Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: stoineff
Категория: Спорт
Прочетен: 5380304
Постинги: 593
Коментари: 8144
Гласове: 13842
Постинг
17.05.2012 19:54 - За, или против - законът е приет
Автор: stoineff Категория: Новини   
Прочетен: 17990 Коментари: 57 Гласове:
29

Последна промяна: 24.07.2012 16:47

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image 
Пушач, който запали цигара на закрито обществено място, може да отнесе глоба от 300 до 500 лева. При повторно нарушение санкцията скача до 1000 лв. Това решиха депутатите, като приеха окончателно част от промените в Закона за здравето. Солидарна отговорност ще носи и собственикът на заведение, в което се пуши. Първоначалната глоба за него е в размер от 3000 до 5000 лева. При повторно нарушение, той ще трябва да плати сума от 5000 до 10 000 лева.

Присъединете се към дискусията във фейсбук



Гласувай:
29



1. podvodni - Да го д. . . . ат депутатите и техният ...
17.05.2012 20:21
Да го д....ат депутатите и техният закон!!!!
цитирай
2. diso - А дано! Ама, надали:((
17.05.2012 20:27
Първия път, когато го приеха, го отмениха, още преди да е влязъл в сила. Докато не видя да действа, не вярвам!
цитирай
3. tutankhamon661 - От днес нататък никой да не чака т...
17.05.2012 21:24
От днес нататък никой да не чака толератност от мен по който и да било въпрос!
Това грубо вмешателство в моята лична свобода няма да бъде забравено!

Мога да преразмисля само ако забранят други неща, които са далеч по-вредни - автомобили, gsm-и, алкохол и т.н. Тогава да им видя толерантността на непушачите!
цитирай
4. gandolfini - Аз съм бивш пушач
17.05.2012 22:05
от няколко години ,не пуша,и ми пречи понякога цигарения дим,но толкова тъп закон не бях чувал и виждал досега.Утре можи да ни забранят и да се целуваме в парка с моето момиче ,защото преча на някой гей примерно.
цитирай
5. анонимен - Относно поста ти с бездомните ку...
17.05.2012 22:38
Относно поста ти с бездомните кучета - Когато видя някой да тормози, без значение по какъв начин бездомно куче, започвам да си играя с него ( с човека който го прави имам предвид ), на футболна топка! С тези, дето се правят на Винету с тръбите със стреличките, също се гавря, тях не ги блъскам, просто ги псувам, плюя и те мълчат като путки, както бихте мълчали ти и тутанкамон, ако ви видя да правите нещо, на бездомно и беззащитно животно.
По повод този ти пост мисля, че всеки пушач, би трябвало да може да пуши където си поиска ( стига да си изхвърля фасовете, на подходящите места ), болниците, детските градини и тн. не влизат в това число, но закона за пушачите е пълна дисриминация, спрямо тях.
цитирай
6. анонимен - Защо пък закона да е тъп?
17.05.2012 22:47
Това, че в малоумието си пушите до бебетата и децата си у вас не означава, че ще го толерирам когато го правите до моето дете. Това, че имате излишни 150 или 500 лв. на месец, които давате, за да тровите децата си, си е ваша работа, но кагота засягате и други ЩЕ СЕ СЪОБРАЗЯВАТЕ! И какво подскачате като ощипани моми? Я идете някъде на запад от Сърбия и запалете цигара в заведение ако ви стиска. Егати егоистите!
Тутане, твоята свобода, пич, свършва, когато засягаш свободата на другите. Защо твоята свобода да е по правдива от моята, а? Дали ще пушиш и у вас, когато ти се роди бебе, а? А с алкохола вредиш САМО на себе си - напорквай се, търкаляй се в канавките - твоя воля. JSM-а е въпрос на личен избор - като смягаш, че е вреден, не си купуваш, но виж за колите си прав. Само дето не напълно. Замърсяват трошките дето ние ги караме. Новите коли - нъц.
цитирай
7. tutankhamon661 - 5. анонимен
17.05.2012 22:54
анонимен написа:
Относно поста ти с бездомните кучета - Когато видя някой да тормози, без значение по какъв начин бездомно куче, започвам да си играя с него ( с човека който го прави имам предвид ), на футболна топка! С тези, дето се правят на Винету с тръбите със стреличките, също се гавря, тях не ги блъскам, просто ги псувам, плюя и те мълчат като путки, както бихте мълчали ти и тутанкамон, ако ви видя да правите нещо, на бездомно и беззащитно животно.
По повод този ти пост мисля, че всеки пушач, би трябвало да може да пуши където си поиска ( стига да си изхвърля фасовете, на подходящите места ), болниците, детските градини и тн. не влизат в това число, но закона за пушачите е пълна дисриминация, спрямо тях.


О, да! И аз минах този период. В Нета е много лесно да се заплашва. Съвсем друго щеше да говориш очи в очи. Въшльо!
цитирай
8. tutankhamon661 - 6. анонимен - Защо пък закона да е тъп?
17.05.2012 23:19
анонимен написа:
Това, че в малоумието си пушите до бебетата и децата си у вас не означава, че ще го толерирам когато го правите до моето дете. Това, че имате излишни 150 или 500 лв. на месец, които давате, за да тровите децата си, си е ваша работа, но кагота засягате и други ЩЕ СЕ СЪОБРАЗЯВАТЕ! И какво подскачате като ощипани моми? Я идете някъде на запад от Сърбия и запалете цигара в заведение ако ви стиска. Егати егоистите!
Тутане, твоята свобода, пич, свършва, когато засягаш свободата на другите. Защо твоята свобода да е по правдива от моята, а? Дали ще пушиш и у вас, когато ти се роди бебе, а? А с алкохола вредиш САМО на себе си - напорквай се, търкаляй се в канавките - твоя воля. JSM-а е въпрос на личен избор - като смягаш, че е вреден, не си купуваш, но виж за колите си прав. Само дето не напълно. Замърсяват трошките дето ние ги караме. Новите коли - нъц.



