Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: stoineff
Категория: Спорт
Прочетен: 5399427
Постинги: 594
Коментари: 8145
Гласове: 13845
Постинг
26.06.2012 11:42 - Ще ходите ли на гей парада?
Автор: stoineff Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 27620 Коментари: 57 Гласове:
45

Последна промяна: 26.06.2012 11:51

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image 

Таз година и Уорлик ще ходи на гей парада в София след два три дни. Нали си сещате трябва да сме толерантни с педалите. Да им защитим правата и свободите. Да им помогнем да парадират със сбърканото си бъркане по дупките. 

Български педали обединявайте се! Ние сме толерантни и ви подкрепяме, ако догодина решите и деца да осиновявате и бракове да сключвате ние ще ви подкрепим... 

В една песен се пееше : "...сърцето ти широко като гъз на гей.."

Отивам да драйфам..



Гласувай:
46



Следващ постинг
Предишен постинг

1. tutankhamon661 - stoineff
26.06.2012 11:49

А нещо за правата на нас, които не искаме да им гледаме порното?
Вече писах в моя сайт. Скоро ще го пусна и в твоя.

Вари ги, печи ги, все искат да ни извадят очите със своята сексуалност. Не им пука, че ние пък не желаем да ги гледаме. А те гонят точно показност. Доста нечестно спрямо останалите хора.
цитирай
2. stoineff - tutankhamon661
26.06.2012 11:53
Ние пак можем да мислим, а децата? Нали догодина ще запищят, че искат да сключват еднополови бракове, после ще искат да осиновяват деца... Трябва да им смажем идеите в зародиш...
цитирай
3. tikoev - Протестите на Орлов мост са кофти ...
26.06.2012 11:55
Протестите на Орлов мост са кофти работа, а парадирането на разврат - не. Всеки сам ще си направи изводите накъде отива света. Quo vadis? :)
цитирай
4. aliya - Поредната насаждана задокеанска ...
26.06.2012 12:00
Поредната насаждана задокеанска лъжа, не само насаждана но и със сила налагана...и с много, ама много пари.
Нормална е реакцията ти да "драйфаш" - защото си нормален и естествен българин.
Всеки естествен човек "драйфа" при вида на перверзии, а когато тези перверзии ти се налагат на теб и на децата ти като начин на живот, едва ли само с драйфане ще се отървем от гнусотата.
Явно на "господарите" на света човечеството им е твърде много, за да бъде успешно управлявано. И затова трябва да го редуцират - като разпространят хомосексуалността между младите хора - чрез разпространение на лъстивост и извращения. Стратезите на Лъжата знаят, че младата сексуална енергия ври и кипи и лесно може да бъде тласнато в кривата пътека на гейството.Особено, когато правилно се прицелиш в подсъзнанието на човешкия ум.
цитирай
5. stoineff - Протестите на Орлов мост са кофти ...
26.06.2012 12:03
tikoev написа:
Протестите на Орлов мост са кофти работа, а парадирането на разврат - не. Всеки сам ще си направи изводите накъде отива света. Quo vadis? :)

Честно казано точно парадирането със сексуална ориентация е това, което ме дразни най - много.
цитирай
6. stoineff - Особено, когато правилно се при...
26.06.2012 12:06
aliya написа:
Особено, когато правилно се прицелиш в подсъзнанието на човешкия ум.


Имам двама малки сина. Трябва да знаят кое е нормално и кое не. Който каквото иска да си говори за толерантност. Толерантността ми свършва там, където започват демонстрациите.
цитирай
7. tutankhamon661 - 2. stoineff - tutankhamon661
26.06.2012 12:06

stoineff написа:
Ние пак можем да мислим, а децата? Нали догодина ще запищят, че искат да сключват еднополови бракове, после ще искат да осиновяват деца... Трябва да им смажем идеите в зародиш...


Преди време една лесбийка развиваше теории, че еднополовите бракове изобщо не оказват влияние за сексуалната ориентация на децата, т.е. не било проблем да осиновяват. Cъщата твърди, че Сульо и Пульо от екрана формират едва ли не всичко в детската психика.

