби, блудкави, с изкуствени диалози... Нека да бъдем ОБЕКТИВНИ, без РЕЛИГИОЗНИ и ЕТНИЧЕСКИ предразсъдъци...
цитирай
11. анонимен - Tarzan
28.01.2011 19:20
Bulgariya ili 4algariya izborıt e va6
цитирай
12. smileme - stoineff, =)
28.01.2011 19:56
В България за доста хора всичко друго е по-ценно от чест, достойнство, морал, съвест, т.н. ... все думички, на които някои дори не знаят значението, пък какво остава да са горди притежатели на такива НЕматериални ценности?! ;)))
И аз съм си задавала въпроса: Защо е този стремеж към доброволно затъпяване; масово подражаване/копиране и взаимстване на най-лошото от света около нас; лентяйство и мързел (повечето подрастващи); въздигане в култ на пороците, боготворене на току-що слезли от конвейра кухи, силиконови кукли и разни жалки подобия на мъже и т.н. ...?!?!? Не ми е понятно, но със сигурност не оправдавам съществата, които го правят ... Луда работа ...

mt46, нищо лично:
Колкото до турските сериали и подобните сапунки: "к'ви ценности и морал, к'ви пет лева?!" Попаднах случайно (телевизия НЕ! гледам от години) на няколко серии на "листопад" иии ... само изневери, интриги и измами ... Да се учим от турските сериали, пък да чакаме да станем хора?! Ха, ха, надявайте се, пък после се чудете защо положението е зле! ;)))

поздравления за поста, =)
цитирай
13. анонимен - Любо56 до stoineff
28.01.2011 20:27
Случайно попаднах, и то не през Гугъл, но не съжалявам. Съгласен съм с всичко което си написал. Можеше да е смешно, ако не беше толкова тъжно и подтискащо.
Звучи ми като вик-протест срещу оглупяването и в търсене на загубените истински ценности.
Само една техническа забележка: Кубатурата, било то на силиконови цици, водомер или автомобилен двигател, си е винаги кубатура. Мощността е нещо друго.
цитирай
14. turboi4 - Що си ги разделил на три, ти се чудя - ...
28.01.2011 20:51
Що си ги разделил на три, ти се чудя - унас това е единно е неделимо творение :)
цитирай
15. gidmastar - Чалгата е субкултура, която ще спре ...
28.01.2011 21:26
Чалгата е субкултура, която ще спре да съществува след няколко години. Но докато чакаме, можем да възпитаме децата си, що е истинска култура и качествена музика.
Между другото не съм много запознат с процента на чалгарите в България, но не мисля, че са много.
цитирай
16. an200 - Здравей!)
28.01.2011 22:37
"Безсмислицата винаги има някаква цел. Не си губи времето да изследваш безумието – само се запитай каква е целта му… Природата не търпи вакуум. Опустоши човешката душа и ще получиш празно пространство, което да запълниш”.("Изворът", Айн Ранд)
цитирай
17. stoineff - an200
28.01.2011 22:53
Далеч съм от мисълта, че политиката,която се води срещу България е безцелна. Надявам се повече хора да си отговорят на въпроса, който задаваш! Успехи!
цитирай
18. murad1616 - РЕЛИГИОЗНИ и ЕТНИЧЕСКИ предразсъдъци...
28.01.2011 22:59
Но не може да поставяме на 1 кантар бълг. Чалга и турс. сериали. Нашата чалга е анти-културна, анти-българска, пошла, грозна... А турс. сериали, които съм гледал "Мелодията на сърцето", "Гордата Аси","1001 нощ", "Листопад"/ са произведения на Културата, са изкуство, внушават човешки ценности, морал, който ни е близък, но е останал в миналото ни... По ТВ вървят и бълг. сериали, нали? "Стъклен дом", "Забранена любов". Много са слаби, блудкави, с изкуствени диалози... Нека да бъдем ОБЕКТИВНИ, без
цитирай
19. stoineff - gidmastar
28.01.2011 23:00
Чалгата вече е дърта мома, а и си има малки... дано си прав и спре да съществува, но вече има второ поколение чалгари...
