Постинг
22.11.2011 13:35 -
БДЖ - Стачка!
Автор: stoineff
Категория: Новини
Прочетен: 8329 Коментари: 14 Гласове:
Последна промяна: 25.07.2012 18:00
Прочетен: 8329 Коментари: 14 Гласове:
25
Последна промяна: 25.07.2012 18:00
На 24 ноември от 8.00 до 16.00 часа работниците и служителите на БДЖ започват ежедневнибезсрочни ефективни стачни действия. Това обявиха на пресконференция от синдикалните организации в железопътния сектор.
Стачката е заради предвижданите масови съкращения в БДЖ - на 2000 служители и 150 влака, лошото управление и липсата на перспектива в компанията, е записано в обръщение на синдикатите.
Стачката е заради предвижданите масови съкращения в БДЖ - на 2000 служители и 150 влака, лошото управление и липсата на перспектива в компанията, е записано в обръщение на синдикатите.
1.
анонимен -
Работниците в БДЖ ще стачкуват. ...
22.11.2011 13:48
22.11.2011 13:48
Работниците в БДЖ ще стачкуват. Синдикатите радостно пърхат. Това е последното им убежище – след като “Нефтохим - Бургас” и БТК станаха частни компании, а “Кремиковци” фалира, не останаха големи синдикални организации у нас. В частните фирми синдикати не виреят. Собствениците ги купуват и уволняват, решават проблема с морков и тояга.
Но БДЖ е още държавно и още работи като при комунизма – играе социална роля и държавата налива пари в пробита каца. И при сегашното уж дясно правителство БДЖ има т. нар. поръчка за обществена услуга – превози по линии, по които валковете пътуват празни за 10-ина души. Но държавата не ще да ги закрие, защото било социално и ще има недоволство. И сегашното уж дясно правителство с такива поръчки на БДЖ генерира годишна загуба от няколко десетки милиони. Това впрочем е всяка година от 20 години насам. Сега Дянков вика – давам 100 пари за обществената услуга. Ама поддържането на тия линии струва 150 пари. Е, затова БДЖ е в непрекъснат фалит. Накрая кой ще плати разликата? Що премиерът не се изцепи за БДЖ, както за цената на тока? Отделно от некомпетентно ръководство БДЖ произвежда загуби и в други дейности. Дължи милиони на т. нар. ЖП инфраструктура (нея я отделиха от БДЖ). Сега например извадили стари руски локомотиви по линиите на новите “Сименс”, щото икономисват от поддръжката им. А старите харчат повече гориво – за милиони повече годишно. Трупа се дълг към доставчика на гориво, но проблемът е решен…
Синдикатите обвиняват Световната банка. В момента се готви заем, да се закрепи БДЖ, но Световната банка иска реформи, оптимизиране, да няма загуба. А от популизъм правителството продължава да фалира БДЖ с поръчки , за които не плаща. Обяда кой ще го плати? Синдикатите си мислят, че ей така, ще натиснат правитеството с една стачка и то ще изтупа пари отнядъке, от Световната банка и т. н.
Така беше при комунизма. Държавата дотираше всичко. Куп производства работеха на загуба. Сегашното правителството е бетер комунизма - дори не ще да дотира, а
цитирайНо БДЖ е още държавно и още работи като при комунизма – играе социална роля и държавата налива пари в пробита каца. И при сегашното уж дясно правителство БДЖ има т. нар. поръчка за обществена услуга – превози по линии, по които валковете пътуват празни за 10-ина души. Но държавата не ще да ги закрие, защото било социално и ще има недоволство. И сегашното уж дясно правителство с такива поръчки на БДЖ генерира годишна загуба от няколко десетки милиони. Това впрочем е всяка година от 20 години насам. Сега Дянков вика – давам 100 пари за обществената услуга. Ама поддържането на тия линии струва 150 пари. Е, затова БДЖ е в непрекъснат фалит. Накрая кой ще плати разликата? Що премиерът не се изцепи за БДЖ, както за цената на тока? Отделно от некомпетентно ръководство БДЖ произвежда загуби и в други дейности. Дължи милиони на т. нар. ЖП инфраструктура (нея я отделиха от БДЖ). Сега например извадили стари руски локомотиви по линиите на новите “Сименс”, щото икономисват от поддръжката им. А старите харчат повече гориво – за милиони повече годишно. Трупа се дълг към доставчика на гориво, но проблемът е решен…
Синдикатите обвиняват Световната банка. В момента се готви заем, да се закрепи БДЖ, но Световната банка иска реформи, оптимизиране, да няма загуба. А от популизъм правителството продължава да фалира БДЖ с поръчки , за които не плаща. Обяда кой ще го плати? Синдикатите си мислят, че ей така, ще натиснат правитеството с една стачка и то ще изтупа пари отнядъке, от Световната банка и т. н.