Как може да твърди едното, а да отрича другото? Много ясно, че двете оказват влияние. Ама така им изнася да дрънкат.
цитирай
8. tikoev - Ние пак можем да мислим, а децата? ...
26.06.2012 12:18
tutankhamon661 написа:

stoineff написа:
Ние пак можем да мислим, а децата? Нали догодина ще запищят, че искат да сключват еднополови бракове, после ще искат да осиновяват деца... Трябва да им смажем идеите в зародиш...


Преди време една лесбийка развиваше теории, че еднополовите бракове изобщо не оказват влияние за сексуалната ориентация на децата, т.е. не било проблем да осиновяват. Cъщата твърди, че Сульо и Пульо от екрана формират едва ли не всичко в детската психика.

Как може да твърди едното, а да отрича другото? Много ясно, че двете оказват влияние. Ама така им изнася да дрънкат.

Всеки самоуважаващ се психолог или невролог първо ще разпита пациента си за детството му. И познайте, какво ще се окаже?
цитирай
9. tikoev - А за Уорлик...
26.06.2012 12:22
той си е новина и в чуждите медии. "Най-готиния " посланик, който сме имали ...:)
цитирай
10. lostov - Не, че нещо..
26.06.2012 12:51
.. да си бъркат по каквито искат дупки ама всички гейове са егоцентрични хора с комплекси от едно време. Ясно е, че живеем в 21-ви век - повече от толерантни сме и въпреки това те пак си веят ония работи и гъзовете "Вижте ни какви сме гейове.."... еми ОК - бъдете щом ви кефи ама стига сте си веели ония работи и гъзовете пред децата ни.. айде малко благоприличие... Все едно след като чернокожите са били дискриминирани години наред сега да си правят паради... А ние хетеросексуалните защо няма да направим парад - ами защото нямаме комплекси по въпроса със сексуалността си, това е...
цитирай
11. diso - И аз се дразня от кичозната им показност
26.06.2012 13:36
Не толкова от лошия вкус, колкото от наглостта им да се самообявяват за "най-най-най-".
За религиозни бракове май още не е ставало дума да сключват, но що се отнася до гражданския брак - колкото и да не одобрявам идеята, мисля, че имат някакво основание. Той е един икономически съюз.
Каквото и да ви казват те, става дума за пари!!!
Що се отнася до осиновяванията, отказвам да приема идеята! Не смятам, че едно семейство на наркомани или алкохолици е по-добра среда за децата, но и това чудо не мога да приема.
цитирай
12. анонимен - А помислете малко де!
26.06.2012 14:27
Не е ли по-добре да обясните на децата си какво е правилно и какво не (според вас де) вместо категорично да забранявате и заклеймявате неща, които даже не разбирате? Изпадате в ситуацията от преди години, когато се прокламираше, че да се пие кока-кола било адски вредно, щото била много алкохолна и затова я заклеймяваме и забраняваме!
Не се притеснявайте за децата си - те ще станат такива каквито ВИЕ ги възпитате (било то правилно или не) и ще копират ВАШИТЕ модели на поведение (просто няма какви други). А ако смятате, че едно дете може да стане гей, защото е видяло парад - ами или сте малоумни или никога не сте възпитавали деца (което не изключва първото).
цитирай
13. apostapostoloff - Уорлик май плаче за
26.06.2012 14:32
винкел...
цитирай
14. nosense - Latentnite
26.06.2012 14:49
Латентните гейове най ги е страх от педераси!
цитирай
15. stoineff - 12. анонимен - А помислете малко де!
26.06.2012 14:57
Мислете вие. Аз не искам да обяснявам защо палячовците по улиците се целуват и лижат.
цитирай
16. stoineff - Латентните гейове най ги е страх от ...
26.06.2012 15:01
nosense написа:
Латентните гейове най ги е страх от педераси!

