Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: stoineff
Категория: Спорт
Прочетен: 5396653
Постинги: 594
Коментари: 8145
Гласове: 13845
Постинг
15.08.2011 09:32 - Защо ми е блог?
Автор: stoineff Категория: Лични дневници   
Прочетен: 9506 Коментари: 27 Гласове:
41

Последна промяна: 15.08.2011 10:21

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
  image 
Не обичам да отговарям на тъпи въпроси и да образовам - особенно злонамерена към мен паплач, но в случая ще го направя, защото има и доста хора на които поста ще бъде полезен.  
Защо ми е блог? - Това е моя дневник. т. е пиша за неща които ме вълнуват, КОПИРАМ статии, които харесвам, превеждам други, които използвам за да изкарам някой лев  - общо взето е буламач, разхвърляно ежедневие и акценти, емоции.

Тоест правя го за себе си. Ако някой намира нещо полозно тук, то това е бонус, случайност. Подчертавам не го правя зарди вас, а заради себе си. Писна ми да ми пишете коментари от рода "Това го зная", "от къде го копира това", "добре, че си ти да ме осведомиш иначе нямаше от къде да го чуя това".
 
Когато видите една копирана тема тук в блога ми обикновенно искам да видя отношението на хората по нея, а не към мен и ако има такива, които не го разбират и пишат всякакви глупости по мой адрес просто си губят времето и явно нямат достатъчно акъл да кажат нещо смислено. 

Та оставете ме да аз да преценя какво да пиша в блога си, или да копирам и да правя каквото си поискам, ако нещо не ви харесва отгоре вдясно има едно червено хиксче - използвайте го, не се излагайте публично. Дори оставен анонимен коментара е показател на вашето интелектуално ниво ...

Не всичко, което пише в този блог е мое и авторско, но имам и доста мои неща, те са ценни за мен, защото са част от живота ми. Ако има нещо, което не ви е ясно вижте снимката.


