Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: stoineff
Категория: Спорт
Прочетен: 5380256
Постинги: 593
Коментари: 8144
Гласове: 13842
Постинг
17.11.2011 11:09 - Как да станете - doctor honoris causa, или не`къв друг доктор
Автор: stoineff Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 17065 Коментари: 43 Гласове:
37


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image      Гледам, че се политизира една тема тук в блог.бг. Та и аз да кажа какво мисля по въпроса:

      1. Предлагам на всеки, който плати да се даде една научна степен "doctor honoris causa" - примерно. Нали с парите му ще се купи библиотека, ще се развие спорта в даден университет, или пък ще се плати тока, парното, или нещо от сорта.

     2. Затова, че Трактора и Бонев са "Доктор" всеки да може да стане вече. Репата, Багера, Кратуната, Животното и Говедото да чакат ред.

     3. Па айде и на Азис да му дадат една "докторска степен". "НАЦИОНАЛНАТА МУЗИКАЛНА АКАДЕМИЯ" мисля, че няма да се поколебаят да му я връчат почетно за заслуги в Българската музикална индустрия. 

     4. И последно предлагам : Всеки един университет да предложи номинации за връчване на научна степен:

- "доктор  златните дини" - чалга певици с минимум 300 кубика силикон
- "доктор златните топки" - Божинов, Ники Михайлов, Благой Георгиев, Коко Динев
- "доктор голем чеп" - тук всеки обикновен гражданин може да кандидатства 
- " доктор телевизионен палячо" - НАТФИЗ да предложат политици изживяващи се като медийни звезди.
- "доктор куха тиква" - за извънренди заслуги в сферата на науката (маймуни, опитни мишки, зайци и всякакви твари допринесли за научното израстване на България)
- "доктор Ицо" - За най - дълга и сосна псувня на майка. Това може и като отделна образователна дисциплина да се включи в последствие, към СУ (вместо българска фиология напримар)

И по един орден "Стара планина", а ако не стигнат за всички -  "Средна гора" - Така няма да има сърдити, че са останали без, звание, орден, или научна степен. А за Пешо Манивелата съм приготвил седмак "Бела гроздова"



Тагове:   доктор ицо,


Гласувай:
37



1. анонимен - :)))))))))))))))
17.11.2011 11:18
Оправи ми настроението:)))))))))))))))))))
цитирай
2. stoineff - Оправи ми настроението:))))))...
17.11.2011 11:38
angpiskova написа:
Оправи ми настроението:)))))))))))))))))))

