Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: stoineff
Категория: Спорт
Прочетен: 5380924
Постинги: 593
Коментари: 8144
Гласове: 13842
Постинг
01.08.2010 18:01 - Егоистично
Автор: stoineff Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3961 Коментари: 9 Гласове:
47


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

      Снощи се оцъклих в тавана и зазяпах умно. Както се досещате не можех да заспя. Какви ли не простотии прескачаха из главата ми. Замислих се за себе си, за живота си, идеите и ценностите, които притежавам - АЗ - това последното как го изкрещях в мозъка си... оказа се, че правя всичко в тоя живот само и единствено за СЕБЕ СИ... - това също го изкрещях наум. Опонентът в главата ми каза: "... но нали обичаш съпругата си безкорстно, самоотвержено, безрезврно! Детето, за което правиш всичко и не мислиш за отплата и нищо отсреща..."
      АЗ: "...ха, безкористно... - очакваш любов, усмивки, весело прекарване на уикенда,спокойствие и уют - правиш всичко единствено и само за себе си..."
- прекъснах опонента си, който всъшност бях пак аз...
      В тази шизофренична ситуация непрекъсното откривах алтруизтични свои черти, като след това разбирах, че в дълбочината си те са егоистични... 
   Любов, дарения, добро на съседа, помощ за гладни деца... всички добрини вършех за да се чуствам  щастлив, спокоен, усмихнат и весел, радостен от деня, който измина, сигурен в настоящето и бъдещето си т.е. го правех за себе си! Значи да мислиш за себе си не е толкова лошо! Мисля за това как непрекъснато да съм на гребена на вълната непрекъснато да обичам, да бъда обичан, да усещам живота, да съм доволен от нещата, които върша, да се чувсвам по- силен, умен красив, добър...В блога също започнах да пиша, заради себе си: за да се представя, покажа, изтъкна, за да се съревновавам с вас другите блогъри... да удволетворя своите потребности - да пиша и да бъда харесван...

      П.П. Май освен егоизъм започвам да виждам и нарцистични страни в раздвоената си личност...,
но за това ще побъря довечера със себе си:)))))...





Гласувай:
48



Следващ постинг
Предишен постинг

1. cerise - :))
01.08.2010 18:11
:))
цитирай
2. basst - Човек първо трябва да обича себе си, ...
01.08.2010 18:37
Човек първо трябва да обича себе си, за да може да обича после околните.
Така, че дозичката "Егоизъм" е полезна....;)
цитирай
3. injir - Нарцистична е снимката ти. Избрал ...
01.08.2010 18:40
Нарцистична е снимката ти. Избрал си я нарочно. Искаш да изглеждаш загадъчно,малко по-възрастен, замислен и чаровен.:) А иначе, ако правиш добро, все ще има някой , дето ще те сръчка, и ще прати някоя лоша дума след теб. Накратко - няма да ти повярва и ще те обвини, че си егоист. Ти просто си се поставил на мястото на твой въображаем опонент. Но тук ще перифразирам думите на една мъдра жена - майка Тереза: Ако не ти вярват,защото мислят, че го правиш заради някаква изгода, пак прави добро. Въпреки всичко.
цитирай
4. wonder - Казват, че само от патриций става Нарцис!
01.08.2010 19:03
Плебеите не са склонни да се самопозовават и в тази връзка, очевидно е по-добре да надграждаш Егото си на път към Аз-ът, неспирайки да се харесваш! :)))
цитирай
5. metod - ..
01.08.2010 19:57
Даам..хубаво е да се зяпа тавана повечко,на човек му идват странни идеи докато се блещи в полилея. Пробвай тая книжка може да ти помогне ;d

http://chitanka.info/lib/text/8927
цитирай
6. stoineff - До вас, които гъделичкате Егото ми
01.08.2010 20:09
Благодаря, ви сърдечно! Надявам се шизофренията ми да роди нещо пак :) Всеки път когато пиша, виждам, че труда си заслужава. Благодаря отново не спирайте да ме окуражавате!
цитирай
7. stoineff - metod
01.08.2010 20:16
благадарности за линка не съм чел Ерих Фром досега
цитирай
8. misbis - нормално
25.08.2010 10:07
не си изключение от другите овчехора...но си се усетил,което си е голяма крачка.
продължавай,според мен “шизофреничните“ си разговори. Един ден ще си споминш кой си. Желая ти го от сърце
цитирай
9. stoineff - не си изключение от другите овче...
28.08.2010 18:02
misbis написа:
не си изключение от другите овчехора...но си се усетил,което си е голяма крачка.
продължавай,според мен “шизофреничните“ си разговори. Един ден ще си споминш кой си. Желая ти го от сърце

Не смятам, че съм забравил кой съм . Аз съм напълно осъзнат ЕГОИСТ! :)
цитирай
Търсене

Спечели и ти от своя блог!