Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: stoineff
Категория: Спорт
Прочетен: 5380590
Постинги: 593
Коментари: 8144
Гласове: 13842
Постинг
28.07.2011 20:06 - Част от интервюто на Карбовски и Николай Русинов - Чеци
Автор: stoineff Категория: Регионални   
Прочетен: 5672 Коментари: 9 Гласове:
24

Последна промяна: 28.07.2011 20:08

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
За убийството на Яна се изговори доста. Ето думите на единия обвиняем - Николай Русинов:


 imageЧ: Ами спомням си как, не си спомням "Маймунарника"... Спомням си сутринта, как се е**хме по едно време и си спомням как си тръгвам сутринта. Беше се обърнала на другата страна и аз, за да не я будя, защото изобщо не я познавах, станах и си тръгнах, това беше на зазоряване... Знаеш как ставаш мъртво пиян и като не познаваш някой, ставаш и бягаш, в смисъл - от срам... Това е... Но нямам спомени да съм убивал някого, да съм го душил... Освен това съм бил 100% с презерватив, защото имам на онази си работа еди-какво си...
На онази работа имам еди-какви си гъбички там глупости - значи съм бил с презерватив.

К: Това е твоята версия и тя трябва да бъде чута от властите. Ти в момента като не я излагаш тази версия, губиш... Самите полицаи предполагат, че не си спомняш.

Ч: 
Аз 100% не помня, имам някакви флешбекове, защото тя, ако е пила, аз съм пил 5 пъти повече, изял съм 2 екстазита и съм изпил 2 л алкохол, бяхме пушили (джойнт). Аз по едно време извадих бутилката,прочети всичко



Гласувай:
24



1. tutankhamon661 - stoineff
29.07.2011 11:06
Много неприятна история. След толкова публикации по въпроса вече не знам на кое да вярвам. Едни викат добро момиче, други - наркоманка. При всички положения обаче говорим за човешко същество.
цитирай
2. vmir - Противоречията имат обяснение.
29.07.2011 13:32
Тръгвайки от въпроса от какъв зор този тип говори за гъбички на патката си и презерватив (а не помнел нищо, а?!), сещайки се и за много подходящото обяснение защо бързал да изчезне от местоебането в комбинация с необичайния за самокритичността му и ситуацията натурализъм в обяснението му, се сещам, че първоначално беше обявено, че момичето НЕ е било изнасилено.

Хайде сега да погледнем и медицинските изследвания на въпросния ебач и съм готов да се хвана на бас, че по патката му няма и следа от гъбички. Сещате ли се защо? Хайде, де толкова много всезнайковци, за всичко аз сам ли трябва да се сещам?

Помислете и в друга връзка - великият "бизнесмен" има фирма за вторични суровини, а "скитникът" се препитава от събиране на вторични суровини. Има ли някой сигурен, че двамата не са в комбина, а???
цитирай
3. kono53 - :(
29.07.2011 13:53
Горкото дете.
цитирай
4. mikino - А дали този Чеци не е нечий човек, ...
29.07.2011 13:58
А дали този Чеци не е нечий човек, а?
Защо си мисля, че се опитва д се измъкне? Защо имам усещането, че наистина двамата са действали заедно, да хванеш устата на някого за да не крещи, да пазиш ръцете и краката да не рита и да насилваш/, не е възможно всички тези действия да бъдат направени от един човек...
цитирай
5. melina26 - Очаквам Мартин да направи още поне ...
29.07.2011 14:05
Очаквам Мартин да направи още поне едно предаване по темата. Той обича да нищи такива случаи.
цитирай
6. zoom - Карбовски все много знае. Кога ли ще му затворят джуката?
29.07.2011 15:01
цитирай
7. stoineff - Предаването ще ...
29.07.2011 16:03
..е утре. Още не е излъчвано..
цитирай
8. tili - Погнуса, погнуса
29.07.2011 17:43
и нищо друго! Възможно ли е да има такива хора??/
цитирай
9. pin777 - И аз зададох доста въпроси за размишления.
29.07.2011 18:34
И между другото се спомена, че майките на двамата Русинов и Трифонов освен, че се познавали , а и били във вражда за нещо си. Ама това го скриха набързо. Момичето е живеело на 100-на 200 м от Русинов, ама не са се познавали иначе. Русинов си говори за случката, неглиже все едно , че на екзотична екскурзия е бил.
Общо взето говори за себе си все едно той е жертвата. Да не говорим за какво бързо оневиняване става на въпрос...
Препитали го набързо и установили, че е напълно невинен..
Може да погледнете и други насоки:
1. http://pin777.blog.bg/drugi/2011/07/27/zagadki-i-vyprosi-okolo-ubiistvoto-na-iana.791427
2.http://pin777.blog.bg/drugi/2011/07/28/zagadki-i-vyprosi-okolo-ubiistvoto-na-iana-tema-2.791721
3.http://pin777.blog.bg/drugi/2011/07/28/ubiistvoto-na-iana-tema-3-puska-li-mvr-ubiec-na.791869
цитирай
Търсене

Спечели и ти от своя блог!