Пияндурника като се напие и пребие жена си, влияе само на себе си, а?
Gsm-а облъчва само този, който го използва, а? Толкова за личния избор.
Нагаждане на законите според желанието на непушачите 100%. Без да е помислено за останалите! Слушам аз, слушам да ми говорят за толерантност.

Умрем някой да ми разправя, че неговите любими неща били "друго", щото са НЕГОВИТЕ. "Важен е само моя кеф" - така разсъждават непушачите.
цитирай
9. анонимен - Бивш Пушач
18.05.2012 00:38
Е драги ми пушачи, това е добър повод за отказване от този отвратителен навик. За по-голяма мотивация ще ви спомена че за цигарите си плащате двойно - веднъж като ги купувате и втори път за лечение на пораженията от тях. Преди повече от 15 години се сбогувах с този вреден навик и се чувствам прекрасно от това. Ще съм щастлив повече хора да познаят удоволствието от липсата на цигарен дим.
цитирай
10. анонимен - za
18.05.2012 03:32
az sam za zabranata
цитирай
11. анонимен - Ние пушачите ще пушим, а непушачите ...
18.05.2012 07:00
Ние пушачите ще пушим,а непушачите да го духат/димът де!//!
цитирай
12. анонимен - немизида
18.05.2012 07:50
от 30 години работя в болница и непушачите боледуват точно толкова, колкото и пушачите.
да съм толерантен към гейовете, щото имали права, а моите права къде са ? и на мен ми е гадно като видя двама мъже да се целуват и опипват по улицата
В Австрия се пуши, в Белгия се пуши в Швейцария се пуши, в Англия се пуши , Франция забрани пушенето в кръчмите и нали видяхте какво стана със Саркози
цитирай
13. анонимен - Е драги ми пушачи, това е добър повод ...
18.05.2012 07:52
[quote=анонимен]Е драги ми пушачи, това е добър повод за отказване от този отвратителен навик.

отвратителен навик е да казваш на другите как да живеят.
и аз мразя пияниците , искам да се забрани алкохола в кръчмите.

цитирай
14. анонимен - Освен нелеп, този закон е и неизпълним
18.05.2012 08:35
Пушенето се ограничавало и за "прилежащите тротоари" на училища, детски градини. Ако ходя пеша из града и след пресечката минавам покрай някаква сграда/двор/калкан и не видя веднага табелка/деца/ученици... е, аз да не съм шаман, за да позная покрай какво минавам, ако случайно не видя деца вътре?
цитирай
15. hristo27 - Това за дворовете на детските
18.05.2012 09:03
Това за дворовете на детските градини, детските площадки и болниците го разбирам и съм "ЗА". Много ми е интересно, на мач на ЦСКА и Левски кой и как ще влезе в публиката на един от двата отбора да санкционира пушачите? Баретите ли?
цитирай
16. анонимен - Мислете за децата си!
18.05.2012 09:11
В семейства, в които и двамата родители пушат, обикновено много рано пропушват и децата. Българинът е див и с бетонирана глава, нищо не го стряска, немислимо е да бъде убеден с конкретни доводи, затова забраната и паричните глоби са единственият изход!
цитирай
17. miuenski - като сме почнали...
18.05.2012 09:42
като сме почнали - искам забрана за:

тъпите реклами
българското футболно първенство
английските футболни съдии
турските сериали
шоуто на слави
Пещерска - всякаква
трапезно вино 2л за 2лв
колите - остават само електромобилите
не, електромобилите също газят - и тях
Евровизия
любовните романи
Достоевски - харесвам го, но е опасно/вредно депресиращ
конкурсите мис/мистър
"лекарствата"
болниците
баловете
...
и не на последно място - ПОЛИТИЦИТЕ!
цитирай
18. анонимен - дзверино
18.05.2012 09:53
„Всички доводи, които се опитват да приведат пушачите, ме навеждат на мисълта, че освен че е доказано, че е първи рисков фактор за сърдечно-съдови заболявания, може би пушачите имат по някакъв начин и увреден мозък, тъй като не разсъждават адекватно по темата", каза Йордан Андонов от ГЕРБ.......ммммдаааам - увреден мозък - ммммдобреееее
На предните избори дадох гласа си за тази политическа сила и получавам "увреден мозък" - благодаря господин депутат, коленопреклонно благодаря. На следващите избори мисля да предпочета политици, които поне не ме обиждат.
цитирай
19. анонимен - А ти как разсъждаваш?
18.05.2012 09:57
tutankhamon661 написа:

Пияндурника като се напие и пребие жена си, влияе само на себе си, а?
Gsm-а облъчва само този, който го използва, а? Толкова за личния избор.
Нагаждане на законите според желанието на непушачите 100%. Без да е помислено за останалите! Слушам аз, слушам да ми говорят за толерантност.

Умрем някой да ми разправя, че неговите любими неща били "друго", щото са НЕГОВИТЕ. "Важен е само моя кеф" - така разсъждават непушачите.


Я да видим?!? Аз съм съгласен си пушиш у вас и на открито, но да тровиш САМО твоите деца (които нямаш иначе нямаше да говориш така). Ти обаче искаш са пушиш където си искаш? Кой кеф е по-важен, а? Издиша и тезата ти за пиянката, който бие жена си - а ревнивите, които го правят, а бабанките??? Там какво да се забрани - живота?!? Тъпо! А за Телефона и ти ползваш, нали? Даже сигурно имаш поне два. Нали са вредни, защо ги ползваш, а? Друг е въпроса, че не можеш да докажеш, че са вредни.

А тва, че непушачите боледували еднакво с пушачите си е чиста демагогия. Оправдания, че сте слаби и безволеви.
цитирай
20. анонимен - Относно поста ти с бездомните ку...
18.05.2012 10:46
tutankhamon661 написа:
анонимен написа:
Относно поста ти с бездомните кучета - Когато видя някой да тормози, без значение по какъв начин бездомно куче, започвам да си играя с него ( с човека който го прави имам предвид ), на футболна топка! С тези, дето се правят на Винету с тръбите със стреличките, също се гавря, тях не ги блъскам, просто ги псувам, плюя и те мълчат като путки, както бихте мълчали ти и тутанкамон, ако ви видя да правите нещо, на бездомно и беззащитно животно.
По повод този ти пост мисля, че всеки пушач, би трябвало да може да пуши където си поиска ( стига да си изхвърля фасовете, на подходящите места ), болниците, детските градини и тн. не влизат в това число, но закона за пушачите е пълна дисриминация, спрямо тях.


