Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: stoineff
Категория: Спорт
Прочетен: 5395411
Постинги: 594
Коментари: 8145
Гласове: 13845
Постинг
25.09.2011 14:27 - Саркози за циганите и конфликта в Катуница
Автор: stoineff Категория: Новини   
Прочетен: 63814 Коментари: 76 Гласове:
43

Последна промяна: 25.09.2011 14:38

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image 

   
Френският президент Никола Саркози направи скандално изказване разярен от отправените му критики относно предприетото екстрадиране на циганите към родните им страни: "Само Хитлер може да интегрира ромите" -заяви френският президент по време на дебат излъчван по телевизията – Няма начин да интегрираш хора, които все още живеят в родово-общинния строй и отказват да полагат каквито и да е усилия да водят цивилизован живот. Как да интегрираш хора, които доброволно се отдават на просия, проституция и кражби, хора които искат наготово да ползват придобивките на съвременната социална държава, без да са положили и мъничко труд в изграждането и. Защо Българите се гордеят толкова много, че по време на холокоста са спасили “българските” евреи, а за циганите нищо не споменават, явно още тогава са искали да се отърват от тях. Нека тези, които са ги научили да живеят по този начин, нека те поемат отговорност за интеграцията им. Аз имам данни, че политиците особено що се отнася до България и Румъния, умишлено държат ромите в нищета, за да могат да си осигурят лесни за купуване гласове по време на избори. Знам, че един техен политик, за когото забележете самите Българи говорят, че бил най-умният от всички, та този политик каза, че: „Купуването на гласове било европейско явление.“ И този политик е лидер на партия, която уж също се бори за права и свободи на определен етнос. Какво може да очаквате от такъв народ, на когото дори и лидерите не са още интегрирани в европейските ценности. Франция е държава, която държи както на правата на гражданите си, така и та техните задължения. Забележително е обаче, че циганите отлично познават правата си, но отказват да спазват задълженията си. Те просто така са научени и това не става за година две. Не, Българите така са ги научили, те са проявявали криво-разбрана толерантност и щом са могли да ги търпят толкова време, ще си ги търпят и занапред. Аз не мога да си обясня, как и самите Българи претендират да са европейска нация, когато самите тях ги тъпчат по всевъзможни начини през целият им съзнателен живот. Прочетете книгата на приятелят ми Юрген Рот и ще се убедите в това. Българите са превърнати в овце, можещи единствено да блеят и да бъдат шибани, както се изрази наскоро друг техен забележете професор и министър в настоящето правителство. И те вместо да го изгонят с камъни си обръщат задниците за още. Затова да си вземат ромите обратно и да си ги търпят, като са си ги търпели досега, ние сме цивилизован народ и не можем да търпиме всякаква измет. Вярно, че Франция е родила девиза „Свобода, равенство, братство.“ но явно някой го бъркат със „Слободия, права, помощи.“, само че грешно са си направили сметката. Аз лично съм против, каквото и да е отпускане на средства за интегриране на когото и да било в цивилизованото общество, защото интеграцията не става с пари, а чрез осъзнаване и приемане на европейските ценности. Публична тайна е, че и България, и Румъния бяха приети в съюза по гео-политически съобръжения, без да са достигнали необходимото ниво на мислене и разбиране на ценностите за които говоря. Те гледат на нас, като на социален дом, които е длъжен да се грижи за тях, но ние не сме приют за бедни и отказваме да изпълняваме тази функция. Може би не е зле да се помисли, ако не за излизане от съюза на тези две страни, то поне за ограничаване свободата им на заселване в старите членки на съюза, докато не израстнат в мисленето си. На нас не ни трябват нито роби, нито просяци, а точно такъв тип е мисленето на българите, а ромите явно се възползват от този начин на мислене и са свикнали никой да не им дири сметка. Тука обаче е Франция и при нас неплатени сметки няма. За мен, народ който търпи такива хора в обществото, и политици които извличат дивиденти от положението на тези цигани – такива хора нямат място в Европейският съюз.“


Тагове:   циганите,


Гласувай:
43


Вълнообразно


1. tutankhamon661 - stoineff
25.09.2011 14:34
Аз съм съгласен с думите му.
За други не знам.
цитирай
2. lisa19 - В повечето случаи, когато човек се ядоса казва истината.
25.09.2011 14:38
А Саркузи я е казал много точно. Факт,че е точно така. Жалко, че наистина ако се продължава в този дух, ние изпадаме от картата на света.
цитирай
3. stoineff - Аз
25.09.2011 14:41
не го харесвам, но в случая е прав. И той е чул репликата на Доган „Купуването на гласове било европейско явление.“

цитирай
4. cefulesteven - "Аз имам данни, че политиците ...
25.09.2011 14:56
"Аз имам данни, че политиците особено що се отнася до България и Румъния, умишлено държат ромите в нищета, за да могат да си осигурят лесни за купуване гласове по време на избори."

100% вярно. Оттам иде бедата и на тези хора и техния тежък проблем, сред всички останали проблеми, които си имаме в България.

Можем да направим малко поне: никакво гласуване за онези партии и личности, които знаем, че разчитат на цигански гласове. Лесно се разбира кой в кой регион се назначава за нас водач от циганите, поведени под строй от босовете си.
цитирай
5. tomich - "Право куме в очите"
25.09.2011 15:43
Прав е Саркози, но ми е интересно какво изказване би направил, ако си представим, че българските политици обърнат на 180 градуса политиката и отношението си към циганите. Нещо ми подсказва, че тогава френският президент ще бъде разярен от нарушаване на "правата на човека" (разбирай - на циганите) ! :)) Но тъй като срокът на подобно събитие е някъде далеч в бъдещето, можем да сме спокойни, че подобно скандално изказване Саркози няма да е в състояние да направи...;-)
цитирай
6. анонимен - Дай линк,
25.09.2011 18:24
откъде взе това?
Колкото до Саркози, съвсем прясна история - виж аферата "Карачи":)
цитирай
7. анонимен - sarko chifuta!!
25.09.2011 19:10
sarkozy nikak ne e iskren, tcar na licemerieto!! Aferata Karachi...11 injeneri platiha s jivota si, zaradi mrusnite dalaveri na tozi idiot!!! tciganite ne sa grajdani na Bulgariya, te sa evropeyski grajdani!!! Nie spasihme evreite, a te pratiha 16000 v kamerite na smurtta!!! tciganite sa jertvi, kakto evreite!! Francia tryabva da gi osinovi, za da izmie sramnoto si petno ot Holakausta!!
цитирай
8. анонимен - Коректор
25.09.2011 19:35
Това не са думи на Саркози. Който го е писал, е неграмотник.
"НякоЙ" се използва за единствено число. За множествено се използва "някоИ".
"но явно някой [хора] го бъркат"
цитирай
9. herflik - Това изказване ми хареса.
25.09.2011 19:47
цитирай
10. анонимен - Лицемери
25.09.2011 19:54
Саркози е просто поредния френски лицемер. Ако те робуват на "Свобода, равенство, братство" защо позволиха през 1918г. сръбските кланета в Македония ? Франция е тогава най-големия поддръжник на Югославия. Идеята е простичка: силна славянска държава на изток от Австрия няма да позволи да се възроди Австро-Унгарската империя. Югославия е създадена под френски натиск и сценарий. А през 1999г. френски натовски самолети бомбардираха тяхното дете Белград. Но всяко зло за добро, не е далеч времето когато франсетата ще бъдат уважавани без вазелин от африканските им поданици, тогава ще видим дали робуват на "Свобода, равенство, братство"....
цитирай
11. анонимен - източник
25.09.2011 19:58
Източници?Някак си не ми изглежда реално.
цитирай
12. анонимен - Циганите ще си останат такива, к...
25.09.2011 20:00
Циганите ще си останат такива, каквито са! Те самите не искат да се интегрират, защото така им е удобно-правят каквото си искат и никога не са виновни за нищо! Знаят си правата, / за разлика от българите,/и ги използват / за разлика от българите/, така е и така ще бъде, докато не се предприемат по-драстични мерки. Но и ние българите сме овце! и си ги заслужаваме тези "мургави събратя"!!!!!!!!!!!!
цитирай
13. mirachopi - Стойнеф,това някаква шега ли е?
25.09.2011 20:00
Политик не може да каже това,а Саркози със сигурност си го мисли,но никога няма да го каже.
цитирай
14. yavorb - Разбира се, че не го е казал. Това е ...
25.09.2011 20:47
Разбира се, че не го е казал.
Това е текст, скалъпен от Волен Сидеров и пуснат в обръщение точно сега, за да се налива масло в огъня.
цитирай
15. pakostinka - Аз се опитах да намеря
25.09.2011 21:44
източници, но не успях. Може ли да метнеш линк на независимо какъв език?
цитирай
16. анонимен - Стойнев,
25.09.2011 21:51
и ти си се вързал на Бъзикилийкс:)
цитирай
17. solinvictus - Това го е написал некой камунсит...
25.09.2011 21:56
Това го е написал некой камунситически джурналист туркут!
цитирай
18. tili - Да и аз бих
25.09.2011 21:57
помолила за линк!
цитирай
19. анонимен - Защо България умира...?
25.09.2011 22:00
Приятели,

Вижте въпиющ пример на ЦИНИЗЪМ… изречен от Цветанов…:

„ - Случаят в Катуница е станал предвид факта, че се е насъбирало напрежение в продължение на дълго време, което е ескалирало след убийството. Ще бъдат взети всички необходими превантивни мерки, за да не се допускат повече инциденти и безредици.”

Признания на министъра и негови Изводи:
1. В България цари Цигански терор и ТОВА Е ДОБРО…
2. След това поредно убийство на българин, българите протестират и ТОВА Е ЗЛО…
3. Циганския терор ще продължава и занапред, под закрилата на МВР и ТОВА ЩЕ Е ДОБРО…
4. Важното е българите да са потиснати и отчуждени от държавата и себе си, да МЪЛЧАТ КОГАТО ГИ УБИВАТ и ТОВА ЩЕ ВИСШЕ ДОБРО ЗА ВЛАСТТА…!!!

Цинизъм, нагъл цинизъм, ВЪПИЮЩ ЦИНИЗЪМ НА КВАДРАТ…

И НИТО ДУМА ЗА СПИРАНЕ НА ЦИГАНСКИЯ ТЕРОР…!!!

„Народе!!!!”