На мен понякога ми е тъжно като гледам простотиите, които стават :) В случая, реших да се усмихна и аз!
цитирай
3. evalain - Не съм съгласен с подигравките.
17.11.2011 12:37
Доктор хонорис кауза (на латински doctor honoris causa, „доктор по заслуги“, понякога съкращавано като д-р хон. кауза) или почетен доктор е звание, което се присъжда от висше училище за заслуги към развитието на науката, образованието и изобщо на културата или като жест на добра воля при посещения на високопоставени политици, навършвания на кръгли юбилеи на изтъкнати общественици и под. Почетната докторска степен се дава без за целта да се минава по обичайния академичен път (обучение, преподаване, полагане на „минимуми“ и други изпити, дисертация). Тя има символична стойност
.................................................................................................................
Не е нужно да си учен за да получиш титлата, още повече, че това е символичен жест и няма никакви привилегии, като например поставяне на титлата доктор пред името.
Напротив дори носи задължения.
Не виждам кой изтъкнат спортист или общественик заслужава тази титла повече от Христо Стойчков. Човека е направил повече за легитимацията на страната ни, отколкото всички учени, политици и всякаква измет поколения назад.
Освен това нашите професори, доктори и учени в 99% от случайте не заслужават изобщо да са такива по "заслуги". Титлите им се дават като на военните пагоните и звездичките, при навършване на определена възраст. Това им е заслугата :))), че са станали на "n" години.
цитирай
4. evalain - ето и потвърждение ;)
17.11.2011 12:41
http://www.24chasa.bg/Article.asp?ArticleId=1114938
цитирай
5. hristo27 - Тъй и тъй са започнали да раздават ...
17.11.2011 13:23
Тъй и тъй са започнали да раздават тази титла като първомайски балони, според мен не трябва да се пропуска и Димитър Пенев. Нали и той е заслужил като Камата?
цитирай
6. stoineff - evalain
17.11.2011 14:13
Аз съм фен на ЦСКА и уважавам Стоичков като футболист. Щеше да остане легенда, ако не се бъркаше където не му достига капацитета. Както вярвам, че никой професор, доцент, или доктор няма да претендира вярвам за златната обувка, или топка. Нито някой архитект проектирал стадион ще претендира, за цялостен принос във футбола. И като даказателства ще те цитирам : " за заслуги към развитието на науката, образованието и изобщо на културата"
цитирай
7. анонимен - Смешно е да сравняваш Христо със ...
17.11.2011 14:17
Смешно е да сравняваш Христо със Пената.
И все пак треньорът по футбол на 20 век, извел България до 4 място на световно по футбол също заслужава награда. Дори издаде няколко книги човека.
Много от професорите на неговите години изглеждат много по зле. Справка проф. Вучков. Интересно неговата професорска титла по какъв ли начин е заслужена?
цитирай
8. tutankhamon661 - stoineff
17.11.2011 14:20
Тази титла от самото си създаване е условна и не задължава да си учил нещо определено. По принцип се е давала са постижения в областта на науката и културата, но в последно време придоби малко по-широко значение.
За всички е ясно, че Стоичков не е някакъв мозък или мислител, обаче постиженията му в спорта не могат да бъдат поставяни под съмнение. В България не е имало друг от тази класа - може би ще го развия като постинг-съпоставка, защото всеки си има любимци и ще изникнат недоразумения.
Някои от успехите на Стоичков, като например голмайстор на световно първенство, са постигани от съвсем малко хора в цялата история на световния футбол. Тази негова уникалност е причината да го направят “доктор” – от уважение, което той без никакво съмнение заслужава. Да не забравяме колко радост е донесъл на малки и големи – в днешно време това е от огромно значение, най-малкото защото е рядкост.
Все пак съм противник на безразборното раздаване. Трактора и Бонев са далече от уникалността на Камата.
цитирай
9. stoineff - Ми аз никъде не съм казал,
17.11.2011 14:26
че трябва някой да е учил за да я получи тая научна степен. Но все пак се дава за:
" за заслуги към развитието на науката, образованието и изобщо на културата"
Изобщо думите - Стоичков - култура, образование, наука, доктор - идва ми в повече да ги виждам в едно изречение. :)
В България има НСА -нека те го направят доктор. Защо Пловдивския университет?
Може би, заради това че го е прославил в едно от най - често употребяваните от него изречения: " П У, да му е.а мамата!"? !!???!!?