А истинските педали от какво ги е страх?
цитирай
17. анонимен - Стойнев, не четеш!
26.06.2012 15:13
Ако не обясняваш човеко, току виж синовете ти не само си мерят пишките с другите деца! По добре обясни, отколкото да забраняваш и заклеймяваш! Същото е като да се правиш, че не съществуват цигари, алкохол и наркотици. И кво? Децата ти никога нямат да пробват ли?!?
цитирай
18. toxic - Към ан.12
26.06.2012 15:13
анонимен написа:
Не е ли по-добре да обясните на децата си какво е правилно и какво не (според вас де) вместо категорично да забранявате и заклеймявате неща, които даже не разбирате? Изпадате в ситуацията от преди години, когато се прокламираше, че да се пие кока-кола било адски вредно, щото била много алкохолна и затова я заклеймяваме и забраняваме!
Не се притеснявайте за децата си - те ще станат такива каквито ВИЕ ги възпитате (било то правилно или не) и ще копират ВАШИТЕ модели на поведение (просто няма какви други). А ако смятате, че едно дете може да стане гей, защото е видяло парад - ами или сте малоумни или никога не сте възпитавали деца (което не изключва първото).


Не, ти помисли малко. След гей-парадите идва узаконяването на хомосексуалните бракове и правото им да отглеждат деца. Според теб по кой модел ще бъдат възпитани тези деца? Гей парадите са безобидно шоу, но зад тях стои мощно лоби, чиито цели никак не са безобидни. Целта е една патология бавно и постепенно да бъде превърната в норма. Това е идеята, която стои зад "толерантността". Обществото е достатъчно толерантно и никакви човешки права не са нарушени при тази маргинална група. Има обществена нетърпимост към тях, защото хората инстинктивно се отвращават към това, което смятат за извратено и налудничаво. Каквото всъщност е.
цитирай
19. stoineff - 17. ан
26.06.2012 15:40
Ми може да опитат и точно от това се опитвам да ги предпазя. Както от наркотиците, алкохола и цигарите, така и от гей парадите. Предпочитам в случая да не им давам право на избор. Да разрешиш на едно дете да гледа гей парад е все едно да му разрешиш да гледа порно. После ходи му обяснявай.., че така не се прави..
цитирай
20. анонимен - Ууууужаааас!
26.06.2012 15:48
Много педали имало тук. Нормално ли? И некрофилията също? И педофилията? Дайте не права, а привилегии на де що има извратеняк, после пуснете порно посред бял ден, защото трудолюбив чекист също имал изисквания. Всичко в праймтайма, а сетне обяснявайте, обяснявайте. Бахти уродите! Мъж да се гримира - вчера, днес, утре, винаги е ненормално. Как пък не го разбрахте?!!
цитирай
21. анонимен - toxic
26.06.2012 15:48
Патология?!? Ти си за преглед бе човек - вземи попрочети малко. Хомосексуализмът се среща дори и при животните. Това, че ти не ги приемаш показва само колко комплекси имаш. Узаконяването на хомосексуалните бракове е политическо решение и няма нищо общо с възпитанието на децата ти. Ама нищо общо! И кое е извратено и налудничаво надали точно ти ще определиш от името на всички. Ами ако утре кажеш, че педофилията е нещо приемливо, А? Ко прайм?

Ето това е истината - всички сме различни, но да се изживяваш като Торквемада показва малоценност и страх. Аз също съм против парадирането (особено на сексуална основа), но това не означава да заклеймявам и етикирам всичко което не разбирам. Затова обяснявам всичко - и за наркотиците, и за алкохола и цигарите и за играта на чичо доктор. Ти не си ли го правил с децата си? Ми жалко за тебе. И още по-жалко за децата ти.
цитирай
22. анонимен - Патология?!? Ти си за преглед бе ...
26.06.2012 15:56
анонимен написа:
Патология?!? Ти си за преглед бе човек - вземи попрочети малко. Хомосексуализмът се среща дори и при животните. Това, че ти не ги приемаш показва само колко комплекси имаш. Узаконяването на хомосексуалните бракове е политическо решение и няма нищо общо с възпитанието на децата ти. Ама нищо общо! И кое е извратено и налудничаво надали точно ти ще определиш от името на всички. Ами ако утре кажеш, че педофилията е нещо приемливо, А? Ко прайм?

