Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: stoineff
Категория: Спорт
Прочетен: 5395344
Постинги: 594
Коментари: 8145
Гласове: 13845
Постинг
05.09.2010 16:02 - Интеграция на циганин - Карчо на училище
Автор: stoineff Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4999 Коментари: 11 Гласове:
53

Последна промяна: 07.09.2010 10:12

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Част ІІ

image



Бяхме при директора на Х ОУ „ Кирил и Методий”. 

- Прощавайте, как може да обучиме този младеж – попитах дамата на възраст около 50 - 55 години, която седеше на въртяш се стол срещу мен и Спас.

- Индивидуална форма, на обучение е единственият вариант. Той има удостоверение за завършен 7-ми клас от ТВУ-то в Бойчиновци. Значи ще го запишеме в 8 – ми клас индивидуална форма на обучение.

- Не, аз държа да се обучава интегрирано заедно с деца в класа. – продължавах да държа на своето аз. Намерете някаква вратичка в законите и правилниците ви. В една демократична страна е недопустимо да не позволявате да учи в клас.

- Господине, Спас не е дете, той е на 25 години, не мога да позволя... – започна да повишава глас директорката – как така ще учи с децата в училище?!

- Това е дискриминация... по възраст, по раса, ще ви съдя в Страсбург – казах и станах да си вървя, заедно с Карчо разбира се -  Вие мразите циганите ...

                                                      ...

 

 

Излязохме на улицата със Спас (Карчо) и той ме попита:

- Нищо не разбрах, бате, от това което говорихте с директорката. Преди не исках да уча, но ме принуждаваха, а сега... голем шеф си...  Поне буквите да ме беха научили... За книжка да изкарвам, за шофьор... Леле, бате...

                                                      ... 

След кратък размисъл го записах, в 8 – ми клас – индивидуална форма на обучение. Разбира се нивото му беше между първи и втори клас, а материала за осми беше непонятен за него. Не можа да научи и един урок.

                                                       ...

С това опита ми да интегрирам Спас в училище пропадна. За да не е напълно неграмотен го научих на буквите, които беше забравил, а да смята умееше заради парите. Знаех, че без образование задачата ми се усложнява по 100. Хубавото беше, че имаше разни курсове за квалификация. Може и там да пробвам.

Между другото парите, които му бях дал беше похарчил за лепило... каза, че в уговорката не влизало лепило така, че бил точен с мен.

 

                                                                                      

Следваща стъпка? Трябваше да му намериме някаква работа...

                                                                  Следва:         Циганин и мотика?




Тагове:   училище,


Гласувай:
53



Следващ постинг
Предишен постинг

1. stoineff - Нямам идея:))
05.09.2010 17:08
Наистина искам да го интегрирам тоя. Дайте идея :))))))))))))
цитирай
2. dorichela - Драма, драма. . Тия голями расисти в ...
06.09.2010 03:06
Драма, драма.. Тия голями расисти в това училище, ужас, ужас :):) Предлагам да го направиш шеф... Няма да прави нищо, ама те повечето наредени шефове нищо не правят :):):)
Да видим... Карчо е намерил вратичка и се е надишал с лепило, аз предлагам да го накараш да работи, за да те научи на акъл :)
цитирай
3. stoineff - dorichela
06.09.2010 06:30
Ще пробвам :) да му надена хамута! :)))))))))))
цитирай
4. cecka1504 - Можеше да му вземеш частен учител ...
06.09.2010 07:15
Можеше да му вземеш частен учител :))) Ако вече не е късно, мога даже да ти препоръчам някой колега :))))))

Бай дъ уей, да попитам - Циганин и мотика??? Май не се връзва. Ще видим :)
цитирай
5. sevdabg - Вижда се че полагаш усилия ;)))))))))
06.09.2010 10:48
Не е лесно - нееее!!!!!!!!!!!!!
А и Карчо хич не ти помага-
нито му се учи, нито му се работи.
Но ти продължавай ..............
Ние сме с теб :))))))
цитирай
6. kometapg - С трудна мисия си се заел! Дано не се ...
06.09.2010 11:48
С трудна мисия си се заел! Дано не се окаже невъзможна!:))))))
цитирай
7. stoineff - cecka1504
06.09.2010 21:43
Още не е Късно. макар и футуристичен РАЗКАЗА, аз реално търся решение на проблема.
цитирай
8. stoineff - sevdabg
06.09.2010 21:44
За съжаление интеграцията е процес. Трабват двама както в любовта!
цитирай
9. stoineff - kometapg
06.09.2010 21:46
Трабва и трудните неща да се свършат. Пък това е неотложно. :))))) Притеснявам се, в каква страна ще живее сина ми!
цитирай
10. hristo27 - Много ще ти е трудна задачата, пр...
07.09.2010 08:54
Много ще ти е трудна задачата, приятел!
цитирай
11. stoineff - hristo27
07.09.2010 10:07
Трудна :))))
цитирай
Търсене

Спечели и ти от своя блог!