В случая иронията, с която написах поста е смекчен вариант на сарказъма, който ври в мен по въпроса.
цитирай
10. evalain - ". . . и изобщо на културата или ...
17.11.2011 14:29
"...и изобщо на културата ИЛИ като жест на добра воля...навършвания на кръгли юбилеи НА ИЗТЪКНАТИ ОБЩЕСТВЕНИЦИ и под." Хайде да не вадим изречения от контекста :)
Част от харизмата на много известните хора е да рекламират добри каузи.
Много е простичко, Нобеловата награда за мир е най субективната награда и в 99% от случаите се дава на хора които са обратнопропорционално на мирни.
Световните конкурси за красота се печелят по съвсем различни критерии от това да си красив/а.
Известни певци стават актьори във кинопродукции с многомилионни бюджети макар да нямат и понятие от актьорство.
Арни стана губернатор на щат в САЩ без да знае английски и да си няма грам понятие от политика т.н. и т.н.
Какво да кажем за известните хора много от тях дори мъже, който стават лица на кампании против рак на гърдата а си нямат никаква представа от медицина.
Или пък известни спортисти световни шампиони, пияни шофьори убийци на пътя стават рекламни лица в кампании за безопастност на движението. Айде моля ви се.
цитирай
11. lisa19 - Добре написано.
17.11.2011 14:40
Благодаря за настроението. Поздрави! :)))
цитирай
12. stoineff - Захари,
17.11.2011 14:42
Никъде не съм казал и не адмирирам пияните шофьори и убийците, още по - малко искам да са рекламни лица на каквото и да било.
Кауза е фондацията на Бербатов. Има разлика. Адмирирам такова поведение, а не купуването на научни степени. Защото уважавам университетите като институция, а май не трябва.
Да ти кажа познавам и доста хора завършили в ПУ (не са горди от факта, че те са просто магистри на ПУ, за което им се е налагало да учат). Както и да е радвам се, че аз не съм учил там. :)
Арни също го уважавам като спортист, а като интелект ТЦ, па ако ще и президент на САЩ да стане. :)
цитирай
13. tutankhamon661 - 9. stoineff
17.11.2011 14:44
stoineff написа:
че трябва някой да е учил за да я получи тая научна степен. Но все пак се дава за:
" за заслуги към развитието на науката, образованието и изобщо на културата"
Изобщо думите - Стоичков - култура, образование, наука, доктор - идва ми в повече да ги виждам в едно изречение. :)
В България има НСА -нека те го направят доктор. Защо Пловдивския университет?
Може би, заради това че го е прославил в едно от най - често употребяваните от него изречения: " П У, да му е.а мамата!"? !!???!!?
В случая иронията, с която написах поста е смекчен вариант на сарказъма, който ври в мен по въпроса.


Е, не е ли изкуство? Ха-ха!
Колко хора могат да псуват така цветисто?
Ето още нещо уникално.
Без него никой нямаше да научи за "мамата".
цитирай
14. hristo27 - Интересно как е написал тези "няколко книги" ?
17.11.2011 14:57
анонимен написа:
Смешно е да сравняваш Христо със Пената.
И все пак треньорът по футбол на 20 век, извел България до 4 място на световно по футбол също заслужава награда. Дори издаде няколко книги човека.
Много от професорите на неговите години изглеждат много по зле. Справка проф. Вучков. Интересно неговата професорска титла по какъв ли начин е заслужена?


Това го казва чичо Митко:
“Знам ги много добре. Там са Марадоната и Каниджа. Те са европейски шампиони на Южна Америка” (на световното в САЩ преди мача с Аржентина)







"... Той не става вече Пената, може само да седи на пейката и дори това не съм сигурен, че може да прави. Нали се познаваме, мисля, че вече и таблицата е забравил, напълно е изкуфял. Едно време аз му пишех разборите с големи печатни букви и той пак ги бъркаше, сега сигурно ще е много по-добре", заяви иронично Жеков.
А това го казва една от големите легенди на ЦСКА!

цитирай
15. evalain - Това е от възрастта бе човек. И Мо...
17.11.2011 15:14
Това е от възрастта бе човек. И Мохамед Али страда от паркинсон и не може да мисли и говори, но това не го прави по малко шампион.
Това, че Ицо не говори и не се държи както трябва пред камерите не го прави по малко носител на златната топка, нито по малък голмайстор на световно. Има много известни учени а пък да не говорим за хора на изкуството - писатели и художници известни със пиперливия си език и разгулно дори тъмно минало! Това не ги прави по малко талантливи.
цитирай
16. thegreatestpost - Цитат на Пенев
17.11.2011 15:16
"Оня требваше да я вкара ама нали му е малка главичката, не може да я вкарва"
цитирай
17. stoineff - 13. tutankhamon661
17.11.2011 15:18
Е.а им се мамата на ПУ
цитирай
18. stoineff - 15. evalain
17.11.2011 15:23
Прекрасно знаеш, за какво говоря. Нямам против, да е най великия футболист за всички времена на България и никога не съм имал. Нямам против и да псува като - както само той си може. Смешно ми, че иска да е доктор. Даже леко тъжно.
цитирай
19. stoineff - hristo27
17.11.2011 15:27
Пенев си е Пенев :) "и ... ония момчета Барбукови" - става въпрос за Букарев и Бербатов, които той откри за футбола. Все пак за Пената искам да кажа, че е смел като треньор (налага юноши и неутвърдени имена) и има много верен поглед върху качествата на играчите.
цитирай
20. анонимен - Никой не прави разбори като Пената. ...
17.11.2011 15:31
Никой не прави разбори като Пената. Двамата от Биад стоят в центъра, оня от Враца им помага, па и Кекавия да седи там. В това е разковничето на успеха.
:))))))
цитирай
21. evalain - Прекрасно знаеш, за какво говоря. ...
17.11.2011 16:11
stoineff написа:
Прекрасно знаеш, за какво говоря. Нямам против, да е най великия футболист за всички времена на България и никога не съм имал. Нямам против и да псува като - както само той си може. Смешно ми, че иска да е доктор. Даже леко тъжно.