цитирай
20. анонимен - moje bi
25.09.2011 22:23
Би желал да видя линк на англииски кам някой по легитимен сайт.
малко пропаганда ми се вижда
пп. Смърт за Рашкови
цитирай
21. patzolino - Глупости!
25.09.2011 22:51
Хора,

Стига сте приемали тия глупости за чиста монета. Един си е направил шеговито-баснословно есе на темата "бай Мангал" и всички му се вързахте. Ето и първоизточника:

http://neverojatno.wordpress.com/2010/08/20/sarkozi/

Забележете заглавието на този блог - Бъзикилийкс!
Пичът просто представя наболяли проблеми в шеговит дух и стил. Само че има разни будали, дето копират без да мислят, че такова нещо един президент не може да каже, дори и да го мисли!
цитирай
22. анонимен - Старо е, от 2010. И е художествена измислица
25.09.2011 22:57
http://neverojatno.wordpress.com/2010/08/20/sarkozi/
цитирай
23. анонимен - ЛЛЛ
25.09.2011 23:05
ХАХА,САМО ВИ БАЛАМОСВАТ БЕ ВЕРВАЩИ ХРИСТИеНИ!! ННЯМА ТАКОВА !! НО ВСЪЩНОСТ ТОВА Е ИСТИНАТА! НО НЯМА ДУПЦЕ НИ САРКОЗИ,НИ ДРУГ ДА ГО КАЖЕ!! ХАХХАХА
цитирай
24. анонимен - dumite na franceto ut ungarski proishgod s evreiska krv sa verni
25.09.2011 23:07
molia ako niako razbira za koi imenno pilitici toi poso4va da im napisete imenata- neshvbastam popradi tova 4e jivee daleko i nesledia redovno detailite na otdelnite slu4ki.

ta kva Finladia i kvi Golansko- sa ni spreli za shengeniata- eto koi go e storil.
цитирай
25. анонимен - Варненските протестиращи ако са ...
25.09.2011 23:09
Варненските протестиращи ако са много ербап да поискат отговор от говедото,убило с мотор 20 годишната Лора на булеврд "Приморски".Ако им стиска де.

Жокер-не е циганин!
Мутра е!
И си вее Х*Я на свобода,необезпокояван от никого.Даже се хвалел,че му се е разминало!!
цитирай
26. анонимен - ИНФОРМАЦИОНЕН ЛИНК НА ФРЕНСКИ И ТИ ПРАВЯ ЕВАЛА АКО ТОВА МУ Е ИЗКАЗВАНЕТО!!!
25.09.2011 23:20
може ли да пуснеш линк на френски блог или сайт за да видя наистина дали точна така се е изразил,но като цяло има доста истина в думите на човека!!!!
цитирай
27. анонимен - Глупости
25.09.2011 23:35
Това не е вярно... копнато е от един уърдпрес-ки блог, където са само измислици и даже си го пише в дясно на страницата :)
цитирай
28. turb04 - Разбира се, че не го е казал. Това е ...
25.09.2011 23:37
yavorb написа:
Разбира се, че не го е казал.
Това е текст, скалъпен от Волен Сидеров и пуснат в обръщение точно сега, за да се налива масло в огъня.


ти наистина си Умника на Републиката :))))) Този текст е от преди поне два месеца :)))
цитирай
29. diso - Звучи малко вероятно да го е казал,
26.09.2011 08:19
но е много вярно:((
цитирай
30. mikino - На вас не ви ли омръзна? На мен да!
26.09.2011 08:21
Хасково - Площад "Съединение " 19.00

СТАРА ЗАГОРА 19:00 - ПРЕД ОБЩИНАТА!
---------------------------------------------
БУРГАС 19:00 Паметник "Альоша"
... ---------------------------------------------
ПЛОВДИВ 19:00 - пл. Съединение
---------------------------------------------
СОФИЯ 19:00 - НДК, Пилоните
---------------------------------------------
ВАРНА 19:00 - Катедрален Храм-Паметник "Свето Успение Богородично"
---------------------------------------------
ПАЗАРДЖИК 19.00 - ТОРТАТА!
---------------------------------------------
РУСЕ 19:00 - пл.Свобода, пред общината
---------------------------------------------
ПЛЕВЕН 19:00 - до Часовника
цитирай
31. kostadin - Съгласни и несъгласни ? Прост...
26.09.2011 09:52
Съгласни и несъгласни ?
Простотия та ви мъчи уважаеми г-жи и г-да!
Тази френска нация си има проблеми с народите от земите,които е владяла като колонии.Та тези префърцунени европейци крадът даже български деца ,защото чуждеземците ги заливат с нови ,вече родени във Франция деца.
В крайна сметка кой е Саркози?Когато си отговорите ще разберете ,че това не е френският народ .
Изказването му е пълна глупост и не е по различно от това на Хитлер или Сталин:
-има човек има и проблем...
цитирай
32. brig - На всеки циганин трябва да се зач...
26.09.2011 10:37
На всеки циганин трябва да се зачисли по една лопата и по една мотика и да копат на къра, ако няма кърска работа да правят пътища. Това е най-доброто което може да се направи, без да ни се сърдят много от ЕС.
цитирай
33. malchaniaotnadejda7 - Здравей, Stoineff!
26.09.2011 10:44
"И колкото и абсурдно да е, все още се надявам, че ще доживея да видя народни водачи, които да изтръгнат българската цигания из корен и да направят така, че българи, турци, цигани, евреи, гърци, арменци, татари, каракачани да бъдат горди, че са граждани на България." (из призива на Красимир Калудов по „Дарик Радио”)

Добре звучи този призив. А още по-добре ще е да не се използва за политически цели и като предизборен коз в борбата за печелене на гласове. Сега жънем плодовете на една политика, която половин век разделяше България на българи и не българи, на турци, македонци, цигани. Сега сме безвъзвратно разделени. За съжаление, аз, за разлика от Калудов не виждам лек изход. Нещата са забатачени, народът, както винаги, лесно манипулируем от алчни и продажни политици и безродници, а и макар умиращ от глад, жаден за хляб и зрелище. Допуснахме да се случи, когато половин век под строй отивахме да гласуваме с една единствена бюлетина за една единствена партия. Днес ще събираме плодовете. Плодовете са живота на българските деца! Отиде си Присиян. Сега още две български деца. Огромният ми страх е, че ние, гражданското общество, не виждаме, къде корени истината за този жесток национален проблем, за тази пропаст, отворена като рана (от политиката на Коминтерна, която 50 години! разделяше България изкуствено на компактни „цигански” и „турски” села!!!) и как да се справим тук и сега с него. Не, няма да го решим с призиви за избиване на циганите и с проповядване омраза на етническа основа, с която само конкретни политически сили ще се облагодетелстват и възползват за тясно партийните си интереси. Колкото по-скоро го разберем, толкова по-добре! Нито ще решим проблема с мълчанието на управляващите. Довечера ще пусна твновини. Искам и премиерът и министър Цветанов - там, от мястото на събитието! От Първанов не очаквам нищо!
Мое мнение, с което не ангажирам никого е, че евентуална дестабилизация на страната сега, ще доведе до още по-голяма Катуница, Доганария и далеч не безобидни и не без последствия за народа ни и за България политически палячовщини и еквилибристики и развихряне на кадесарски номера от сорта на Волен Сидеровите, който много добре знае, в чия рубльова мелница налива вода! Затова и обвинявам себе си. Защото последните 20 години допуснахме в българския парламент да се подвизават партии на етническа основа – нещо нечувано и невиждано в никоя съвременна демокрация!!! Да помислим, КАК, ние, като български граждани можем да стабилизираме тази страна. За нас и за децата ни. Дали като разпалваме омраза на етническа основа, от която ще се възползват определени политически кръгове? Или като внесем промени в законодателството на тази страна - закон за полицията, закон за защита на детето, законодателни промени в здравеопазването, образованието и т.н.! Последното ми изказване тук или където и да било по темата. Толкова за позицията ми.
цитирай
34. becksss - Не ми се вярва да го е казал Саркози.
26.09.2011 10:49
Едва ли президент на държава като Франция би си позволил подобно изказване за друга нация - откъдето и да го погледнем, това си е измишльотина.
Което, обаче, съвсем не означава, че не е вярно де.
Лошото е, че много от нещата, които сега се случват, съвсем интуитивно ми дойдоха на ум преди не повече от две години. Без да искам да бъда лош пророк, за всичко това съм писал тук под каква ли не форма - есета, статии, мои разхвърляни мисли, проза и т.н.
Мога да го обобщя само с една дума - омраза.
Омраза, трупана с годините - и от едната, и от другата страна. А, когато имаме и извънредно некадърно управление, продажно, корумпирано и лицемерно до патологични нива - ето ви резултата.
На мен ми е страшно чудно защо едва сега се сетиха да проверяват имотите и доходите на мангала-благородник, след като толкова години всички виждаха и знаеха за какво иде реч. Нима случайно беше измислено словосъчетанието "царкировка", станало символ на фалшивия алкохол?
Айде стига, ве!
В коя нормална държава производството на неакцизен, фалшив алкохол не е престъпление!?
Бахти Държавата е тази, на която трябва да й сриташ силно задника, за да се усети!

Сега ще видите какво ще стане - ще има протести тук-там, хората ще си излеят гнева и след три дни всичко ще утихне и ще се забрави.

25. анонимен, ти си неграмотно лайно.
цитирай
35. malchaniaotnadejda7 - ps Саркози може да си позволи да бъде "екстравагантен" политически.
26.09.2011 10:52
Саркози представялява Франция. Т.е. не стадо, а горд народ, който е с всичкия си и който се бори за бъдещето на децата си не чрез примитивно разпалване на расова омраза, а като си е гласувал метално законодателство и в социалната сфера и в политическата. Докато окъсана и опърпана България такива като този театрал я гледат под лупа. Каквото си посеем, това ще пожънем. Отделен въпрос, какво точно е казал Саркози и в какъв контекст!
цитирай
36. анонимен - Катуница горя, Пловдив пламна, във ...
26.09.2011 11:08
Катуница горя, Пловдив пламна, във Варна арестуваха 13 души, в Бургас скиновете биха мангали по улиците. В София беше време за почивка през уикенда. А днес, след като вече е обсъдила с колежките странностите на героите в поредния турски сериал или реалити, malchaniaotnadejda7 седнала да ни обяснява какво било законодателството в Северна Африка...
цитирай
37. malchaniaotnadejda7 - 38. анонимен - НАДЕЖДА ИСКРОВА
26.09.2011 12:12
анонимен написа:
Катуница горя, Пловдив пламна, във Варна арестуваха 13 души, в Бургас скиновете биха мангали по улиците. В София беше време за почивка през уикенда. А днес, след като вече е обсъдила с колежките странностите на героите в поредния турски сериал или реалити, malchaniaotnadejda7 седнала да ни обяснява какво било законодателството в Северна Африка...


