Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: stoineff
Категория: Спорт
Прочетен: 5380900
Постинги: 593
Коментари: 8144
Гласове: 13842
Постинг
18.06.2013 10:53 - За помиярите и хората
Автор: stoineff Категория: Новини   
Прочетен: 12797 Коментари: 28 Гласове:
49

Последна промяна: 18.06.2013 15:05

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image 
Райчо Димитров уби кучето си по особено жесток начин... влачейки го с колата си. Това се случи малко преди да започнат протестите... вчера пък съдя Стефка Пашова остави 55 годишния Райчо за постоянно зад решетките. (Райчо не е от Маргините, Галевете, или СИК -аджиите, изнасилвачите и убийците -  той е от Димитровите)

Това не предизвика обществен отзвук. Нито пък някъде в медиите можете да прочетете какво се случи с "мама" - та на 5 годишния Цецко, чиито  три пръста на крака отрязаха във Врачанската болница, който недохранен и малтретиран беше премръзнал на терасата (още по случая)(за неговите права не е модерно да се говори и няма субсидии)

Райчо ще си понесе вината за деянието и липсата на развитие по останалите абсурди в България не го оправдава. Да отнесъл се е свирепо с животното... ама..

Мисълта ми тече на пресекулки... и е разхвърляна... Непрекъснато се сещам за изядените от кучета деца, старци, нахапани жени, които се прибират от работа... непрекъснато си мисля за техните права... Познавам поне 20 жени, които се страхуват всяка сутрин и вечер от глутниците.. (това не е ли тормоз)

И отново ще се отклоня... до нашия вход живееше помияр... хранеха го и му даваха вода "добри бабички".. Разбира се освен вонята на помия и мокър, мръсен пес във входа, кучето сереше и пикаеше в тревата където играят децата от блоковете - нашия и съседния...  а бълхи има за всички от сърце..

Та както и да е.. онзи ден в събота умря.. до пътеката по която минаваме .. имаше огромен тумор и от жегата го наплюха мухите... РИОКОЗ (не знаех на кого да се обадя) ми казаха да извикам частна фирма да изхвърлят кучето.. освен 50 - те лв. които искат от въпросната фирма ми казаха (в събота), че могат да дойдат да го изхвърлят днес (вторник)

Отново: "Както и да е".. Аз и един съсед го погребахме на сметището. За няколкото часа, беше започнало да се разлага. Хората, които ходят на риба сигурно ги е яд, че не са го видели преди да го погребем. 

- До защитиниците на помиярите: Вместо да пишете по форумите, ги прибирайте някъде тези кучета и не ги хранете пред нас, а у вас.
- До съдиите, прокурорите и т.н.. Райчо ли е най - големия престъпник в България?- Вкарайте Пеевски в затвора, Бойко Борисов, Цецо, Станишев, Доган.. да избровам ли?
- До тия дето си изхвърлят кучетата по улиците - вие сте по големи престъпници от Райчо ... затвор за вас и като общественополезен труд вие погребвайте полуразложените трупове на помирите сгазани по пътя, или умрели до блокове ни..

Толкова за помиярите.. Жениците да си пият успокоителните, наръфаните от бълхи деца пак ще ровичкат в кучешките лайна по пясъчници и полянки .. а Райчо вероятно ще го освободят на следваща инстанция и ще му наложат административна глоба..

Ха сега кажете, кой е помияр и кой куче и как живе.. и без да намесвате самозапалванията в темата..



Тагове:   хора,   права,   помияри,


Гласувай:
53



1. tutankhamon661 - stoineff
18.06.2013 11:18

Държавата трябва да се задейства - това го знаем.

Но преди всичко е необходимо превъзпитание на хората, защото колкото и пари да наливат, щом идиотите продължават да работят в обратната посока, нищо няма да се получи.

Най-перверзното е, че има такива, които са готови да оправдаят на всяка цена дори най-кръвожадния звяр, понеже "някой друг го бил пуснал на улицата". Това e извратено! Щом има изяден човек, значи може да последват други - мерките трябва да са срещу агресора, т.е. кучето.

Никой не иска да го влачат на теглич или да го убият по най-болезнения начин. Но пък да го оставят все едно нищо не е захапал - няма начин.