О, да! И аз минах този период. В Нета е много лесно да се заплашва. Съвсем друго щеше да говориш очи в очи. Въшльо!


Ти си един най-обикновен пазач, който трябва да си затваря устата, повече да чете и по-малко да мисли и пише.
цитирай
21. анонимен - закон за тютюнопушенето
18.05.2012 11:04
не съм гласувала за герб и никога няма да си го позволя.а за закона какво да кажа поредното им издънване.те и другите им закони не са много читави.
цитирай
22. анонимен - Каква дискриминация
18.05.2012 11:08
Каква дискриминация бе пич! Пушачите в офиса ми губят около 2 часа дневно за дежурната цигара ! Пушенето ми струва една камара пари, защото след всяко излизане на заведение трябва да пускам пералня с всички дрехи които нося, заради това, че са се усмърдялия . Да пушиш е твой избор, да пушиш сред други хора е нещо което държавата налага! Ти изобщо излизал ли си извън България, да видиш колко е хубаво когато кръчмата не е окадена на тютюн? Или си седиш тука, пушиш си, пиеш бира от пластмасова бутилка и хвърляш угарките през терасата?

В Гърция и Турция пушенето е забранено! Във всички европейски държави е забранено, само ние тука сме големи отворковци и се правим на мъже като пушим! Като си толкова голям мъж, ела да те пробвам на едни 10 километра за колко ще ги пробягаш, или да направим едно комплекс че в залата да видим дали ще оцелееш до края!

И още, пуши си, ама здравната ти вноска трябва да е с 15% по висока от моята, защото аз за 5 години съм ходил 2 пъти на лекар, заради настинка! Ти колко пъти ходи!

И бтв като наемам служители изрично пиша в обявата - непушачи! Това дали е дискриминация, защото според закона не е е!
цитирай
23. анонимен - всяко зло за добро
18.05.2012 11:16
явно вече няма да ходя в заведения,ще си пуша у дома.какво пък ще икономисам малко пари:))))))всяко зло за добро.губят само ресторантьорите
цитирай
24. анонимен - Депутатите
18.05.2012 11:39
А кой ще плаща за пушене в сградата на Народното събрание. Може би Председателят?
цитирай
25. анонимен - Бо
18.05.2012 12:00
Когато влезе първата глоба за нарушеният закон - тогава ще повярвам!
цитирай
26. tutankhamon661 - 19. анонимен - А ти как разсъждаваш?
18.05.2012 12:03
анонимен написа:
tutankhamon661 написа:

Пияндурника като се напие и пребие жена си, влияе само на себе си, а?
Gsm-а облъчва само този, който го използва, а? Толкова за личния избор.
Нагаждане на законите според желанието на непушачите 100%. Без да е помислено за останалите! Слушам аз, слушам да ми говорят за толерантност.

Умрем някой да ми разправя, че неговите любими неща били "друго", щото са НЕГОВИТЕ. "Важен е само моя кеф" - така разсъждават непушачите.

Я да видим?!? Аз съм съгласен си пушиш у вас и на открито, но да тровиш САМО твоите деца (които нямаш иначе нямаше да говориш така). Ти обаче искаш са пушиш където си искаш? Кой кеф е по-важен, а? Издиша и тезата ти за пиянката, който бие жена си - а ревнивите, които го правят, а бабанките??? Там какво да се забрани - живота?!? Тъпо! А за Телефона и ти ползваш, нали? Даже сигурно имаш поне два. Нали са вредни, защо ги ползваш, а? Друг е въпроса, че не можеш да докажеш, че са вредни.
А тва, че непушачите боледували еднакво с пушачите си е чиста демагогия. Оправдания, че сте слаби и безволеви.



Точно обратното е - непушачите искат да е забранено НАВСЯКЪДЕ, а пушачите искат да има заведения с пушене и такива без. Сам си отговори кой е по-толерантен.

Доста тъпо сравнение за ревнивите, бабанките и прочие. При тях е до характер. Докато сред пияниците има такива, които на трезва глава са душици и гледат жена си в очите. Алкохолът обаче им помага да станат зверове. Схващаш ли разликата? Вече съм отговарял на този въпрос. Фактът, че се засяга отново, потвърждава всеизвестното - пияници-непушачи на драго сърце приемат забраната на цигарите, но изведнъж се оказват против тяхното любимо - алкохола. Що ли пък е така? Щото "само моят кеф" е важен, нали? Tолерантност, бе! Ама само от другите, не и от теб.

Не два, а три телефона имах, но ги спрях и една от причините е, че наистина облъчват. Сега се чувствам по-добре. Имам една предплатена карта, но не по мое желание - дълга история.

Наричаш демагогия това, което съм видял с очите си? Как така в моя род всички пушачи надхвърлят 90 години, a от непушачите само един надхвърли 60?
Pак на белите дробове се среща по-често при непушачите, защото никотинът може да влияе, но има далеч по-рискови фактори.
цитирай
27. анонимен - Ще влезе
18.05.2012 12:03
анонимен написа:
Когато влезе първата глоба за нарушеният закон - тогава ще повярвам!
- познавам поне няколко човека които ще се обаждат при всеки повод на контролните органи:)
цитирай
28. tutankhamon661 - 20. анонимен
18.05.2012 12:05
анонимен написа:
tutankhamon661 написа:
анонимен написа:
Относно поста ти с бездомните кучета - Когато видя някой да тормози, без значение по какъв начин бездомно куче, започвам да си играя с него ( с човека който го прави имам предвид ), на футболна топка! С тези, дето се правят на Винету с тръбите със стреличките, също се гавря, тях не ги блъскам, просто ги псувам, плюя и те мълчат като путки, както бихте мълчали ти и тутанкамон, ако ви видя да правите нещо, на бездомно и беззащитно животно.
По повод този ти пост мисля, че всеки пушач, би трябвало да може да пуши където си поиска ( стига да си изхвърля фасовете, на подходящите места ), болниците, детските градини и тн. не влизат в това число, но закона за пушачите е пълна дисриминация, спрямо тях.


