Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: stoineff
Категория: Спорт
Прочетен: 5380645
Постинги: 593
Коментари: 8144
Гласове: 13842
Постинг
20.02.2013 16:31 - За добро, или зло Борисов подаде оставка
Автор: stoineff Категория: Новини   
Прочетен: 8973 Коментари: 16 Гласове:
19


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image


Мислех да оставя без коментар последното решение на Бойко Борисов,  не обичам да ритам по падналите. Не се сдържам обаче, когато гледам коментарите по различните телевизии. Всеки момент очакавам всички да ревнат за Борисов. Той разбира се подобаващо се представи като жертва. 

Ще започна от сутринта. Варненски фотограф се самозапали пред общината - Пламен Любчев е носел плакат с искане за оставката на кмета на Варна Кирил Йорданов. В момента лекарите се борят за живота му. Той е с 80% изгаряния. 

Връщам се на протестите снощи. Сигурно си мислите, че ще нападна полицията - НЕ. Полицията действа абсолютно нормално на Орлов мост. За жалост пострадаха и невинни покрай хулиганите, които бяха на протеста с единствената цел да се сбият с полицаите, или някой от мирните демонстранти...

Оставката на Дянков

Дотук какво виждаме, че на това правителство му остават дни, а Борисов трябва да реши как ще си тръгне.
...
Ето и нещата, които ме издразниха:

1. А сега накъде?
2. Борисов няма алтернатива!
3. Сега какво комунистите и Доган ли искате да дойдат?
4. Щом народа иска улицата да управлява държавата.
 и т.н.

1. Сега напред. Президента да сформира служебно правителство възможно най - бързо. Още служебното правителство може да започне стъпки за съживяване на малкия и средния бизнес. Публична тайна е за това кой печелеше търгове, европроекти и т.н. Тоест още служебното правителство може да извади страната от положението, в което се намира, като осигури достъп на бизнеса до еврофондовете, парите се инвестират от предприемачите, което веднага ще даде положителен ефект. Подговя избори, на които гласуваме за България, която искаме.

2. Алтернатива има. Широка коалиция от целия политически спектър. Експертно правителство, което да се бори ЗА България. Тук включвам и ГЕРБ, ДПС, СДС, БСП, Атака и ВМРО - всички, които прескочат 4% да участват в създаването и контрола.

3. Това е несериозно - от типа "разделяй и владей"

4. Силно гражданско общество, което да контролира горните процеси..
и т.н ..

Има и накъде има и кой има и как.. Не се оставяйте да ви плашат с тройни лами, змейови и разни други приказки!









Гласувай:
22



1. kritikar - Боко си замина, да идват следващите
20.02.2013 16:53
цитирай
2. tutankhamon661 - stoineff
20.02.2013 18:52

Знаеш, че бих гласувал с две ръце за човек като теб, но трябва да ти напомня - ти си малцинство. Има и други: Ангелина, Стефан .... - те също са срещу ГЕРБ. Колко сте? Малко.

Виж болшинството! Мръсни, неграмотни лъжци. Хора, които биха преглътнали всичко, стига да ги пуснат до Казана. Всеки може да види как cе извъртат, шикалкавят, лицемерничат .... Очакваш ли нещо добро от тях?

