Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: stoineff
Категория: Спорт
Прочетен: 5395574
Постинги: 594
Коментари: 8145
Гласове: 13845
Постинг
26.03.2011 19:09 - Към приятелите в blog.bg и желаещите да се включат в Interview
Автор: stoineff Категория: Новини   
Прочетен: 8738 Коментари: 24 Гласове:
228

Последна промяна: 26.03.2011 20:10


 Interview една нова медия

imageimageВиждате,че от доста време не съм особено активен в блога. Просто физически вече нямам много време за комуникация онлайн, за което ви се извинявам.

В момента работя по нов проект, който надявам се да стане голям, а в последствие и грандиозен.  Идеята на Interview e събитията в България да бъдат представяни от различни гледни точки,независимо и достоверно. Когато проблема е представен от всички страни има по - голяма вероятност да бъде разрешен. Динамично развиващ се Интернет е мощен инструмент за решаване на проблеми, свободна комуникация, споделяне. Това дава добри предпоставки за раждането на една нова медия, в която хора с активни и различни позиции представят събитията в България – без цензура и без корпоративни интереси. Разгледайте подготвените рубрики и ако имате идеи за други моля споделете с мен – отворен съм за всякакви предложения. Смятам да каня гост блогъри, политици, звезди, бизнесмени, уеб разработчици и всякакви хора желаещи и интересни  за интервю.

Досега не съм представял идеята си на никого вие сте първите, пред които показвам този сайт (дори не е 100% готов). За начало смятам всичко в него да е безплатно, поне докато мога да го поддържам със собствени средства. Търся хора, които са готови да пишат по всякакви проблеми. Желаещите да участват в проекта да ме потърсят, чрез формата за контакти тук . За момента няма предвидени хонорари за участващите затова всеки участник може да постави рекламен линк към сайта, или блога  си, друг плюс  е, че аз активно рекламирам дейността на сайта. Предполагам, че до 15 – 20 дни ще успея да организирам и официалното откриване онлайн на медията Interview.

Моля, всеки от вас, който има желание и възможност да помогне с популяризирането на проекта – споделете го във facebook , twitter, и с приятели. За сега толкова от мен. Скоро ще имам ясна представа за деня и часа за онлайн откриването на проекта.



Тагове:   блог,   интервю,   медия,   Interview,


Гласувай:
263



1. karambol5 - Ще разгледам и ще споделя :)
26.03.2011 19:14
Ще разгледам и ще споделя :)
цитирай
2. stoineff - 1. karambol5
26.03.2011 20:05
Ще се радвам ако ми помогнеш :) както можеш
цитирай
3. aida - Гласност и посещения ще има :)
26.03.2011 22:45
Ще бъде споделено - Успех в начинанието ти stoineff :))
цитирай
4. tera - Не мислиш ли, че с това не нарушаваш правилата на блога?
26.03.2011 22:54
Недопустимо съдържание
Blog.bg, макар да предоставя свобода на словото, си запазва правото да изтрива материали и регистрации на потребители, които са нарушили някое от следните условия:

1. Публикуват материали, които са в разрез с Конституцията и законите на страната, особено в частта им за защита от дискриминация по всякакъв признак, подстрекаване към насилие и извършване на престъпления, както и със Закона за авторските и сродните му права.

2. Рекламни блогове не се толерират. Модераторите на Blog.bg си запазват правото да изтриват всеки постинг, коментар или блог с пряка или косвена комерсиална цел.

В крайна сметка ти използваш тази аудитория да рекламираш твой проект.

Нямам нищо против теб, коментирала съм в твой пост, симпатичен си ми, но ми писна вече тук върху нас да се изпробва цялатa българска журналистическа гилдия и всякакви други елементи.

Който иска да си прави някакъв бизнес - да си направи собствена платформа и там да го прави. Ние тук не сме опитни зайчета.

Тoва е сайт за лаици, а не за бизнес, ако някой иска да прави пари - да го прави другаде със собствени сили.
Сори, това ми е мнението, дори и да не ти изнася.

цитирай
5. dorichela - Стойнев,
26.03.2011 23:14
подкрепям те, защото е хубаво, когато някой има добра идея, по която работи, развива я и просто иска да е полезен на другите! :)
цитирай
6. tili - Засега Интервю не се отваря.
26.03.2011 23:34
Подкрепям идеята и ще го следя.
А иначе - тук е пълно с рекламни блогове на стоки и услуги. Живеят си спокойно:)
Успех!
цитирай
7. marystaneva - Типично по български...
27.03.2011 00:54
tera написа:
Недопустимо съдържание
Blog.bg, макар да предоставя свобода на словото, си запазва правото да изтрива материали и регистрации на потребители, които са нарушили някое от следните условия:

1. Публикуват материали, които са в разрез с Конституцията и законите на страната, особено в частта им за защита от дискриминация по всякакъв признак, подстрекаване към насилие и извършване на престъпления, както и със Закона за авторските и сродните му права.