О, да! И аз минах този период. В Нета е много лесно да се заплашва. Съвсем друго щеше да говориш очи в очи. Въшльо!

Ти си един най-обикновен пазач, който трябва да си затваря устата, повече да чете и по-малко да мисли и пише.



Тук има хора, които ме познават лично, та нали се сещаш колко се смеят на измишльотините ти, че съм някакъв пазач. Чакай да позная - в Билла, нали? Виж как се досетих.
цитирай
29. анонимен - Здравейте
18.05.2012 12:17
Искам просто да споделя. Hа мен ми пречат третата и петата дупка на кавала. Ще може ли да се произвеждат нови само с две дупчици? Ако е възможно някое законче, така да спретнем. Предварително благодаря.

Михайлова от Ямбол
цитирай
30. tutankhamon661 - 22. анонимен - Каква дискриминация
18.05.2012 12:22
анонимен написа:
Каква дискриминация бе пич! Пушачите в офиса ми губят около 2 часа дневно за дежурната цигара ! Пушенето ми струва една камара пари, защото след всяко излизане на заведение трябва да пускам пералня с всички дрехи които нося, заради това, че са се усмърдялия . Да пушиш е твой избор, да пушиш сред други хора е нещо което държавата налага! Ти изобщо излизал ли си извън България, да видиш колко е хубаво когато кръчмата не е окадена на тютюн? Или си седиш тука, пушиш си, пиеш бира от пластмасова бутилка и хвърляш угарките през терасата?

В Гърция и Турция пушенето е забранено! Във всички европейски държави е забранено, само ние тука сме големи отворковци и се правим на мъже като пушим! Като си толкова голям мъж, ела да те пробвам на едни 10 километра за колко ще ги пробягаш, или да направим едно комплекс че в залата да видим дали ще оцелееш до края!

И още, пуши си, ама здравната ти вноска трябва да е с 15% по висока от моята, защото аз за 5 години съм ходил 2 пъти на лекар, заради настинка! Ти колко пъти ходи!
И бтв като наемам служители изрично пиша в обявата - непушачи! Това дали е дискриминация, защото според закона не е е!



Ха така! Добре, че го спомена. Много, много отдавна някои хора са го проумели - освен всичко останало, забраната на цигарите отнема и част от почивката на служителите - предимно в частните фирми, защото българският бизнесмен е животно от най-мръсен тип. Не всички, но в по-голямата си част.

Бачкай, бачкай, бачкай! И не почивай изобщо! Живей в работата, няма да спиш. Ако може и да не дишаш, щото ми крадеш от кислорода.

Ей, хора, така се правят работите - настройване един срещу друг. Завоaлиране в на пръв поглед благородни каузи. По този начин ви правят пионки и ви подготвят за по-големи забрани, които вече няма да ви харесат, но е по-лесно да се примирите, понеже ще ви кажат "Ама за цигарите беше съгласен, нали!"

Вие мислите само за АСТА. Много са начините и уловките, но не всеки ги усеща. Hикой няма да дойде и директно да ви каже "Ти така, така и така." Психология му е майката. Някъде видях "Тайните протоколи" на блогрол. Прочетете ги пак! Hякои звучат ужасно, ама са абсолютната истина. Човекът, който ги е писал, много добре е познавал човешките нрави, слабости, скрити желания, които не признаваме открито, и т.н. А вие ако искате се самозалъгвайте. Мрежата се затяга.


Анонимен, за 5 години цели два пъти си ходил на лекар! Много, бе. Аз за последно бях преди повече от 10 години. Така е - здрав съм като бик. Mалко хора ми вярват, но личната ми лекарка я срещам само на улицата и винаги ме пита "Абе, ти защо не идваш?" Виж по-нагоре! В моя род боледуват само непушачите. А ти си вервай на статистики-стъкмистики. Аз пък вервам на очите си.
цитирай
31. анонимен - Anonimoys
18.05.2012 14:06
Значи ако за 10 години не си ходил на лекар, положението е много зле! Това значи, че грам не се грижиш за здравето си. Аз на година ходя на профилактичен, пускам си и малко изследвания, за лично успокойение и т.н.
Това е втората характерна особенност тук в България, хората тръгват по доктори като се разболеят, а това струва по скъпо от профилактиката!
Колкото до това като си на работа ще бачкаш, не съм наел хора да пушат! Почивките са регламентирани по един час на обяд. Ако си на компютър имаш и още няколко по 15 минути! Пак казвам, явно нито си излизал извън България, а още по малко си виждал как се работи там - като застъпиш на работа няма кафенца, лафчета с приятели и т.н.

Колкото до пича по горе, да може да хвана рак на простатата, мога да хвана и няколко други, винаги има риск. И само още веднъж да те попитам, кажи ми защо в нормланите държави пушенето е забранено, ако няма полза от това?
Колкото до здравните вноски, в другите държави пушачите плащат повече, също така хората със затлъстяване плащат повече. Ти си избираш! Не искам да плащам повече за твоят не здравословен начин на живот!
цитирай
32. toxic - Дразни не закона,
18.05.2012 14:30
а лицемерието, което стои зад него. Ако цигарите са толкова вредни защо изобщо се продават? Да забранят разпространението им, да криминализират пушенето, след 1 месец всички пушачи ще са "чисти" и ще забравим за случая. Да ама не, само глупави полвинчати мерки, които не водят до никъде. Който е пушил ще продължи да си пуши, защото тютюнопушенето е наркотична зависимост, а не вреден навик.
цитирай
33. kostadin - Явно шефа на BG – в момента- обича ...
18.05.2012 14:32
Явно шефа на BG (в момента)- обича Майн Рид , но не е чел Екзюпери
Ако го беше чел, щеше да знае ,че умен цар не създава закони, които не се изпълняват.
цитирай
34. tutankhamon661 - 32. анонимен - Anonimoys
18.05.2012 15:26
анонимен написа:
Значи ако за 10 години не си ходил на лекар, положението е много зле! Това значи, че грам не се грижиш за здравето си. Аз на година ходя на профилактичен, пускам си и малко изследвания, за лично успокойение и т.н.
Това е втората характерна особенност тук в България, хората тръгват по доктори като се разболеят, а това струва по скъпо от профилактиката!
Колкото до това като си на работа ще бачкаш, не съм наел хора да пушат! Почивките са регламентирани по един час на обяд. Ако си на компютър имаш и още няколко по 15 минути! Пак казвам, явно нито си излизал извън България, а още по малко си виждал как се работи там - като застъпиш на работа няма кафенца, лафчета с приятели и т.н.