ИМЕТО МИ Е НАДЕЖДА ИСКРОВА. ТИ КАК СЕ КАЗВАШ? - НЕ ГОВОРЯ "ЗА СЕВЕРНА АФРИКА", (НЕ СИ КОРЕКТЕН, АН 38), А ЗА НАЙ-НОВАТА ИСТОРИЯ НА БЪЛГАРИЯ. ГОВОРЯ ЗА ВРЕМЕТО, КОГАТО ПОЛОВИН ВЕК БЯХМЕ РУСКА ГУБЕРНИЯ И ПОЛИТИКАТА НА КОМИНТЕРНА БЕ ДА РАЗДЕЛЯ И ВЛАДЕЕ БЪЛГАРИЯ, КАТО Я ДЕЛЕШЕ НА КОМПАКТНИ ТУРСКИ И ЦИГАНСКИ СЕЛА, ЧРЕЗ НАСИЛСТВАНО ИЗСЕЛВАНЕ! ИЗСЕЛВАХА ХОРАТА ОТ РОЖДЕНИТЕ ИМ СЕЛА И ГРАДОВЕ СЪС СМЕСЕНО НАСЕЛЕНИЕ В ДРУГИ, С КОМПАКТНО ТУРСКО И ЦИГАНСКО МАЛЦИНСТВО И ВДИГАХА ДЖАМИИ!!! ДЕЛЯХА НАРОДА НИ НА БЪЛГАРИ, МАКЕДОНЦИ, НЕ-БЪЛГАРИ! КЪСАХА ЖИВА ПЛЪТ ОТ ТЕРИТОРИЯТА НИ (ГЛЕДАЛ ЛИ СИ ФИЛМА НА МИЛЕНА МИЛОТИНОВА, ЗНАЕШ ЛИ, КОЙ Е ВАНЧЕ МИХАЙЛОВ?! ЧУВАЛ ЛИ СИ, КАК ПО НАРЕЖДАНЕ НА КОМИНТЕРНА СМЕНЯТ ПАСПОРТИ НА БЪЛГАРСКИ ГРАЖДАНИ, КАК РАЗДЕЛЯТ БАЩА ОТ СИН И ГИ КРЪЩАВАТ "МАКЕДОНЦИ".) РАЗБЕРЕМ ЛИ, КОЕ Е ПРИЧИНИЛО ПРОБЛЕМА, ПРОУМЕЕМ ЛИ, КОГА СЕ Е ЗАРОДИЛ, ЩЕ РАЗБЕРЕМ И КАК ДА ГО РЕШИМ, КАК ДА ГО ОВЛАДЕЕМ ВЕДНЪЖ ЗАВИНАГИ. НЕ ГОВОРЯ ЗА "СЕВЕРНА АФРИКА", НЕ! В КОМЕНТАРА СИ, # 35 ГОВОРЯ ЗА БЪЛГАРИЯ ТУК И СЕГА. ЗА НАЙ-НОВАТА НИ ИСТОРИЯ. ЗА ПОСЛЕДНИТЕ 20 ГОДИНИ... ПИТАМ СЕ, ЗАЩО ТИ И АЗ ДОПУСНАХМЕ В ПОСЛЕДНИТЕ ДВЕ ДЕСЕТИЛЕТИЯ, КАТО БЪЛГАРИ, СЪЩЕСТВУВАНЕТО НА ПАРТИИ НА ЕТНИЧЕСКА ОСНОВА В БЪЛГАРСКИЯ ПАРЛАМЕНТ ОТ XXI в., НЕТИПИЧНО ЗА ПРАВОВА ДЪРЖАВА?! А ТОВА, ЗА СВЕДЕНИЕ, АВТОМАТИЧНО НИ ИЗХВЪРЛИ ОТ БОРДА НА СЪВРЕМЕННИТЕ ДЕМОКРАЦИИ И НИ НАВТИКА В ОРИЕНТ ЕКСПРЕСА НА "ТУРСКИТЕ СЕРИАЛИ", ЗА КОИТО ГОВОРИШ. НЕ СИ КОРЕКТЕН, АН 38, И ТО В ТАКЪВ ТЕЖЪК ЗА СТРАНАТА МОМЕНТ! В КОМЕНТАР # 35 ГОВОРЯ ПО СЪЩЕСТВО, А НЕ КАТО ТЕБ - ГОВОРЯ ЯСНО И КОНКРЕТНО С ИСТОРИЧЕСКИ ФАКТИ ОТ НОВАТА И НАЙ-НОВА ИСТОРИЯ НА БЪЛГАРИЯ, КОИТО ФАКТИ ТИ И АЗ СМЕ ГИ ДОПУСНАЛИ. ПОНЕ ОТ ПОСЛЕДНОТО ДЕСЕТИЛЕТИЕ! ТИ КАКВО РЕШЕНИЕ НА ПРОБЛЕМА ПРЕДЛАГАШ? ДЕСТАБИЛИЗАЦИЯ НА СТРАНАТА? РАЗПАЛВАНЕ НА ОМРАЗА НА ЕТНИЧЕСКА ОСНОВА? :) ОТ ТОВА БИХА СЕ ВЪЗПОЛЗВАЛИ ОПРЕДЕЛЕНИ ПОЛИТИЧЕСКИ КРЪГОВЕ, А НИЕ С ТЕБ ЩЕ ПОЛУЧИМ ЕДНА ДЪРЖАВА БЕЗ ДЪРЖАВНОСТ, БЕЗ ЗАКОНИ, ОТ ТРЕТИЯ СВЯТ. ПОВТАРЯМ, ИСКАМ НЕОТЛОЖНИ ПРОМЕНИ В СИСТЕМАТА НА БЪЛГАРСКОТО ЗАКОНОДАТЕЛСТВО, НЕ ИСКАМ ПАРТИИ НА ЕТНИЧЕСКА ОСНОВА В БЪЛГАРСКИЯ ПАРЛАМЕНТ, ИСКАМ НОВИ ЗАКОНИ ЗА ЗАЩИТА ПРАВАТА НА ДЕТЕТО, ЗА ПОЛИЦИЯТА, ЗДРАВЕОПАЗВАНЕТО, СОЦИАЛНО СЛАБИТЕ И САМОТНИ МАЙКИ. ИМАМЕ ЛИ ПРАВОВА ДЪРЖАВА, ЩЕ ИМАМЕ ДЪРЖАВА, А НЕ ГЕОГРАФСКО ПОНЯТИЕ!

35. malchaniaotnadejda7 - Здравей, Stoineff!
10:44
цитирай
38. denijane - Не, не е прав Саркози. И е много тъпо ...
26.09.2011 12:40
Не, не е прав Саркози. И е много тъпо да обвинявате циганите за случилото се. Не са циганите, а българската полиция. Тази която от десетилетия закриля определени личности, защото така и е изгодно. Тази полиция (и прокуратура), която така и не се опита да осъди нито един циганин за блудство с малолетен, когато 10-годишните майки бяха сензация по света и у нас. Значи за нас живота на едно 10 годишно дете няма стойност, щото е циганче и то видиш ли живеело по различни закони, но щом посегнат на българче нещата се променят.
Не са циганите виновни. НИЕ сме виновните, защото така и не им наложихме да живеят по нашите закони. Винаги си търсехме извинение с някакви права на малцинствата, когато истината е че такива няма. И никога не ги е имало. Навсякъде по света когато законът бъде нарушен, независимо от етноса, се стига до съд. В България - не. В България някои винаги са по-равни - дали защото са по-богати, по-влиятелни или просто по-черни.
Изобщо не става въпрос за Хитлер. Става въпрос за гражданско общество, което изисква от властите да прилагат законите еднакво за всички. Но на това гражданско общество не му пука за циганските деца, които раждат и е не ходят на училище и израстват в почти средновековни условия. Пука му само и единствно за собствените му белички деца. Ми тогава какво искате. Като създавате престъпници, не мрънкайте, че има престъпления.
цитирай
39. stoineff - Катуница горя, Пловдив пламна, във ...
26.09.2011 12:52
malchaniaotnadejda7 написа:
анонимен написа:
Катуница горя, Пловдив пламна, във Варна арестуваха 13 души, в Бургас скиновете биха мангали по улиците. В София беше време за почивка през уикенда. А днес, след като вече е обсъдила с колежките странностите на героите в поредния турски сериал или реалити, malchaniaotnadejda7 седнала да ни обяснява какво било законодателството в Северна Африка...


ИМЕТО МИ Е НАДЕЖДА ИСКРОВА. ТИ КАК СЕ КАЗВАШ? - НЕ ГОВОРЯ "ЗА СЕВЕРНА АФРИКА", (НЕ СИ КОРЕКТЕН, АН 38), А ЗА НАЙ-НОВАТА ИСТОРИЯ НА БЪЛГАРИЯ. ГОВОРЯ ЗА ВРЕМЕТО, КОГАТО ПОЛОВИН ВЕК БЯХМЕ РУСКА ГУБЕРНИЯ И ПОЛИТИКАТА НА КОМИНТЕРНА БЕ ДА РАЗДЕЛЯ И ВЛАДЕЕ БЪЛГАРИЯ КАТО Я ДЕЛЕШЕ НА КОМПАКТНИ ТУРСКИ И ЦИГАНСКИ СЕЛА, ЧРЕЗ НАСИЛСТВАНО ИЗСЕЛВАНЕ! ДЕЛЯХА НАРОДА НИ НА БЪЛГАРИ, МАКЕДОНЦИ, НЕ-БЪЛГАРИ! КЪСАХА ЖИВА ПЛЪТ ОТ ТЕРИТОРИЯТА НИ (ГЛЕДАЛ ЛИ СИ ФИЛМА НА МИЛЕНА МИЛОТИНОВА, ЗНАЕШ ЛИ, КОЙ Е ВАНЧЕ МИХАЙЛОВ?! ЧУВАЛ ЛИ СИ, КАК ПО НАРЕЖДАНЕ НА.