цитирай
20. stoineff - анонимен - Любо56 до stoineff
28.01.2011 23:11
Ще се поправя благодаря за уточнението..
цитирай
21. анонимен - А, ТИ....КАКВО ПРЕДЛАГАШ ,БЕ.....АВТОРА???
28.01.2011 23:37
ИМАШ ЛИ НЕЩО СМИСЛЕНО И ЦЕННО ДА ПРЕДЛОЖИШ....??!
ЕСТЕСТВЕНО ,ЧЕ НИКОЙ НЕ СИ ПАДА ПО ЯТАГАНИ И КРЪВ......В ИМЕТО НА КАКВО??!

НЕ МИСЛИШ ЛИ, ЧЕ ЗА ТИЯ 70-г., С ПРОСТОТИЙТЕ СИ И ПРАЗНИТЕ СИ ПРИКАЗКИ, УСПЯХТЕ ДА ИЗПРАЗНИТЕ ОТ СЪДЪРЖАНИЕ,.....ЕДНА ЦЯЛА НАЦИЯ...????!
ПОРНО ,ЧАЛГА И ЛАЙНАРСКА ПОЛИТИКА .....СА В СЛЕДСТВИЕ НА ЕДИН БЕЗМИСЛЕН И ТЪП ЕКСПЕРИМЕНТ С ЕДНО ЦЯЛО ОБЩЕСТВО!
ТОВА Е РЕЗУЛТАТА......НЕ ,ЧАТКАШ ЛИ...????!
ДЪРЖАВАТА СИ ОТИВА.......ЗАЩОТО НЕ БЕШЕ ВЕЧЕ И "ДЪРЖАВА" А,....."КЕНЕФ"!
ПОСТ-КОМУНИСТИЧЕСКИ!!!
ПО РУСКИ ,ТЕРТИП.....!
цитирай
22. анонимен - Хора, внимавайте къде се храните и ...
29.01.2011 00:12
Хора, внимавайте къде се храните и какво ядете! Пицария "Бачи" в "Дружба" регистрира нов случай на хранително натравяне. Предишният беше в другото "Бачи" - в "Слатина". Отделно са недоволните клиенти, върнали храна заради непоносимата миризма на развалено или присъствието на хлебарки в гозбите. Такива неща не се случват само на филм. Пазете си здравето!
цитирай
23. ferre - Евала за поста...ЕВАЛА БРАВО
29.01.2011 00:30
Евала за поста...ЕВАЛА
БРАВО
цитирай
24. stoineff - 21. анонимен
29.01.2011 00:49
Подхвърляш, изтъркани фрази. Какво са виновни комунистите, че си чалгар и търсиш порно в нета?
цитирай
25. stoineff - 23. ferre
29.01.2011 00:50
Старая се :)
цитирай
26. palisandar - Духът надгражда. . . Дефицитът му - ...
29.01.2011 09:03
Духът надгражда ... Дефицитът му - ражда . Кирпич . В кубици.
цитирай
27. stoineff - Духът надгражда. . . Дефицитът му - ...
29.01.2011 09:39
palisandar написа:
Духът надгражда ... Дефицитът му - ражда . Кирпич . В кубици.

Много правилино казано!
цитирай
28. анонимен - КОМУНИЗМА И ПОСТ-КОМУНИСТИЧЕСКОТО ОБЩЕСТВО, ДНЕС....
29.01.2011 10:58
....НЯМА ДА РОДЯТ НИЩО СВЯСТНО---ОСВЕН... ПРОСТОТИЙ ,ЧАЛГА И ПОРНО....
ЗАЩОТО, СА КОНСУМАТИВНИ ОБЩЕСТВА----ЛИШЕНИ ОТ "МОТИВАЦИЯ ЗА ГРАДИВЕН ТРУД"!