цитирай
2. анонимен - Стойнев, какво престъпление е и...
18.06.2013 11:23
Стойнев, какво престъпление е извършил Станишев? Припомни ми.
цитирай
3. stoineff - tutankhamon661
18.06.2013 11:23
Не оправдавм постъпките на Райчо, дето е влачил, животинчето. Той го е отгледал от малко кутре в двора си - хранил го е , давал му е вода, чистил му е колибата ... и накрая го е убил по доста ужасен начин .. НО ... не е той най - големия престъпник ... за мен по - големи престъпници от него са хората, които хранят бездомните кучета.. и тези, които ги изхвърлят..
цитирай
4. cefules - Реакцията към садиста убил кучето е ...
18.06.2013 11:36
Реакцията към садиста убил кучето е адекватна, лошото е, че другите не са адекватни и не се проявява същата емоционална чистота в позицията. Уморени ли сме, като на война ли живеем, не знам...
цитирай
5. showbiz - Доста примитивна позиция.
18.06.2013 11:40
цитирай
6. tutankhamon661 - 3. stoineff - tutankhamon661
18.06.2013 11:51
stoineff написа:
Не оправдавм постъпките на Райчо, дето е влачил, животинчето. Той го е отгледал от малко кутре в двора си - хранил го е , давал му е вода, чистил му е колибата ... и накрая го е убил по доста ужасен начин .. НО ... не е той най - големия престъпник ... за мен по - големи престъпници от него са хората, които хранят бездомните кучета.. и тези, които ги изхвърлят..


Да, тези, които ги хранят, определено имат вина. Изживяват се като "добри души", а всъщност нагло натрапват на другите някакви кученца, които често са големи и кръвожадни зверове.

Категорично против съм да ми натрапват животните си! Като толкова искат, да ги приберат в дома си и всичко е наред. Няма нищо нормално или правилно в това да гледат любимци на обществено място - без да са искали разрешение.

Когато сестра ми беше бременна, една котка я стресна - съседка гледаше котки в мазето. Същите излизаха и така се стигна до инцидента. Ако сестра ми беше пометнала, не ми се мисли какво щеше да се случи на съседката, котките и всеки, който би си позволил да ме упрекне. Всъщност едва ли щеше да се наложи - като знам колко луд е зет ми, със сигурност щеше да е "измел боклука" преди моето включване.



цитирай
7. stoineff - Стойнев, какво престъпление е и...
18.06.2013 11:58
kushel написа:
Стойнев, какво престъпление е извършил Станишев? Припомни ми.

Последно - назначи мутра за шеф на ДАНС. За другите нямам доказателства, но съм сигурен, че ги има..
цитирай
8. stoineff - 5. showbiz
18.06.2013 12:03
е нали все пак е позиция .. дай "цивилизована" (това ли беше омоним на "примитивна") позиция ... ако имаш.. и не те е страх..
цитирай
9. stoineff - Реакцията към садиста убил кучето е ...
18.06.2013 12:06
cefules написа:
Реакцията към садиста убил кучето е адекватна, лошото е, че другите не са адекватни и не се проявява същата емоционална чистота в позицията. Уморени ли сме, като на война ли живеем, не знам...


Това питам, ако е адекватна позицията към Райчо ... в случаите, когато педофилите се гаврят се деца .. или престъпници от ранга на гореизброените са на свобода ...
Неадекватна ни е държавицата..
цитирай
10. stoineff - Не оправдавм постъпките на Райчо, ...
18.06.2013 12:16
tutankhamon661 написа:
stoineff написа:
Не оправдавм постъпките на Райчо, дето е влачил, животинчето. Той го е отгледал от малко кутре в двора си - хранил го е , давал му е вода, чистил му е колибата ... и накрая го е убил по доста ужасен начин .. НО ... не е той най - големия престъпник ... за мен по - големи престъпници от него са хората, които хранят бездомните кучета.. и тези, които ги изхвърлят..


Да, тези, които ги хранят, определено имат вина. Изживяват се като "добри души", а всъщност нагло натрапват на другите някакви кученца, които често са големи и кръвожадни зверове.

Категорично против съм да ми натрапват животните си! Като толкова искат, да ги приберат в дома си и всичко е наред. Няма нищо нормално или правилно в това да гледат любимци на обществено място - без да са искали разрешение.