35. malchaniaotnadejda7 - Здравей, Stoineff!
10:44


Не съм писал анонимния коментар. Статията също не съм писал. Копирах я като отражение на моя позиция по въпроса. Вчера бях в Катуница. Телевизиите са компроментирани и не показват обективно истината. Ще изкарат Мангал Киро, честен гражданин, а това, че НИЕ данъкоплатците храним него и внуците муне интересува никой. Не искам да съм толерантен, не искам тоя мазен мангал да ме заплашва, че ще стане като в Косово. Нека стане - като в Косово, нека мангалите си направят държава, в която да се плодят като въшки, да си плащат осигуровки, да си дават и помощи. АЗ ОТКАЗВАМ ДА ПЛАЩАМ СОЦИАЛНИ ОСИГУРОВКИ ДОКАТАТО ДЕЙСТВАЩИТЕ ЗАКОНИ МЕ ДИСКРИМИНИРАТ ПО ПРИЗНАК БЪЛГАРИН! ДОКАТО ЦИГАНИТЕ НЕ ЗАПОЧНАТ ДА РАБОТЯТ НЯМА ДА ПЛАЩАМ И ДАНЪЦИ.
цитирай
40. анонимен - идиотиии
26.09.2011 12:52
много сте прости, как може да мислите, че тази плювня е действително на Саркози. ебаси тъпото племе, по сте зле от циганите!
цитирай
41. malchaniaotnadejda7 - 41. stoineff - Катуница горя, Пловдив пламна, във ...
26.09.2011 13:12
Stoineff, и за миг не съм допускала, че си ти. Помня, как реагира при случая с Гери. За Саркози ясно се изказах в горните си коментари. Повече няма какво да добавя. Позицията ми е пределно ясна. Очаквам изявление на премиера.

http://www.vesti.bg/index.phtml?tid=40&oid=4149951

http://www.vesti.bg/index.phtml?tid=40&oid=4149351



цитирай
42. stoineff - Stoineff, и за миг не съм допускала, ...
26.09.2011 13:28
malchaniaotnadejda7 написа:
Stoineff, и за миг не съм допускала, че си ти. Помня, как реагира при случая с Гери. За Саркози ясно се изказах в горните си коментари. Повече няма какво да добавя. Позицията ми е пределно ясна. Очаквам изявление на премиера.

http://www.vesti.bg/index.phtml?tid=40&oid=4149951

http://www.vesti.bg/index.phtml?tid=40&oid=4149351





В случая искам да е ясно, че за мен няма значение кой каква религия изповядва и какъв е на цвят, черен бял, жълт, или бенбен. Искам Социална справедливост - осигуровките, които внасям да са ЗА ВРЕМЕННО безработни и майки, за пенсионерите, за хората в неравностойно положение. Никой не може да ме убеди, че мъж, или жена които не са платили и лев за тая държава (данъци, или осигуровки) имат някакви човешки права. Ако искат да живеят като животни да живеят, но и в стадата има някакви правила и норми, които се спазват от всички.
Бесен съм!
цитирай
43. анонимен - Авторите...
26.09.2011 13:41
Имайте доблестта да кажете от къде сте копирали тази простотия. Това не може да са думи на държавен глава на европейска държава. Защо си измисляте глупости и заблуждавате хората? Какъв е този мазохизъм да се възхищавате когато някой плюе, и още повече когато е чужденец? Ако сте сигурни в това което публикувате, дайте линк да видим от къде сте изтеглили това изказване. Мизерници!
цитирай
44. анонимен - Хахахаха Този "Саркози" е най-елементарна и просташка "мистификация"
26.09.2011 14:26
Само изкукуригали и глупави хора могат да го приемат сериозно, без да се замислят върху това: къде, в коя медия и кое време "Саркози" е участвал в дебати.
Жалка игричка Стойнефф
цитирай
45. mikino - ВАЖНО!!!! ДО ВСИЧКИ БЪЛГАРИ У...
26.09.2011 14:49
ВАЖНО!!!!
ДО ВСИЧКИ БЪЛГАРИ УЧАСТВАЩИ В ПРОТЕСТИТЕ: БЪЛГАРИ, В СТРАНАТА ВЕЧЕ ИМА МЕДИИ ОТ ЗАПАДНА ЕВРОПА И СВЕТА. ПО НЕОФИЦИАЛНИ ДАННИ ЗНАЕМ ЗАСЕГА САМО ЗА 2 ТЕЛЕВИЗИИ: "CNN" И "REUTERS". ИЗКЛЮЧЕТЕЛНО ВАЖНО Е ДА ВНИМАВАМЕ КАК СЕ ДЪРЖИМ!!! САМИ ВИДЯХМЕ КАК НАШИТЕ СОБСТВЕНИ МЕДИИ ОТРАЗИХА СЛУЧАЯ. ПОРЕДНИТЕ ЖЕРТВИ НА ЦИГАНСКОТО НАСИЛИЕ И ПОЛИТИЧЕСКО БЕЗХАБЕРИЕ И КОРУПЦИЯ В БЪЛГАРИЯ БЯХА ДАДЕНИ И ПЛАТЕНИ С НАШАТА КРЪВ, А МНОГО ОТ ТЕЛЕВИЗИИТЕ НИ ВМЕСТО ДА ГОВОРЯТ ЗА ТОВА КАК 19 ГОДИШНО МОМЧЕ БЕШЕ ЗМАЗАНО КАТО КУЧЕ, ГОВОРИХА КОЛКО ЛОШО БИЛО, ЧЕ СА ЗАПАЛЕНИ КЪЩИТЕ НА КИРО ЦИГАНИНА!!!! И ТОВА БЯХА НАШИТЕ СОБСТВЕНИ ТЕЛЕВИЗИИ....ПРЕДСТАВЕТЕ СИ СЕГА КАКВО ЩЕ КАЖАТ ЗАПАДНЯЦИТЕ! САМИ ЗНАЕТЕ ТЯХНОТО ОТНОШЕНИЕ КЪМ НАС И НАЙ-ВЕЧЕ КОГАТО СТАНЕ ВЪПРОС ЗА ЦИГАНИ!!!!! МЕДИИТЕ ЩЕ СЕ ОПИТАТ ДА НАПРАВЯТ ВСИЧКО ВЪЗМОЖНО, ЗА ДА ПРЕДСТАВЯТ ПРОТЕСТА КАТО СБИРЩИНА НА ПИЯНДЕТА, НАРКОМАНИ И ФАШИСТИ, А НЕ КАТО ОТГОВОР НА ЦЕЛИЯТ БЪЛГАРСКИ НАРОД СРЕЩУ ЕДНА МАФИОТСКА ВЛАСТ И ЦИГАНСКИ ТЕРОР. ВНИМАВАЙТЕ МНОГО КАК СЕ ДЪРЖИТЕ И КАКВО СКАНДИРАТЕ ПО ВРЕМЕ НА ПРОТЕСТИТЕ. ЕДНО "ХАЙЛ ХИТЛЕР" И ЕДНА НАЦИСТКА СВАСТИКА ДА СЕ ВИДИ И ВСИЧКИТЕ ПРОТЕСТИ В СТРАНАТА СА ОБРЕЧЕНИ. БЕЗ ДА ИМА ПРИЧИНА ОБВИНИХА НАРОДЪТ НИ И НИ НАРЕКОХА ФАШИЗОИДНИ ФУТБОЛНИ ХУЛИГАНИ, ПРЕДСТАВЕТЕ СИ КАКВО ЩЕ СТАНЕ АКО НЯКОЙ ИЗЛЕЗНЕ С ФАШИСТКИ СВАСТИКИ!!!! ПОМНЕТЕ ЗА КАКВО СЕ БОРИМ...! БЪДЕТЕ ИЗКЛЮЧИТЕЛНО ВМИНАТЕЛНИ И СЛЕДЕТЕ КАКВИ ХОРА ИМА НА ПРОТЕСТИТЕ...ОТЛЪЧВАЙТЕ НЕЗАБАВНО ХОРА, КОИТО СЕ БОРЯТ НЕ ЗА БЪЛГАРИЯ, А ЗА НЯКАКВИ СИ БОЛНИ ИДЕАЛИ.....НЕ ЗАБРАВЯЙТЕ, ЧЕ Е СЪВСЕМ ВЪЗМОЖНО - ДА НЕ КАЖА ЗАДЪЛЖИТЕЛНО - ОПРЕДЕЛЕНИ ПОЛИТИЧЕСКИ ПАРТИИ ДА ПЛАТЯТ НА ХОРА, ЗА ДА САБОТИРАТ ПРОТЕСТИТЕ ВКЛЮЧИТЕЛНО И ДА СЕ ПОЯВЯТ В САЙТОВЕТЕ И ДА ОБЕЗКУРАЖАВАТ ПРОТЕСТИТЕ!!!!!
цитирай
46. malchaniaotnadejda7 - Stoineff, и за миг не съм допускала, ...
26.09.2011 15:11
stoineff написа:
malchaniaotnadejda7 написа:
Stoineff, и за миг не съм допускала, че си ти. Помня, как реагира при случая с Гери. За Саркози ясно се изказах в горните си коментари. Повече няма какво да добавя. Позицията ми е пределно ясна. Очаквам изявление на премиера.

http://www.vesti.bg/index.phtml?tid=40&oid=4149951

http://www.vesti.bg/index.phtml?tid=40&oid=4149351





В случая искам да е ясно, че за мен няма значение кой каква религия изповядва и какъв е на цвят, черен бял, жълт, или бенбен. Искам Социална справедливост - осигуровките, които внасям да са ЗА ВРЕМЕННО безработни и майки, за пенсионерите, за хората в неравностойно положение. Никой не може да ме убеди, че мъж, или жена които не са платили и лев за тая държава (данъци, или осигуровки) имат някакви човешки права. Ако искат да живеят като животни да живеят, но и в стадата има някакви правила и норми, които се спазват от всички.
Бесен съм!


Има ЗАЩО да си бесен. Изпратиха 19 годишният Ангел Петров и неговия приятел - 16 годишният Павел Толев! Две български деца си отидоха, заради една мутра и подопечните му.

Мутрата и приближените й - в затвора! А мутрафонската империя и метастазите й - изтръгнати от корен! Чакаме изявление на премиера! Искаме възмездие и прилагане на Закона. България все още е правова държава и ще бъде правова държава. На който не му изнася, да се изнесе и другаде да мутрафонства!

Вечна и светла да е паметта на децата! Поклон! ...

цитирай
47. анонимен - Стойнефф,
26.09.2011 18:14
кво става бе? Ще ни кажеш ли точно къде и кога президентът Саркози е имал дебат, с кого точно, при произнасянето на тази "реч"

Сойнееееееффф? Ще споделиш ли?
цитирай
48. анонимен - ГОСПОДА МАРТИН ДИМИТРОВ И ИВАН К...
26.09.2011 19:20
ГОСПОДА МАРТИН ДИМИТРОВ И ИВАН КОСТОВ! ЗАЩО СЕ КРИЕТЕ? ЗАЩО НЕ ОСЪДИТЕ ЦИГАНСКИЯ ТЕРОР,ГЕНОЦИД И УБИЙСТВА НАД БЪЛГАРИТЕ? КАКВА Е ПОЗИЦИЯТА НА СИНЯТА КОАЛИЦИЯ ЗА ЦИГАНСКИЯ ТЕРОР?
цитирай
49. анонимен - ВАЖНО!!!!. . . ПРЕДСТАВЕТЕ СИ СЕГА ...
26.09.2011 19:29
mikino написа:
ВАЖНО!!!!
...ПРЕДСТАВЕТЕ СИ СЕГА КАКВО ЩЕ КАЖАТ ЗАПАДНЯЦИТЕ! САМИ ЗНАЕТЕ ТЯХНОТО ОТНОШЕНИЕ КЪМ НАС И НАЙ-ВЕЧЕ КОГАТО СТАНЕ ВЪПРОС ЗА ЦИГАНИ!!!!!