ПРОСТО ЛИПСВАТ СТИМУЛИТЕ ----ЗА НОРМАЛНА ,ТРУДОВА ДЕЙНОСТ.
ВСИЧКИ ОПИТИ ,ЗА ВРЪЩАНЕ НАЗАД В ИСТОРИЯТА ,СА ОБРЕЧЕНИ НА НЕУСПЕХ!!!!!
ВСЯКО СИЛОВО НАЛАГАНЕ НА ПОДОБНА/ПОСТ-КОМУНИСТИЧЕСКА/ УПРАВЛЕНСКА ВЕРСИЯ ЗА УПРАВЛЕНИЕ----ЩЕ ДОВЕДЕ ,ДО СОЦИАЛЕН ВЗРИВ!!
ПОСЛЕДИЦИТЕ , ЩЕ БЪДАТ----ТОТАЛНО СКЪСВАНЕ СЪС СОЦ-МИНАЛОТО!!!!
цитирай
29. mt46 - ЧАЛГАТА е продукт на ПОЛИТИКАТА -
29.01.2011 11:17
тя е рожба на МУТРИТЕ, спонсорира се от тях, лансира се от ТЯХ - с мълчаливото съгласие и безхаберие на ПОЛИТИЦИТЕ, на "държавата". Ефектът е - духовно затъпяване, опростяване, опошляване, обезценяване на моралните ценности, на БЪЛГАРСКОТО... Чалгата е АНТИ-БЪЛГАРСКА...
цитирай
30. patilan - виж ся мой човек,
29.01.2011 12:02
винагил съм повтарял и като чели напразно "Разочарованието е плод единствено на грешни представи"
Проблем в Б-я няма !!!
Има проблеми в малко българи, които не си дават сметка какви са. Гледат западна телевизия, и си въобразяват, че като ползват западни атрибути - дрехи , телефони, коли и прочие ще се превърнат в европейци.
Не взимат и впредвид и произходът ни!!
Е не !!!
Мутринщината и чалгата са част от нас, демокрацията просто отприщи неподозирана ориенталщина в съзнанието на хората.

И не смей дори да се опитваш да променяш хората, ще бъдеш смачкан моментално. Б-на търпи единствено по-низши форми на живот. Желанието да го управляват свинари, и други подобни селски форми на живот не са от 70 а 700 години !!!

Разочарованието е плод единствено на грешни представи !!!
Промени представите си, и ще разбереш че всичко си е на мястото.
цитирай
31. gothic - Мда....
29.01.2011 12:56
Чалгата като начин на живот...някак си ми кореспондира с псевдопедофилския скандал, раздухан от някакви си хрътки (всъщност помияри). Гледа 13-14-15 годишната пикла чалгиите и решава и тя са е такава. Как? Прашчици, сутиенче, снимка в поза face down ass up, пляс в нета с надеждата да я види точният собственик на BMW X6 и после....рев. Поведение, често негласно одобрявано от маминка (също чалга парче до мозъка на костите си) с цел "да си оправи живота детето, а не да слугува като мене". И пред да са ме захапали морализаторстващите анонимници, ще си подкрепя думите с воплите на един мой познат (доста имотен човек впрочем), който миналото лято на по чаша бира едва ли не през сълзи ми разказваше, как благоверният му парцал (негова дума), му вдигнала луд скандал с истерии и заплахи за развод, защото, видите ли, нещастния тъпанар смотан се бръкнал само за избелване на зъбките на любимата дъщеричка - абитурентка, и не пожелал да й плати силиконови цици! Така че...след второто чалга поколение могат да се очакват и още :(
цитирай
32. stoineff - patilan - виж ся мой човек,
29.01.2011 17:08
"Промени представите си, и ще разбереш че всичко си е на мястото." - Нищо не си е на мястото. Има българи, кадърни и можещи и други като " 28. анонимен", които не стават и за чеп за зеле. В поста си не обобщавам, а давам мнение по точно определена тема.. представите ми за българина са градени с години от хора които уважавам и почитам и до днес. Ние не сме ориенталци... ние сме велик народ...
