Постинг
27.02.2011 14:24 -
Левски – ЦСКА 1:3 - Виновните за кървавата нощ в София
Автор: stoineff
Категория: Спорт
Прочетен: 20863 Коментари: 67 Гласове:
Последна промяна: 05.05.2011 16:44
Прочетен: 20863 Коментари: 67 Гласове:
103
Последна промяна: 05.05.2011 16:44
Виновните за кървавата нощ в София - НЕ "Адекватно"
Направо по въпроса : 1. Кой нареди закупилите 3500 билета фенове да бъдат вкарани в клетка за 1700? – Въпросът ми е към Комисията за защита на потребителите. Ако някой се чувства засегнат и смята, че не е получил това срещу което е дал 15 лв. може да подаде жалба тук 2. Кой позволи в сектор „Г” да има камъни, факли, бомби, димки? Кой даде лиценз на тоя стадион? – Въпросът ми е към МВР и домакините на мача и БФС? 3. Кой допусна на стадиона пияни, наркомани и хулигани?– Въросът ми е към комисар Антон Златанов 4. “Не е употребявана излишна или прекомерна сила. Нямат вина домакините, това е инцидент, а ние реагираме адекватно на него” - -„адекватно” ли е да изгониш хората отишли да гледат футбол, заедно с тези които правят ексцесии по трибуните? -„адекватно” ли е да налагаш с палки наблъскани хора един върху друг и да ги набутваш към затворените изходи на стадиона? (Това, че снощи не се повтори случая „Индиго” е щастлива случайност) -„адекватно” ли е да гониш хората с водни струи по улиците вместо да извадиш провокатори директно от трибуните? (Между напръсканите с ледена вода на – 5 градуса има и деца на 13 – 14 години) -„адекватно” ли е хулиганите да се изведат от стадиона и да бъдат пуснати да чупят на воля в столицата? (има само 24 – ма арестувани и то повечето са 100% невинни хванати извън стадиона на случаен принцип; истинските виновници и провокатори знаят как да се пазят в такива ситуации) – въпросите са риторични няма нужда да отговаряте комисар Златанов. Не искам да обвинявам полицаите. Те си вършат работата. Насъскани са да гонят и бият близките си и приятелите си. Те за разлика от господин Златанов си вършат работата. Днес говорих с мои приятели били на стадиона. Познавам фенове и от двата лагера. Сред тях има управители на фирми, полицаи, лекари, учители, бизнесмени, счетоводители, адвокати, строители… забележете нито един не работи като наркоман, или пияница.. Всеки един от тях плаща данъци. Та ..част от тия данъци отиват за заплата на комисар Златанов, за да взема АДЕКВАТНИ решения! Не искам моите данъци да се харчат за хора, които смятат за адекватно да се бият наред хората! Не искам да си плащам да ме бият. Не искам да ме убеждават милиционери, че е „адекватно” да изкараш с бой от стадиона 3500 души поставени под общ знаменател!
"Сини" фенове трошат фен магаз...
Пловдивски графити (№127) - март 2018, п...
ЯКИ ГРАФИТИ и КОВАНО ЖЕЛЯЗО от ПЛОВДИВ (...
Пловдивски графити (№127) - март 2018, п...
ЯКИ ГРАФИТИ и КОВАНО ЖЕЛЯЗО от ПЛОВДИВ (...
Много точно!
цитирайbizcocho написа:
Много точно!
Докато си плащаме да ни бият и си траем - ще ни бият. В случая има персонален виновник за цялата тая война снощи по софийските улици - нека си понесе последствията!
Благодаря ти за всички разяснения. Дано някой да понесе персонално отговорността, най-малко за проявена небрежност. Постингът ти е важен и имаш гласа от един незапалянко и принципно привърженик на Левски.
цитирайСмятам, че поредица от грешки доведоха до тези ексцесии снощи. Не искам да оправдавам, гамените, хулиганите, или наркоманите - важно е за много българи да ходят на мачове. Те не трябва да се страхуват от полицията, или противниковата агитка..
цитирай
5.
анонимен -
"Феновете нееднократно бяха ...
27.02.2011 16:35
27.02.2011 16:35
"Феновете нееднократно бяха предупредени да спрат. Имаше групичка запалянковци, която с действията си застрашаваше живота и здравето на полицаите, на другите фенове и на футболистите. Нямаше как да позволим подобно нещо да се случи и затова решихме на почивката да изведем агитката", заяви Златанов.
цитирай
6.
анонимен -
Заради тази "групичка запалянковци"
27.02.2011 16:38
27.02.2011 16:38
се държаха с нас като с говеда. Защо не ги арестуваха още на стадиона? ОСТАВАКА ЗЛАТАНОВ!
цитирай
7.