ЧЕ ТИ ЗАРАДИ ЗАПАДНЯЦИТЕ ЛИ ЖИВЕЕШ БЕ ЦЪРВУЛ? ПРЕДАТЕЛ ДОЛЕН, МРЪСЕН! ТАКИВА КАТО ТЕБ ЗАЩИТАВАТ МАНГАЛИТЕ. ЗАРАДИ ТАКИВА КАТО ТЕБ НИ ТЪПЧАТ И МАЧКАТ ЦИГАНИТЕ!
ХИЧ ДА НЕ ВИ ПУКА ОТ МАНГАЛСКИТЕ ЗАЩИТНИЦИ ОТ ЗАПАДНИТЕ ТЕЛЕВИЗИИ! ДА СНЕМАТ,КО КАТО СНЕМАТ? НЕКА В ЦЯЛА ЕВРОПА ВИДЯТ КАК СЕ ДЕЙСТВА С МАНГАЛИТЕ,РЕШИТЕЛНО И БЕЗКОМПРОМИСНО. ДА ВИДЯТ ОТ НАС И ВЗЕМАТ ПРИМЕР КАК ДА РЕШАТ ПРОБЛЕМА С МАНГУСТИТЕ В ТЕХНИТЕ СТРАНИ.
цитирай
50. анонимен - Ем фантазията на а[f]тора се е развихрила...
26.09.2011 22:20
mirachopi написа:
Политик не може да каже това,а Саркози със сигурност си го мисли,но никога няма да го каже.

Хаха. Иска ви се някой да ви го каже, ама няма кой...
цитирай
51. анонимен - Прав е Саркози, но ми е интересно ...
27.09.2011 14:55
tomich написа:
Прав е Саркози, но ми е интересно какво изказване би направил, ако си представим, че българските политици обърнат на 180 градуса политиката и отношението си към циганите. Нещо ми подсказва, че тогава френският президент ще бъде разярен от нарушаване на "правата на човека" (разбирай - на циганите) ! :)) Но тъй като срокът на подобно събитие е някъде далеч в бъдещето, можем да сме спокойни, че подобно скандално изказване Саркози няма да е в състояние да направи...;-)

цитирай
52. анонимен - Стойнефф,
27.09.2011 19:13
хайде бееееееееееее отворко,
дай линк към източника, от където взе това "изказване" на президента Саркози.