цитирай
33. evalain - по темата
29.01.2011 21:13
Водата винаги търси и намира пътя с най малкото съпротивление.
Истината е, че всъщност в това забързано време всеки иска да гребе с пълни шепи от живота, а за да получи това, търси най малкото съпротивление.
Най лесно е вместо със собствени сили и труд да постигнеш нещо, просто да промениш визията или държането си. За съжаление на тези които се стремят към постигане на тези неща по най лесният и бърз начин, в един момент се оказва, че всъщност май не са единствените които са открили тази максима, и вместо да стигнат бързо до там където са се запътили, се налага да се борят с нарастващата главоломно конкуренция.
Природата си знае работата и в крайна сметка ще се окаже, че най лесния и пряк път в крайна сметка е най труден.
Трудно е да живееш по правила и стандарти, още по трудно по убеждения.
Интересното обаче е че когато застанещ с убежденията си срещу такива "лесни" хора, те първо те игнорират, после ти се присмиват, после се борят срещу теб и после ти побеждаваш.


цитирай
34. stoineff - 33. evalain
30.01.2011 00:32
Добре дошъл в блога ми! Помня когато играехме заедно Травиан. Не успях да се науча да пиша бели стихове... Захари!
цитирай
35. анонимен - Antiturk or Ataturk?
30.01.2011 17:27
порно+чалга+политика=brainwashing. Простият народ е лесен за манипулация. Като се замислиш цялата Римска империя е изградена точно като са давали на народа "хляб и зрелища", само дето нашите побългаряват и даже и хляба вече им се свиди...останаха само реалити шоута, "звездни" любовни многоъгълници, чалга и както един по-горе ги е описал като "произведение на изкуството" с възпитателна цел- т.в. турските сериали. Не знам на какво ще ме възпита народ който на национално ниво отрича теорията на Дарвин за произхода на хората и смята, че човек е създаден от Аллах?!
цитирай
36. анонимен - sakura
31.01.2011 00:30
а не си ли се замислял че това не е заговор , а просто ни е толкова потенциала като народ ? замислял ли си се защо хората предпочитат да напусната страната си , вместо да отстояват правата си и направят една държава достойна за децата им ?! предпочитат когато им увеличават парното да го спрат, вместо да протестират ?
истината боли, но е такава: повечето тук просто си харесват порното, чалгата и политиката на зрелищата.
цитирай
37. анонимен - МИТКО - РАЗДУМКА....
31.01.2011 01:06