анонимен -
ГЕНЕРАЛНА РЕПЕТИЦИЯ
27.02.2011 18:47
27.02.2011 18:47
Уважаеми българи, БДЕТЕ!
Това което ще видите във видеоклипчето не са кадри от Египет, Тунис или Либия. Това се случи тук, в България на 26 февруари тази година около стадион Герена. Спортни журналисти и коментатори, нормалните хора недоумяв...аха и търсеха отговор на случилото се, но ненамираха обяснение. Заслепени от запалянковщината, от футболните си пристрастия някои от Вас ще започнат да упрекват феновете на футболната игра / в частност феновете на ФК ЦСКА/ във вандалщина на стадион Герена, посегателство срещу
"родната полиция" която тъй страстно днес ни "пази".
Квазимедиите незабавно се включиха в сценария и продължиха да лансират идеята как феновете на ЦСКА са принудили пазителите на реда да реагират незабавно.Защо ли? Защото всяко мафиотско деяние, има филосовско оправдание.
Каква е истината която неосъзнаваме? Целият този сценарий е правителствен.
Крайният резултат предварително е известен. Определени кръгове и в двата отбора са обезщетени. Добре платени от властта провокатори заемат предните позиции в сектора на привържениците на червения отбор.
На терена всичко върви гладко, по сценария.
В сектора Г, под легендата "екзалтирани запалянковци" прокотарите влизат в ролята си. Поводът за последващата развръзка е даден. Завесата се спуска за да се вдигне отново със зловещия щурм на полиция и жандармерия. Обикновени, неорганизирани хора, с голи ръце срещу въоръжени до зъби униформени. Помислете! Как бихте реагирали Вие, обзети от чувството си за самосъхранение? Има повод, видяхме и последствията. Къде е обаче причината? Трудно можете да я видите, защото всичко е завоалирано като млада ханъма. Причината е невъзможността на правителството да се задържи на върха на партократската пирамида. След този спектакъл може би ще забравим за корупционните схеми на властимеющите, ще забравим за толерираната от властта контрабанда, ще забравим многобройните нерешени проблеми в обществото и ще се втурнем в новото "Разделяй и владей" цесекари срещу левскари... Това е целта на политическата олигархия, а самият спектакъл, братя и сестри българи, е генералната репетиция на мутрите срещу очакваните народни вълнения.
8.
анонимен -
evalaa,za tazi statia!!
27.02.2011 19:07
27.02.2011 19:07
evalaa,za tazi statia!!
цитирай Айде почна се голямото медйно замазване! Феновете били виновни, я какви големи павета хвърляли, трошили... И накрая дадоха интервю с един от полицаите - оня с изваденото рамо...Герой!!! Питаха го какво се е случило, та са го ранили, а той едвам сбра няколко думи да обясни, че видите ли...всичко било наред, започнало нормално отблъскване на агитката и по време на това отблъскване той си извадил рамото...Чудя се как няма още като него - герои с извадено от блъскане с палката рамо...Българската полиция знае да бие добре, но не знае какво значи 3500 души да тръгнат срещу нея с камъни и винкели...Пожелавам им го никога да не им се случи...
цитирайГледах ги и аз. Жалка работа. Ако всичките фенове бяха хвърлили по едно паве. Нямаше да остане жив полицай за да разкаже какво е станало на мача. Жалкото е, че хулиганите са на свобода (има само 9 осъдени по бързата процедура) и над 4000 хиляди потърпевши от случая. Дано някоя не толкова зависима като БТВ от властта медия отрази реално събитията. Дано излезе някой и каже : "Беше грешка извеждането на феновете от стадиона. Подавам оставка."
цитирай..под общ знаменател като престъпници. Моят апел към отговорните за снощните безумия е: "Бъдете мъже! Че се усрахте - усрахте се! Поемете отговорност за действията си! Не ми излизайте с номера, че всички на стадиона са лумпени и сте прави .. не можете да ме убедите..
цитирай
12.
анонимен -
Вън Златанов от МВР
27.02.2011 19:54
27.02.2011 19:54
Да изгониме подлогата комисар Златанов от МВР
цитирайhttp://zu.ly/6fe
цитирай
14.
анонимен -
А ДУчето??
27.02.2011 20:29
27.02.2011 20:29
А Дучето? Къде бе той по време на дербито? Какви са тези фенове червени, дето никой не може да ги озапти???
цитирай
15.
анонимен -
Квото и да си говорим, в културно ...
27.02.2011 20:33
27.02.2011 20:33
Квото и да си говорим, в културно отношение феновете на Левски са поне с няколко нива над нивото на тези от ЦСКА. То се видя и вчера по държането им. Кой чупеше витрините и леките коли? Феновете на ЦСКА. Добре че не се стигна и до изнасилвания и палежи.
Но е и вярно, че зам.кмета на София по сигурността не е на мястото си, за смяна е, Фандъкова трябва да го изгони от кабинета му на ул. Московска!