Ето това е истината - всички сме различни, но да се изживяваш като Торквемада показва малоценност и страх. Аз също съм против парадирането (особено на сексуална основа), но това не означава да заклеймявам и етикирам всичко което не разбирам. Затова обяснявам всичко - и за наркотиците, и за алкохола и цигарите и за играта на чичо доктор. Ти не си ли го правил с децата си? Ми жалко за тебе. И още по-жалко за децата ти.

Я раздуй какво още се среща при животните? А при древните гърци? С още кой обичаш да се сравняваш? После плюй на цивилизацията. Хортуваш ли на дечицата си? Tуй добро, онуй нет. Те нека гледат обратни брадви, па ще те послушат. Вервай, душо! А аз ще ти нося кърпички, когато нареждаш "Къде сбърках? Tолкова им говорих". Само думи не стигат.
цитирай
23. nastrela - Боже!
26.06.2012 16:11
Снимката е отвратителна. Съжалявам, аз не мога да го приема.
цитирай
24. varg1 - Сега
26.06.2012 16:13
е сезона на мъжкото дупе.Много ми се ебе.Ще отида разбира се.
цитирай
25. tsanynka - За мене еднополовата ориентация
26.06.2012 16:21
е ненормално явление,болестно състояние...Факт е,че съществува...Но не мога да приема,че трябва да ми се натрапва по този начин!Гей-парад!?И с какво точно парадират?Че са различни?Или,че са по-добри?И това пред очите на подрастващите,които още нямат необходимата нравствена самозащита...Твърдо съм против тази АГРЕСИЯ!!!
И,моля те,излизай по-бързо от тоалетната,защото и аз ще драйфам:)
Поздрави:)
цитирай
26. toxic - Токвемада
26.06.2012 16:24
Голям смях. И канибализмът се среща при хората и животните. Норма ли е или патология?
Един кмет в Германия наложил странни наредби на жителите на градчето: да не псуват, да не уринират, да не плюят на обществени места, да са в приличен вид и още дреболии в този дух. Новият Токвемада, пълна диктатура. Интересно, че срещнал пълно одобрение за действията си. Различие е много обща дума, всички сме различни, въпросът е в какво и кога. Да не минаваме на лична основа - твоите деца, моите деца, комплекси и т.н., че става махленска седянка.
цитирай
27. tutankhamon661 - 26. toxic
26.06.2012 17:21

toxic написа:
Голям смях. И канибализмът се среща при хората и животните. Норма ли е или патология?
Един кмет в Германия наложил странни наредби на жителите на градчето: да не псуват, да не уринират, да не плюят на обществени места, да са в приличен вид и още дреболии в този дух. Новият Токвемада, пълна диктатура. Интересно, че срещнал пълно одобрение за действията си. Различие е много обща дума, всички сме различни, въпросът е в какво и кога. Да не минаваме на лична основа - твоите деца, моите деца, комплекси и т.н., че става махленска седянка.



Страхотна си!

Доводът "Среща се при еди кой си" звучи като "Он скочи от втория етаж, значи и аз ще пробвам". Не става за дискусия.

Не съществува родител, който няма нищо против децата му да видят гей-парад. Подкрепят и се преструват на толерантни само гейовете, т.е. толерантни са към самите себе си.

Природата е казала думата си: мъж и жена могат да направят дете, следователно те имат право да го гледат. Еднополовите нямат биологична възможност да го сторят, значи не могат и да гледат. Много, ама много гнусно е да се бъркат, уж случайно, сексуалност и родителски права.

Когато два гея осиновяват хетеросексуално дете, това е грубо вмешателство в неговите права. Гадост е да се възползват от психиката на децата - подаръчета, усмивчици и прочие неща, които лесно печелят доверието. После преобръщат психиката и сексуалността му на 180 градуса.

Тези неща се знаят, но ги отричат с наглото "Ти просто не разбираш". После защо има приказка "Hе ми прилагай педалски номера". Е, как защо? Hякои са тяхна запазена марка.

Нали прочете в моя сайт. Значи ще ми налита някакъв гей, а аз ще му мълча вместо да обърна захапката му! Права имал. А моите права? После жертва бил.

Аз не ги доближавам, значи те ще ми отвърнат със същото. Точка!

