Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: stoineff
Категория: Спорт
Прочетен: 5380692
Постинги: 593
Коментари: 8144
Гласове: 13842
Постинг
03.09.2013 07:55 - В интервю за Sky Sports Стилян разказва за борбата си с рака
Автор: stoineff Категория: Новини   
Прочетен: 5223 Коментари: 1 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image

"Играехме срещу "Арсенал" , когато се почувствах зле. Малкият ми син беше настинал и реших, че и аз също се заразил. Преди мача бях добре. Когато срещата започна, се почувствах леко уморен, мускулите ми не реагираха нормално. Обичайно полагам здрав труд, грижа се да спазвам диетата си, опитвам да правя всичко както подобава, ала в онзи ден. Прочетете цялото интервю


Тагове:   Стилян Петров,


Гласувай:
8



1. ve6titsa - Вече коментирах на друг сайт,че родната преса
04.09.2013 14:04
непрекъснато ни занимава с някои умствено необременени футболисти - кой с коя кифла е в момента и се публикуват едни снимки по бельо... голяма драма. А за Стилян медиите се сетиха чак когато се разболя. Добре, че го обичат съотборниците и феновете му. Дадоха ни пример как се подкрепя един стойностен човек. Желая му здраве и дълъг живот.
цитирай
Търсене

Спечели и ти от своя блог!