Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: stoineff
Категория: Спорт
Прочетен: 5380872
Постинги: 593
Коментари: 8144
Гласове: 13842
Постинг
06.12.2012 23:13 - Живот, или смърт - лицемери !!!
Автор: stoineff Категория: Новини   
Прочетен: 2121 Коментари: 3 Гласове:
11

Последна промяна: 07.12.2012 20:22

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image
 
Живот, или смърт ... Винаги съм обичал противоречията... Тук обаче мисля еднозначно..

Когато куче разкъса дете и аз казах : "Евтаназия за всички помияри", веднага ми наскачаха разни природозащитници и любители на кучетата. Да! Същите, които като палето им се изсере в градинката, където играе дето ми, се "притесняват" да изчистят лайното на кучето си.  Същите, които когато кучката им роди 7 кутрета продават 4, и убиват останалите 3. Или ги изхвърлят на боклука. За да порастнат гооооооолеми помияри. Същите, които искат наркомана от шестия етаж да живее в другия вход..  Да ама ... не.. лицемери..!!?
...

Вчера пък написах, че искам смъртно наказание за - педофили, некрофили и убийци, за тия, които разфасофат жертвите си и хапват от мозъка и черния им дроб ...

Казаха, че съм нахуманен.. е такъв съм  .. и непомияраненен съм.. Фен съм на нормалните хора! Убийте ме с камъни!

Все още мисля, че помиярите (хора и кучета) трябва да се изрежат. Както се реже тумор, гангрена... Така ме възпитахте да не съм либерален .. така ме научихте да съм жесток.. с вас ..



Гласувай:
11



1. hristo27 - Защита правата на ПОМИЯРИТЕ или...
07.12.2012 08:42
Защита правата на ПОМИЯРИТЕ или
защита правата на ДЕЦАТА от рева на природозащитниците???
цитирай
2. theeconomist - Не се притеснявай, човече!
07.12.2012 19:26
Сред тези които се наричат хора, също е пълно с помияри!!!!!

Мнимите хуманисти бият жените и децата си в къщи.

Но те разбират само от шут в г..за или юмрук в зъбите.

Ако говориш по човешки с тях, те мислят за слабак.

Поздрави за позицията!
цитирай
3. tutankhamon661 - stoineff
10.12.2012 20:18

Hапълно съгласен съм.

За съжаление отдавна е пълно със защитници на всеки вредител, а жертвите излизат виновни /не знам с какво/.



цитирай
Търсене

Спечели и ти от своя блог!