цитирай
28. анонимен - отврат
26.06.2012 17:52
А бе гнусни ми са педерастите и това е!Кротък човек съм,даже мухльо,но като чуя за разни гей-паради,и тъпите обяснения за 21 век, за толерантност и разбиране към "различните",и направо ми се посяга към калашника!
цитирай
29. анонимен - God
26.06.2012 18:01
Педалите твърдят, че това не било парад, а "прайд", т.е. гордост! Но според речника прайд значи още и надменност, високомерие и арогантност. Кое точно ще показват? Каква толерантност има в това някой да ти показва сексуалната си ориентация и да ти натрапва "различността" си? Никой не им пречи да си бъркат по дупките, но защо трябва да го натрапват на другите като нещо важно и признак на толерантност. Няма по-нетолерантни хора от педалите и войнстващите "еколози". Малцинството иска да има повече права от мнозинството. Няма как да стане това.
цитирай
30. анонимен - OTVRRATITELNO
26.06.2012 18:07
S KAKVO PRAVO SE NALAGA NA CQLOTO OB6TESTVO DA GLEDA I PRIEMA TOVA .TOVA E NASILIE NA 6EPA IZ4AN4ENI XORA I REKLAMA NA 6IBANOTO IM POVEDENIE.I KOI GI PRESLEDVA .4E NE ZNAM.MI AKO NAISTINA GI OTUPAME PONE DA IMA ZA6TO DA KVI4AT
цитирай
31. анонимен - Христо
26.06.2012 18:08
Аз се заклевам че ще науча детето си да мрази и презира тези извратени създания. Не ми дреме за прошлявата Америка, за педалския ЕС и за тъпите гейски права. Ще възпитам децата си в крайна нетърпимост към педерастията!
цитирай
32. анонимен - пенделите не са виновни
26.06.2012 18:24
Виновни са такива "широкоскроени" разбирачи,дето се изживяват като големи демократи,и непрекъснато надзъртат към огледалото да се видят как изглеждат!И тайничко се самовъзхищават!И като съчетаят толерантност с безхаберие,и много често и далавера,и достигат необятни висини!А когато проблема ги затисне в ъгъла,тогава всички са виновни,но те-не!
цитирай
33. zanzibar - Радвайте се на меките китки!
26.06.2012 18:28
Следващия парад е от садисти. Ще трябва някой да го боли. Mоже да докопат случайни минувачи.
цитирай
34. cefulesteven - Уолрик е нещастник парадиращ като ...
26.06.2012 19:51
Уолрик е нещастник парадиращ като тях. Жалка картинка. И как не ги е срам да се нарекат "различни" като са толкова подражателни. В крайна сметка у нас явно нямат кой знае какъв проблем щом в национален ефир се върти една особено дразнеща реклама на един парфюм. Чули обаче, че из света се правят паради, давай и у нас. И ако някой наистина ги е толерирал и не са го дразнели особено, след тези паради ще промени отношението си.
Лично мен ми е все тая, кой какво прави с тялото си, с неговото, собствено. И по своя воля. Все ми е тая как прекарва нощите си. Негови са си.

Но като вземе да парадира, да се прави на големия "гей" ми презлява от педерастлъка му.

цитирай
35. podvodni - Педераст който е посранник на пе...
26.06.2012 20:27
Педераст който е посранник на педерастка държава дъде може да иде? На педерастко зборище, разбира се.
Пичове, в неделя с по една кора яйца и да видим кой има по-точен мерник.
цитирай
36. apostapostoloff - Ти иди, защото обратните обещаха да
26.06.2012 21:29
правят безплатни свирки на всички перничани, които ги уважат! Това е много муци, нали?
цитирай
37. анонимен - Защо, не ревете срещу Евгени Минчев ...
26.06.2012 22:42
Защо, не ревете срещу Евгени Минчев и оня измислен писател/забравих му името сега/,че нали те точно се кълчат цял ден по различни предавания,водещите флиртуват с тях,като да са някакви особенно значими хора?
Децата ги гледат и остават с впечатление,че са там точно защото са такива.
цитирай
38. boristodorov56 - Бъдете хуманни!
26.06.2012 22:56
Сергей Станишев, Атанас Папаризов и ген. Любен Гоцев - нали ще дефилират?
Разрешете им да се легализират и те са хора!
цитирай
39. анонимен - Абе анонимен?
26.06.2012 23:38
анонимен написа:

Не се притеснявайте за децата си - те ще станат такива каквито ВИЕ ги възпитате (било то правилно или не) и ще копират ВАШИТЕ модели на поведение (просто няма какви други).