цитирайНо е и вярно, че зам.кмета на София по сигурността не е на мястото си, за смяна е, Фандъкова трябва да го изгони от кабинета му на ул. Московска!
16.
анонимен -
ГОВЕДАТА ЩЕ ЯДАТ ДЪРВОТО!
27.02.2011 20:52
27.02.2011 20:52
Прецедентното изтласкване извън стадиона на 3500 фенове на ЦСКА на полувремето на вечното дерби с „Левски“ ще влезе в съда. Това заявиха адвокатите на фен клуба на „червените“ Георги Гайдаров и Гроздан Грозев.
Исковете ще бъдат заведени след събирането на всички доказателства за евентуалната вина на домакините и органите на реда за последвалите кървави инциденти и със запалянковци, и с полицаи. Все още не е ясно дали ще има и дело срещу МВР, но със сигурност юристите на фен клуба на ЦСКА ще съдят клуба на Тодор Батков.
„Ще имаме сериозни претенции към футболен клуб „Левски“. Всеки купен билет представлява сключен договор между съответното физическо лице и футболния клуб.
Клубът е задължен да осигури минимум едно място, на което лицето да наблюдава футболния мач. И нормални условия. Но в клетката имаше доста повече хора от възможните за побиране. Това е неизпълнение на договор“, заяви адвокат Георги Гайдаров.
Запалянковци на ЦСКА вече са предоставили своите билети от мача, които изобщо не са били проверявани, не са и скъсани. По думите им мнозина са били закубили пропуски за секторите „А“ и „В“, но също са натъпкани в сектор „Г“. И там вместо 3000 души е имало над 3500.
„Червените“ адвокати имат претенции по две основни направления – че хората са платили за нещо, което не са гледали, и че за общо деветима задържани за хулиганство цесекари са го отнесли над 3000 души.
Вероятно ще се претендира „Левски“ да възстанови сумата от 45 000 лева – по 15 за всеки от предоставените 3000 билета за сектор „Г“, тъй като не са осигурили нормални условия. От самия клуб ЦСКА в лицето на собственика Димитър Борисов пък претендират за наказание на „Левски“, защото лошите условия и организация са довели до ексцесиите. Цитира се и нахлуването на цесекарите в Мездра, когато „червените“ отнесоха сериозна санкция от БФС.
От „Левски“ засега не коментират ситуацията.
„Има и нещо друго много важно във вечното дерби. Полицията като че ли се опитва да помогне на “Левски”. След като резул
цитирайИсковете ще бъдат заведени след събирането на всички доказателства за евентуалната вина на домакините и органите на реда за последвалите кървави инциденти и със запалянковци, и с полицаи. Все още не е ясно дали ще има и дело срещу МВР, но със сигурност юристите на фен клуба на ЦСКА ще съдят клуба на Тодор Батков.
„Ще имаме сериозни претенции към футболен клуб „Левски“. Всеки купен билет представлява сключен договор между съответното физическо лице и футболния клуб.
Клубът е задължен да осигури минимум едно място, на което лицето да наблюдава футболния мач. И нормални условия. Но в клетката имаше доста повече хора от възможните за побиране. Това е неизпълнение на договор“, заяви адвокат Георги Гайдаров.
Запалянковци на ЦСКА вече са предоставили своите билети от мача, които изобщо не са били проверявани, не са и скъсани. По думите им мнозина са били закубили пропуски за секторите „А“ и „В“, но също са натъпкани в сектор „Г“. И там вместо 3000 души е имало над 3500.
„Червените“ адвокати имат претенции по две основни направления – че хората са платили за нещо, което не са гледали, и че за общо деветима задържани за хулиганство цесекари са го отнесли над 3000 души.
Вероятно ще се претендира „Левски“ да възстанови сумата от 45 000 лева – по 15 за всеки от предоставените 3000 билета за сектор „Г“, тъй като не са осигурили нормални условия. От самия клуб ЦСКА в лицето на собственика Димитър Борисов пък претендират за наказание на „Левски“, защото лошите условия и организация са довели до ексцесиите. Цитира се и нахлуването на цесекарите в Мездра, когато „червените“ отнесоха сериозна санкция от БФС.
От „Левски“ засега не коментират ситуацията.