Продължавам да се удивлявам!
Мохамет Али е доктор хонорис кауза на Принстънския университет. Човека има улично образование, а Принстънския университет е "n" класи над Пловдивския.
Кога пък Ицо е казвал, че иска да бъде доктор???
Той ако искаше да е доктор, с 10 000 евро вземе докторска диплома веднага!
Доктор хонорис кауза няма нищо общо с докторска титла, не знам на какъв език да се каже това за да се разбере. Това е символична титла. Алекс Фергюсън има само спортно образувание но го направиха "сър" , това не означава, че трябва да стане рицар.
цитирай
22. stoineff - evalain
17.11.2011 16:29
Не зная с какво Мохамед Али е допринесъл за Пристънския университет. За образование никъде нищо не съм споменавал. Именно:

"Той ако искаше да е доктор, с 10 000 евро вземе докторска диплома веднага!"

И ДА против съм да се дават тези "символични титли" на Стоичковци, Азисовци, Силиконки, Багери и Трактори. А пък "сър" е благородническа титла, която се присвоява заедно с рицарско звание (какъвто е и сър Алекс Фъгюсън)
цитирай
23. анонимен - evalain,
17.11.2011 16:56
образОвание, ако позволиш:)
цитирай
24. анонимен - Алтер
17.11.2011 17:45
Момчета и момичета, не виждате ли,че вече всичко е пълна порнография!
цитирай
25. tomov8 - доктора
17.11.2011 17:59
Българското образование е раково образувание - колкото по-голямо става, толкова повече вреди нанася.
цитирай
26. evalain - образОвание, ако позволиш:) Ако ...
17.11.2011 18:00
анонимен написа:
образОвание, ако позволиш:)

Ако се напрегнеш наистина да провериш поста ми, ще видиш, че в първото изречение съм го написал както трябва. Ако още малко пък се напрегнеш, ще разбереш, че става дума за механична грешка при писането а не от незнание. И "ако позволиш" изречение се почва с главна буква, завършва се с точка и при всички положения има разстояние между последната дума и усмивката. На това Ицо ще му каже и то с право: Присмял се хърба на щърба, а Пенев: присмял се хърба на върба . :))))
цитирай
27. evalain - Не зная с какво Мохамед Али е допр...
17.11.2011 18:10
stoineff написа:
Не зная с какво Мохамед Али е допринесъл за Пристънския университет. За образование никъде нищо не съм споменавал. Именно:

"Той ако искаше да е доктор, с 10 000 евро вземе докторска диплома веднага!"