Колкото до пича по горе, да може да хвана рак на простатата, мога да хвана и няколко други, винаги има риск. И само още веднъж да те попитам, кажи ми защо в нормланите държави пушенето е забранено, ако няма полза от това?
Колкото до здравните вноски, в другите държави пушачите плащат повече, също така хората със затлъстяване плащат повече. Ти си избираш! Не искам да плащам повече за твоят не здравословен начин на живот!




Ти явно си от най-тежките случаи. Приел си онова, че редовно трябва да ходиш, и му верваш. Заради такива като теб истински болните не могат да се вредят - моя позната даже смени личния си лекар, защото пред неговата врата постоянно чакаха разни "профилактиращи се за успокоение", а тя няма време за губене по опашки.

Известно ли ти е, че някои медикаменти оправят едно, но създават предпоставки за друго заболяване? Често и самите лекари не го знаят. Темата е много дълга и нямам желание точно сега да я разяснявам. Ти си се профилактирай на воля - щом го правиш, трудно ще ме убедиш, че си зает човек.

Чакай, че ми стана интересно. За 5 години два пъти си ходил на лекар, но редовно си на профилактика?!! Бас ловя, че уж между другото ти дават по нещо за хапване - дали за "усилване" на имунната система, дали за нещо друго - ей така, за успокоение. Е, как ще се разболееш, след като постоянно те тъпчат с медикаменти, от които нямаш нужда?

Знаеш ли какъв е резултатът? Привидно не боледуваш, но да си забелязал, че човешкият живот става все по-кратък - световна тенденция? И не вярвай, че медикаментите имат заслуга за това.

Не птичи, а слонски грип да ни прасне, някои хора пак няма да прогледнат.

Хубаво казваш за регламентираните почивки. Ако е истина, браво! Не те познавам и няма как да съм сигурен дали е така. Но мога да ти гарантирам, че в частната сфера почти никъде съществува. Xората дори са свикнали, че няма да почиват и го възприемат като "нормално".

Имам готов материал, но все още е на хартия. В него обяснявам неволите на моя позната от Булбанк. Пращат ги на курсове, които в твоите очи вероятно са полезни, а всъщност целта им е един човек да върши работата на три длъжности, без това да се отрази на заплатата. Tакава е тенденцията - всички да бъдем като шесторъката Шива. Това изобщо не е нормално, обаче се представя като нещо "полезно".

Абе, примери много. Едва ли ще разбереш. Едно е съвестната работа, съвсем друго е претоварването със задължения, които по договор не са твои.

" ..... защо в нормалните държави пушенето е забранено, ако няма полза от това?"

Не съм много сигурен, че е забранено навсякъде, но да кажем, че е така. Е и? Те не може да грешат, така ли? Не ти ли звучи като "Он скочи от втория етаж. Па дай и аз да пробвам"?

По същия начин казват, че не знам си колко граждани били отказали цигарите и такава била тенденцията. Аз твърдя, че това е абсолютна лъжа - знам го от хора, които са го видели. Но ти си вярвай на каквото пожелаеш.

Нездравословен начин на живот!!!!!!! Самата цивилизация е нездравословна. Но ти едва ли ще разбереш .....
цитирай
35. анонимен - Да те коригирам малко
18.05.2012 16:48
Продължителността на живот е скочила с доста през последните години именно благодарение на медикаментите.
Колкото до профилактичните прегледи, ходя в частна клиника, 2 пъти годишно, плаща ми го здравният фонд в които се самоосигурявам. Здравето е важно, за това намирам време за него! Ако твоята приятелка не знае, лекарите работят до 19.00. Освен това, ходя 4 пъти седмично на тренировки и с жена ми гледаме малко дете. Мислиш ли, че не съм зает?

Колкото до частните фирми - работил съм доста за частни фирми, преди други хора да почнат да работят за мен. Работил съм за една от най-големите световни компании в България, и за една от най-големите български. Никога не ми се е случвало да не си получа почивката, или пък отпуските. Ако не можеш да се класираш на работа в която да имаш право да избираш си е твой проблем. Жена ми също работише за голяма компания, преди да излезе по майчинство, да вярно работеше по 10 часа, нямаше време за почивки, но защото тя така си беше избрала и защото изкарваше доста прилична сума.

Колкото до лекарствата, до сега всичко което са ми предписвали е редовно спортуване. За 35те ми години съм в добро здраве, и както каза последният път доктор - с пулс на спортист:) Твоят как е?
А и някъде да си видял да пиша, че вземам някакви медикаменти? Май не съм. И да знам, че помагат за едно и пречат за друго.

И понеже сега ще кажеш че и автомобилите били вредни, ами не не карам кола, ходя пеш, средно около 12-14 километра на ден. И да, а щастие си имам градинка, и част от продуктите си ги произвеждам сам, част от нещата вземам от приятели, и много малко неща, като на пример зехтина си ги купувам.

Така, че не ме обеждавай, че твоето пушене не пречи на моят живот!
Пуши си, но някъде на вън, далеч от децата ми!