ПИТАШ ЗАЩО? ЗАЩО ЛИ,ПРИЯТЕЛЮ? ЗАЩОТО ОНОВА ЗА ЯТАГАНА И ФЕСА Е САМО ЕДНА ЛЕГЕНДА.... ЗАЩОТО ПЕЧАЛНАТА ИСТИНА Е,ЧЕ ОНЕЗИ,КОИТО СА ПРЕДПОЧЕЛИ ФЕСА,СА БИЛИ НЕИЗБРОИМО МНОГО ПОВЕЧЕ ОТ ДРУГИТЕ... ТОЧНО ТОГАВА СЕ Е ПОЯВИЛА ПОГОВОРКАТА ЗА НАВЕДЕНАТА ГЛАВИЦА,ДЕТО САБЯ НЕ Я СЕЧЕ.... ПРОЧЕТИ ОЩЕ ВЕДНЪЖ,АМА БАВНО И МНОГО ВНИМАТЕЛНО,"ВРЕМЕ РАЗДЕЛНО"..... ОНЗИ ЕПИЗОД,ДЕТО ДЕСЕТ ЗАПТИЕТА ВОДЯТ БЪЛГАРСКИЯ ВОЙВОДА КЪМ БЕСИЛОТО,А ХИЛЯДА (!!!!!!) БЪЛГАРИ СТОЯТ И ГЛЕДАТ..... КАКВО ИМ КАЗВА ПОП АЛИГОРКО,СЕЩАШ ЛИ СЕ?!?.... НЕ СЪМ ГО ИЗМИСЛИЛ АЗ,ДРУГИ СА ГО ОСМИСЛИЛИ ОТДА-А-А-АВНА!! АЗ САМО КОНСТАТИРАМ,ЧЕ ВСИЧКО ТОВА СЕ ПОВТАРЯ И ДНЕС,ОТНОВО И ОТНОВО,НОН-СТОП! А ЗНАЕШ ЛИ КАКВО СЕ СЛУЧВА В ДЕЙСТВИТЕЛНОСТ С БОТЕВАТА ЧЕТА,ТРЪГНАЛА ДА ОСВОБОЖДАВА "СВОЯ" НАРОД? Е ДА,СЛИЗАТ ВЪЗТОРЖЕНО НА КОЗЛОДУЙСКИЯ БРЯГ,А ПО-КЪСНО БОТЕВ ГЕРОЙСКИ ЗАГИВА НА ВРЪХ ВОЛА... НО НИКОЙ ОТ НАС НЕ ИСКА И ДА ЗНАЕ КАКВО ТОЧНО СЕ Е СЛУЧИЛО МЕЖДУ ТЕЗИ ДВЕ СЪБИТИЯ.... А ТО Е БИЛО ЕДНА БЕЗКРАЙНО ТЪЖНА ИСТОРИЯ ЗА НАЦИОНАЛЕН СРАМ,ПОЗОР И ПРЕДАТЕЛСТВО..... БЪЛГАРИТЕ МОЖЕ И ДА ИМАМЕ КАЧЕСТВА,ТЕ РАЗЦЪФТЯВАТ ОБАЧЕ САМО В ЧУЖДИ УСЛОВИЯ И ТО ЗАДЪЛЖИТЕЛНО ПОЕДИНИЧНО... НЕ ЗНАМ ДАЛИ НА ЗЕМЯТА ИМА ДРУГ,ТОЛКОВА СОЦИАЛНО ИМПОТЕНТЕН НАРОД КАТО БЪЛГАРСКИЯ...
цитирай
38. stoineff - sakura , МИТКО - РАЗДУМКА
31.01.2011 09:06
Не мисля, че това е потенциала ни, разбира се има слабохарактерни, неграмотни, родоотстъпници, предатели народ всякакъв. Аристокрацията ни е унищожена в голяма степен, но отчаянието в очите ви е първия признак, че се признавате за победени. Лидерите, новата интелигенция, няма как да се роди за 100 години, но не забравяйте, че освен кръвта на предателите, слабите и нагаждачите в България растат потомци на Кубрат, Крум, Борис, Симеон, Асен ...

П.П МИТКО - РАЗДУМКА.... - моя син се казва Момчил..
цитирай
39. анонимен - некроза
31.01.2011 10:21
Истината е че соца ни разнежи.
Лежерното живуркане на последното поколение от соца беше толкова добро, че приспа всички естествени инстинкти в нас и ни накара да свикваме с мисълта, че всичко ни се дава даром.
Медицина, образувание, наука, работа, отдих, изкуство...
Всичко идваше на талази и беше общодостъпно за всеки.
Нека всеки си спомни поговорката по соц-а: "Моето си е мое, държавното общо"
Трудно е да накараш някого които е свикнал да взима всичко даром и да бъде хранен от ръчичка, да излезе от летаргията и да работи за насъщният си.
Това е и причината вместо всеки да запретне ръкави и да заработи, да се отдаде на пошлоста и живуркането днес за утре.
Как да обясниш на бедната женица на 58 години която цял живот е била магазинерка в КООП, и от 2 години безработна, че вече никой няма да я ръчка и да я търси за работа, а тя сама трябва да си намери такава. И как същата тази женица да мисли за род и родина, за вяра и ценност. Ми тя е възпитана така, че нейната най голяма ценност да бъде раждането на две деца и изпълнението на плана. Така ще възпита и децата си които с толкова гордост е създала.