И ДА против съм да се дават тези "символични титли" на Стоичковци, Азисовци, Силиконки, Багери и Трактори. А пък "сър" е благородническа титла, която се присвоява заедно с рицарско звание (какъвто е и сър Алекс Фъгюсън)

За Азисовци, силиконки и т.н. съм съгласен с теб за Ицо обаче позволи ми да не съм. Всеки университет има програма за физическо възпитание и спорт. Е, ако Ицо не заслужава да е професор или доктор по физическо възпитание и спорт, профил футбол, не знам кой друг заслужава. Освен това нищо не каза за уникалните художници и писатели с уникалния си уличен език и разгулен живот, които споменах в друг пост. Много от тях отдавна са символи и са повод за гордост.
цитирай
28. stoineff - evalain
17.11.2011 18:27
Нямам против, уличния език, нито разгулния живот , нито на художници, нито на писатели, нито на който и да е човек под небето. За да сложим точка на спора един цитат от ръководството на на ПУ:

"Решението на ПУ "Паисий Хилендарски" да удостои Христо Стоичков не е нито емоционално, нито свързано с търсене на евтини индулгенции от властта. Във висшето училище специалността "Педагогика на обучението по физическо възпитание" се изучава от 15 години в Педагогическия факултет и във връзка с това Пловдивският университет има основание да почита със звание "доктор хонорис кауза" заслужили спортисти.

В продължение на всички тези години с името си, опита и контактите, които има, Стоичков е подпомагал както развитието на спорта в Пловдив, така и спортната кариера и физическото възпитание на нашите студенти - футболният отбор на университета е носител на златни медали в държавното първенство през последните години. Благодарение на неговото съдействие през октомври започна и строежът на Спортния комплекс, което в години на криза е огромна придобивка не само за ПУ, но и за града.

Това е само малка част от приноса на Христо Стоичков към българския спорт и развитието на младите хора в българските университети. Принизяването на постиженията на световноизвестния спортист до "умението му да рита топка" е обида за всички хора с професионални умения, при това прославили страната си на няколко континента.

Ръководството на ПУ е убедено, че спорът около връчването на почетното звание нямаше да е толкова манипулиран, ако не се използваха похвати като подмяна на заслугите на Стоичков към България с персонални отношения към неговата личност. Това още веднъж показва силата на информацията в социалните мрежи, но за съжаление и неумението ни да се предпазваме от манипулации и различни видове социални експерименти.

Академично ръководство на ПУ "Паисий Хилендарски"

И така нататък. ... :) Мнението ми в поста отгоре е валидно въпреки оправданията на ПУ!
цитирай
29. анонимен - nakefih se kakto ot gotinata zadiavka na avtora, taka i ot svejite podavania ot 1 do 27 nomer.
17.11.2011 18:29
Neznam dali e umestno , no mai trea da se sazdade nesto kato RabFak, koito ujkim bil dal diplomka na Cecka-Plevenskia AliPros, ta nekakv Kolej li Technikum li Universitet li ama da si ima dekanat4eta tam. naprimer Otdelyt za vr4vane na Doktsi Uia Anlais ha EGNeta kato

Azis tozi Dekanat da se kazva ANAL-ma Metr

Futbolisit ot Ico Osmico nagore Funeral Analama Metr

Za tezi s zemedelskite i stroitelnite mashini- Grymanal-ma Meto

цитирай
30. stoineff - 29. анонимен
17.11.2011 18:49
Аналма Матер е яко :) ма бате немаш ли кирилица :) Ще изпадне някоя идея от теб да знаеш :)
цитирай
31. анонимен - do stoineff
17.11.2011 20:08
nemam bate, makar da se kazvam Kiril, basi testesa e taia PC-ada.

Blagodaria 4e kirilizira tova koeto te gusti.

Rot Wine!
цитирай
32. анонимен - 1954
17.11.2011 20:57
Да живей развития социализъм! Върнахме се 50 години назад в развитието си. Всеки започна да лиже задниците на властниците. То не бяха художници, не бяха и академици. Засремете се хора. Вие трябва да се грижите за душата и честта на народа, а самите вие сте най-долни мерзавци. Такива лиги по властта не бяха текли от 22 години насам. Срамувам се, че съм завършил ПУ. Или по скоро, бих се срамувал сега да вляза и да се обучавам в него. На какво ще ме научат там? Да бъда гъзоблизец на властта? Завъртя се Ицко покрай силните на деня и веднага му се хвърлиха в краката всякакви мекерета. И с какво точно е толкова велик този Стоичков? Отбора ни в САЩ от 1 човек ли се състоеше? Поритал из разни чуждоземски отбори. Той единствения ли е дето рита из такива отбори. Златна топка бил взел. На световното в САЩ целия отбор за него играеше за да може да я вземе тази златна топка. Типичен тарикат селски, бих добавил и пловдивски, макар че съм от Пловдив. Ако има най-недостойно дадена титла хонорис кауза, това е на Стоичков. Мир на праха на България. Няма такава държава вече. Няма български народ. Има само Димитровград и чалга.
цитирай
33. анонимен - abe pi4, nomer 32, s imeto 1954
17.11.2011 21:30
kak da niama български народ. Ti samiat si edin ot tezi koito negoduvat srestu HONORIZACIATA na Prostatstinata.