Така беше при комунизма. Държавата дотираше всичко. Куп производства работеха на загуба. Сегашното правителството е бетер комунизма - дори не ще да дотира, а
Не е приятно да те съкратят, но не съм сигурен, че има друг начин в случая.
Резервният вариант е фалит на БДЖ и пак хората са на улицата.
С тази разлика, че ще удари и всички останали.
цитирайРезервният вариант е фалит на БДЖ и пак хората са на улицата.
С тази разлика, че ще удари и всички останали.
стачките. Пък и съм сигурен, че не бива да се субсидират предприятия, макар и социално значими. Нека фалира БДЖ и то ще фалира не защото Б.Б е направил, или не конкретни реформи, а защото е държавно. Много нафта се точи бате.. :))) Много железо се краде... :))) Мнго кондуктори взимат стотинки и не давет билети :)))
цитирайstoineff написа:
стачките. Пък и съм сигурен, че не бива да се субсидират предприятия, макар и социално значими. Нека фалира БДЖ и то ще фалира не защото Б.Б е направил, или не конкретни реформи, а защото е държавно. Много нафта се точи бате.. :))) Много железо се краде... :))) Мнго кондуктори взимат стотинки и не давет билети :)))
Стар български обичай.
Оттук, оттам, важното е да се прибере нещо на аванта.
5.
hristo27 -
Не искам да съм песимист, но едва ли ...
22.11.2011 15:16
22.11.2011 15:16
Не искам да съм песимист, но едва ли на нещо гръцко ще заприлича работата в края на крайщата.
цитирай
6.
анонимен -
do prokuraturata
22.11.2011 22:23
22.11.2011 22:23
rasledvaite vsi4ki transportni ministri i generalni direktori ot 1990godina nasam i bdj 6e e na pe4alba s miliqrdi
цитирай
8.
анонимен -
Тренчев
23.11.2011 11:34
23.11.2011 11:34
не се наяде. Толкова години само от нещастието на хората живее и още иска. А работа не върши. Вместо това сее интриги.
цитирайНека се чуе гласа народен. Само да не бяха толкова подкупни синдикатите. Работят по поръчка на който плати и това се знае от край време. В България няма истински синдикати. Обслужват само партийни интереси и хвърлят пясък в очите на хората. Важното е пачка да прибират.
цитирай
10.
анонимен -
reformite ne che sa nyjni ,daje prekaleno mnogo zakasniaxa
24.11.2011 22:13
24.11.2011 22:13
predi 10-12 godini imax ychasta da rabotia v bdj postechenie na obstoiatelstvata preminash prez mnogo firmi takava shyrobadjanashtina niama nikade itolkova nenyjen personal na ;iasla; nesam vijdal.refornite daje zakasniaxa tvarde mnogo i tezi nikomy ne nyjni sindikati samo vzemat zakonno chlenski vnos i jiveiat na garba na vsichki kato karleji Podkrepiam s dvete rece tazi reforma no da se zavarti po gornite etaji. Tova ako e chastna firma dali shte e taka.........
цитирай
11.