„Има и нещо друго много важно във вечното дерби. Полицията като че ли се опитва да помогне на “Левски”. След като резул
stoineff написа:
http://zu.ly/6fe
...фенове=идиоти. край
цитирайХора,бях на мача и то точно в злополучния сектор Г.Трябва да ви кажа,че си купих редовен билет от 15 лева,не бях нито пиян нито дрогиран.Нито съм хвърлял камъни или пък трошил нещо.Бях набутан в един сектор доста по малък от нужното,бях удрян и гонен,блъскан и обиждан,изхвърлен от стадиона-.от мача за които съм си платил.След което гонен по улиците и мокрен с вода,едва не ме арестуваха за неправилно дишане и всичко това заради безумието на един комисар разпоредил безпрецедентната саморазправа с феновете.Извинете ,но съм ходил на много дербита и съм виждал как полицията си е вършила перфектно работата без да се стига до подобни изцепки.В сектора имаше толкова много полиция,че ако искаха можеха спокойно да изведат когото си поискат.Вместо това биха хората и създадоха предпоставки за второ Индиго.Слава богу отървахме се.Много искам въпросния комисар да си понесе заслуженото,много искам да се задейства държавата и да го изхвъри от системата,защото в противен случай това ще означава,че всичко е предварителен сценарий и ,че въпросния комисар обслужва нечии интереси.АНТОН ЗЛАТАНОВ омитай се боклук,ти си виновен за това което се случи.
цитирайmomchilut,да го духаш не съм идиот
цитирайzemenbg написа:
momchilut,да го духаш не съм идиот
Ооо, оригинално! Не си ли идиот? Напи ли се като копач и чупи ли без абсолютно никаква причина огради и барикади, хвърля ли павета по "ушевите"? Ако да-значи си тотален и непоправим кретеееееен! Тъпанар, ако не го правил, не пиши глупости!
22.
анонимен -
Хммм
28.02.2011 00:43
28.02.2011 00:43
momchilut, и аз искам да ти го кажа - да го духаш!
цитирайНищо не разбирате от футбол.
цитирай
24.
анонимен -
Футболът е само една игра.
28.02.2011 02:44
28.02.2011 02:44
Родната полиция пази, обаче гамените нямат спирачката на хулиганските си прояви. Който е гледал телевизия или е присъствал на всичко това, би трябвало поне малко да прояви разбиране и има поглед върху нещата, а не да казва "Оставка Златанов". Преди всичко вникнете в собственото си Аз и човешкото у вас, ако изобщо някои хора го притежават. Само с наказание от този род, могат да се избегнат по-нататъшни безотговорности. Заради няколко си патят всички. Ако това не сте го разбрали, дано го разберете. А ако продължавате по същия начин изобщо ще се сбогувате с посещения на срещи от този род.
цитирай
25.
анонимен -
20. zemenbg - Има такава държава и тя се нарича Америка
28.02.2011 02:55
28.02.2011 02:55
Цитат: ....и всичко това заради безумието на един комисар разпоредил безпрецедентната саморазправа с феновете....
.....................
Направи си извода и възпитай невъзпитаните, защото точно заради тях се случи цялата тази галимация. Една да е черната овца, всички покрай нея. Не се сърди на полицията, а на бунтовниците. Нямаш си и на представа какво правят полицаите в Америка и по-добре. Иначе сега там вече има ред, но за да има и тук мерките трябва да станат още по-твърди. Само по този начин може да има напредък. Когато се осъдят хора на по 10 години за извършено престъпление от рода "Хвърляне на камъни по орган на реда или срещу гражданин, който с нищо не е предизвикал умопомрачение в извършителя." В повечето случаи хората полудяват само и единствено поради причината, че нямат спирачка на психическата си неадекватност.
цитирай.....................
Направи си извода и възпитай невъзпитаните, защото точно заради тях се случи цялата тази галимация. Една да е черната овца, всички покрай нея. Не се сърди на полицията, а на бунтовниците. Нямаш си и на представа какво правят полицаите в Америка и по-добре. Иначе сега там вече има ред, но за да има и тук мерките трябва да станат още по-твърди. Само по този начин може да има напредък. Когато се осъдят хора на по 10 години за извършено престъпление от рода "Хвърляне на камъни по орган на реда или срещу гражданин, който с нищо не е предизвикал умопомрачение в извършителя." В повечето случаи хората полудяват само и единствено поради причината, че нямат спирачка на психическата си неадекватност.
26.
bizcocho -
Аз ти вярвам, без да съм погледнала кой стои зад ника. Защо ли? Просто телефонен разговор с изгонени, които за нищо на света не са на ниво гамени!
28.02.2011 03:19
28.02.2011 03:19
zemenbg написа:
Хора,бях на мача и то точно в злополучния сектор Г.Трябва да ви кажа,че си купих редовен билет от 15 лева,не бях нито пиян нито дрогиран.Нито съм хвърлял камъни или пък трошил нещо.Бях набутан в един сектор доста по малък от нужното,бях удрян и гонен,блъскан и обиждан,изхвърлен от стадиона-.от мача за които съм си платил.След което гонен по улиците и мокрен с вода,едва не ме арестуваха за неправилно дишане и всичко това заради безумието на един комисар разпоредил безпрецедентната саморазправа с феновете.Извинете ,но съм ходил на много дербита и съм виждал как полицията си е вършила перфектно работата без да се стига до подобни изцепки.В сектора имаше толкова много полиция,че ако искаха можеха спокойно да изведат когото си поискат.Вместо това биха хората и създадоха предпоставки за второ Индиго.Слава богу отървахме се.Много искам въпросния комисар да си понесе заслуженото,много искам да се задейства държавата и да го изхвъри от системата,защото в противен случай това ще означава,че всичко е предварителен сценарий и ,че въпросния комисар обслужва нечии интереси.АНТОН ЗЛАТАНОВ омитай се боклук,ти си виновен за това което се случи.