цитирай
36. анонимен - Ами...
18.05.2012 18:21
който пуши да му мисли :)
цитирай
37. tutankhamon661 - 35. анонимен - Да те коригирам малко
18.05.2012 18:39
анонимен написа:
Продължителността на живот е скочила с доста през последните години именно благодарение на медикаментите.
Колкото до профилактичните прегледи, ходя в частна клиника, 2 пъти годишно, плаща ми го здравният фонд в които се самоосигурявам. Здравето е важно, за това намирам време за него! Ако твоята приятелка не знае, лекарите работят до 19.00. Освен това, ходя 4 пъти седмично на тренировки и с жена ми гледаме малко дете. Мислиш ли, че не съм зает?

Колкото до частните фирми - работил съм доста за частни фирми, преди други хора да почнат да работят за мен. Работил съм за една от най-големите световни компании в България, и за една от най-големите български. Никога не ми се е случвало да не си получа почивката, или пък отпуските. Ако не можеш да се класираш на работа в която да имаш право да избираш си е твой проблем. Жена ми също работише за голяма компания, преди да излезе по майчинство, да вярно работеше по 10 часа, нямаше време за почивки, но защото тя така си беше избрала и защото изкарваше доста прилична сума.

Колкото до лекарствата, до сега всичко което са ми предписвали е редовно спортуване. За 35те ми години съм в добро здраве, и както каза последният път доктор - с пулс на спортист:) Твоят как е?
А и някъде да си видял да пиша, че вземам някакви медикаменти? Май не съм. И да знам, че помагат за едно и пречат за друго.

И понеже сега ще кажеш че и автомобилите били вредни, ами не не карам кола, ходя пеш, средно около 12-14 километра на ден. И да, а щастие си имам градинка, и част от продуктите си ги произвеждам сам, част от нещата вземам от приятели, и много малко неща, като на пример зехтина си ги купувам.
Така, че не ме обеждавай, че твоето пушене не пречи на моят живот!
Пуши си, но някъде на вън, далеч от децата ми!


Ясна е работата. А ти мен гледа ли ме в "Междузвездна война"? Първо бях Дарт Вейдър, после Люк Скайуокър.
Фантазьор!
цитирай
38. анонимен - Относно поста ти с бездомните ку...
18.05.2012 19:48
tutankhamon661 написа:
анонимен написа:
tutankhamon661 написа:
анонимен написа:
Относно поста ти с бездомните кучета - Когато видя някой да тормози, без значение по какъв начин бездомно куче, започвам да си играя с него ( с човека който го прави имам предвид ), на футболна топка! С тези, дето се правят на Винету с тръбите със стреличките, също се гавря, тях не ги блъскам, просто ги псувам, плюя и те мълчат като путки, както бихте мълчали ти и тутанкамон, ако ви видя да правите нещо, на бездомно и беззащитно животно.
По повод този ти пост мисля, че всеки пушач, би трябвало да може да пуши където си поиска ( стига да си изхвърля фасовете, на подходящите места ), болниците, детските градини и тн. не влизат в това число, но закона за пушачите е пълна дисриминация, спрямо тях.


О, да! И аз минах този период. В Нета е много лесно да се заплашва. Съвсем друго щеше да говориш очи в очи. Въшльо!

Ти си един най-обикновен пазач, който трябва да си затваря устата, повече да чете и по-малко да мисли и пише.



Тук има хора, които ме познават лично, та нали се сещаш колко се смеят на измишльотините ти, че съм някакъв пазач. Чакай да позная - в Билла, нали? Виж как се досетих.


Не, не в Била, за Била ти не ставаш, още нямаш нужната квалификация, за Била. Пазиш 3 дървени палета и 5 щайги за безалкохолно, като те повишат след 10 години, ще ти поверят 6 палета и 10 щайги. Тази информация я имам от хората, които те познават и искам да ти кажа, че се смеят на теб, а не на мен.
цитирай
39. анонимен - до тутанкамон 34-ти коментар!
18.05.2012 20:00
Известно ли ти е, че някои медикаменти оправят едно, но създават предпоставки за друго заболяване? Често и самите лекари не го знаят: цитирай

Тутанчо, този пасаж горе, е най-тъпия, от целия ти малоумен коментар! А на профилактични прегледи ходят всички по-умни хора! Малоумници като тебе, ходят на лекар когато ги заболи нещо или в последния момент, но какво да ти обяснявам на тебе, ти няма да разбереш нищо! Имаш ли представа, колко са важни профилактичните прегледи? Въпроса е риторичен, не ми отговаряй.
цитирай
40. анонимен - Искам да разкажа за себе си.
18.05.2012 20:14
Обиколих целия свят. Чуках най-страхотните мацки. Работих за най-голямите конпании. Cега въртя собствен бизнес. Занимавам ce с хиляда различни неща. eдновременно тичам спортувам и всичко това без да ползвам кола. Дете направих. Сега ми остана само едно - да коментирам анонимно в нета. Мога да си го позволя след като свърших толкова работа, че и суперман може да ми завиди. А съм толкова млад. Славни времена ме чакат в нета.
цитирай
41. krivoshapkova - и аз се присъединявам:
18.05.2012 21:14
miuenski написа:
като сме почнали - искам забрана за:

тъпите реклами
българското футболно първенство
английските футболни съдии
турските сериали
шоуто на слави
Пещерска - всякаква
трапезно вино 2л за 2лв
колите - остават само електромобилите
не, електромобилите също газят - и тях
Евровизия
любовните романи
Достоевски - харесвам го, но е опасно/вредно депресиращ
конкурсите мис/мистър
"лекарствата"
болниците
баловете
...
и не на последно място - ПОЛИТИЦИТЕ!

цитирай
42. анонимен - Като мени нема други :))
18.05.2012 21:41
Ше ви кажа аз на вазе. Ще ви риткам здраво на футбол. Плювам ви много. И ви пляскам, да. Пляскам здраво с език по .... по .... много пък искате да знайте по кое.
цитирай
43. анонимен - 666! СУПЕР
18.05.2012 22:58
190. анонимен - 666! СУПЕР
22:47
aries70 ....ГОФНЬОО ГОФНЬО ГЬОФНЬО ТЪП...ШО ЛИ СИ СЕ РОДИЛ...!