Когато сестра ми беше бременна, една котка я стресна - съседка гледаше котки в мазето. Същите излизаха и така се стигна до инцидента. Ако сестра ми беше пометнала, не ми се мисли какво щеше да се случи на съседката, котките и всеки, който би си позволил да ме упрекне. Всъщност едва ли щеше да се наложи - като знам колко луд е зет ми, със сигурност щеше да е "измел боклука" преди моето включване.





Съгласен съм! Хората трябва да имат поне равни права с животните!
цитирай
11. анонимен - Стойнев, какво престъпление е и...
18.06.2013 12:47
stoineff написа:
kushel написа:
Стойнев, какво престъпление е извършил Станишев? Припомни ми.

Последно - назначи мутра за шеф на ДАНС. За другите нямам доказателства, но съм сигурен, че ги има..

Страшна аргументация, няма що.
цитирай
12. stoineff - Стойнев, какво престъпление е и...
18.06.2013 14:22
kushel написа:
stoineff написа:
kushel написа:
Стойнев, какво престъпление е извършил Станишев? Припомни ми.

Последно - назначи мутра за шеф на ДАНС. За другите нямам доказателства, но съм сигурен, че ги има..

Страшна аргументация, няма що.


Ето ти по сериозна аргументация. С назначението на олигарх и медиен магнат (макар и поставено лице на КТБ). Предаде хората, които са гласували за него... вярвам и теб ...
цитирай
13. krastanov - Ако бяха вкарали Галеви, Маргините ...
18.06.2013 15:58
Ако бяха вкарали Галеви, Маргините и сие, нямше и да напишеш: защо тах ги вкарват а един изверг е убил куче по особенно жесток начин и не е наказан. Това че има много по общественозначим и знакови дела, че има много по големи проблеми , че всичко е с главата надолу, значи ли че трябва да загърбим по малките и по незначителни престъпления? Все едно да влеза и да те обера, но понеже Галеви са на свобода и мен никой да не ме пипа, защото съм обществено незначителна фигура. Според мен е добре че все от някъде се почва. А този човек, днеска си е влачил кучето, утре ще остави детето си на балкона да премръзне защото не е изхвърлило боклука!
Не само кучешките помияри са виновни за дереджето което сме.
Мое мнение!
цитирай
14. nicodima - Още по-сериозна аргументация...
18.06.2013 17:22
stoineff написа:
kushel написа:
stoineff написа:
kushel написа:
Стойнев, какво престъпление е извършил Станишев? Припомни ми.

Последно - назначи мутра за шеф на ДАНС. За другите нямам доказателства, но съм сигурен, че ги има..

Страшна аргументация, няма що.


Ето ти по сериозна аргументация. С назначението на олигарх и медиен магнат (макар и поставено лице на КТБ). Предаде хората, които са гласували за него... вярвам и теб ...


http://www.svobodata.com/page.php?pid=11049&rid=154

Комунистическата идеология е зараза като въртоглавието у овцете - бавно прониква в мозъка, но го унищожава до последната клетка : )))...
цитирай
15. christof - Стойнев, животните са си животни и ...
18.06.2013 20:22
Стойнев, животните са си животни и не носят НИКАКВА отговорност за действията си. Виновни за всичко това са ХОРАТА, за които толкова много жалеете всички, че ги хапели и разкъсвали помиярите по улиците.

" Познавам поне 20 жени, които се страхуват всяка сутрин и вечер от глутниците.. (това не е ли тормоз)"

Нима искаш да ми кажеш, че кучетата съвсем умишлено се събират на глутници, само и само за да упражняват "тормоз" над бедните жени!? Вие в час ли сте, бе , хора!?
цитирай
16. danailvdimitrov - прав си...кучетата нямат собствена воля- те са "престъпници" по неволя
18.06.2013 20:32
Докато с хората не е така- те сами избират дали да оберат,набият,подслушват или излъжат някого. Дори да са шефове на ПЕС...и други организиции и глутници!
цитирай
17. stoineff - Стойнев, животните са си животни и ...
18.06.2013 20:45
christof написа:
Стойнев, животните са си животни и не носят НИКАКВА отговорност за действията си. Виновни за всичко това са ХОРАТА, за които толкова много жалеете всички, че ги хапели и разкъсвали помиярите по улиците.