Какво става в този постинг? Всички мъже ли минаха в анонимност? И като погледнах тук там, все левскари. Правилно постъпвате, че сте в анонимност! То очи да няма човек с ник да се покаже!:)
ЦСКА трябваше просто да бъде притиснато да сдаде мача:) Е, не се получи:)
Крайно време е "Левски" да спре да си купува победите и да потренира с топката.
От край време лежат на тази кълка, че ще им се снесе победата!
Не съм фен на ЦСКА!
цитирайЦСКА трябваше просто да бъде притиснато да сдаде мача:) Е, не се получи:)
Крайно време е "Левски" да спре да си купува победите и да потренира с топката.
От край време лежат на тази кълка, че ще им се снесе победата!
Не съм фен на ЦСКА!
Само цска
цитирайПрез нощта безличните са защитили честа на Златанов. 100% е виновен той за случая. И не ме убеждавайте, че безсилието и грешните решения на които бяхме свидетели са дело на феновете. Супер глупост беше, че извадиха всички феновете от стадиона на полувремето. КОМИСАРЯТ ВЗЕ ГРЕШНО РЕШЕНИЕ, което можеше да доведе до СМЪРТНИ СЛУЧАИ! ДА СЕ МАХА!
цитирай
30.
анонимен -
Хилзбъроу
28.02.2011 09:26
28.02.2011 09:26
Не знам наистина ли е било режисирано поведението на агитката на ЦСКА - с каква цел?! Да се убиват хора ли?! Щото май само това не стана в тая злополучна събота вечер. Истината е, че ни е яибана държавата, и ние сме шибаняци и не можем нищичко да оценим.
ЦСКА бие Левски за първи път от 1985 година на тоя стадион, и вместо да се порадваме на тая победа и на хубавата игра, всичко трябваше да бъде помрачено от ужаса на полицейска атака и хулигански прояви. Няма черно и бяло в случая - и агитката е виновна, и Златанов се осра. Благодаря се на Бога, че нямаше жетрви, както 86 година в Англия.
За срам е цялата ни работа.
И още - къде беше Дучето?
цитирайЦСКА бие Левски за първи път от 1985 година на тоя стадион, и вместо да се порадваме на тая победа и на хубавата игра, всичко трябваше да бъде помрачено от ужаса на полицейска атака и хулигански прояви. Няма черно и бяло в случая - и агитката е виновна, и Златанов се осра. Благодаря се на Бога, че нямаше жетрви, както 86 година в Англия.
За срам е цялата ни работа.
И още - къде беше Дучето?
Най-накрая, да видим адекватни действия на полицията. Kогaто трошиш общинско имущество трябва да бъдеш наказван. Ще се радвам да видя и други агитки изгонени от стадион. Браво на полицията.
цитирай
32.
анонимен -
32.
28.02.2011 09:40
28.02.2011 09:40
е как адекватни действия, ти разбираш ли, че можеше да умре някой! при следващ такъв случай жертви ще има и който пляска на такива полицейски мерки... помисли си какво ще е ти да си на стадиона. малоумник
цитирайrat написа:
Ти май не искаш да разбереш, че от 3500 души има виновни максимум 100 хулигана и нито един от тях не е прибран от полицията. Останалите са фенове отишли да гледат футбол смазани от решението на Златанов!Най-накрая, да видим адекватни действия на полицията. Kогaто трошиш общинско имущество трябва да бъдеш наказван. Ще се радвам да видя и други агитки изгонени от стадион. Браво на полицията.
34.
анонимен -
гражданин
28.02.2011 10:31
28.02.2011 10:31
Безпрецедентен случай на непрофесионализъм, полицейско безсилие и в резултат резултат неадекватни действия. Никаква организация, ама никаква. Нито преди, нито по време, нито след мача. Полицайте стояха като манекени /те това го могат/ защото не знаеха какво да правят, а не знаеха защото няма кой да им каже. Преди мача по време на "шествията" попитах в столичния инспекторат защо е затварено движението по Мадрид и защо не работи градския транспорт и защо не са предупредени хората предварително. Казаха ми, че е така защото не могат да се справят с тълпата. И това в 16,00часа. Какъв професионализъм, каква организация. Ала бала ала бала и това ще отмине като всяко чудо, а заплатките на професионалистите си вървят, столчетата си им стоят.