... katana... ГОФНЬОО ГОФНЬО ГЬОФНЬО ТЪП...ШО ЛИ СИ СЕ РОДИЛ...!

...ЖАЛЪК НЕШТАСНИК...ГУБИШ...!

...БЕГИ У ДУПКАТА НА КОМПУТЕРО ...!
цитирай
191. анонимен - 666! СУПЕР
22:55
..." katana - Възможно е и да съм блогова мастия,..."....ХИХИХИ...!

...НЕ ЧОВЕК А ЖЕЛЯЗО ...ПРОСЪСКАЛ АГЕНТА ФАШИСЪ.../666! СУПЕР/

НЕ ...ТИХО МРЪТВИЯ КАЗАЛ.... НЕ! РЕГИСТРИРАН БЛОГЪР...!

...ХАХАХАХА...!


...ТОВА ПРИЗНАНИЕ Е ДОСТАТЪЧНО...ОБУИ СИ ГАШТИТЕ И БЕГИ...!
цитирай
44. анонимен - 666! СУПЕР
18.05.2012 22:59
..."и не на последно място - ПОЛИТИЦИТЕ! "

...ГРЕШКА...ПЪРВО ПОЛИТИЦИТЕ!
цитирай
45. анонимен - 666! СУПЕР
18.05.2012 23:02
...КВИ ЗАКОНИ У БЕГЕ БЕ...ТУКА НА ЗАКОНА МУ ВИКАТ ААЛЬОООУУУ ПОЖАРНАТА...!
цитирай
46. анонимен - 666! СУПЕР
18.05.2012 23:04
...ЗАТВОРИТЕ СА ПУУЛНИ С КОКОШКАРИ...ПАРЛАМЕНТА С ПРЕСТЪПНИЦИ...!
цитирай
47. анонимен - 666! СУПЕР
19.05.2012 01:04
....Я НАДУИ БАЦЕ КАВАЛА...!
цитирай
48. анонимен - Малее
19.05.2012 03:06
Реакцията на непушачите е направо жалка.Как можело 10 човека от компанията да не се съобразяват с 1 кифла/мрънкач или как се вмирисвали след бар.Дали плиткоумните ви мозъчета знаят поговорката за мечката и гората?А вие щом не сте толератни с пушачите,утре ще гласуват закон,който ще засегне и вашите вредни навици(пиене,залагане,чалга).Нали не се мислите,че ще ви подкрепим в отстояването на правата ви?Нека да ви обесня,че тука не става въпрос за здравето на хората.По-горе,някой беше написал за разделението на хората по всякакви признаци за отвличане на вниманието от истинските проблеми.Но тъй като 80% от хората са чиста проба глупаци веднага лапнаха въдицата.Аз бих подкрепил закон,който забранява размножаването на глупави индивиди и така 90% от малумните коментари тука нямаше да ги има.Относно пушенето и здравето - не бих казал,че пушачите са по-рисковата група.Пуша от много години и бих казал,че съм в превъзходна форма в сравнение с повечето непушачи.И тоя,който се хвалеше,че бягал по 10км,да дойде да пойграе 1 час скуош с мен и тогава да го видя какво ще говови за пушачите.Казвам го,защото повечето хора,с които спортувам са непушачи и не успяват да ми смогнат на темпото,защото редовният спорт компенсира пушенето и дори да не ги спреш,ги намаляш - просто организма ти иска това.Да не мислите,че някой,който не пуши,но е с 20-30кг над нормата е в по-добро здравословно състояние?Подкрепям и човека,който подметна,че пушачи не се разболяват по-често от другите.Гледах филм за столетниците и изрично ги питаха какво ядат,дали пушат и т.н.Извода е,че пушенето,алкохолът и вегетарианството не оказват никакво влияние върху продължителността на живота.Ако не прекалявате с нещата,всичко опира до ген.За паранойчните родители искам да им кажа само,че с трошката,която карат вредят много повече на децата си,че и на другите хора също.Вие или сте лицемери,или просто сте глупаци,ако подкрепята закони ограничаващи правата ви.
цитирай
49. анонимен - 666! СУПЕР
19.05.2012 08:45
.....ЧОВЕКО Е ЛУДО ГОВЕДО А ЖЕНАТА ЛУДА КРАВА...СЪ ИЛИ БЕЗЪ ЦИГАРЕТА...!

...КОИ ИСКА ДА ПУШИ КОИ МОЕ ДА ЕБЕ...!

...ЦИНИЗМА ШЕ СПАСИ ТОЯ КОЬПАФ СВЕТ...!
цитирай
50. анонимен - 6+
19.05.2012 09:25
6+
цитирай
51. tutankhamon661 - Анонимен
19.05.2012 12:25
Показа ли най-после познатото си лице! Ха-ха! Че гледам нагоре смени няколко роли.
На мен не ми обяснявай! За себe си го направи - задай си въпроса дали има смисъл от твоето малоумно занимание? Поне пари да изкарваше от престоя си в Интернет. Ама нъц - празно джобче. Така и ще бъде. Hе съм забелязал да имаш наченки на мозъчни гънки, следователно май няма да се оправиш.
цитирай
52. анонимен - 666! СУПЕР
19.05.2012 19:14
....КЪМ БУЛГАРИТЕ :

...ЧЕСТИТО ТУРЦИ.... УЧЕТЕ КИТАИСКИ...!
цитирай
53. анонимен - 666! СУПЕР
20.05.2012 11:59
блогър катана яви се по служба говедо!
цитирай
54. cefulesteven - Недомислено е. Няма как да се осъ...
20.05.2012 12:31
Недомислено е. Няма как да се осъществи.
цитирай
55. анонимен - 666! СУПЕР
20.05.2012 19:39
Борисов се забавлявал с конгреса на БСП А НИЕ СЕ ЗАБАВЛЯВАМЕ С Борисов !
цитирай
56. анонимен - 666! СУПЕР
21.05.2012 01:10
6+
00:17
...БЛОГ БЕГЕ Е ИУЖЕН ХОТЕЛ НА БРЕГА НА ИНТЕРНЕТ ОКЕАНА...БЛОГ ВЪЛНИ СЕ ПЛИСКАТ ВЕСЕЛО...ЧЕРВЕНОАРМЕЕЦ катана ПО ШОРТИ НА СЪРПЧЕТА И ЧУКЧЕТА СЕ РАЗОЖДА ПИЯН КО СВИНЯ ПО БРЕГО...НА ГАШТИТЕ МУ ВИСИ ДЪРВЕН КАБУР С ТЕЖАК МАУЗЕР...ГЛЕЦКА СТРАШНО И ВИКА...кой ще ме ебе..!
цитирай
26. анонимен - 6+
00:33
...ОТ БАРА НА ХОТЕЛО СЕ ЧУВА: Let's kick izmekyars out of space...!

