Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: stoineff
Категория: Спорт
Прочетен: 5399608
Постинги: 594
Коментари: 8145
Гласове: 13845
Постинг
29.01.2013 22:42 - СДС започва подписка за референдум за тютюнопушенето на обществени места
Автор: stoineff Категория: Новини   
Прочетен: 6606 Коментари: 14 Гласове:
52


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
СДС започва подписка за референдум за тютюнопушенето на обществени места. Това каза на пресконференция след заседанието на Националния изпълнителен съвет на партията лидерът й Емил Кабаиванов.

Председател на инициативния комитет, който ще започне да събира подписите от следващата седмица, е заместник-председателят на СДС Любомир Ковачев.

Въпросът, по който сините ще искат допитване, е "Да отпадне ли пълната забрана за тютюнопушене на обществени места?".

Това е въпрос, който не само е от сериозен интерес за повечето български граждани, а и по него своето мнение може да даде всеки“, посочи Ковачев и добави, че ще съберат повече подписи от комитета, предизвикал референдума за АЕЦ "Белене", предаде КРОСС.

Лидерът на сините посочи, че от тук нататък всяко едно допитване трябва да се прави, когато има парламентарни, местни и президентски избори, за да се пестят пари.

Според лидера на СДС референдумът за развитието на ядрената енергетика е голям политически провал за БСП.

„Това е твърде слаб резултат, макар че левицата е разгърнала широка кампания и е хвърлила много средства”, обясни той. Според него участието на ГЕРБ в референдума е било грешка, а ДСБ умишлено вдигнали избирателната активност.

„Анализът показва, че тези около 20 000 души, които инициативният комитет на Костов успя да убеди да гласуват против, вдигнаха активността с толкова, че референдумът да стане валиден”, каза Кабаиванов.



 



Гласувай:
53



1. tutankhamon661 - stoineff
30.01.2013 09:03

По този въпрос не би трябвало изобщо да има дебат. Перфeктният вариант е да оставят заведения, където се пуши, и такива, в които е забранено - всеки сам да избира. Всичко друго е посегателство срещу правата на човека.

Аз разбирам непушачите, затова съм съгласен да има заведения без дим - окей, аз няма да вляза там. Hо нека има и за мен!

Доводът "Някой ми дими" отпада напълно, щом са предвидени и места без цигари. Фактът, че разни хора искат всичко за собствения си кеф, е не само шокиращ пример за егоизъм /от страна на непушачите/, но и пълно неразбиране на демокрацията, чиято основна характеристика - всеки има права - е нарушена с пълната забрана.

цитирай
2. hristo27 - Повод да се похарчат още 15-20 ми...
30.01.2013 09:25
Повод да се похарчат още 15-20 милиона лева!
цитирай
3. kass - уф...
30.01.2013 09:50
след като могат да ни преброяват електронно, не могат ли да правят и такива референдуми?
цитирай
4. kito - Няма ли по-важни разходи та с това ни занимават?
30.01.2013 11:48
цитирай
5. melina26 - Не виждам в какво чак толкоз е про...
30.01.2013 12:09
Не виждам в какво чак толкоз е проблема. На мене лично ми е все едно дали се пуши. Струва ми се, че и двете страни преиграват.
цитирай
6. анонимен - Видяла жабата, че подковават коня, ...
30.01.2013 12:15
Видяла жабата, че подковават коня, та и тя вдигнала кабакрак. Давай сега да правим референдуми. Като погледна колко анкети вървят и колко хрантутници /социологически агенции/ има ...
цитирай
7. kito - Съгласен
30.01.2013 12:26
анонимен написа:
Видяла жабата, че подковават коня, та и тя вдигнала кабакрак. Давай сега да правим референдуми. Като погледна колко анкети вървят и колко хрантутници /социологически агенции/ има ...

цитирай
8. tutankhamon661 - !!!!!!!!!!!!!!
30.01.2013 13:22

Най-добре направо да отпадне забраната.
Не е необходим референдум - правилното решение се подразбира.

цитирай
9. kleotemida - след като могат да ни преброяват ...
30.01.2013 13:35
kass написа:
след като могат да ни преброяват електронно, не могат ли да правят и такива референдуми?

Да не са луди, нали тогава няма да има референдум, който да не е лигитимен.
цитирай
10. bezmitove - "От трън, че на глог"
30.01.2013 16:19

Тези тъпаци политиците се чудят каква нова простотия да измислят, за да се шуми около тях, че да си направят пиар!
Има ли още на някой да не му е ясно, че тази световна кампания против тютюнопушенето не се прави с цел здравето на хората, а точно обратното.
Като ги принудят да спрат един наркотик тютюна, то те ще започнат да употребяват друг като заместител, а именно твърдите наркотици.
Така ще бъдат много по лесни за манипулиране.
цитирай
11. tutankhamon661 - !!!!!!!!!!!!!!
30.01.2013 17:32


Преди малко един "толерантен" непушач ми обясни следното:

Моето било егоизъм, че искам В ЧАСТ от заведенията да се пуши - можело да му кефне точно при пушачите да отиде и не бил длъжен да диша дим.

А неговото не било егоизъм, че иска във ВСИЧКИ заведения да е забранено.

Какво да му обясняваш на такъв?!!! Коя ли ще е следващата му прищявка?

Ако в един момент реши, че съм длъжен да му давам половината си заплата, щото ...... така му е скимнало?! Не би било по-изненадващо, понеже човекът явно е изключил моите права, желания, нужди. Отчита само кое на него му е угодно.

И шок: дори спомена демокрацията!!!! В неговите очи демокрацията явно включва само личните му желания, предпочитания .... Грам нЕма вариант да се съобрази с другите.

цитирай
12. patzolino - Референдумът - новите кебапчета. . ...
30.01.2013 18:07
Референдумът - новите кебапчета...
цитирай
13. metoovch - Кто сказал ето?
30.01.2013 22:46
Кои са тия СДС, че не чух?
цитирай
14. muerte - И такъв референдум няма да го бъде.
31.01.2013 09:52
По простата причина, че почти 100% от селското население в Бг му е все тая (както стана и за Белене). А в селата живеят повече от 2 млн. души. При тези изисквания за референдумите - пак няма да е валиден. Само още едни 20 млн. на вятъра.

Точно както каза някой по-горе - видяла жабата, че подковават вола.....

А иначе за пушачите - жалко. Да, на мен ми пречеха и исках сума ти време да има заведения за непушачи, ама нямаше. Дори в заведенията с детски кътове за деца до 5 г. се пушеше в несвяст. Сега е ОК, ама пък пушачите реват, че ги дискриминирали - няма угодия, даааа.

Това, което предлага тутана също няма как да стане - кой и как ще определи в кое заведение да се пуши и в кое не? И нали веднага ще ревнат собствениците, че ги дискриминират, ако им наложат задължително да се пуши при тях (или обратното).
цитирай
Търсене

Спечели и ти от своя блог!