анонимен -
sindikati na prokyror
24.11.2011 22:21
24.11.2011 22:21
Trenchev zashto ne otidesh da stachkyvash na mineralen plaj Belovo kato sie tvoi
цитирай
12.
анонимен -
Кой ще уволни Владимир Владимиров
25.11.2011 13:04
25.11.2011 13:04
Сегашният мениджърски екип е съставен от войнстващи дилетанти, които не могат да разделят три килограма сено на две магарета. Владимиров няма да може да намери работа в частна компания - там се търсят хора за реална работа. Ясно е, че трябва да има оптимизация, но пазарът на стоки и услуги трябва да бъде задържан. Железници има в цяла Европа, и то на ниво, а днес никой не строи шосейни магистрали.
цитирай
13.
анонимен -
За защитниците на железничарите
26.11.2011 00:12
26.11.2011 00:12
анонимен написа:
Работниците в БДЖ ще стачкуват. Синдикатите радостно пърхат. Това е последното им убежище – след като “Нефтохим - Бургас” и БТК станаха частни компании, а “Кремиковци” фалира, не останаха големи синдикални организации у нас. В частните фирми синдикати не виреят. Собствениците ги купуват и уволняват, решават проблема с морков и тояга.
Но БДЖ е още държавно и още работи като при комунизма – играе социална роля и държавата налива пари в пробита каца. И при сегашното уж дясно правителство БДЖ има т. нар. поръчка за обществена услуга – превози по линии, по които валковете пътуват празни за 10-ина души. Но държавата не ще да ги закрие, защото било социално и ще има недоволство. И сегашното уж дясно правителство с такива поръчки на БДЖ генерира годишна загуба от няколко десетки милиони. Това впрочем е всяка година от 20 години насам. Сега Дянков вика – давам 100 пари за обществената услуга. Ама поддържането на тия линии струва 150 пари. Е, затова БДЖ е в непрекъснат фалит. Накрая кой ще плати разликата? Що премиерът не се изцепи за БДЖ, както за цената на тока? Отделно от некомпетентно ръководство БДЖ произвежда загуби и в други дейности. Дължи милиони на т. нар. ЖП инфраструктура (нея я отделиха от БДЖ). Сега например извадили стари руски локомотиви по линиите на новите “Сименс”, щото икономисват от поддръжката им. А старите харчат повече гориво – за милиони повече годишно. Трупа се дълг към доставчика на гориво, но проблемът е решен…
Синдикатите обвиняват Световната банка. В момента се готви заем, да се закрепи БДЖ, но Световната банка иска реформи, оптимизиране, да няма загуба. А от популизъм правителството продължава да фалира БДЖ с поръчки , за които не плаща. Обяда кой ще го плати? Синдикатите си мислят, че ей така, ще натиснат правитеството с една стачка и то ще изтупа пари отнядъке, от Световната банка и т. н.
Така беше при комунизма. Държавата дотираше всичко. Куп производства работеха на загуба. Сегашното правителството е бетер комунизма - дори не ще да дотира, а
Но БДЖ е още държавно и още работи като при комунизма – играе социална роля и държавата налива пари в пробита каца. И при сегашното уж дясно правителство БДЖ има т. нар. поръчка за обществена услуга – превози по линии, по които валковете пътуват празни за 10-ина души. Но държавата не ще да ги закрие, защото било социално и ще има недоволство. И сегашното уж дясно правителство с такива поръчки на БДЖ генерира годишна загуба от няколко десетки милиони. Това впрочем е всяка година от 20 години насам. Сега Дянков вика – давам 100 пари за обществената услуга. Ама поддържането на тия линии струва 150 пари. Е, затова БДЖ е в непрекъснат фалит. Накрая кой ще плати разликата? Що премиерът не се изцепи за БДЖ, както за цената на тока? Отделно от некомпетентно ръководство БДЖ произвежда загуби и в други дейности. Дължи милиони на т. нар. ЖП инфраструктура (нея я отделиха от БДЖ). Сега например извадили стари руски локомотиви по линиите на новите “Сименс”, щото икономисват от поддръжката им. А старите харчат повече гориво – за милиони повече годишно. Трупа се дълг към доставчика на гориво, но проблемът е решен…
Синдикатите обвиняват Световната банка. В момента се готви заем, да се закрепи БДЖ, но Световната банка иска реформи, оптимизиране, да няма загуба. А от популизъм правителството продължава да фалира БДЖ с поръчки , за които не плаща. Обяда кой ще го плати? Синдикатите си мислят, че ей така, ще натиснат правитеството с една стачка и то ще изтупа пари отнядъке, от Световната банка и т. н.
