Постинг
22.02.2011 09:14 -
SEO за начинаещи (2 част)
Автор: stoineff
Категория: Технологии
Прочетен: 2514 Коментари: 2 Гласове:
Последна промяна: 22.02.2011 10:18
Прочетен: 2514 Коментари: 2 Гласове:
71
Последна промяна: 22.02.2011 10:18
Създавайте уникални, точни наименования на страниците
Въпреки че заглавието на това ръководство съдържа думите „търсеща машина“, бихме искали
да кажем, че при решенията си за оптимизиране трябва да се ръководите преди всичко от това
кое е най-доброто за посетителите на сайта ви. Те са основните потребители на вашето
съдържание и използват търсещите машини, за да намерят това, което предлагате.
Прекаленото съсредоточаване в конкретни трикове, за да се подобри класирането в
органичните резултати от търсенето с търсещите машини, може да не даде желаните
резултати. Целта на оптимизацията по отношение на търсещи машини е да направите добро
впечатление, когато се отнася до видимостта в тях.
Нашите обяснения ще са по-ясни с даването на пример, затова създадохме фиктивен уебсайт,
който ще следваме в ръководството. За всяка тема допълваме достатъчно информация за
сайта, за да илюстрираме разглежданите примери. Ето и съществена информация за сайта,
който ще използваме:
• име на уебсайт/фирма: „Бейзболните картички на Брендън“;
• име на домейн: brandonsbaseballcards.com; • специализация: само онлайн продажби на бейзболни картички, ръководство за цени,
артикули и новини;
• размер: малък, приблизително 250 страници.
Сайтът ви може да е по-малък или по-голям в сравнение с този и да представя много различно
съдържание, но темите за оптимизация, които ще дискутираме по-долу, се отнасят до сайтове
от всички размери и типове.
Маркерът title съобщава както на потребителите, така и на търсещите машини каква е темата
на определена страница. Маркерът трябва да се постави в маркера на HTML
документа. В идеалния случай би трябвало да създадете уникално наименование за всяка страница в сайта си.
Наименованието на началната страница за нашия сайт с бейзболни картички, което посочва името на фирмата и трите основни области на специализация
Ако документът ви се показва на страницата с резултатите от търсенето, съдържанието на
маркера title обикновено е на първия ред от резултатите (ако не сте запознати с различните
части на резултатите от търсенето с Google, може евентуално да поискате да гледате
видеоклипа с анатомията на резултатите от търсенето от инженера в Google Мат Кътс и да
проверите тази полезна диаграма на страница с резултатите от търсенето с Google). Думите в
наименованието са получерни, ако се показват в заявката за търсене на потребителя. Това
може да помогне на потребителите да разберат дали е вероятно страницата да е подходяща
за тяхното търсене.
Наименованието на началната ви страница може да посочва името на вашия уебсайт или
вашата фирма и да включва друга важна информация, като например физическото
местоположение на фирмата или може би няколко от главните й специализации или какво
предлага.
Потребител извършва заявката за търсене [бейзболни картички]
Началната ни страница се показва като резултат, наименованието е посочено на
първия ред (обърнете внимание на това, че термините от заявката, по които
потребителят търси, са в получерно)
Ако потребителят кликне върху резултата и посети страницата, нейното наименование ще се покаже най-горе в браузъра
Наименованията за по-дълбоките·страници на сайта ви трябва да описват точно
специализацията на тази конкретна страница и може да включват името на вашия сайт или
вашата фирма
Потребител извършва заявката за търсене [най-редки бейзболни картички]
Подходяща, по-дълбока страница (наименованието й е уникално по отношение на съдържанието на страницата) на нашия сайт се показва като резултат
Прочетете още » Използвани материали от: http://www.google.bg/webmasters/docs/faq.html
Въпреки че заглавието на това ръководство съдържа думите „търсеща машина“, бихме искали
да кажем, че при решенията си за оптимизиране трябва да се ръководите преди всичко от това
кое е най-доброто за посетителите на сайта ви. Те са основните потребители на вашето
съдържание и използват търсещите машини, за да намерят това, което предлагате.
Прекаленото съсредоточаване в конкретни трикове, за да се подобри класирането в
органичните резултати от търсенето с търсещите машини, може да не даде желаните
резултати. Целта на оптимизацията по отношение на търсещи машини е да направите добро
впечатление, когато се отнася до видимостта в тях.
Нашите обяснения ще са по-ясни с даването на пример, затова създадохме фиктивен уебсайт,
който ще следваме в ръководството. За всяка тема допълваме достатъчно информация за
сайта, за да илюстрираме разглежданите примери. Ето и съществена информация за сайта,
който ще използваме:
• име на уебсайт/фирма: „Бейзболните картички на Брендън“;
• име на домейн: brandonsbaseballcards.com; • специализация: само онлайн продажби на бейзболни картички, ръководство за цени,
артикули и новини;
• размер: малък, приблизително 250 страници.