цитирай
3. mirachopi - Аз съм сигурна,че Бойко още снощи след сблъсъците и оградата на парламента е започнал да обмисля оставка.
20.02.2013 21:18
Той е горделив и честолюбив и смята че прави всичко по силите си.Обаче случая със самозапалването във Варна беше решаващо.Поправете ме,ако греша но си мисля че той обяви към10 часа че на обяд ще депозира оставка,а май дотогава никой още не знаеше за самозапалването/той със сигурност е бил информиран/Струва ми се,че самозапалването сега няма да бъде отразено с тежстта,която всъшност има.Това запали арабската пролет,Борисов е умен човек..с оставката днес си остави вратичка.Ама е прав за едно/не че ще плача за него Стойнев/,кои са тези другите дето ще дойдат и смяташ ли че улицата може да управлява?Много пъти сме обсъждали с теб Бойко,ама и другите са...егати мошенниците.Ако съм там със вас,честно ти казвам нямаше да знам какво искам..искам да не са ТЕ.Не знам обаче дали българите сме способни да си изберем нови лица,дали няма да завидим на кадърните нови лица на гражданските протести и да ги дръпнем надолу..
цитирай
4. mirachopi - А и аз бих гласувала за теб,въпреки че мислим различно..
20.02.2013 21:22
но нали мъдрите решения се раждали от различия в мисленето.Ако искаш мога да ти организирам щаб от тук,в район "Испания".Не искам пари,не искам власт,нищо не ща.Искам един да има да каже"Ако спечеля печели цял народ,ако загуба,губя само себе си.''
цитирай
5. stoineff - Ще
20.02.2013 22:31
ви кажа, че винаги съм в опозиция. Не защото не мога да нося отговорност. Не защото не съм градивен, а защото трябва някой да е коректив ... Бойко си имаше и положителните страни, както и всички управлявали досега, но си имаше и кусурите... (които никога не съм му спестил) ... Дано успее да си тръгне мъжката, каквото заявка направи.. въпреки, че протестите в негова полза му правят лоша услуга.. леко смешно ми е премиера подал оставка да има нужда от подкрепата на фенклуб.. или SMS кампании, които да подтикват подчинените му за подкрепа..
цитирай
6. stoineff - tutankhamon661
20.02.2013 22:39
Не мисля, че най - доброто за България е Бойко Борисов. Има една думчка, която ми убягва при управлението му - ПОСЛЕДОВАТЕЛНОСТ ... затова цитирах енергетиката. Нормалните страни имат планова за 50 години напред за насоката, в която ще се развива енергетиката, а нашия единия път вика "ше строиме Белене", а на другия ден "тоа гьол нема как да стане атомна централа"... Уволни Дянков, в който се кълнеше по време на целия мандат, с което отрече и финансовата политика, Единия ден вика няма да подам оставка, а на следващия подава. Вика не искам власта - ама няма да я дам... Малко съм импулсивен като става дума за политика, която не харесвам.. Между другото.. сега докато не е изсъхнала кръвта по улиците е най - доброто време за бизнес.. аз съм доволен :)
цитирай
7. stoineff - но нали мъдрите решения се раждали ...
20.02.2013 22:43
mirachopi написа:
но нали мъдрите решения се раждали от различия в мисленето.Ако искаш мога да ти организирам щаб от тук,в район "Испания".Не искам пари,не искам власт,нищо не ща.Искам един да има да каже"Ако спечеля печели цял народ,ако загуба,губя само себе си.''


