Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: stoineff
Категория: Спорт
Прочетен: 5380294
Постинги: 593
Коментари: 8144
Гласове: 13842
Постинг
13.03.2012 11:35 - "Не бойте се, деца"
Автор: stoineff Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5800 Коментари: 12 Гласове:
25


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Не съм сигурен дали Вапцаров е комунист, дали е работник, демократ, философ, или пророк. Зная, че ми въздействат стиховете му. Зная, че е велик поет.




Гласувай:
28



1. kormoran - Съгласен!
13.03.2012 11:56
С удоволствие гласувам за него.
цитирай
2. detronator - Има доста от какво да се боят :(
13.03.2012 14:24
Има доста от какво да се боят :(
цитирай
3. alhimik1 - Един от любимите ми Поети...първият...(
13.03.2012 15:09
бях на щест години когато баща ми се гордееше пред гостите че декламирам "Воля"...
Благодаря, Стойнефф за съпричастието!
Док
цитирай
4. boristodorov56 - Готин пич е бил Кольо Йоков.
13.03.2012 17:09
Готините пичове винаги са готови да нахранят чуждите деца с вера
и като истински патриоти не дават своята душа, а душата на народа.
За убийствената си дейност против народа е получавал кинти в брой,
а не вера и хич на вересия.
Не знам какво му е великото на това, но съм сигурен, че е бил готин пич.
цитирай
5. sparotok - Вапцаров
13.03.2012 17:11
Харесвам Вапцаров, въпреки, че не споделям убежденията му. За мен той е един истински идеалист, а такива заслужават уважение.
цитирай
6. stoineff - Готините пичове винаги са готови да ...
13.03.2012 17:30
boristodorov56 написа:
Готините пичове винаги са готови да нахранят чуждите деца с вера
и като истински патриоти не дават своята душа, а душата на народа.
За убийствената си дейност против народа е получавал кинти в брой,
а не вера и хич на вересия.
Не знам какво му е великото на това, но съм сигурен, че е бил готин пич.

Нищо не разбрах...
цитирай
7. bogolubie - Боре, в какво обвиняваш Вапцаров?
13.03.2012 20:00
Никой не може да напише толкова силни стихотворения, ако не е търсел с душата си най-точните думи. Те са родени от сърцето му, а не сътворени. Живи са.
За жена му Бойка говореха, че е била любовница на офицери, но за него не съм чела или чула нищо лошо.
Вярвам на този поет, заради силно въздействащата му поезия! И е работник, а не писарушка.
цитирай
8. comfy - !!!
13.03.2012 20:01
И аз харесвам много от стиховете му, без да ме интересуват политическите му убеждения!

Поздрави,
к.к.
цитирай
9. alegatora - Ненагледните мамини естети и мо...
13.03.2012 23:27
Ненагледните мамини естети и моралисти!
цитирай
10. vihrogonche - Еххх,
14.03.2012 00:28
"Не бойте се, деца!"
Винаги плача...
цитирай
11. pukamuli - Ако това" 56",ти е част от ЕГН-то,си за съжаление!
14.03.2012 11:28
boristodorov56 написа:
Готините пичове винаги са готови да нахранят чуждите деца с вера
и като истински патриоти не дават своята душа, а душата на народа.
За убийствената си дейност против народа е получавал кинти в брой,
а не вера и хич на вересия.
Не знам какво му е великото на това, но съм сигурен, че е бил готин пич.

Пич,дейноста му е била за народа и затова не е получил"кинти",а куршум от Н.В. Борис III-цар на Българите!
цитирай
12. анонимен - всеки има право на мнение...
14.03.2012 20:27
Понякога ще идвам във съня ти
като нечакан и неискан гостенин.
Не ме оставяй ти отвън на пътя –
вратите не залоствай.

Ще влезна тихо. Кротко ще приседна,
ще вперя поглед в мрака да те видя.
Когато се наситя да те гледам –
ще те целуна и ще си отида.

защо са нужни безплодни анализи за нещо толкова истинско и красиво...
цитирай
Търсене

Спечели и ти от своя блог!