" Познавам поне 20 жени, които се страхуват всяка сутрин и вечер от глутниците.. (това не е ли тормоз)"

Нима искаш да ми кажеш, че кучетата съвсем умишлено се събират на глутници, само и само за да упражняват "тормоз" над бедните жени!? Вие в час ли сте, бе , хора!?


Разбира се, че хората са виновни, аз някъде куче да съм обвинил в нещо? Ако някъде съм написал, че кучетата са виновни се извинявам. Кучето сере там дето му позволяваме да го прави. Прочети всичко дето съм го написал!
цитирай
18. stoineff - 13. krastanov
18.06.2013 20:49
Не съм казал, че не трябва да си понесе наказанието ... Райчо и Райчовците... актовете трябва да са за собствениците на кучета ... тогава няма да има ухапани, уплашени и налазени от бълхи.. нито пък ще им настъпваме лайната, нито пък ще се налага да им изхвърлям полуразложените трупове.. аз .. много ви е лесно да сте либерални..
цитирай
19. kakvonovo - Momчета... момчета!!!
18.06.2013 21:06






Мутра ни беше министър председател! Докато Станишев работеше по историята на България за да я преиначи Бокло тиквата беше мутра и то не номер едно. Това са подлоги и никога няма да бъдат други! Търсете истината и не се карайте! Ако сте БЪЛГАРИ се съюзявайте и биите антибългарите било то турци, цигани, евреи, и всякакви други помияри!




nicodima написа:
stoineff написа:
kushel написа:
stoineff написа:
kushel написа:
Стойнев, какво престъпление е извършил Станишев? Припомни ми.

Последно - назначи мутра за шеф на ДАНС. За другите нямам доказателства, но съм сигурен, че ги има..

Страшна аргументация, няма що.


Ето ти по сериозна аргументация. С назначението на олигарх и медиен магнат (макар и поставено лице на КТБ). Предаде хората, които са гласували за него... вярвам и теб ...


http://www.svobodata.com/page.php?pid=11049&rid=154

Комунистическата идеология е зараза като въртоглавието у овцете - бавно прониква в мозъка, но го унищожава до последната клетка : )))...

цитирай
20. metoovch - Ето и една аргументация от мен...
18.06.2013 22:03
stoineff написа:
kushel написа:
stoineff написа:
kushel написа:
Стойнев, какво престъпление е извършил Станишев? Припомни ми.

Последно - назначи мутра за шеф на ДАНС. За другите нямам доказателства, но съм сигурен, че ги има..

Страшна аргументация, няма що.


Ето ти по сериозна аргументация. С назначението на олигарх и медиен магнат (макар и поставено лице на КТБ). Предаде хората, които са гласували за него... вярвам и теб ...


Станишев назначи в листите си на избираемо място и беше избран на тези избори за депутат Йордан Младеное! Друг Делян Прасешки но не от ДПС, а от гражданската квота на БСП. При Бойко бяха Калинки - При Станишев- Прасета!
цитирай
21. gadfly - ...
18.06.2013 22:16
Аха, значи садистът не е толкова важен, важното е, че преди 12 години "детенцето" било нахапано. Щото видиш ли, всички кучета, турци и цигани са едни и същи. Аман от българска логика.
цитирай
22. tutankhamon661 - christof
18.06.2013 22:38

" ... Виновни за всичко това са ХОРАТА, за които толкова много жалеете всички, че ги хапели и разкъсвали помиярите по улиците ..."

Преди години куче разкъса крака на баща ми, защото се нареди зад стопанката - на опашка пред павилион. Баща ми никога не е гледал куче, т.е. няма как да е изхвърлил някое на улицата. С какво е виновен, та кучето го захапа?

Стопанката не само не се извини, но дори обвини баща ми, че се наредил зад нея/!!!!!!/, и представи си, кучето помислило, че я напада. Ето с това никога няма да се съглася: аз да се съобразявам с настроенията или какво щяло да помисли дадено животно. Градовете са създадени от хора за хора и кучетата ще се съобразяват с нас, а не обратното. Точно защото са просто животни, както ти самият казваш.