цитирай
35.
анонимен -
Quis custodiet ipsos custodes? - ...
28.02.2011 12:02
28.02.2011 12:02
Quis custodiet ipsos custodes? - Май, никой! И чудно защо ли?!!
цитирай
36.
анонимен -
Пиша това за всички, които не бяха в ...
28.02.2011 12:14
28.02.2011 12:14
Пиша това за всички, които не бяха в „кошарата”, а предпочетоха да си седят удобно пред телевизорите, да си пият ракията, да са фенове вкъщи, които ги е било страх да отидат в Подуене или просто им е било студено. Все пак те трябва да знаят какво се случи в тая „кошара.”
Пиша го и за феновете от отсрещния сектор, за феновете на футбола в България и за всички хора, които продължават да ни наричат – боклуци, вандали, наркомани, отрепки, а и както чух една аристократична дама разхождаща се в Борисовата градина да ни представя пред правещите и кoмпания в разходката - „ненужни бацили”. Всичко, което ще напиша е истина и само истина, без грам пристрастие, без изопачаване, без капка излишен патос. Просто истината. Кошара - Заградено място, понякога с навес и плътна ограда, за овце. (Български тълковен речник)
Няма смисъл да описвам шествието, защото то протече нормално. Нормално за шествие на ултраси тръгнали за дерби срещу вечният си противник. Имаше и някой пиян, имаше и няколко счупени бутилки, малка провокация от един идиот със синя тениска решил да се пъчи на прозореца си и достатъчно бомби хвърлени на достатъчно далечно разстояние, за да не причинат никакви щети.
Влизането на стадиона – Както е типично в България, както винаги е било и сигурно винаги ще бъде, на двата тесни входа на стадиона се получи мачкане, бутане и традиционно ръгане. Не знам защо всички входове на стадиони в България ги правят толкова тесни, за да се получи това балканско пого. Сигурно има някакъв висш замисъл на някой висш разум, който ние нормалните футболни фенове не можем да разберем. Тук си спомням поне 4 случая в които съм щял да бъда премазан на вечните железни зиг заг огради на Сектор Г на ст. Българска Армия. Е - тук в Подуене нямаха зиг заг огради. Имаха една желязна порта с два тесни отвора в десния и левия край през които може да мине САМО един човек. Но това не е всичко. Винаги на тези входове стои един човек с осанката на ревматичен шеф на ТКЗС, който е натоварен с отговорната з
цитирайПиша го и за феновете от отсрещния сектор, за феновете на футбола в България и за всички хора, които продължават да ни наричат – боклуци, вандали, наркомани, отрепки, а и както чух една аристократична дама разхождаща се в Борисовата градина да ни представя пред правещите и кoмпания в разходката - „ненужни бацили”. Всичко, което ще напиша е истина и само истина, без грам пристрастие, без изопачаване, без капка излишен патос. Просто истината. Кошара - Заградено място, понякога с навес и плътна ограда, за овце. (Български тълковен речник)
Няма смисъл да описвам шествието, защото то протече нормално. Нормално за шествие на ултраси тръгнали за дерби срещу вечният си противник. Имаше и някой пиян, имаше и няколко счупени бутилки, малка провокация от един идиот със синя тениска решил да се пъчи на прозореца си и достатъчно бомби хвърлени на достатъчно далечно разстояние, за да не причинат никакви щети.
Влизането на стадиона – Както е типично в България, както винаги е било и сигурно винаги ще бъде, на двата тесни входа на стадиона се получи мачкане, бутане и традиционно ръгане. Не знам защо всички входове на стадиони в България ги правят толкова тесни, за да се получи това балканско пого. Сигурно има някакъв висш замисъл на някой висш разум, който ние нормалните футболни фенове не можем да разберем. Тук си спомням поне 4 случая в които съм щял да бъда премазан на вечните железни зиг заг огради на Сектор Г на ст. Българска Армия. Е - тук в Подуене нямаха зиг заг огради. Имаха една желязна порта с два тесни отвора в десния и левия край през които може да мине САМО един човек. Но това не е всичко. Винаги на тези входове стои един човек с осанката на ревматичен шеф на ТКЗС, който е натоварен с отговорната з
Абе... Който не си търси боя не ходи в агитки.
Стадиона голям, има и ложи, ако искате...
Що не ходите на стадиона? Да не ви познаят?
Който ходи в агитките,значи си го е търсил. Те по принцип най - милото, което правят, е съвместно да псуват някого и "малки провокации", както пише колегата 36 в следсвие на което има операции, ортопедии, а дори и загинали,
Още повече че в агитката са предимно хлапетии, дето на улицата ще си чупи краката да бяга ако те види, но се събират 50 и веднага възмъжават, стават много смели и "провокативни".