Тагове:   блог,   хейт,


Гласувай:
42



1. анонимен - :))))
15.08.2011 09:39
Отдавна си задавах този въпрос:) И това е най-готиното обяснение ;)
цитирай
2. kono53 - В крайна сметка
15.08.2011 09:43
Всеки има право да публикува, каквото пожелае. Никой няма право да му държи сметка. Не знам защо изобщо се обръща внимание на нечии изблици.
цитирай
3. yotovava - Да
15.08.2011 09:45
така е! :)))
Поздрави
Валя
цитирай
4. zahariada - Преди време...
15.08.2011 09:53
...написах горе-долу същото (по смисъл). Пробуждане, просветление или самоосъзнаване е дълъг процес. Трябва търпение. Поздрав!
цитирай
5. stoineff - :)))
15.08.2011 10:05
Както съм написал отгоре, чета всички коментари, а това, че не отговарям понякога на тях е не защото не уважавам мнението на коментиращите, а защото така имат повече тежест и ми харесва да са без мен под поста (благодаря за мнението на ВСИЧКИ)
цитирай
6. despinida - Хей Дани,
15.08.2011 10:08
Ти си пиши, копирай си, задавай въпроси...или просто, казвай по едно Здравейте...за тези, които харесваме Блога ти, е достатъчно...:)
Горе главата, няма пълно щастие, но това, не бива да ни спира да го търсим.
цитирай
7. stoineff - despinida
15.08.2011 10:12
Гале, даже сте много, аз не съм от тези, които държат да са обливани от "чистата и безпрекословна, народна любов" - нямам точно обяснение откъде го уригнах този пост тази сутрин :)))))
цитирай
8. анонимен - от Севт Непримиримии
15.08.2011 11:01
Ееееех,мечтай си...няма лошо.И аз така ,писах,писах,че е лично пространство,ама хората си мислят ,че си дошъл да им правиш на тях веселба.А,когато набезите на лп станаха прекалени - гръмнах блога.
Не понасям просташкото любопитство,а тук някои с това си живеят.
Поздрави и успех!
цитирай
9. tutankhamon661 - stoineff
15.08.2011 11:33
Ти ми напомняш за времето, когато опитвах да обясня на разни кратуни, че комунизмът свърши и хората вече сами избират кое да харесват и кое не. Но тe си остават с онова мислене - да поучават. Нищо, че някои гласуват със синята бюлетина - пак са по-червени и от Станишев.
Разбира се, това е само една от многото причини. Повечето не са свързани с политиката. Примерно възпитанието. Когато на някой му липсват първите седем години, трудно ще се промени, колкото и да му наливат акъл.
Да не говорим за невежеството. Още по-неприятно е, когато то е комбинирано с агресия. В реала на такива дори "здравей" не казвам, а ако продължат да пилят, може и бой да хапнат.
Опитах да обясня и какво е блог, но незнаещите все още не са го проумели. Точно както казваш ти - правя го за себе си. С всички е така, затова не могат да се дават никакви предписания и наставления, още по-малко да се налагат. А най-тъпото е да се каже "Пиши за себе си". Че кой не го прави? Не вярвам някой да публикува само заради другите.
Щом го правим преди всичко за себе си, значи следва едно много просто нещо - не давам отчет на никой.
цитирай
10. анонимен - Всеки е свободен
15.08.2011 11:46
да прави каквото си иска в своя блог. Единственото, което НИКОГА няма да приема, е вербалната агресия под формата на обиди и псувни срещу дрги блогъри.
За съжаление има двама-трима, които правят само това!
цитирай
11. stoineff - Сашо,
15.08.2011 11:50
аз уважавам мнението на хората независимо дали го споделям, или не. Знаеш, че по някои въпроси се разминаваме коренно с теб, но това не пречи да спазваме нормален тон, да аргументираме мненията си и да не се псуваме като каруцари. Честно казано имам доста приятели, които четат именно този мой блог и заради това пиша редовно и тук.
цитирай
12. melina26 - И на мен веднъж някакъв анонимен ...
15.08.2011 15:03
И на мен веднъж някакъв анонимен каза, че съм любителка на копираните статии. Не разбрах какво го бърка. А и защо го каза толкова злобно.
цитирай
13. henzelski - Дани,
15.08.2011 15:20
блогът ти е озаглавен "Новини и анализи" и тъй като няма как ти сам да създаваш новините, значи ги вземаш отнякъде и ги постваш тук. Както правят това всички новинарски агенции и не виждам защо ти да не го правиш. А мрънкащите и недоволните...тях ги има на всяко място и по всяко време, винаги готови да те овикат.
Поучителна снимка, Дани... :)))
цитирай
14. stoineff - Краси,
15.08.2011 16:28
радвам се, че ти харесва снимката, ненапразно съм я сложил. :)
цитирай
15. stoineff - melina26
15.08.2011 16:32
Има хора на които им пречи всичко. Достатъчно е като копираш нещо да посочиш източника и това, че не си автор, а дори и да не го направиш лесно се доказва, кой е автора на дадена статия, или материал ... та ако ви се копира копирайте - това е смисъла на интернет - глобално споделяне на информация... :)
Успехи!
цитирай
16. cefulesteven - Не спирам да се удивявам докъде м...
15.08.2011 17:58
Не спирам да се удивявам докъде могат да паднат някои хора. Толкова ли си нямат личен живот, лично пространство, че се заниват само да учат другите какво да правят в хола си, в спалнята си, в кухнята, в блога си. Това са най-големите безсрамници, а в същото време най-кресливо претендиращите за морални ценности. За невежеството и лаизма им, няма какво да говоря. Но като съобразя колко нещастни и ограбени са, не мога даже да им се ядосам. Само ми става криво, когато задават като еталон своята интелектуална осакатеност.
цитирай
17. merlin68 - Яко уточнение:)
15.08.2011 18:22
Яко уточнение:)
цитирай
18. kleopatrasv - Хей, приятелю- та това е твоята т...
15.08.2011 21:09
Хей, приятелю- та това е твоята трибуна, от която изразяваш отношенията си по дадена тема. Само твое е правото какъв да е изборът на материал и как да го поднесеш. Имаш много привърженици и съмишленници навсякъде във виртуалното пространство и съм сигурна, че тези въпроси са ти зададени единственно от "специалистите" в блог.бг. Това е единственният сайт на непокорните всезнайковци, които всъщност сами не знаят кои са и защо са тук.
Поздравявам те за идеите ти за създаването на много форуми и привличането на огромен кръг сродни души. Желая ти бъдещи успехи и много нови вдъхновения!
цитирай
19. анонимен - Снимката е убиец:))))
15.08.2011 21:17
цитирай
20. gkowachew - Моите поздравления за постинга!
16.08.2011 09:04
И с уважение! :)
цитирай
21. supergirl346 - Страхотен постинг!
16.08.2011 11:10
Поздравявам те за страхотния постинг! И си много прав, а снимката е убиец :D
цитирай
22. анонимен - омръзна ми,
17.08.2011 15:32
от исихасти.
цитирай
23. chichstefcho - ...
18.08.2011 15:39
Блоговете са за интровертни кретени или офци, които още си мислят, че съществуването им има някакво значение.
Естествено, че блогът си го имаш за себе си. Той е като една самоебачка, за всички които страдат от дълбоко себелюбие и същевременно ниско самочувствие.
И аз имам блог, но осъзнах безсмислието му и спрях да пиша. Сега чета дълбокомислията на другите - пак е извратено ама в по-малка степен.
цитирай
24. hristo27 - ПравИ каквото ти е на душата, пък да ...
18.08.2011 21:56
ПравИ каквото ти е на душата, пък да става каквото ще!
цитирай
25. lisa19 - Поздрав!
20.08.2011 08:17
Приятна събота и неделя.}}}
цитирай
26. анонимен - Новый форум для женщин
23.10.2012 21:31
Пользователи форума <a href="http://forum.justlady.ru/index.php?showtopic=9">сайт</a> расскажут о лучших новинках и трендах из мира красоты и моды, помогут выбрать собственный индивидуальный стиль, поделятся секретами молодости и здоровья. http://www.justlady.ru – это крупнейший в Рунете женский форум, где ежедневно обсуждаются более 100 000 тем. Наш форум дарит уникальную возможность поделиться своими проблемами и радостями, откровенно поговорить о сокровенном, спросить совета и рассказать о своем опыте, пообщаться со старыми друзьями и приобрести новых.
цитирай
27. анонимен - интересные статьи для женщин
30.10.2012 12:04
здесь на официальном портале <a href="http://www.justlady.ru/articles-154787-kak-nauchitsya-razbiratsya-v-sovremennoy-muzyke">сайт</a> подобран огромный набор умных статей на тему спорта. у нас на этом интернет-сайте все новости предоставлены бесплатно.
цитирай
Търсене

Спечели и ти от своя блог!