Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: stoineff
Категория: Спорт
Прочетен: 5380987
Постинги: 593
Коментари: 8144
Гласове: 13842
Постинг
28.05.2017 22:38 - Търся си работа като циганин.
Автор: stoineff Категория: Новини   
Прочетен: 4017 Коментари: 4 Гласове:
16


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image

Търся си работа като циганин.
Искам да не плащам данъци, да не плащам ток, да си избера място в някой парк и да си построя къща, а когато държавата ми я бутне, защото е незаконна, да ми даде общинско жилище.
Искам да не дупча билет в градския транспорт, а когато ме свали контролата, да дойдат представителите на един комитет и да ме защитят, защото контрольорът ми е нарушил човешките права.
Искам да не работя цял живот, да си направя десетина деца и да живея на социални помощи.
Искам да се оплаквам, че ме дискриминират всеки път, когато някой ми каже циганин и ми откаже нещо даром.
Искам да обирам и пребивам пенсионери, без да търпя каквито и да е последствия от това. Ако пък случайно ме хване полицията, да ме пусне след 24 часа.
Искам да празнувам по три дни в градинката пред блока, а когато някой ми направи забележка, да го пребия.
Искам никога да не се притеснявам за кредити, за вноски, за такси и за сметки.
Искам цял живот да живея на гърба на другите. А когато някой ми каже, че правя това, да му обясня отново, че ме дискриминира.
Искам Европа да ми дава пари, за да се интегрирам в обществото.
Искам държавата да праща автобус до вкъщи, за да могат децата ми да ходят на училище и да се научат да четат и пишат.
Искам същата тази държава да осигурява ежедневен порцион за наследниците ми...


Тагове:   циганин,


Гласувай:
16



1. batogo - !!!:))) Поздравления за постинга!
29.05.2017 16:01
Това е кривото разбиране на примитива за демокрация... Това е пост-комунистическата демокрация... Когато примитивите вземат връх в обществото и във властта, така осъществяват кривите си представи за социална политика и интеграция...
цитирай
2. apostapostoloff - Па кой ти пречи бе, Стойне?
29.05.2017 19:14
Фани си една еблива булка, пърцай я яко, направи и 10 копилетии, прибирай социалните, поркай и си глей кефа! Що ти требе да ставаш мангал?
цитирай
3. starotomagare - apostapostoloff -не си ли циганин
29.05.2017 22:28
Няма да стане защото никоя неправителствена организация няма да търчи да те защитава а тъкмо обратното.Това е политика на враговете на България а и колониалните ни власти много добре го знаят.Един кол да забиеш незаконно ако не си нагушил нужния чиновник и ще те изритат.Огледай се докато се разхождаш из градовете ни и ще видиш навсякъде остатъчни бетони по улиците от всевъзможни временни постройки и дори най-скромни барачки и дребни бизнесчета за оцеляване които са гонени и премахвани непрекъснато .
цитирай
4. shtaparov - !!!
31.01.2018 19:23
:))
цитирай
Търсене

Спечели и ти от своя блог!