... И ДРУГА ПИЯНА СВИНЯ Е ЛЕГНАЛ ГОЛ НА БАРА И СЕ ДЕРЕ... Let's kick izmekyars out of space...!

...НЕКЪФ ФЛИЗА ФАНАЛ СУТИЕН И ПИТА НА КОИ Е...НИКОИ ВЕЧЕ НЕ НОСИ

САТИЕНИ БЕ ПРОСТАК МУ ВИКА лидис финландска... Те са само за Африка! ...Ако не се избръснеш, ще прогониш всички чужденци от България ма...бекс, взимай си задника селски под ръка и се махайте от тук...!
... И ДРУГ ТИХ КЛИЕНТ ОТ ЕДНА МАСА СЪШТО СЕ ДЕРЕ...веднага да ми направите по един дудук, нещастници!!!
цитирай
27. анонимен - 6+
00:44
... НА ВРАТАТА ПИТАТ СИЧКИ...мисля си, че ти трябва да си легитимния идиот ...!
....ГОВЕДОНОГО НА КОЕТО Коментарът му бе изпратен успешно па вика ....Харесвам AlllyAlllyAllly най-впечатляващото присъствие, непринудено да се доказва и присъствие без комплекси...!

..НЕКОИ СЕ ДАВИ У ОКЕАНА И СЕ ЧУВА:

– НЕ СЪМ ИЗНЕЛА АДРЕСА, ТЕЛЕФОНА И НЕ СЪМ ТЕ ПРАВИЛА НА КОЛАЖ!!! А съм ЗАРАДИ лъжите и злобата ви във ВЕЧЕН БАН!!!!!!!!!!!!!!!Е, СТАНАХТЕ ЛИ ВЕЛИКИ СЛЕД ИЗТРИВАНЕТО НА БЛОГА МИ И СЕГА, ПО ВЕЛИКИ ЛИ СЕ ЧУВСТВАТЕ, КАТО МЕ ОПЛЮВАТЕ С ЛЪЖИ НЕОСНОВАТЕЛНО, ТЕНДЕНЦИОЗНО И ПРОСТАШКИ?

...ШЕ МРЕ НА СПОКОИСТВИЕ У НЕТ ОКЕАНА...!

... У ХОТЕЛА БЛОГ БЕГЕ ЗАПОЧВА НОЧНИЯ ЖИВОТ...!


цитирай
28. анонимен - 6+
00:49
...."Какво ще ти гледаме цинизмите спрямо мен, рустам и други изразени в лъжи, псувни и наглост .Ние с бан, а ти и групата с надписани прочита и показност на брутално насилие и предимство с това насилие в блога...."

....КРЕШТИ НЕКОИ КОИ СЕ ЗАТВОРИЛ У ТОИЛЕТНАТА И ИСКА ПОЖАРНАТА ДА

ПРЕГОВАРЯ С НЕГО...!
цитирай
29. анонимен - 6+
00:54
....КОГА ИЗГРЕЕ ЛУНАТА НАРОДЕН ТРИБУН ИЗЛИЗА НА ПЛАЖА И ЧЕТЕ СЪ СИЧКА СИЛА СЛЕДНОТО:
... кака тана е ненадминат в дивотията си. Единицата мярка за простотия е 1 катана, ето какво е изакал...!

...ЗА ТОВА АЗ ПРИЗОВАВАМ СВЕСТНИТЕ ЛЮДЕ В БЛОГА
1.Да спрем с публикациите и коментарите за две седмици, считано от 24 май 2012 г.Така ще оставим малоумниците сами на себе си.
....КОГА ИЗГРЕЕ ЛУНАТА НАРОДЕН ТРИБУН ИЗЛИЗА НА ПЛАЖА И ЧЕТЕ СЪ СИЧКА СИЛА СЛЕДНОТО: ....2.Винаги можем да поддържаме връзка помежду си чрез мейли, на лични и скайп.
3.Нека Админите измерят трафика и да си направят съответните изводи.
прави се на свети сава, а вече никой не го ебава за слива.
свястните хора не влизат в кочината му, а го сочат с пръст като дърт пергиш, пфу че гнус....!
цитирай
30. анонимен - 6+
01:00
....ЛОШО ...МНООО ЛОШО...ПЕЕ ХОР НА КРИВОГЛЕДИ РЕГИСТРИРАНИ ВИДЕЛИ снимка на лидия ширкавара...Тя е голям вампир и слага минуси на момичетата, които се харесват в блога....!
цитирай
31. анонимен - 6+
01:05
....." И вие , ако сте свикнали и в живота си да бъдете мутряги , то си е ваш минус, че пренасте това си общуване и в нета! Това, че ме плюете с лъжи и интриги, няма да направи дружките ти фотографки, нито ще им подсигури супер живот, напротив ще си платят и ти за тези цинични шегички в нета и заиграването ви с мен...!"

....ТОВА БЛОГЪР РАПЪР ТУПАК ФИФТИ КЕНЗ РЕЦИТАЛ У ЛОБИ БАРА...ДАВАМ МУ

25 $...И ИЗЛИЗАМ НАВЪН...!
цитирай
57. анонимен - 666! СУПЕР
21.05.2012 10:00
...ПРЪДЛИВИ ДУГАН ШТЕЛ ДА СИ УПРАВЛЯВА ТАШАЦИТЕ...!
цитирай
Търсене

Спечели и ти от своя блог!