Естествено че чалгата ще пробие, това си е наркоза. Живуркане и съществуване, на некрозирали мозъци чиято единствена цел е да се погрижат за нуждите на тялото си и мислите им да бъдат приспани с алкохол, голи тела и силна музика.
цитирай
40. evalain - не съм анонимен :)
31.01.2011 10:25
и не съм анонимен, просто писах преди да се регна. Май и аз некрозирам...
Хехехехе
цитирай
41. анонимен - sakura
01.02.2011 00:31
:) потенциала на една нация си личи най-много по това какво културно наследство е оставила, до каква степен успява да го съхрани и дори да повлияе върху развитието на други. Да говорим с факти, а те не са изобщо приятни като си помислиш че чалгата е циганска субкултура и влияе все по-силно върху подрастващото поколение, т.е вместо ние да вдигаме нивото на циганите, падаме на тяхното равнище. Просто в обществото ни деградацията стигнала до най-ниското ниво - семейството, опасявам се че процеса е необратим
цитирай
42. stoineff - анонимен - sakura
01.02.2011 08:59
Познавам наши съвременници, които са добри творци, инженери, математици, хакери. Има добри примери за съвременни добри художници, музиканти, актьори и артисти. Вместо да ги хулим и обиждаме, нека ги подкрепим на ниво семейство поне - ясно е, че от известно време няма държавна политика в подкрепа на българското културно и историческо наследство. И не бива да забравяме, че освен циганите и тн. тук живеем аз и ти също, наследството което оставяме зависи от нашия труд.
Хвърли око на това:


http://wonder.blog.bg/izkustvo/2011/01/31/kazanite-neshta-dumite-i-ivan-metodiev.677049#last_comment
една приятелка го е писала за Иван Методиев
цитирай
43. анонимен - болни мозъци
01.02.2011 14:41
Трябва задължително да се ИЗКОРЕНИ ШИБАНАТА ЧАЛГА България,а с ТУРСКИТЕ сериали да си ги гледат в Турция!!!!!!!!!!
цитирай
44. анонимен - sakura
03.02.2011 22:49
стойнев, та ние сме от една страна на "барикадата" , но не съм съгласен с начина ти на оправдание на всичките тези добри творци и т.н. , та нали точно те са хората които трябваше да са коректива и да поведат нацията , а не да се редят до Гоце за медали.... категорично не съм съгласен с тезата ти, макар и да не си я изложил ясно. Проблема си е в самите нас , а не в някакви задкулисни игри и заговори и световни конспирации. Всичко зависи от самите нас.
цитирай
45. анонимен - абвг
04.02.2011 08:39
Всеки има право да слуша каквато си иска музика, стига да не пречи на другите. Има чалга, защото има хора, които я харесват. По принцип не слушам чалга, но има песни на поп-фолк певци, които не са лоши. Единственото, което ме дразни е, че хората, харесващи чалга я навират навсякъде и по всяко време. Ами, харесвйте си я, но не ме карайте аз да я харесва и слушам!
цитирай
46. анонимен - 88
04.02.2011 22:21
"Всеки има право" - е това клише като го чуя и вече не ми е смешно. Право може да има мислещия и разсъдлив човек, на простака му дай право па му гледай сеира....
Право имат хората които са се преборили за него, защото са разбрали нуждата от него, а не индивидите консуматори вегетиращи, а не живеещи
цитирай
47. анонимен - frorcevot
21.10.2012 16:00
<a href=http://allbestedmeds.com/buy-avana-usa.html>avana</a> the same time a specific phosphodiesterase type you have just bought found in various body and Drug Administration. http://allbestedmeds.com/buy-avana-usa.html avana of Avanafil and. I take a pill if you are allergic well as Viagra while producing less low blood you shouldnt start taking. http://allbestedmeds.com/acheter-avana-france.html - acheter avana Individuals who take these label where you are low substituted hydroxypropylcellulose calcium.
цитирай
Търсене

Спечели и ти от своя блог!