Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: stoineff
Категория: Спорт
Прочетен: 5380865
Постинги: 593
Коментари: 8144
Гласове: 13842
Постинг
13.07.2011 11:35 - Гърция отказва да обяви фалит
Автор: stoineff Категория: Новини   
Прочетен: 3644 Коментари: 5 Гласове:
23

Последна промяна: 18.07.2011 17:45

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 imageГърция отхвърли всяка възможност да обяви частична неплатежоспособност във връзка с дълга си. Това беше съобщено от финансовият министър Евангелос Венизелос в Атина тази вечер, като той опроверга казаното по-рано днес в Брюксел от холандския министър на финансите Ян Кейс де Яхер, предаде агенция "Франс прес".

Ян Кейс де Яхер изрази хипотезата за частична неплатежоспособност на Гърция в рамките на втория план за подпомагане на страната, който европейците се опитват да подготвят.

Гръцкият финансов министър Евангелос Венизелос заяви, че от съществено значение е гръцките банки да нямат проблеми с ликвидността, предаде агенция Ройтерс. "Това е от основно значение, това бе основен параметър на нашите разговори", заяви Венизелос.

Гръцкият финансов министър говори на пресконференция в Атина, след като се завърна от срещата на министрите на финансите от Еврогрупата в Брюксел.


Тагове:   гърция,   фалит,


Гласувай:
23



1. mirachopi - Кефят ме гърците,
14.07.2011 01:36
по самовлюбена,самовглъбена и самодостатъчна нация няма.В крайна сметка не луд този който яде баницата а тия които им отпускаха заемите и им кредитираха 17те заплати,намаленото работно време и какво ли още не.
цитирай
2. stoineff - mirachopi
14.07.2011 07:27
А сега аз и ти ще ги връщаме щото сме по-луди, така ли? Или сме по - тъпи?
цитирай
3. tutankhamon661 - stoineff
14.07.2011 08:37
Дано не съм прав, но май наближава война.
Едни гълтат, други плащат - така е навсякъде.
В един момент плащащите ще кажат "Ай стига" и ....... да не разправям.
цитирай
4. mirachopi - Според мен сме второто-тъпи...
14.07.2011 13:15
защото ако неискахме ние да ги връщаме,щяхме да сме построили барикадите вече.А в момента доколкото следя бг новините тема номер едно е почивката на морето,и аз планирам ваканция в Бг а не протест,както винаги съм казвала ние сме стадо тъпи овце.И да се обиди някой,няма да се извиня.Защото съм виждала на живо гръцките барикади,сърбала съм им попарата и знам че са железни гърците в идеята ,че трябва да живеят по-добре.А ние все чакаме някой да ни оправи.Абе май малко на нимфомани замязхме,20 години голямо оправяне..
цитирай
5. wasteland - БВП на Гърция е 300 милиарда евро. . . ...
19.07.2011 17:56
БВП на Гърция е 300 милиарда евро... Нашия е 40-50... Дали ние тях храним ? :)

цитирай
Търсене

Спечели и ти от своя блог!