цитирай
53. анонимен - Бих искала да прочета оригинала на статията
27.09.2011 20:26
Моля за линк към изказването.
цитирай
54. анонимен - За България
27.09.2011 20:33
Не е важно дали го е казал Саркози,Волен Сидеров или Адолф Шикългрубер,а доколко е вярно.Всяка революция е започвала с искане да се премахнат привилегиите,т.е.,гражданите да бъдат с равни права и равни задължения именно като граждани.Ако господа циганите и др.видове паразити не желаят да бъдат граждани,или обществото –като всеки организъм–ще се освободи от тях,или те–като всички паразити–ще унищожат гостоприемника си!
А на такъв живот като паразити ги научиха не "българите",а другарите комунисти.Идете в която и да е бивша соц.страна и ще видите същите цигани,които живеят по същия начин и са точно толкова "интегрирани",колкото и в България.Да не напомням на "цивилизованите" европейци,че до края на 60-те години на 20-ти век скандинавските държави стерилизираха престъпници (сред които много цигани!),олигофрени и др.дегенерати!
Д-р Менгеле ряпа да яде!И сега тези страни имат най-висок стандарт на живот, ниска престъпност и добро образование.Но не искат да си спомнят тези срамни страници от историята си и затова са най-големите защитници на "правата на човека"–един вид компенсаторен механизъм за изчистване на колективната съвест от чувство за вина.Само че на наш гръб,а като дойдат "дискриминираните" при тях,българите им били виновни!
Какво ни остава?Едно единствено нещо:да си стегнем държавата и обществото по наш си,български начин, и да гледаме нашите си интереси.Преди всичко България трябва да бъде управлявана от българи,а не от родоотстъпници, интернационалисти, космополити и разни др.еничари.По-малко полицаи, по-малко чиновници и никакви "правозащитници"; повече граждани,повече личности и повече самоорганизация на обществото!И да изгоним от святото ни Отечество всякакви сектанти-проповедници, отворени, затворени и др.съмнителни "общества"– да си търсят други наивници по други земи.Да не си замърсяваме прекрасния език с модерни словца и да си върнем вярата и здравия български морал,защото, както казва Спасителят"...и ще познаете истината, и тя ще ви освободи"
цитирай
55. анонимен - http://lyubomircholakov.blog.bg/politika/2011/06/13/etnicheskata-voina-v-bylgariia.764313
27.09.2011 22:33
ЕТНИЧЕСКАТА ВОЙНА
В
БЪЛГАРИЯ
http://lyubomircholakov.blog.bg/politika/2011/06/13/etnicheskata-voina-v-bylgariia.764313
Страшно е.
В България се води етническа война.
Кое ни дава основание за подобен категоричен извод?
Цифрите. Дори само тях да вземем – все до него ще стигнем. А като се прибавят и някои факти, свързани с посланиците на някои мощни световни сили, картинката става съвсем завършена.
Какви са цифрите?
Войната в Югославия – която беше етническа и религиозна, продължи 10 години. През това време загинаха 250 хиляди души – от всички воюващи страни: бошняци, наемници на ЦРУ, хървати, албанци, сърби…
Тоест, загивали са по 25 хиляди души годишно по време на военни действия. Повтаряме – от всички етноси на територията на държавата.
Но, скъпи сънародници българи (етнически българи)! В България българският етнос всяка година намалява със 70 хиляди души! Това са данни от проведената през юни 2010 година в Русе конференция по демографските въпроси. Публикуваната през февруари 2011 г. книга на Костадин Костадинов «Третата национална катастрофа» показва този процес нагледно, с таблици, схеми и диаграми, по общини и области.
Тоест, в България ситуацията в едно уж мирно време е такава, че губим годишно 3 пъти повече хора, отколкото в Югославия по време на война.
Тук, разбира се, може да се направи плах опит да се възрази, че по данни на официалната статистика населението (общо!) на България намалява не със 70 хиляди, а с около 40 хиляди души годишно. Но това възражение не издържа на критика. Напротив, същите тези цифри на официалната статистика потвърждават изводите на конференцията в Русе. Защото според изнесените цифри от един от участниците в предишни негови работи – проф. Петър Иванов, циганите се удвояват на всеки 20 години. Тоест, прирастът на циганите (и отчасти на турците) свежда намаляването от 70 хиляди (само на българите) до въпросните 40 хиляди годишно общо за цялата държава. Но тези 40 хиляди са пак само българи! Защото другите два основни етноса в България се увеличават и няма как да бъдат включени в графата на намаляващите.
Как да наречем тази ситуация?
Има два варианта за нейното наименование: естествен процес или етническа война.
Естествен процес е, ако никой не се намесва в него, нещата следват своя природен ход и по чисто природни причини българите измират със скорост 70 хиляди годишно.
Етническа война е, ако някой целенасочено подкрепя, развива и разпалва този процес – във вреда на едни етноси и в полза на други.
Няма как да наречем измирането на българите естествен процес. В човешкото общество всички процеси са резултат от действия и противодействия на различни групи хора и на отделни индивиди. Защото всяка група хора и отделните индивиди преследват свои цели, които твърде често са противоположни, следователно водят до конфликти.
А когато конфликтът на различните цели води до измирането на цял един етнос в собствената му държава и заместването му с друг етнос – това е етническа война.
Тук, разбира се, пак може да се възрази: никой не е обявявал такава война. Но това възражение също лесно се отхвърля, като се припомнят отново събитията в Югославия, които са класическият съвременен пример на етническа война: та нима там някой я обяви официално? Съвсем неофициално избиваха и прогонваха сърбите от земите им, корабите на ЦРУ превозваха терористи от Афганистан, Алжир, Филипините, Малайзия и разни други екзотични дестинации – 40 хиляди ислямисти. За сравнение: да си припомним, че днешната, пребиваваща в жалко състояние българска армия, представлява 30 хиляди наемници.
Друго възражение против тезата, че днес на територията на България се води етническа война, е следното: каква ти война, нали никой не стреля?
А кой е казал, че една война се води непременно само със стрелба? Всяка война си има цел, а целта на етническата война е да прочисти дадена територия от даден етнос. В нашия случай: да бъде прочистена територията на България от българския етнос. И естествено, ако тази цел може да бъде постигната с други средства, не непременно с бомбардировачи от базата «Авиано» в Италия (всъщност, за нас е по-подходяща «Бондстийл» в Косово – най-голямата американска военна база в Европа) и с ракети «Томахоук», тогава защо трябва да се хабят скъпите и луксозни боеприпаси? При това една класическа война с огнестрелни оръжия винаги предизвиква общественото внимание, започват да се задават неудобни въпроси и т. н. Друго си е, когато всичко става тихомълком, без шокиращи факти в медиите (е, от време на време се промъкват информации за заклани пенсионери-българи по селата, за изнасилени и убити българки, за почти всекидневни грабежи и нахлувания в български къщи, за нападения на влакове и грабежи по инфраструктурата – но това бива представяно като «битови конфликти», на които не бива да се обръща особено внимание), които да покажат на общественото мнение действителността в по-голямата част от територията на страната, далеч от големите градове. Защото, както правилно забелязва Костадин Костадинов в книгата си «Третата национална катастрофа» и в едноименния филм, в момента етническите българи се свиват в чертите на големите градове, които очевидно с времето ще се превърнат в българските гета в България, заобиколени от все по-разрастваща се маса небългарско население, много от чиито представители залагат на бруталната агресия в отношенията си с «чуждите».
Прочистването на територия от даден етнос без класическа война с огнестрелни оръжия, а чрез замаскирана етническа война, си има специален похват в политическите технологии, наречен «създаване на некомфортни условия за живот». Зад това деликатно словосъчетание се крият не толкова лицеприятни неща. Ако разпознаем някои от тях в съвременната българска действителност, ще имаме толкова повече основания да говорим за наличие на етническа война в тази действителност.
Първото, което се разполага като основа за прилагане на политтехнологията «създаване на некомфортни условия на живот», е създаването на неприязнена до степен на враждебност обществено-писохологическа атмосфера спрямо даден етнос. На този етнос от екраните на телевизорите, от ефира на радиата, от страниците на вестникарските медии се внушава, че той има някаква историческа, а и съвременна вина за нещо си, без значение какво – обикновено, че е притеснявал и притеснява по някакъв начин друг, невинен и страдалчески, етнос, съответно трябва да изкупва по някакъв начин тази си вина. Как да я изкупва? Пределно ясно: като се примири с даването на привилегии на «страдалческия» етнос, каквито привилегии той, «виновният» етнос, не притежава. Привилегиите твърде често са не само морални, но и материални: за представителите на «страдалческия» етнос се осигуряват съвсем конкретни финансови, вещеви и кариерни ресурси, каквито на представителите на «виновния» етнос не се предоставят. Това в средите на «неправителствените» организации, които реализират тази психологическа етническа агресия, се нарича с гордост «позитивна дискриминация» - един от най-странните термини, които е чувало човешкото ухо, понеже звучи като «позитивно убийство», «позитивен побой», «позитивен грабеж» или каквото и да било друго «позитивно престъпление». Такива материални стимули могат да бъдат например, облекчени условия за построяване на жилища – каквито условия не се осигуряват на представителите на етноса, който трябва да бъде прогонен от територията на държавата. Или раздаване на помощи за майчинство наравно за всички етноси, без да се отчита кой точно етнос е заплашен от измиране и кой няма нужда от подобни помощи, за да се размножава. Или запазени «етнически» квоти при приемането на кандидат-студенти във висшите учебни заведения – независимо от успеха им в средното училище се приемат определен брой студенти от етноса, който бива подстрекаван от «неправителствените» организации към агресивно поведение спрямо набелязания за прочистване.
Успоредно с това етносът, набелязан за прочистване, прогонване или направо унищожаване, бива обвиняван редовно в медиите и публичното пространство в «расизъм» и «дискриминация» към други – по този начин, освен че продължава създаването на враждебна психологическа атмосфера спрямо него, се постига и превантивен ефект: замаскира се фактическата агресия на расистка и дискриминационна основа против този етнос. Тоест – прикрива се наличието на етническа война против него.
Една от най-ефикасните техники за етническа война е влиянието на съответни «неправителствени» организации върху органите на полицията и правосъдието. Тези организации защитават, прикриват и слагат често не просто идеологически, а директно политически чадър върху криминални престъпници от «привилегирования» етнос – това става както чрез неоправдано снизходителни наказания за престъпления, характерни за «привилегирования» етнос, така и чрез директни опити за оправдаване на съответните престъпници. Класически в това отношение е случаят с убийството на професор Станимир Калоянов през 2005 г., когато някои «неправителствени» организации в опита си да оправдаят това тежко престъпление, заявиха в прав текст, че професорът сам бил виновен за убийството си, защото отказал да сервира бира на своя убиец.
Друга техника за етническо прочистване, при това толкова ефикасна, че редица изследователи я определят като съвсем самостоятелен тип война, са влиянията върху демографската ситуация или т. нар. «демографска война». Всъщност, промяната на демографските показатели е един от основните преследвани резултати в замаскираната етническа война. Да бъде намалена раждаемостта на прочиствания етнос е една от главните цели по пътя към неговото окончателно прогонване от дадената територия или направо физическото му изчезване от лицето на земята. В ход се пускат всякакви средства: разрушаване на традиционното семейство и замяната му със сурогати, като се стигне чак до т. нар. «еднополови семейства» (каквото и да означава това), масово разпространение на порнографията и превръщането на сексуалното удоволствие в самоцел, осмиването на религиозни ценности, насочени към запазване на семейството, въвеждането на т. нар. «граждански брак», стремеж да бъде узаконена проституцията, пропаганда на хомосексуализма и педофилията, издигането на кариерата и личното благополучие като ценности на съвременната жена в ушърб на майчинството и грижата за децата… Разбира се, тези технологии се прилагат не от вчера и не само в България. Известно е изказването на Хитлер, че след завладяването на славянските държави там на всяка автобусна спирка ще има будка за алкохол и за порнографски списания, за да бъдат сринати моралните устои и по този начин съкратен броя на населението им. А колкото до днешния ден – в Канада например вече се обсъжда законопроект, по който педофилията да се приравни към обикновените «сексуални желания». (Дори мисля, че парламентът там вече го прие като закон…)
Интересното тук е, че всеки от тези различни аспекти на демографската компонента от етническата война си има своите защитници, пропагандатори и разпространители обикновено под формата на «неправителствени» организации за защита на «човешките права» или на «правата на малцинствата» (всъщност, вторите вече почти навсякъде замениха първите – защо ли?).
Една от основните техники за създаване на «некомфортни условия за живот» е подмяната на историческите факти. През 20-те години на прехода се нагледахме и наслушахме на доста безсрамия по този повод – като се започне от подмяната на термина «турско робство» с невинното «присъствие», та се свърши (впрочем, надали се е свършило?!) с опита да се оправдаят зверствата срещу българите чрез хипотезата за т. нар. «мит Батак», и прочее, и прочее. По този начин у етноса, набелязан за прогонване, прочистване и заличаване от лицето на земята, се създава чувство както за историческа вина, което посочихме по-горе, така и за историческа несигурност – оказва се, че историята му е лъжлива, незаслужаваща внимание и уважение. Откъснат от историческите си корени и останал без опора в своята памет, изгубил смисъла на миналото, етносът не намира перспективата си в бъдещето. Отделният човек в него престава да се чувства част от нещо по-голямо, кръвно, изначално – и, останал без моралната и духовна подкрепа на общността, се затваря в собствения си малък, индивидиуален, личен свят. Запазва енергията само за себе си и не я споделя с другите – защо му е да споделя, след като нито исторически е свързан здраво с тях чрез общите дела на миналото, нито в днешния ден си заслужава да бъде част от този етнос, който е толкова «виновен» пред другите? И целтата е постигната – етносът е разбит на отделни единици, а оттам вече до подмяната на религията, на етническото съзнание, на местоживеенето (прогонването в емиграция било чрез моркова на далечния по-добър живот, било чрез тоягата или етно-бандитския нож на «некомфортните условия на съществуване») и т. н. е само една крачка.
Вероятно читателят забелязва, че обикновено слагаме определението «неправителствени» организации в кавички. И това не е случайно.
Проблемът е, че една етническа война, независимо от нейната форма – с класически оръжия или с оръжията на съвременните политтехнологии за психологически натиск срещу групи хора, не се води от единични индивиди. Тя се води от държави – или по-точно, от групи хора, които управляват държави. Когато е с класически оръжия, там войната е ясна – самолетите излитат от самолетоносачите, хвърлят бомбите, изстрелват ракетите и се връщат.
Когато обаче поради различни причини употребата на класически оръжия е нежелателна, се използват т. нар. «неправителствени» организации.
Тоест – механизмът на «неправителствените» организации се превърна в класическо «правителствено» оръжие. Разбира се, не е необходимо членуващите в тях да подозират това, техните мотиви са различни: от обикновен идеализъм до обикновени пари. Най-често – обикновени пари. И ако искате да разберете за кое правителство работи дадена «неправителствена» организация – просто проверете кое правителство я финансира. Нещата се изясняват веднага.
В случая с етническата война в България обаче дори няма нужда се проверява финансирането на «неправителствените» организации, които я водят, разпалват, поддържат и подстрекават. Едно, че за повечето от тях това не е никаква тайна, а дори гордо изтъквано обстоятелство; друго, че също така гордо се публикуват отчети за расовата и етническа дискриминация спрямо българския етнос. Ето само един-единствен откъс от такъв новинарски отчет, за да не досаждаме на читателите:
«На 4 април посланик Джеймс Уорлик връчи награда на г-жа (…) медицинска сестра, за нейните изключителни постижения в областта на здравеопазването. Наградата „Златна Хипократова клетва II” се връчва ежегодно на роми със значителен принос за българското здравеопазване. Посланикът на Република Унгария г-жа Юдит Ланг и д-р Миладин Апостолов, председател на Балканската асоциация по история и философия на медицината връчиха награди на двама други представители на ромския етнос с изключителен принос в областта на българското здравеопазване.»
Въобще няма никакво съмнение, че въпросната медицинска сестра от цигански произход заслужава награда, както и «другите двама представители» на същия етнос. Нека ги наградят! Но защо като «роми», а не просто като добри специалисти? Та за самите тях е оскърбително, че ги награждават не просто като добри специалисти – а именно защото са добри специалисти-цигани. Ако бяха българи – нямаше да ги наградят, както и никой никъде няма да види българи, наградени, защото са българи. Я си представете следната информация: «Наградиха еди-коя си медицинска сестра, защото е етническа българка и със сериозен принос към българското здравеопазване…»? Абсурд, нали? Веднага цяла Европа начело с вездесъщия Уорлик ще ореве орталъка, че в България се дават награди на етнически признак, че това признак на расизъм, сегрегация и дискриминация!
Но това е само един от случаите. Всеки може да влезе в Интернет, и да види огромния брой случаи, когато западни посланици делят България на «роми» и други – но в същото време никой от тях не повдига най-жестокия и болезнен за страната въпрос: измирането на българите със 70 хиляди годишно. Това, че други етноси нямат здравеопазване, образование и работа наистина е проблем. А измирането на българите като етнос не е ли проблем?
И когато се почудите кои ли са вдъхновителите на сегрегацията, расизма и дискриминацията в България, не се чудете кой знае колко – спомнете си имената на посланиците на двете най-могъщи държавни образувания в света: Съединените американски щати и на Европейския съюз. Те са хората, които чрез разделението на хората на небългари и българи, на цигани и други, както е в конкретния случай, насъскват, подстрекават и разпалват етническата война в България.
Естествено, веднага възниква въпросът: защо? След като въпросните посланици все така си остават посланици и никой не ги отзовава, ясно е, че тези техни акции не са спонтанни и индивидуални прояви, а израз на държавна политика. Какъв е обаче интересът на ЕС и на САЩ от етническото прочистване на българите от България?
Интересът е глобален и стратегически, поради който интерес беше прочистена и Югославия. Западът подготвя Балканите за плацдарм срещу Близкия изток и през Черно море срещу Русия (неслучайно споменахме огромната военна база «Бондстийл»). А за да съществува плацдарм, той трябва да бъде прочистен от всякакви евентуални, дори твърде хипотетични, симпатизанти на страната, която ще бъде атакувана. Поради чисто религиозни и исторически причини православното население на Балканите е свързано с Русия – Гърция, например, до последно се съпротивляваше на бомбардировките над Сърбия през 1999 г. Затова и трябва да бъде прочистено от полуострова, по-точно казано, полуостровът трябва да бъде «прочистен» от него. А повечето управляващи клики в западните държави са просто антихристиянски, да не говорим за антиправославно, настроени. (Не забравяйте думите на Бжежински: «След комунизма Православието е нашият най-голям раг».) Ето защо етническата война в България е и религиозна война – колкото и българите да си заравят главата в пясъка, не могат да избягат от този факт. И когато четете книгата на Костадин Костадинов «Третата национална катастрофа» или гледате в Интернет едноименния филм, не забравяйте, че тези процеси са дирижирани и разпалвани от съвсем конкретни държави и съвсем конкретни техни представители у нас.
Какъв е изходът?
Първо: всички етнически българи в България трябва да осъзнаят, че както тяхното бъдеще, така и бъдещето на децата и внуците им е заложено на карта. Вече в България се раждат повече деца от небългарски, отколкото от български произход. Има региони, където хляб не можеш да си купиш, ако го поискаш на български. Бъдещите българи просто ще останат без държава.
Второ: информацията за всичко, свързано с етническата война, водена срещу етническите българи в България, трябва да бъде разпространявана интензивно – съвременните комуникационни средства, най-вече социалните мрежи от типа на «Фейсбук» позволяват това, видяхме силата и възможностите им в Северна Африка.
Трето: етническите българи в България трябва да поставят пред управляващите въпросът за физическото оцеляване на българския етнос. Как е възможно за запазването на диви животни, за съхраняването на изчезващи видове насекоми да се организират национални каузи – а за запазването на българите като народ да няма такава кауза? БЪЛГАРИТЕ КАТО ХОРА ТРЯБВА ДА ПОИСКАТ САМО ОНОВА, КОЕТО СЕ ОСИГУРЯВА НА ЖИВОТНИТЕ! НИМА ХОРАТА НЕ СА ПОНЕ ТОЛКОВА ВАЖНИ, КОЛКТО И ЖИВОТНИТЕ?
Четвърто: пред лицето на неминуемата гибел на нацията трябва временно да се загърбят дребнавите политически различия. Защото измират всички българи: комунисти и демократи, леви и десни, русофили и русофоби, центристи и монархисти, земеделци и негласуващи.
Пето: очевидно е, че е необходимо изграждането на национална, може би политическа структура, ангажирана единствено и само с предотвратяването на последиците от етническата война срещу етническите българи в България, с преодоляването на резултатите от демографската катастрофа. Ерата на Интернет и Фейсбук позволява сравнително бързото и оперативно изграждане на такава структура.
Шесто: всички специалисти в областта на демографията, ангажирани отговорно с изследването на този смъртоносен процес, са единодушни, че България разполага с не повече от десетина години, за да направи опит да го преодолее. Ако не успее – край на държавата!
Седмо: всички трябва да разберат една проста истина.
Ние сме във война.
Етническа война.