А тези дето са станали наркомани - копирали са моделите на поведение на родителите си ли - дето са почернени или дето цялата им покъщнина е отишла за наркотици?
Немалко от децата/младите хора стават едно-друго именно поради желанието им да пробват, и там където не работи шамарената фабрика на Макаренко
цитирай
40. анонимен - Сър Джеймс вика иконома си. . . - Д...
27.06.2012 00:04
Сър Джеймс вика иконома си... - Джон, какви са тези хора които крещят на улицата? Сър, отвън се провежда гей-парад! Сър Джеймс: И какво искат, защо крещят така? Нищо, сър, просто демонстрират, търсят свобода и гласност! Сър Джеймс: - И някой пречи ли им? - Не сър, просто педерасти!!!
цитирай
41. анонимен - xxl
27.06.2012 09:41
shto ne si go slagat tiho i krotko,za kvo im e taj dandanij.geyove e imalo i shte ima.nito gi odobrjvam,nito si osajdam.da si jivejt jivota i da sprat s tia paradi-tapo e.
цитирай
42. cukaite - най вероятно ще стане това http:...
27.06.2012 09:57
най вероятно ще стане това http://www.5strike.com/bg/invitation/bylink/74632
цитирай
43. анонимен - 666! СУПЕР
27.06.2012 10:08
....АРЕ СТИГА ГЕИСКИ НОМЕРА И ТУКА....ПИШЕМЕ ЧЕ ШАРЕНИТЕ ГЕИОВЕ СТААТ ЗА

АСФАЛТ И ТОЛКО...!
цитирай
44. liliyanaandreeva - ГЕЙ – ПАРАД Назначиха мух...
27.06.2012 10:44
ГЕЙ – ПАРАД


Назначиха мухата-
за контрол по чистотата?...
Доктринерът по генетика
е с обратна аритметика,
а директорът на вин –завода -
направо си е гола вода…
Затуй студуваме, боледуваме,
на демократи се преструваме
и по чуждите земи слугуваме…
цитирай
45. liliyanaandreeva - 36. apostapostoloff - Ти иди, за...
27.06.2012 10:48
36. apostapostoloff - Ти иди, защото обратните обещаха да
26.06 21:29
правят безплатни свирки на всички перничани, които ги уважат! Това е много муци, нали?

Ти си този, чиито коментари са с най-перфидно гей-съдържание!
цитирай
46. d3bep - Аз предлагам да напрайм ние обра...
27.06.2012 11:00
Аз предлагам да напрайм ние обратното.
Хетеро парад.
А след парада може и да се, таковата...

Айде.
Кой ше пуска темата с организацията.
И молба до общината.
цитирай
47. apostapostoloff - Не, Лилке, най- извратената твар си ти!
27.06.2012 11:15
liliyanaandreeva написа:
36. apostapostoloff - Ти иди, защото обратните обещаха да
26.06 21:29
правят безплатни свирки на всички перничани, които ги уважат! Това е много муци, нали?

Ти си този, чиито коментари са с най-перфидно гей-съдържание!


Стрино Лилке, твоята простотия и простащина са толкова огромни, че вече попадат в графата "перверзия". Ти не си обикновена селянка и простакеса, ти си извратен, вмирисан цървул.
цитирай
48. imbe - .....
27.06.2012 11:22
Без коментар .... http://www.5strike.com/bg/invitation/bylink/55513
цитирай
49. asthfghl - :)
27.06.2012 11:45
Линка, който си дал, има адрес gay-paraGe.

Какво е parage? :)
цитирай
50. asthfghl - 11. / 12. / 21.
27.06.2012 11:49
> Не смятам, че едно семейство на наркомани или алкохолици е по-добра среда за децата

Бинго. В много случаи едно хетеросексуално семейство може да се окаже много по-голям дявол. Но не виждам много протести и драйфане срещу подобни семейства - още повече, че си остават законни.