Сайтът ви може да е по-малък или по-голям в сравнение с този и да представя много различно
съдържание, но темите за оптимизация, които ще дискутираме по-долу, се отнасят до сайтове
от всички размери и типове.
Маркерът title съобщава както на потребителите, така и на търсещите машини каква е темата
на определена страница. Маркерът трябва да се постави в маркера на HTML
документа. В идеалния случай би трябвало да създадете уникално наименование за всяка страница в сайта си.
Наименованието на началната страница за нашия сайт с бейзболни картички, което посочва името на фирмата и трите основни области на специализация
Ако документът ви се показва на страницата с резултатите от търсенето, съдържанието на
маркера title обикновено е на първия ред от резултатите (ако не сте запознати с различните
части на резултатите от търсенето с Google, може евентуално да поискате да гледате
видеоклипа с анатомията на резултатите от търсенето от инженера в Google Мат Кътс и да
проверите тази полезна диаграма на страница с резултатите от търсенето с Google). Думите в
наименованието са получерни, ако се показват в заявката за търсене на потребителя. Това
може да помогне на потребителите да разберат дали е вероятно страницата да е подходяща
за тяхното търсене.
Наименованието на началната ви страница може да посочва името на вашия уебсайт или
вашата фирма и да включва друга важна информация, като например физическото
местоположение на фирмата или може би няколко от главните й специализации или какво
предлага.
Потребител извършва заявката за търсене [бейзболни картички]
Началната ни страница се показва като резултат, наименованието е посочено на
първия ред (обърнете внимание на това, че термините от заявката, по които
потребителят търси, са в получерно)
Ако потребителят кликне върху резултата и посети страницата, нейното наименование ще се покаже най-горе в браузъра
Наименованията за по-дълбоките·страници на сайта ви трябва да описват точно
специализацията на тази конкретна страница и може да включват името на вашия сайт или
вашата фирма
Потребител извършва заявката за търсене [най-редки бейзболни картички]
Подходяща, по-дълбока страница (наименованието й е уникално по отношение на съдържанието на страницата) на нашия сайт се показва като резултат
Прочетете още » Използвани материали от: http://www.google.bg/webmasters/docs/faq.html
Много правилно дори! Имам сайтове, които са на ПЪРВО МЯСТО в Google (при търсене с определена ключова дума), но те не ми носят кой знае какви приходи. Изобщо, СЕО- то силно се надценява, ама какво да се прави- така стоят нещата дори със секса и любовта. Май така сме устроени- да преувеличаваме и бедите, и нещастията си...
цитирайАми тъкмо заради това колега, е важно не само сео-то , ами и читав маркетинг.
Сеовски можеш действително веднага да се изкараш първи по думички, като "хинджектопръцкопляктор", обаче.... кой ги пише?
Точно поради тази причина следва да си познавате потребителите и също какво биха написали потребителите в нета. Понякога 20-то място на добре обмислена дума си струва доста повече, от първо на дума ,с която само ше са гордеете.
цитирайСеовски можеш действително веднага да се изкараш първи по думички, като "хинджектопръцкопляктор", обаче.... кой ги пише?
Точно поради тази причина следва да си познавате потребителите и също какво биха написали потребителите в нета. Понякога 20-то място на добре обмислена дума си струва доста повече, от първо на дума ,с която само ше са гордеете.
Търсене
Блогрол
1. Лунната диета 2023
2. 90 дневна диета
3. Всичко за билките
4. Пловдив Спорт
5. Тутанкамон
6. Изработка на лого
7. Кето диета
8. Борбата
9. Порше новини
10. Диета при подагра
11. Графен
12. Интервю
13. Топлоизолация (Външна изолация)
14. Въпроси за акумулатора
15. Зелен чай за отслабване
16. Хранителин режим за отслабване
17. Диета на Дюкан
18. ChatGPT
19. Сваляне на високо кръвно за 5 минути
20. Какъв магнезий да си купя?
21. Евлоги и Христо Георгиеви
22. Бял трън
23. Диетичен козунак
24. Чай от шипка
25. сваляне на високо кръвно за 5 минути
26. Разделно хранене
27. Диети при камъни в жлъчката
28. Билките
29. Диетата на Ваня Червенкова
30. Оземпик
2. 90 дневна диета
3. Всичко за билките
4. Пловдив Спорт
5. Тутанкамон
6. Изработка на лого
7. Кето диета
8. Борбата
9. Порше новини
10. Диета при подагра
11. Графен
12. Интервю
13. Топлоизолация (Външна изолация)
14. Въпроси за акумулатора
15. Зелен чай за отслабване
16. Хранителин режим за отслабване
17. Диета на Дюкан
18. ChatGPT
19. Сваляне на високо кръвно за 5 минути
20. Какъв магнезий да си купя?
21. Евлоги и Христо Георгиеви
22. Бял трън
23. Диетичен козунак
24. Чай от шипка
25. сваляне на високо кръвно за 5 минути
26. Разделно хранене
27. Диети при камъни в жлъчката
28. Билките
29. Диетата на Ваня Червенкова
30. Оземпик