От друга страна: вината на хората е безспорна - уточнихме я. Но прекият извършител да няма вина - тук просто няма как да се разберем. Ако срещу теб идва глутница кучета, кое ще те интересува повече: кой и преди колко години е пуснал всяко едно от тях на улицата или кое точно ще те захапе?

В случай, че не си разбрал: никой не призовава към садизъм. Хубаво би било, ако може да се върна времето, ама не може. Проблемът е "изпуснат". Превъзпитанието е в дългосрочен план. На нас ни трябва бързо решение. Надявам се, не твърдиш, че кучетата трябва свободно да се разхождат и хапят, само защото са кучета!
цитирай
23. tamperto - ,
19.06.2013 00:17
имаш + от мене. Писна ми да съм на опашката по правата за оцеляване. Кучета, цигани, лумпени, мутри.. всички имат ПРАВА! Нормалните хора - никакви!
цитирай
24. kass - stoineff
19.06.2013 10:10
Всичко, което мога да кажа по темата е, че прехода създаде чудовища... инак съм против съпоставянето на две престъпления, макар да има степенуване - лош, по-лош, изверг и т.н. което долавям в поста ти, защото жестокостта и лошотията са в две различни графи...всички сме по малко лоши, малко от нас са жестоки. И ако някои са жестоки с хора, а други с животни, то е защото до това имат досег. как мислиш дали човекът влачил, вързано за колата, кучето си, би се отнесъл по друг начин с хората, ако имаше власт над тях???
цитирай
25. tutankhamon661 - 24. kass
19.06.2013 12:12
kass написа:
Всичко, което мога да кажа по темата е, че прехода създаде чудовища... инак съм против съпоставянето на две престъпления, макар да има степенуване - лош, по-лош, изверг и т.н. което долавям в поста ти, защото жестокостта и лошотията са в две различни графи...всички сме по малко лоши, малко от нас са жестоки. И ако някои са жестоки с хора, а други с животни, то е защото до това имат досег. как мислиш дали човекът влачил, вързано за колата, кучето си, би се отнесъл по друг начин с хората, ако имаше власт над тях???



Какви тайни крие човешката душа?!

http://tutankhamon661.blog.bg/drugi/2011/09/04/hopata-se-promeniat-kogato-poluchat-neochakvana-vyzmojnost.813793



цитирай
26. blag0rodka - Убиец.
20.06.2013 20:32
Убиец.
цитирай
27. danjelly - EVALATA za posta. . . sorry za shl...
20.06.2013 20:35
EVALATA za posta...sorry za shliokavicata...
цитирай
28. tomich - Ами, да кажа...
21.06.2013 00:16
Кучетата - помияри или домашни - нямат вина. Те са животни без разум и повението им се определя главно от вродените инстинкти от времената когато са били свободни диви животни. Впоследствие разумният човек ги опитомява, възпитава и целенасочено създава различни породи. Тогава е нямало кучета помияри, тъй като човек се е грижел за тях като за верни и предани помощници, и вродените им инстинкти на диви хищници постепенно затихвали. Днешният цивилизован хомо сапиенс подобно на кучетата съществува като самосъздали се различни "породи" (нямам предвид човешките раси), с различни характери, нрави и обичаи. Подчертавам, самосъздали се, понеже е липсвало друг вид разумно животно, което да го възпитава, обучава, тренира...Затова в едни хора се е запазила древната обич, ако не към всички, към повечето животинки, включително и кучетата. В друга хорска "порода" пък се самовъзраждат, развиват и преобладават някои древни животински инстинкти, като страх и склонност към убиване дори на себеподобни...Две странни метаморфози, нали ;-) Учудващо е, че при човека и кучетата наблюдаваме противоположни метаморфози...Мисля, че съм ясен.
Не съм защитник нито на кучетата, нито пък адвокат на нахапаните, наръфаните или изядените от тях хора. Но не съм безучастен към всякакви жестокости. Не може да се прави каквото и да е сравнение на правото на животните да живеят и умират така както Бог е отредил с "правата" на разумния човек да живее и се труди. Слагам в кавички думата, защото съвременният човек често спекулира с нея и защото сам ги съдава и сам си ги нарушава без Божията помощ. Кучетата помияри се появиха и навъдиха благодарение именно на онази човешка "порода",която споменах по-горе.
цитирай
Търсене

Спечели и ти от своя блог!