2. Рекламни блогове не се толерират. Модераторите на Blog.bg си запазват правото да изтриват всеки постинг, коментар или блог с пряка или косвена комерсиална цел.

В крайна сметка ти използваш тази аудитория да рекламираш твой проект.

Нямам нищо против теб, коментирала съм в твой пост, симпатичен си ми, но ми писна вече тук върху нас да се изпробва цялатa българска журналистическа гилдия и всякакви други елементи.

Който иска да си прави някакъв бизнес - да си направи собствена платформа и там да го прави. Ние тук не сме опитни зайчета.

Тoва е сайт за лаици, а не за бизнес, ако някой иска да прави пари - да го прави другаде със собствени сили.
Сори, това ми е мнението, дори и да не ти изнася.



"Не ме е яд, че на мен ми е зле - яд ме е, че на Стойнев му е добре."
А всъщност дали му е добре и дали му е лесно - той си знае. Човекът инвестира в нещо, а дали ще си върне инвестицията, не е сигурно. Но идеята му ми харесва.
цитирай
8. lusina - uspeh ti jelaq
27.03.2011 02:30
uspeh ti jelaq
цитирай
9. stoineff - Благодаря за
27.03.2011 06:26
подкрепата на всички!
цитирай
10. gidmastar - Ти, какво буре с барут си! Изнена...
27.03.2011 07:21
Ти, какво буре с барут си! Изненадаме приятно! Върна вярата ми в българина! Действай човече!
цитирай
11. zaw12929 - Поздравления за постинга!
27.03.2011 07:45
Interview - интересно, ще посещавам!
цитирай
12. feq - Попътен вятър и на добър час!!!
27.03.2011 08:24
Одобрявам проекта!
Дерзай!!!
цитирай
13. karambol5 - Наистина изглежда интересно. З...
27.03.2011 10:27
Наистина изглежда интересно . Заинтригува ме ,а това не е толкова лесно .
цитирай
14. mafani - Хареса ми идеята, от мен имаш подкрепа и много стиснати палци!
27.03.2011 14:25
Споделих във ФБ, свиркай и за друга помощ!
цитирай
15. napeto - не мога да сложа 2-а +
27.03.2011 14:34
Но ще играя с удоволствие играта " предай нататък" -:) Успех! Браво!
цитирай
16. alexs - "За начало смятам всичко в ...
27.03.2011 17:50
"За начало смятам всичко в него да е безплатно, поне докато мога да го поддържам със собствени средства. "
Подържай го с получени средства от реклама.
Успех в начинанието
цитирай
17. voinov50 - !!!
27.03.2011 18:47
Успех! :)
цитирай
18. miaa - Ще разгледам с удоволствие!
27.03.2011 19:03
Подкрепям те:) Ще споделя:))))
цитирай
19. pin777 - Имаш и моята подкрепа.
27.03.2011 20:00
Когато кажеш мога да 'натисна червения бутон' за реклама ;)
Абе няма значение цвета , сетих се за матрицата - червеното или синьото :D
цитирай
20. mirachopi - . tera
27.03.2011 20:01
Един да измисли нещо хубаво,и разбира се все ще се намери кой даго дръпне.Затова и в Ада на нас дяволи не ни трябвали,защото сами се дърпаме обратно в казана.
От мен късмет на начинанието,ако мога с нещо да съдействам съм насреща,обичам да пиша на всякакви теми и заставам зад тях с името си.
цитирай
21. stoineff - Благодарности отново на всички..
27.03.2011 21:05
.. съжалявам, че ви отговарям толокова късно, но бях зает цял ден и преди малко седнах на компютъра.. решил съм да бачкам здраво и ще бачкам радвам се, че ми помагате... отново ГОЛЯМО БЛАГОДАРЯ на всички!
цитирай
22. d3bep - Както казах, ще опитам да помогна с ...
29.03.2011 11:16
Както казах, ще опитам да помогна с някоя статийка. Вероятно не специализирана, тъй като моите си търсят аудитория, но обща, на политическа или здравна тематика.

Тера,
Със същото основание аз да кажа, блог бг що ми пробутват сто реклами на посещение, аз да не съм за облъчване?

После, иамме грешна дефиниция. Реклама се казва нещо с комерсиална цел.
Безплатен сайт едва ли може да мине за комерсиален.
Верно, принципа е "модераторите както си решат".
Обаче ми се види, че ако целта е да докараш ан някой беля, само в това си на път да успяваш...

Все едно да ти кажа ,че ти рекламираш Салата с броколи и Елизабет Тейлър...
Последното е търговска марка.
цитирай
23. cefulesteven - Успех!
01.04.2011 09:35
Успех!
цитирай
24. анонимен - increase backlink backlinks services
04.08.2011 21:48
check backlink seo executive <a href=http://xrumerservice.org>backlinks</a> buy backlinks
цитирай
Търсене

Спечели и ти от своя блог!