Изобщо никой с акъла си не ви съжалява, освен във вашите среди, ен си правете илюзия.
Аз съм бил поне на няколко мача в агитката на червените.
Един не е минал без емоции. Провокации , викате.
Некой е виновен че криете бомби, бутилки и камъни и дори използвате другите за "мулета" да ви ги пренасят. Некой е виновен че като видите на улицата некой, дето не вика "ЦСКА" и го биете и ритате? Че изпочупихте автобуси, кафенета, коли, случайни минувачи?
Това не е характерно само за червената агитка, като цяло футболните агитки са така. Но просто сега вие се разпискахте.
Че може да са ви прецакали ,може, ама и вие не един стадион сте прецакали. Това не е почнало оня ден.
А че имало в групата аддвокати и лекари, може...
Може и 10 академици да е имало. Изобщо не ги оневинява това.
Щото тълпата на футбола е умна не колкото десетте академици в нея,
а по - тъпа от най - големия тапир там.
И всички, с академиците барабар участват в "духа на тълпата".
Така че напълно невинни няма... Ходите в агитките за да съучаствате в простотията им, не за да гледате мач. Айде да не се лъжем.
Можете да ме напсувате, за да ме оборите. Лошото е че добре ви познавам.
Не е ЦСКА най провокативната агитка, вярно, но определено когато и да я строяват, все има за какво.
Като сте за мача, купете си нормален билет и гледайте нормален мач. Недейте отива в гориларника и после да крещите, че ви нахапали.
Вас като ви бият, боли, а?
цитирайСтадиона голям, има и ложи, ако искате...
Що не ходите на стадиона? Да не ви познаят?
Който ходи в агитките,значи си го е търсил. Те по принцип най - милото, което правят, е съвместно да псуват някого и "малки провокации", както пише колегата 36 в следсвие на което има операции, ортопедии, а дори и загинали,
Още повече че в агитката са предимно хлапетии, дето на улицата ще си чупи краката да бяга ако те види, но се събират 50 и веднага възмъжават, стават много смели и "провокативни".
Изобщо никой с акъла си не ви съжалява, освен във вашите среди, ен си правете илюзия.
Аз съм бил поне на няколко мача в агитката на червените.
Един не е минал без емоции. Провокации , викате.
Некой е виновен че криете бомби, бутилки и камъни и дори използвате другите за "мулета" да ви ги пренасят. Некой е виновен че като видите на улицата некой, дето не вика "ЦСКА" и го биете и ритате? Че изпочупихте автобуси, кафенета, коли, случайни минувачи?
Това не е характерно само за червената агитка, като цяло футболните агитки са така. Но просто сега вие се разпискахте.
Че може да са ви прецакали ,може, ама и вие не един стадион сте прецакали. Това не е почнало оня ден.
А че имало в групата аддвокати и лекари, може...
Може и 10 академици да е имало. Изобщо не ги оневинява това.
Щото тълпата на футбола е умна не колкото десетте академици в нея,
а по - тъпа от най - големия тапир там.
И всички, с академиците барабар участват в "духа на тълпата".
Така че напълно невинни няма... Ходите в агитките за да съучаствате в простотията им, не за да гледате мач. Айде да не се лъжем.
Можете да ме напсувате, за да ме оборите. Лошото е че добре ви познавам.
Не е ЦСКА най провокативната агитка, вярно, но определено когато и да я строяват, все има за какво.
Като сте за мача, купете си нормален билет и гледайте нормален мач. Недейте отива в гориларника и после да крещите, че ви нахапали.
Вас като ви бият, боли, а?
d3bep написа:
Който ходи в агитките,значи си го е търсил. ...
...Аз съм бил поне на няколко мача в агитката на червените.
Който ходи в агитките,значи си го е търсил. ...
...Аз съм бил поне на няколко мача в агитката на червените.
Щеше ли да ти е приятно в случаите, които си ходил да те пропляскат и да те изгонят от мача заедно с тия срещу които пишеш. Прочети! Помисли и тогава си пиши коментарите! Иначе ще ти се смеят на "дълбокомислените ти и морални" излияния!
Има изроди, които не ходят на мач да го гледат, а да се бият и да рушат. В обществото те са едни деградирали нищожества, наркомани. По този начин си избиват комплексите. Лошото е, че между тях има и доста малолетни, които още от сега се друсат и се напиват до усиране и единственото за което живеят е да чакат да дойде съботата, за да се надрусат и да идат да се сбият или да потрошат нещо на поредния мач. Да не говорим, че ако с такава ярост протестират срещу управлението и срещу хала в който се намираме, май щяха да са по- полезни...