Любомир Чолаков

цитирай
56. анонимен - относно статията
27.09.2011 23:08
За някои неща е прав Саркози, за други - не. Но в речта му (не съм наясно доколко тя е преведена дословно) има доста популизъм...
Това, което обаче е частично прав е по отношение на това, че политиците ни оставяли циганите бедни нарочно. Те не само тях, а целия народ нарочно го държат. И това си е една почти обществена тайна. Мир и светлина на жертвите! Дано по-бързо се научим как да протестираме, че много бързо забравихме 1997ма и барикадите тогава...
цитирай
57. анонимен - ciganite
27.09.2011 23:19
Ако сме държава всички граждани трябва да отговарят пред закона, в това число циганите, турците, арменците, евреите, французите, германците, руснаците, американците и т.н. Кирил Рашков си купува полицай, съдий, политици, общински служители, държавни служители за дребни стотинки и за това се счита за безнаказан. Трябва закон- затвор за корумпирани полицай, съдия, и т.н. Що се отнася до изказването на Саркози- за негово сведение този който е казал че българите са овце които нтрябва да се стрижат и т.н. българския народ го изгони отдавна и без да ни казват. Трябва да внимаваме кои избираме за министър председател, народен представител и президент за да не търпим такива обиди от франсетата които сме ги били и на терена и във войните и пак ще ги бием ако се наложи.
цитирай
58. анонимен - за статията
28.09.2011 20:19
Не е толкова важно дали Саркози е цитиран на 100%. По-важното е,че това истинското положение в България от години наред. И колкото и да не ни е приятно, това е истината ...
цитирай
59. djgator - Приятелю
28.09.2011 22:41
http://www.vbox7.com/play:5eca43e8
ето нещо изчерпателно по темата..
цитирай
60. анонимен - aa
29.09.2011 00:18
sarkosi,6te go vidim i nego o6te kolko vreme 6te
go bade,a za kupenite glasove -v zjal svjat taka stava,obe6tajat im ne6to,dadam im nadejga,podkupjat i hop glasa gotov,haide sega,stiga sme pluli po balgaria,vajnoto e da ne se proliva nevinna krav balgarska!!!!!!!!!!!!!
цитирай
61. анонимен - ТОВА Е 100% ИСТИНА
29.09.2011 23:33
Бях в автобус Номер 94 в София.Контрол.Една млада циганка с тзлатни пръстени,гривни,телефони и т.н.,добре облечена-без билет.Контрольорът направи знак на шофьора,автобусът спря и циганката продължи пеша.Точка.
Два дни по късно същата история в линия автобус Младост,но...с българско девойче.
Карти за самоличност,полиция,естествено глоба и т.н.
Т.Е. с негласни закони циганите имат по вече права и никакви задължения по отношение на българите....Кой е зад тази сегрегация...или необявен расизъм...
Сигурен съм,че има една политическа линия за всяване на омраза и насъскване на хората по между им с цел дивиденти с дълга или къса перспектива.
Рибата мирише от главата...
цитирай
62. анонимен - аман
29.09.2011 23:34
cefulesteven написа:
"Аз имам данни, че политиците особено що се отнася до България и Румъния, умишлено държат ромите в нищета, за да могат да си осигурят лесни за купуване гласове по време на избори."


Аз пък си мисля, че не е така. Как можеш да накараш някой да завърши училище, да може да чете и да се образова? Хората са го казали " прост народ, слаба държава". И раждат и се плодят и пари няма, защото работа няма и не са по работата, защото празниците им повече ( празнуват българските и своите). Много кръщенета, много погребения и все някакъв семеен или родствен проблем имат. Аз съм работодател и от съжаление назначих роми. Еми разберете ме правилно, но все драми семейни и все пари напред искат. Като им се скараш отговора е " ама аз не искам твоите пари. Аз искам моите, които ЩЕ си изработя след 2 месеца" понеже вече бяха с 1 заплата напред в заеми. Мани. Не е възможна интеграция, защото приоритетите им са различни от нашите. Ние няма да празнуваме РД, за да купим учебници на детето, а те и оркестър викат с последните пари, пък може и без училище. Никога няма да проумеят, че държавата не е длъжна д аим храни децата, които са нацвъкали. Държавата дава, но първи ти като индивид трябва да инвестираш в себе си. Те това никога, ама никога няма да разберат. Искам да премахнат тия детски помощи и платеното майчинство и всякакви подобни. Нека на многодетните семейства да правят данъчни облекчения, а не да се раждат деца безконтролно.
цитирай
63. анонимен - Sarcozi - litzemer ...
01.10.2011 18:59
Sarkozi , da go duha ( s izvinenie za pred publikata ) .
Men spetzialno mnogo me e iad na " Golemite Evropeiski " durjavi deto edno vreme si praviha smetkite na nash grub ( za da si spasiat kojata ot turzite edno vreme ni dadoha ei taka , nikoga ne ne podkrepiha po onova vreme nito v bitkite sreshtu osmanite , nito po vreme na robstvoto ) .I kakto tuk edna lichnost spomena , po - kusno narpaviha neshto podobno i s Iugoslavia.
Dokato te se razvivaha manifacturno nie biahme robi 500 godini i dnes mi se biat v gurdite che te sa purvia sviat , a puk Bulgaria i Rumunia za izostanali za evropeiskata obshnost ...Ia da go duha...

I kak niama da ima etnos sled 500 godini robstvo ?I kak niama da ima kato se zaobikoleni vse ot kofti susedi , drugo si e da granichish s Anglia , ili Ispania , nali ?
To e vse edno v edna visoka sgrada susedite ot poslednia etaj da se prismivat na tezi ot purvia etaj che niamat hubava gledka ...
Moe mnenie che na tezi evropeizti sa im nujni strani kato nashite che da mogat da se sravniavat s nas i da zadovoliavat egoto si za tova kolko te bili napred.
Vmesto da ni pomognat naistina , zashtoto e za blagoto na vsichki samo kritikuvat.

Kato sa tolkova umni da idavt s konkretni predlojenia i planove za sotzialna politika , no ne samo tova - da donesat i pari ...Puk i te ne sa tzufnali mnogo ot kum problemite si za etnos ....pulno e s chernokoji afrikanzti deto sa po zle i ot nashite cigani .