Така беше при комунизма. Държавата дотираше всичко. Куп производства работеха на загуба. Сегашното правителството е бетер комунизма - дори не ще да дотира, а
14.
анонимен -
Логичен край на БДЖ
26.11.2011 01:04
26.11.2011 01:04
Началото на края на това БДЖ започна веднага след промените от 1989 г.Потъващия кораб напуснаха най-напред ръководителите от най-високо ниво,които още тогава са знаели как ще се развият нещата назад в годините.Но в страната ни винаги е имало мераклии за началници и колкото по-не разбират за какво става въпрос,толкова по-напористо атакуват високите постове.Така лека полека железницата се напълни с безхаберници по възловите места в поделения,дирекции,секции,депа и така нататък.Те, заедно със синдикатите правиха само едно-уреждаха свои близки и протежета на тихи и добре платени длъжности,а когато се налагаше да се правят съкращения си отиваха най-беззащитните,независимо от това до колко са специалисти и нужни на съответното работно место.Що се отнася до това, дали железниците трябва да бъдат държавни или частни,ще кажа,че държавни пътнически и товарни железопътни компании има в много развити западни държави,но,като знам отношението на българина към държавното считам ,че у нас те трябва да бъдат частни.А на обичаните от мен истински,обичащи железницата железничари,ще кажа:не вярвайте на затлъстелите синдикалисти,огледайте се и вижте къде работят синовете,дъщерите,зетьове,снахи и други техни близки и си задайте въпроса какво правят там.
цитирайТърсене
Блогрол
1. Лунната диета 2023
2. 90 дневна диета
3. Всичко за билките
4. Пловдив Спорт
5. Тутанкамон
6. Изработка на лого
7. Кето диета
8. Борбата
9. Порше новини
10. Диета при подагра
11. Графен
12. Интервю
13. Топлоизолация (Външна изолация)
14. Въпроси за акумулатора
15. Зелен чай за отслабване
16. Хранителин режим за отслабване
17. Диета на Дюкан
18. ChatGPT
19. Сваляне на високо кръвно за 5 минути
20. Какъв магнезий да си купя?
21. Евлоги и Христо Георгиеви
22. Бял трън
23. Диетичен козунак
24. Чай от шипка
25. сваляне на високо кръвно за 5 минути
26. Разделно хранене
27. Диети при камъни в жлъчката
28. Билките
29. Диетата на Ваня Червенкова
30. Оземпик
2. 90 дневна диета
3. Всичко за билките
4. Пловдив Спорт
5. Тутанкамон
6. Изработка на лого
7. Кето диета
8. Борбата
9. Порше новини
10. Диета при подагра
11. Графен
12. Интервю
13. Топлоизолация (Външна изолация)
14. Въпроси за акумулатора
15. Зелен чай за отслабване
16. Хранителин режим за отслабване
17. Диета на Дюкан
18. ChatGPT
19. Сваляне на високо кръвно за 5 минути
20. Какъв магнезий да си купя?
21. Евлоги и Христо Георгиеви
22. Бял трън
23. Диетичен козунак
24. Чай от шипка
25. сваляне на високо кръвно за 5 минути
26. Разделно хранене
27. Диети при камъни в жлъчката
28. Билките
29. Диетата на Ваня Червенкова
30. Оземпик