Всъщност имаме много допирни точки. Аз също не искам власт. Искам вие (имигрантите) да се приберете в България и да получавате достойно заплащане за труда си... както ви ценят в Испания, САЩ и Германия.. Ние не работим по - зле от англичаните и скандинавците, а получаваме в поти по - малко от тях.. това е.. Благодаря ти за предложението, но не :)
цитирай
8. mirachopi - Стойнев,писна ми да ги гледам тия муцуни..
21.02.2013 11:49
трябва да излязат нови хора,които да кажат че искат и могат,не да обещават чудеса..но да предложат решение.
цитирай
9. perfecta - Напълно съм съгланса с теб. Това, ...
21.02.2013 14:54
Напълно съм съгланса с теб. Това, което ме притеснява обаче е, че в момента липсва ясна концепция какво да правим ние като общество. Да протестираме - но срещу кого? Да искаме - но какво? И най-вече от кого...
цитирай
10. pin777 - И как ги виждате нещата утопично не ми е ясно ?!
21.02.2013 16:57
Просто не мога да ви се начудя що за хора сте, наивни...
Не виждате ли , че България е на кръстопътя между гражданска война и пълна бедност...
Всичко ни е подготвено и всичко скоро ще излезне на бял свят. Какво си мислите, че взехте властта. Едва ли... От тук нататък ще бъде безкомпромисна война между парти и кукли на конци.
Гответе се лъвове на България, борбата ще е страшна ! ! !
Власт народна си е власт на партиите в цял свят и без оръжие се не дава !
Няма мирни революции - има само театрални постановки !
цитирай
11. pin777 - И защо ли ...
21.02.2013 17:09
Защото толкова години слугинаж батка ... Това е.
Еврейски,турски,руски,френски сигурно има и африкански. Абе що се сетите това има. Ама нямаше хора да мислят за тоя народ.
При нас стана прфанизирана версия на Робин Худ. Онзи вземал от богатите и давал на бедните и даже ги закрилял.
При нас Робин Худ 20 и повече години взема от бедните и дава на богатите за да го закрилят ... Ебати парадоксите ебати управлението...
цитирай
12. roy - Млади момко, на колко години беше ...
21.02.2013 17:18
Млади момко,на колко години беше през зимата на 1990 и през зимата на 1997?
Експертно правителство,коалиционно правителство - това са безплодни образувания измислени от псевдо демократи обезумели от жаждата към заветната ВЛАСТ!
Само мотивацията и интересът могат да задвижат нещо плодовито иначе другото е демагогия,популизъм и манипулация които естествено са плод на първото.
Каквото и да се говори в тая медиина говорилня в крайна сметка ще просъществува и победи този, който е стъпил здраво върху факти,дела и откровенност.Българина е станал експерт по улавяне на лъжи.Палячовците само ще го позабавляват до изборите,когато ще спечели достойния,можещия,загрижения за България човек.
цитирай
13. stoineff - Ще ви издам една тайна
21.02.2013 23:26
на 33 години съм и се оправям сравнително добре независимо от това кой ме управлява. Имам две деца да са ми живи и здрави, които храня. Плащам си и сметките, ходя и на планина и море - от време на време. Имам почти всичко. Зная 3 езика сносно и имам 2 висши образования. Мога да работя навсякъде и работя непрекъснато. До ноември не исках да мърдам никъде извън България. Скоро обаче ще натоваря децата и жената и ще отида да живея в Белгия, или Германия, а вас ще ви оставя да си ГО обичате. Да си гласувате за него и да ви строи магистрали и инфраструктура, по която да се прибирам по празниците. И ще замина не защото тук няма да мога да живея добре, а защото няма да искам да живея тук ... Хора, които мислят :"Бойко Борисов няма алтернатива", не са ми интересни, не са в моя кръг на интереси...
цитирай
14. pin777 - Браво Стойнев ! Браво !
22.02.2013 12:02
Искрено се радвам да чувам такива думи. Без това за заминаването. Защо трябва да си заминават Българите, от собствената си земя ?! Да ходят да търсят нормален живот в чужбина ? Да си заминават политиците, те и без това някои други така и направиха...
Всичко в стачните действия беше добре, всичко вървеше добре преди алчните ненаядени влечуги да пуснат мръсните си пипалца из стачкуващите.
Защо вървеше добре ли ? Защото тъкмо управляващите забелязаха, че има народ , има хора в тази държава. Не само гласоподаватели, както бяха открили преди 20 и повече години. Хората излязоха на вън на улиците за да бъдат забелязани .
А защо стачка..
Стачките са съвременния аналог на революциите, особено от такъв мащаб - организирани из цялата страна , в толкова много и големи градове. Един вид това е така мечтания инструмент на народа при , който не е необходима смяна на власта. Не е необходима понеже вече няма необходимост от смяна на строя.
Народа може да постига своите искания, стига да граничат с реалните възможности на държавата, една доста важна подробност. Иначе , в противен случай се получава "типа Гърция" . Гръцките управляващи с цел да се задържат на власт и да си е всичко "по мед и масло" чак прекалиха вземаха заеми и вземаха, ноо това са си техни проблеми и те си имат съвсем по- подредена система и ще се оправят. А освен това ние сме къде къде по-дълбоко в блатото..
цитирай
15. evalain - :)
26.02.2013 23:11
Трябва нещо много да ти щрака за да се запалиш за каквато и да е кауза, особенно пък такава. Всъщност май никой не знае каква е каузата на протестиращите.
Протестите не искат свобода а власт, това се вижда ясно от всички лозунги досега.
Уж нямаха политически искания пък искаха оставка на правителството, после велико народно събрание, и т.н.
А най смешното искане е участие във всички комисии, и квоти навсякъде.
Значи улицата си избира най дървените глави и ги праща на отговорни постове, да слухтят кой какво ще прави и да кукуригат ако нещо не им хареса :))))
Ужас :)))
Все едно виждам как жена ми бърка в портмонето ми, после рови в телефона ми, влиза в скайпа и чете имейла ми...
После ми иска сметка за всяка изработена стотинка,за всеки изпратен имеил и казана дума в скайпа. В същото време харчи в мола неограничено всички изкарани от мен - нас пари, че и парите на любовника си и се прави на ощипана мома.
Накрая на месеца идват сметките и като види празното портмоне, почват скандали и гонене от дома с думи като "Щом нямаш пари за сметките, какво правиш в къщи? Бягай да работиш за да изкараш..."
цитирай
16. roy - Стойнев и аз имам тайна за Вас. Аз съм ...
19.05.2013 01:12
Стойнев и аз имам тайна за Вас.Аз съм на 43 години имам 3 деца и две висши образования.Владея три езика.Идържам семейството си и са задоволени със всичко.Работя здраво и печеля здраво.Винаги разчитам на собствената си преценка и затова успявам тук в България незявисимо от управляващите.Ходил съм почти навсякъде по свата,както като работник така и като турист.Ходя където си посикам и когато искам....И хора като теб не са в кръга и на собствения си интерес,те са винаги недоволни и виновните за собствения им неуспех винаги е в другите.
цитирай
Търсене

Спечели и ти от своя блог!