цитирай
64. анонимен - ВАЖНО!!!! ДО ВСИЧКИ БЪЛГАРИ У...
03.10.2011 14:58
mikino написа:
ВАЖНО!!!!
ДО ВСИЧКИ БЪЛГАРИ УЧАСТВАЩИ В ПРОТЕСТИТЕ: БЪЛГАРИ, В СТРАНАТА ВЕЧЕ ИМА МЕДИИ ОТ ЗАПАДНА ЕВРОПА И СВЕТА. ПО НЕОФИЦИАЛНИ ДАННИ ЗНАЕМ ЗАСЕГА САМО ЗА 2 ТЕЛЕВИЗИИ: "CNN" И "REUTERS". ИЗКЛЮЧЕТЕЛНО ВАЖНО Е ДА ВНИМАВАМЕ КАК СЕ ДЪРЖИМ!!! САМИ ВИДЯХМЕ КАК НАШИТЕ СОБСТВЕНИ МЕДИИ ОТРАЗИХА СЛУЧАЯ. ПОРЕДНИТЕ ЖЕРТВИ НА ЦИГАНСКОТО НАСИЛИЕ И ПОЛИТИЧЕСКО БЕЗХАБЕРИЕ И КОРУПЦИЯ В БЪЛГАРИЯ БЯХА ДАДЕНИ И ПЛАТЕНИ С НАШАТА КРЪВ, А МНОГО ОТ ТЕЛЕВИЗИИТЕ НИ ВМЕСТО ДА ГОВОРЯТ ЗА ТОВА КАК 19 ГОДИШНО МОМЧЕ БЕШЕ ЗМАЗАНО КАТО КУЧЕ, ГОВОРИХА КОЛКО ЛОШО БИЛО, ЧЕ СА ЗАПАЛЕНИ КЪЩИТЕ НА КИРО ЦИГАНИНА!!!! И ТОВА БЯХА НАШИТЕ СОБСТВЕНИ ТЕЛЕВИЗИИ....ПРЕДСТАВЕТЕ СИ СЕГА КАКВО ЩЕ КАЖАТ ЗАПАДНЯЦИТЕ! САМИ ЗНАЕТЕ ТЯХНОТО ОТНОШЕНИЕ КЪМ НАС И НАЙ-ВЕЧЕ КОГАТО СТАНЕ ВЪПРОС ЗА ЦИГАНИ!!!!! МЕДИИТЕ ЩЕ СЕ ОПИТАТ ДА НАПРАВЯТ ВСИЧКО ВЪЗМОЖНО, ЗА ДА ПРЕДСТАВЯТ ПРОТЕСТА КАТО СБИРЩИНА НА ПИЯНДЕТА, НАРКОМАНИ И ФАШИСТИ, А НЕ КАТО ОТГОВОР НА ЦЕЛИЯТ БЪЛГАРСКИ НАРОД СРЕЩУ ЕДНА МАФИОТСКА ВЛАСТ И ЦИГАНСКИ ТЕРОР. ВНИМАВАЙТЕ МНОГО КАК СЕ ДЪРЖИТЕ И КАКВО СКАНДИРАТЕ ПО ВРЕМЕ НА ПРОТЕСТИТЕ. ЕДНО "ХАЙЛ ХИТЛЕР" И ЕДНА НАЦИСТКА СВАСТИКА ДА СЕ ВИДИ И ВСИЧКИТЕ ПРОТЕСТИ В СТРАНАТА СА ОБРЕЧЕНИ. БЕЗ ДА ИМА ПРИЧИНА ОБВИНИХА НАРОДЪТ НИ И НИ НАРЕКОХА ФАШИЗОИДНИ ФУТБОЛНИ ХУЛИГАНИ, ПРЕДСТАВЕТЕ СИ КАКВО ЩЕ СТАНЕ АКО НЯКОЙ ИЗЛЕЗНЕ С ФАШИСТКИ СВАСТИКИ!!!! ПОМНЕТЕ ЗА КАКВО СЕ БОРИМ...! БЪДЕТЕ ИЗКЛЮЧИТЕЛНО ВМИНАТЕЛНИ И СЛЕДЕТЕ КАКВИ ХОРА ИМА НА ПРОТЕСТИТЕ...ОТЛЪЧВАЙТЕ НЕЗАБАВНО ХОРА, КОИТО СЕ БОРЯТ НЕ ЗА БЪЛГАРИЯ, А ЗА НЯКАКВИ СИ БОЛНИ ИДЕАЛИ.....НЕ ЗАБРАВЯЙТЕ, ЧЕ Е СЪВСЕМ ВЪЗМОЖНО - ДА НЕ КАЖА ЗАДЪЛЖИТЕЛНО - ОПРЕДЕЛЕНИ ПОЛИТИЧЕСКИ ПАРТИИ ДА ПЛАТЯТ НА ХОРА, ЗА ДА САБОТИРАТ ПРОТЕСТИТЕ ВКЛЮЧИТЕЛНО И ДА СЕ ПОЯВЯТ В САЙТОВЕТЕ И ДА ОБЕЗКУРАЖАВАТ ПРОТЕСТИТЕ!!!!!

цитирай
65. анонимен - Да, това е истина!
03.10.2011 15:02
Това е така, колкото и да не ни харесва!
цитирай
66. анонимен - А Саркузи я е казал много точно. Ф...
07.10.2011 15:05
lisa19 написа:
А Саркузи я е казал много точно. Факт,че е точно така. Жалко, че наистина ако се продължава в този дух, ние изпадаме от картата на света.

цитирай
67. анонимен - Лумпени!!!!
07.10.2011 15:09
Можете ли да повярвате на нещастника Стойнеф, който ви взема за гугудки и даже ви предупреждава, че статията е фалшива - взета от Бъзикилиййкс. Ето затова винаги ще сме аутсайдери, и такива като вас ще ни извадят от Европа!!!

цитирай
68. анонимен - Реакция на Френско посолство в България
07.10.2011 17:06
Посолството на Франция в България се запозна с фалшивата и измислена "статия" приписвана на Френския президент и моли най-настоятелно ръководителя на блога да я изтегли от мрежата.
цитирай
69. анонимен - ЕВРОПА ЛИ Е СВЕТЛОТО БЪДЕЩЕ ЗА НАС ИЛИ ПОРЕДНАТА АВАНТЮРА НА ГЕРМАНЦИТЕ?
13.10.2011 16:18
Публична тайна е, че и България, и Румъния бяха приети в съюза по гео-политически съобръжения, без да са достигнали необходимото ниво на мислене и разбиране на ценностите за които говоря.АМИ ЗАЩО ТОГАВА ГИ ПРИЕХТЕ?ЗАЩО ТРЯБВАШЕ ДА СИ ИЗКЛЮЧВАМЕ РЕАКТОРИТЕ,ЧЕ ПОСЛЕ ВИЕ ДА ГИ СТРОИТЕ?ЗАЩО ЩЕ РОВИТЕ ЗА ШИСТОВ ГАЗ-ЗАЩОТО ИЗНАСЯМЕ ХУБАВА ВОДА ИИМАМЕ ХУБАВИ ПЛАНИНИ ЛИ? МАЙ НА ГЕРМАНИЯ ПАК И Е ТЯСНО И ИТРАБВАТ ПОТРЕБИТЕЛИ ,ПАЗАРИ И ТЕРИТОРИИ ОТ КОИТО ДА СМУЧЕ РЕСУРСИ ,ЧЕ РУРСКАТА ОБЛАСТ СЕ ИЗЧЕРПА И В МЕРЦЕДЕСИТЕ ИМА ВЕЧЕ САМОА ЛУМИНИЙ И КАРТОН?А ЗАЩО ВИЕ ИЗГОНИХТЕ ЦИГАНИТЕ,А НЕ ГИ КУЛТИВИРАХТЕ И ИНТЕГРИРАХТЕ?ВИЕ ИМАТЕ НЕ ДВОЕН , ОСМОРЕН НАЦИСТКИ СТАНДАРТ КЪМ ЕВРОЧЛЕНКИТЕ.СТРУКТУРАТА НА ШЕНГЕНСКАТА ЕВРОПА ЕВРОПА ПРИЛИЧА НА СТРУКТУРАТА НА АДА- С 9 КРЪГА.ТОВА НАЦИСТКО ЛИ Е? НИКОГА НЯМА ДА ДОСТИГНЕТЕ РАВНОПРАВИЕТО В УСА- ТАМ ПРОСТО ЩАТИТЕ ПО КОНСТИТУЦИЯ СА РАВНИ БЕЗ УСЛОВИЯ.ЯСНО Е ВЕЧЕ ЧЕ ЕВРОПА ТОЛЕРИРА ГЕНОЦИДА НА БЪЛГАРСКИЯ НАРОД,ЗА ДА МОЖЕ ДА ИЗПОЛЗУВА ПРИРОДНИТЕ РЕСУРСИ НА БГ.ГЛАВАТА НА ОКТОПОДА Е ЖЕНСКИЯТ ХИТЛЕР С НОВАТА СИ ИКОНОМИЧЕСКА СТРАТЕГИЯ ЗА ОБЛАГОДЕТЕЛСТВУВАНЕ НА ГЕРМАНИЯ.
цитирай
70. ekzoter - да правим разлика между циганите
15.10.2011 08:15
В България има две големи групи цигани - ромско говорещи и турско говорещи. Ромско говорещите отдавна са интегрирани между нас. Тази група цигани са интегрирани и във Франция, Унгария, Испания, Русия. С тях проблеми няма. Те живеят като нас и страдат от другите цигани както и ние. Дори между тях се носи мълва, че те са част от изгубеното племе на Израил. Циганите описани в статията са турско говорещите. Те са вървели след турската армия и са мародерствали. След края на турската империя те остават в Европа. Тези трябва не да се интегрират, а да им се даде земя (някъде по света) и да видим какво ще стане.

цитирай
71. анонимен - da be da
18.10.2011 15:10
ami te biaha i turci az sim turski ciganin nikoi neme e spasil tia kadeto govoriat dnes te ne biaha li hristiani...... Spasili sa evrei pak za cigani nesa govorili tene biaha li kato pomaci (ciganite )muslimani i hristiani siaka6 i cigani ne sa o4astvali s bilgari toest giavor ( ne grijovnici ) s bilgari . da je nesme i za evropa tia hora kato sarkozi vi obirkat ili vie ve4e i sami ste si takiva .... Hitler e prav za hristianstvoto sporet dumite mu ( niama kak da obiasnim kakvo jiveehme . Sarkozi e hristianin toma mi stiga A TIA ZA DNES GOVORIA6TITE VSI4KO SE VRI6TA AZ IZGUBIH DNES SIAKA6 VIE NESTE OBIRKANITE KATO MENE I DAJE VIARVATE V DUMITE NA SARKOZI OTNOSNO ZA HORATA S BARLOGI PROSTITUTKI T.N A TAKIF KATO SARKOZI GO PREVIRNA TAKA . AY DI TRUSKITE CIGANI I TAKIF 6TE SI OSTANA ZA VINAGI NO PAK AZ 6TE PE4ELIA A MNOGO HORA KOITO VI SLU6AT LE4I SI KOLKO VIE YASNO KAK DA VODITE VIADIAH ME NIAMA. TIA HORA NA ISTINA 6TE SA GLUPAVI I OT BILGARI IMA MUSLIMANI I OT FRANS . DAVAI TE SRE6TU CIGANITE HRISTIANI . TIA KOITO PI6AT NA ISTINA ME DRAZNITE
цитирай
72. анонимен - tova na sarkozi e
18.10.2011 15:14
priziv za voina narodami niama da e prost tezi hora se opitaha nali biahte kulturni da ama ne ZA6TO ZA MENE E DRUGO KRAINI MERKI A ZA DRUGI NA DRAGO NARODA MI E BIL EZI4NIK BRAVO BE
цитирай
73. анонимен - мисля
28.10.2011 13:31
че е крайно време да го поканим за премиер и да махнем бат ви Бойко
цитирай
74. анонимен - ...
22.11.2011 14:23
Kolko ste izvetrqli....
цитирай
75. анонимен - Правилно e !!
25.05.2012 20:14
Мисля че това не е правилно да се говори така за циганите!!!!!! В кои веекк живеете със тези думи какво ши постигнете Българите са по долни от циганите!!!!!!!!!!!!!!!!!!
цитирай
76. анонимен - pfffffff
25.05.2012 21:42
I kakwoto Da Govoritee VinaGiii shte Spechelqtt ROMITE... .
цитирай
Търсене

Спечели и ти от своя блог!