onzi den napisah: kato se znaiat Icovite Posledovatelnost, U4enoliubivost, Takti4nost, Kultura i Analnost, on si tetaka pla4e da go izdignat za Doktorakis хонорис кауза po PUTKA
цитирай
34. анонимен - Шок и ужас
17.11.2011 22:19
Наистина не разбирам тези, които се хвърлят да защитават 'мамата', че бил имал право на тази титла! Заради подобни 'заслуги' да му се дава титла от университет, който не е специализиран в неговата 'научна' област? Какво излиза, че всеки има право да връчва всичко на който и да е, стига да е приближен до някои текущи управници? Е, значи излиза, че оправдавате факта, че Гоце връчи орден "Стара планина" на Доган! Не мога да се съглася с вас, Догановия орден и Стоичковата титла са плод на един и същи метод на действие - политическото безхаберие!
цитирай
35. анонимен - Как да Ви го кажа по-меко
17.11.2011 23:14
"АЛМА ВИ МАТЕРНА"

"ДА ВИ ХОНОРВАМ КАУЗАТА"


Това са крилати лафове и ще останат пак покрай Стоичков. А какво ще остане от онзи заспал боклук, социолог, кой ще го запомни. Ей, завистници, Стоичков е личност с всичките си недостатъци., А тези недостатъци са даже симпатични, завистниците може и да са школувани манипулатори, те ще бъдат щастливи да му измият краката. Та как беше името на онзи социолог?
цитирай
36. анонимен - somebothu likes it hard!
17.11.2011 23:23
Po princip na kogopto mu go podavat tvrdo obi4a meko, ili rohko svareno iaice.

Na "bokluka" kakto ti kazvas, maika mu ne i pomisliala niakoga si da mu vadi okoto s vretenoto za debela vlnena prejda.

dokato na Idiota Ico Osmico, rodnata mu maika to4no tova e iskala.

Spomni si golemite uspehi na Ico kato trener, kato osnovatel ot 10 godini na edna duzina detski futbolni shkoli. dose ga decata preminali prez Icovite detski futbolni shkoli zadmiha Messsi, Ronaldo, meksikanskata 4ikia, no ima oste da drapat tam za pensiika ako iskat da dostignat nivoto na Berbatov.

цитирай
37. анонимен - Call 36
18.11.2011 00:13
Are you drank? Calm down, sleep first. Пиши на български, бе, пиянде! Толкова ли си прост, та една кирилица не можеш да изтеглиш?
цитирай
38. vencivaleri1951 - Спорт=физКУЛТУРА
18.11.2011 08:12
stoineff написа:
че трябва някой да е учил за да я получи тая научна степен. Но все пак се дава за:
" за заслуги към развитието на науката, образованието и изобщо на културата"
Изобщо думите - Стоичков - култура, образование, наука, доктор - идва ми в повече да ги виждам в едно изречение. :)
В България има НСА -нека те го направят доктор. Защо Пловдивския университет?
Може би, заради това че го е прославил в едно от най - често употребяваните от него изречения: " П У, да му е.а мамата!"? !!???!!?

В случая иронията, с която написах поста е смекчен вариант на сарказъма, който ври в мен по въпроса.