> Аз също съм против парадирането (особено на сексуална основа), но това не означава да заклеймявам и етикирам всичко което не разбирам. Затова обяснявам всичко - и за наркотиците, и за алкохола и цигарите и за играта на чичо доктор

Бинго имаме и тук.

> А ако смятате, че едно дете може да стане гей, защото е видяло парад - ами или сте малоумни или никога не сте възпитавали деца

Пак бинго. Някои от коментарите тук ми вдъхват поне мъничко надежда, че не всичко е загубено по отношение на оцеляването на интелекта и способността за критично мислене на българина. Поздравления!

Иначе не мога да не се подсмихна на конспиративните теории за Новия Световен Ред, които се прокрадват ;)

В заключение: като се опитваме да "предпазим" децата си, рискуваме да ги поставим под стъклен похлупак. Това говори за недоверие към способността им да мислят и съответно ние си мислим, че знаем по-добре от тях кое е най-добро за тях. Това - до едно време. Но настъпва моментът, когато те вече трябва да използват главата, която стои закрепена на раменете им.

А иначе, съгласен съм, че прекомерното парадиране с каквото и да било има по-скоро негативен ефект върху самите парадиращи. Никой не е задължен да си стои и да си мълчи, докато му се налага тази или онази различност. Като ще си бъркат по дупките, да си бъркат. Но не съм длъжен да ми го навират в очите.

Но да възпитавам децата си в "крайна нетърпимост"? Е, това пък е другата крайност. По същата логика е ОК, ако някой в Холандия си възпитава децата в крайна нетърпимост към източноевропейците. А после ние ревем, че не ни искали в Шенген. И се тръшкаме какви били българомразци. Да мерим всичко с еднакъв аршин, може ли?
цитирай
51. d3bep - Да мерим всичко с еднакъв аршин, ...
27.06.2012 17:03
asthfghl написа:
Да мерим всичко с еднакъв аршин, може ли?

Може.
Затва искаме спешен ХЕТЕРОПАРАД.
За да се види че в България има не само гейове.
Така де, кат ше парадираме, да е с каквото си има.
Ето, аз искам хетеропарад, да не кажете че няма кой да поиска такова нещо. Парад на секса. И Дюрекс за спонсор.

Моля, пишете подробности по организацията.
цитирай
52. asthfghl - 52.
27.06.2012 17:14
Пишете тука, че да знам кога ще е и къде. Бирата е от мен! :)
цитирай
53. djani - Какво да коментираме...
28.06.2012 10:01
Че обратната сексуалност, означава безплодие? Та нали това е целта. Но резултата е точно обратен. Примитивните нации и народи имат здрава сексуалност и ще залеят света, както варварите Рим. Да сте чули за гей-паради в Арабистан. Тяхна е поговорката, че жена се гласи за деца, а мъжко дупе за кеф. И там има гьотверени, които се дупят на мераклиите, но не парадират.
цитирай
54. asthfghl - 53.
28.06.2012 10:20
А, той Ахмадинеджад неотдавна заяви, че в Иран нямало никакви гейове. И как ще има - някои са екзекутирани, други по затворите, а останалите се скатават, че да не ги последват.
цитирай
55. анонимен - 666! СУПЕР
28.06.2012 12:07
...МОДЕРАТ СКАПАН ПАК ТРИЕШ ДЕИБА ТВОИТО МАМЕ...!
цитирай
56. анонимен - Божеее,
28.06.2012 12:31
с тези четки ли си чистят дупарите преди секс? УжасТ!
цитирай
57. анонимен - UigoKbMAyZstFGWbg
05.11.2012 03:45
J7BD2I <a href="http://xkhvvihhcmtv.com/">xkhvvihhcmtv</a>, [url=http://onalaimpbnpz.com/]onalaimpbnpz[/url], [link=http://zdujocahxpnb.com/]zdujocahxpnb[/link], http://kwepbafdayni.com/
цитирай
Търсене

Спечели и ти от своя блог!