Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: stoineff
Категория: Спорт
Прочетен: 5400630
Постинги: 594
Коментари: 8145
Гласове: 13845
Постинг
02.11.2011 20:01 - Жените по - добри от мъжете...
Автор: stoineff Категория: Тя и той   
Прочетен: 6736 Коментари: 18 Гласове:
34

Последна промяна: 03.11.2011 10:33

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

image


Изчетох една статия. Ето откъс от нея:

 "Мъжете най-накрая признаха нещо, което дамите отдавна знаят – че жените са по-добри в извършването на няколко дейности едновременно, съобщи в. "Дейли експрес".

3/4 от представителите на силния пол признават, че нежните им половинки се справят по-успешно с четири или повече занимания едновременно, докато самите те могат да извършват само две задачи наведнъж.

На същото мнение са и самите дами – 98% от тях смятат, че се справят по-добре от мъжете с няколко задачи едновременно."

Та ...  смешни отдолу бяха коментарите, на засегнати и от двете страни - жените упорито продължаваха да куткудякат, че видите ли били по - добри от мъжете, а пък вторите от своя страна с явно раздразнение и пик на обидено тестостеронено достойнство, си търсеха оправдания за това, че са се признали, за това че " жените могат повече". 

На кой му е нужно да се доказва? На кой му пука дали мъжете, или жените са по - добри шофьори, готвачи,президенти, майки, или шлосери? Нито мъжете са мъже вече - нито жените - жени..



Тагове:   жени,


Гласувай:
34



1. анонимен - даа-
02.11.2011 20:21
истината май се крие в последното изречение-
разликата м/у половете вече е размита и не така ярко
разграничаваща се както да речем преди 100год.-
еманципацията е главната виновница за това.
цитирай
2. stoineff - hloris
02.11.2011 20:24
Не знам, кой е виновен, ама е страхотна борба за надмощие :)
цитирай
3. cefulesteven - Никога не съм се съмнявал в това и ...
02.11.2011 21:09
Никога не съм се съмнявал в това и никога не съм се чувствал засегнат.
Но в последните около три години съм и горд, и щастлив, че жената до мен, умее да върши поне хиляда неща, които на мен не ми се отдават или поне не ми се отдават толкова добре, колкото на нея. :)
цитирай
4. pcelata - Признавам надмощието си.
02.11.2011 21:12
Но никога, не пренебрегвам човека до себе си.Би било жалко за мен!
Каквото за мен,двойно за него.Така,че нека да се уважаваме.
цитирай
5. stoineff - За количеството дейности съм 100%
02.11.2011 22:27
съгласен, но за качеството ...
цитирай
6. iwoman - :)
03.11.2011 00:38

http://www.youtube.com/watch?v=tTSCm9YwcOI


Аз не искам да съм мъж
Аз не искам да съм мъж!
Много просто ми се струва.
Без преструвки и без грим
да се перча и надувам.
Аз не мога да съм мъж
- то си требе доста сила...
да доказваш не веднъж,
че важиш за свойта мила. ;)

цитирай
7. tutankhamon661 - stoineff
03.11.2011 09:03
Тенденциите са точно такива - смяна на местата.
Слава Богу, все още има хора, при които всичко си е, както го знаем. Ето за това си струва да ни пука.
цитирай
8. hristo27 - Интересно, дали Наполеон е черпил ...
03.11.2011 09:19
Интересно, дали Наполеон е черпил опит от жена за да е успявал да върши няколко работи на веднъж? :)))
цитирай
9. melina26 - Чак да се обижда някой:))
03.11.2011 10:07
Не е ли пресилено? Това е само за майтап.
цитирай
10. violin - .
03.11.2011 11:00
Доста пиперлива тема. Винаги става патаклама, а отговор така и не се намира.
цитирай
11. ve6titsa - Нормално е
03.11.2011 13:20
една жена да се справя с няколко неща едновременно.То си ни е заложено още докато сме живели в пещерите.За мъжете е било важно да се грижат за прехраната - ходили са на лов.Затова и периферното им зрение е по-малко развито.Не знам дали един мъж може да върши две неща едновременно,но за мен те са по-добри шофьори,лекари,политици,готвачи и "майстори".
цитирай
12. zoom - Гадженцето на снимката е хубаво:))))
03.11.2011 14:07
цитирай
13. stoineff - zoom
03.11.2011 14:12
още малко и ще поправи колата :)
цитирай
14. stoineff - ve6titsa
03.11.2011 14:13
И двата пола имат своите силни страни. Както и слаби разбира се, но се допълват взаимно... :)
цитирай
15. mona - :)
03.11.2011 18:43
Поздравявам те за поста, без да имам претенции да давам решение на вечния спор :)
цитирай
16. kakgomislish - :))
03.11.2011 19:01
Еманципация.... :)
цитирай
17. neutral - една жена да се справя с няколко неща ...
03.11.2011 19:20
ve6titsa написа:
една жена да се справя с няколко неща едновременно.То си ни е заложено още докато сме живели в пещерите


Да бе, гонили сте мухите с клон на входа на пещерата, едновременно с това пърдейки.

ve6titsa написа:
Затова и периферното им зрение е по-малко развито.


Вашето е силно развито от хилядите години чукане с чужди мъжки и озъртане да не дойде главния.

Т.н. "мултитаскинг" е присъщ на жените толкова, колкото емоционалната интелигентност е присъща на готвач в пълно заведение.

(бтв, говоренето по телефона докато се лакирате НЕ Е мултитаскинг, ПОВТАРЯМ не е мултитаскинг!)

цитирай
18. kass - stoineff
03.11.2011 20:05
eee, голямата работа... и какво ако жените могат да гладят, готвят и говорят по телефона едновременно???

Пфуууу, Неутрал още малко ще каже ще каже, че мъжете са по-добри и в лакирането на нокти, само и само да няма област в която жените да се впишат в графа "по-добри"... Баси...

Поздрави!
цитирай
Търсене

Спечели и ти от своя блог!