Не мога да разбера защо едно спортно състезание да не е съпоставимо на едно сценично представление. Няма ли своята аудитория, не възпитава ли редица добродетели? Както имаме музикална академия, така имаме и спортна-всяка със своите катедри. Пу има своята спортна /физКУЛТУРНА/ катедра. Има и катедра по футбол. Писах вече, че Мишо Мадански е доцент по футбол и доктор на науката по тази специалност. Свалям шапка на Бербатов за фондацията му, но етрополската школа на Стоичков не остъпва по нищо. Да си припомним за Николай Колев -Мичмана. Би ли някой оспорил подобен титул на него. Ще кажете:
-Няма сравнение...Той беше изключителен журналист...-И ще сте прави.
Изключителен журналист, отдал живота си на популяризиране на футбола. На същият този футбол , на който Ицо е сред най добрите му представители. Фактът, че толкова дни темата не слиза от преса, студия и мрежата говори сам по себе си кой е Христо Стоичков. Не всеки пироман е Херострат.
А към госпожа Пискова:
Мила госпожо , усмивката е нещо хубаво. Бих казал нещо много хубаво! Все пак да не прекаляваме с нея, за да не се окажем в ролята на онзи усмихнат човек, който всяко село си го има.
цитирай
39. анонимен - 38. vencivaleri1951
18.11.2011 08:48
Професионалният спорт не е равен на физКУЛТУРА. Професионалния спорт, уврежда, травмира, изхабява практикуващите го.

Аз лично не оспорвам професионалните успехи на Стоичков. Възхищавал съм се на тях скандирал съм името му по стадионите. АЗ СЪМ ФЕН НА ЦСКА. Винаги съм бил и ще остана.
Не съм съгласен, че сравнявате и приравнявате фондацията на Бербатов с "научния" принос към българския футбол на Стоичков. Не съм съгласен, че сравнявате и Мичмана със Стоичков.
цитирай
40. vencivaleri1951 - Вие може да не сте съгласен
18.11.2011 09:17
анонимен написа:
Професионалният спорт не е равен на физКУЛТУРА. Професионалния спорт, уврежда, травмира, изхабява практикуващите го.

Аз лично не оспорвам професионалните успехи на Стоичков. Възхищавал съм се на тях скандирал съм името му по стадионите. АЗ СЪМ ФЕН НА ЦСКА. Винаги съм бил и ще остана.
Не съм съгласен, че сравнявате и приравнявате фондацията на Бербатов с "научния" принос към българския футбол на Стоичков. Не съм съгласен, че сравнявате и Мичмана със Стоичков.


но детската школа на Стоичков е факт, а фондацията на Бербатов е на стартова позиция. Разбира се, последния е все още силно ангажиран и надявам се да развие намеренията си по нататък. Ако мислите, че професионалното изкуство не изхабява подобно на професионалния спорт сте в голяма заблуда, но това е цената която всеки голям спортист, артист, автор...плащат.
И за "мичмана" не сте съгласен, но я помислете с какво беше свързано неговото творчество, с какво си изкарваше хляба. Кои бяха българските му кумири? Цитирам по памет:
-Не сравнявайте Аспарухов, Якимов, Бонев, Стоичков-те са ВЕЛИКИ. Ето в този постинг оплюхме двама от "великаните му"
цитирай
41. demonwind - Абе те бандюгите
18.11.2011 09:27
архонти станаха, че и в Брюксел отидоха, ние още чепкаме някаква си научна титла. Както е тръгнало, скоро може да си имаме вече и първите помазани приживе за светци. Да се опитам ли да отгатна кой ще е първия? ;)))
цитирай
42. monaliza121 - За заслуги в областта на културата
18.11.2011 10:06
Спортът е част от физическата култура.
цитирай
43. анонимен - Заслуги
26.11.2011 10:43
По тоя принцип нямаме ли и други личности, които са прославили България, пък може и да не са спортисти.
Чувал ли е някой от ръководството на ПУ за Кирил и Методий?
Или за Джон Атанасов? Или техните заслуги за света са по-малки от псувните на
ДХК Стоичков?
цитирай
Търсене

Спечели и ти от своя блог!