Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: stoineff
Категория: Спорт
Прочетен: 5397037
Постинги: 594
Коментари: 8145
Гласове: 13845
Постинг
22.02.2011 09:14 - SEO за начинаещи (2 част)
Автор: stoineff Категория: Технологии   
Прочетен: 2514 Коментари: 2 Гласове:
71

Последна промяна: 22.02.2011 10:18


Създавайте уникални, точни наименования на страниците 

Въ
преки че заглавието на това ръководство съдържа думите „търсеща машина“, бихме искали
да кажем, че при решенията си за оптимизиране трябва да се ръководите преди всичко от това
кое е най-доброто за посетителите на сайта ви. Те са основните потребители на вашето
съдържание и използват търсещите машини, за да намерят това, което предлагате.


Прекаленото съсредоточаване в конкретни трикове, за да се подобри класирането в
органичните резултати от търсенето с търсещите машини, може да не даде желаните
резултати. Целта на оптимизацията по отношение на търсещи машини е да направите добро
впечатление, когато се отнася до видимостта в тях.
Нашите обяснения ще са по-ясни с даването на пример, затова създадохме фиктивен уебсайт,
който ще следваме в ръководството. За всяка тема допълваме достатъчно информация за
сайта, за да илюстрираме разглежданите примери. Ето и съществена информация за сайта,
който ще използваме:
• име на уебсайт/фирма: „Бейзболните картички на Брендън“;
• име на домейн: brandonsbaseballcards.com; • специализация: само онлайн продажби на бейзболни картички, ръководство за цени,
артикули и новини;
• размер: малък, приблизително 250 страници.
Сайтът ви може да е по-малък или по-голям в сравнение с този и да представя много различно
съдържание, но темите за оптимизация, които ще дискутираме по-долу, се отнасят до сайтове
от всички размери и типове.



Маркерът title съобщава както на потребителите, така и на търсещите машини каква е темата
на определена страница. Маркерът трябва да се постави в маркера на HTML
документа. В идеалния случай би трябвало да създадете уникално наименование за всяка страница в сайта си.
image   Наименованието на началната страница за нашия сайт с бейзболни картички, което   посочва името на фирмата и трите основни области на специализация


Ако документът ви се показва на страницата с резултатите от търсенето, съдържанието на
маркера title обикновено е на първия ред от резултатите (ако не сте запознати с различните
части на резултатите от търсенето с Google, може евентуално да поискате да гледате
видеоклипа с анатомията на резултатите от търсенето от инженера в Google Мат Кътс и да
проверите тази полезна диаграма на страница с резултатите от търсенето с Google). Думите в
наименованието са получерни, ако се показват в заявката за търсене на потребителя. Това
може да помогне на потребителите да разберат дали е вероятно страницата да е подходяща
за тяхното търсене.
Наименованието на началната ви страница може да посочва името на вашия уебсайт или
вашата фирма и да включва друга важна информация, като например физическото
местоположение на фирмата или може би няколко от главните й специализации или какво
предлага.
image
Потребител извършва заявката за търсене [бейзболни картички]  

  image

Началната ни страница се показва като резултат, наименованието е посочено на
първия ред (обърнете внимание на това, че термините от заявката, по които
потребителят търси, са в получерно)


image   Ако потребителят кликне върху резултата и посети страницата, нейното   наименование ще се покаже най-горе в браузъра




Наименованията за по-дълбоките·страници на сайта ви трябва да описват точно
специализацията на тази конкретна страница и може да включват името на вашия сайт или
вашата фирма
image Потребител извършва заявката за търсене [най-редки бейзболни картички]
image   Подходяща, по-дълбока страница (наименованието й е уникално по отношение на   съдържанието на страницата) на нашия сайт се показва като резултат
Прочетете още »
Използвани материали от: 
http://www.google.bg/webmasters/docs/faq.html
 



Гласувай:
71



Следващ постинг
Предишен постинг

1. apostapostoloff - Правилно!
24.02.2011 16:53
Много правилно дори! Имам сайтове, които са на ПЪРВО МЯСТО в Google (при търсене с определена ключова дума), но те не ми носят кой знае какви приходи. Изобщо, СЕО- то силно се надценява, ама какво да се прави- така стоят нещата дори със секса и любовта. Май така сме устроени- да преувеличаваме и бедите, и нещастията си...
цитирай
2. d3bep - Ами тъкм озаради това колега, е в...
28.02.2011 15:15
Ами тъкмо заради това колега, е важно не само сео-то , ами и читав маркетинг.
Сеовски можеш действително веднага да се изкараш първи по думички, като "хинджектопръцкопляктор", обаче.... кой ги пише?
Точно поради тази причина следва да си познавате потребителите и също какво биха написали потребителите в нета. Понякога 20-то място на добре обмислена дума си струва доста повече, от първо на дума ,с която само ше са гордеете.
цитирай
Търсене

Спечели и ти от своя блог!