цитирайstoineff написа:
rat написа:
Ти май не искаш да разбереш, че от 3500 души има виновни максимум 100 хулигана и нито един от тях не е прибран от полицията. Останалите са фенове отишли да гледат футбол смазани от решението на Златанов!Най-накрая, да видим адекватни действия на полицията. Kогaто трошиш общинско имущество трябва да бъдеш наказван. Ще се радвам да видя и други агитки изгонени от стадион. Браво на полицията.
Разглеждам агитката, като едно цяло, така трябва да прави и полицията. Ако те влязат по единично или на групи да извадят някоя у(О)трепка, знаеш много добре какво се случва. Започва едно криене, едно шикалкавене. После ще пищят, как полицията не трябвало да влиза, пък имало стюарди, абе лигава история.
Бой и пак бой, това си е лично мое мнение.
А "нормалните" в агитката да не ходят там докато не се почистят от тези боклуци, всички ги знаят по именно, особено шефа на фенклуба.
41.
анонимен -
предложение
28.02.2011 13:23
28.02.2011 13:23
това което се случи 1986г. затвори стадионите в цяла Европа за всички английски фенове. Затова е добре това да се приложи и тук. Предложението ми е феновете на даден от бор да флизат един по един на стадиона след щателна проверка и достъпа до стадиона да се прекратява 30 минути преди старта на футболния мач.Да се отказва достъп на тези които са веднъж задържани за хулигански прояви по стадионите за срок не по-малко от две години.Агитка която откаже да контролира поведението на феновете си чрез стюарди,да не се допуска до стадиона.Защото най-вече отговорност трябва да се търси от тези които се водят като председатели на фен-клуб.Най-вече те са отговорни за вандалските прояви на феновете от техните клубове.Те познават поне на 95% хората в своите агитки и знаят много добре кои са гамените в агитките и подстрекатели за вандалските прояви.Ако не си познават хората значи мястото ми не там.
цитирайанонимен написа:
Не знам наистина ли е било режисирано поведението на агитката на ЦСКА - с каква цел?! Да се убиват хора ли?! Щото май само това не стана в тая злополучна събота вечер. Истината е, че ни е яибана държавата, и ние сме шибаняци и не можем нищичко да оценим.
ЦСКА бие Левски за първи път от 1985 година на тоя стадион, и вместо да се порадваме на тая победа и на хубавата игра, всичко трябваше да бъде помрачено от ужаса на полицейска атака и хулигански прояви. Няма черно и бяло в случая - и агитката е виновна, и Златанов се осра. Благодаря се на Бога, че нямаше жетрви, както 86 година в Англия.
За срам е цялата ни работа.
И още - къде беше Дучето?
ЦСКА бие Левски за първи път от 1985 година на тоя стадион, и вместо да се порадваме на тая победа и на хубавата игра, всичко трябваше да бъде помрачено от ужаса на полицейска атака и хулигански прояви. Няма черно и бяло в случая - и агитката е виновна, и Златанов се осра. Благодаря се на Бога, че нямаше жетрви, както 86 година в Англия.
За срам е цялата ни работа.
И още - къде беше Дучето?
stoineff написа:
Щеше ли да ти е приятно в случаите, които си ходил да те пропляскат и да те изгонят от мача заедно с тия срещу които пишеш. Прочети! Помисли и тогава си пиши коментарите! Иначе ще ти се смеят на "дълбокомислените ти и морални" излияния!
d3bep написа:
Който ходи в агитките,значи си го е търсил. ...
...Аз съм бил поне на няколко мача в агитката на червените.
Който ходи в агитките,значи си го е търсил. ...
...Аз съм бил поне на няколко мача в агитката на червените.
Щеше ли да ти е приятно в случаите, които си ходил да те пропляскат и да те изгонят от мача заедно с тия срещу които пишеш. Прочети! Помисли и тогава си пиши коментарите! Иначе ще ти се смеят на "дълбокомислените ти и морални" излияния!
Ами бях на мач, където от агитката на ЦСКА полетя бутилка и разби главата на момиче от съседната агитка.
Полицията се приближи и се опитаха да арестуват виновника.
Веднага цялата агитка почна,
"УУУУУУУУУУУУУУ!"
"НА МАЙКА ВИ ...."
И тъй нататък.
И към полицаите полетя де що имаше.
Убеди ме някак си че тука е станало нещо по различно.
Ако ми претендираш за интелигентна реакция, невинност и прочие, такава би била ВИЕ ДА ИЗКАРАТЕ оня, дето взривява хора навън, за да покажете че не сте съучастници и не действа от името на всички, да го посочите на полицията или най - малкото, да стоите неутрални.
Бас, че нищо таквоа не се е случило?
Е, каот викате У и замеряте, а го пускате да се крие между вас, е съвсем адекватно да ядете бой.
Все едно да сте ходили да убивате и изнасилвате на чужда територия, да са в инамерили, изпозастреляли, и да се жалвате, че несправедливо, щото не всеки се е вредил в изнасилването.
Това е приятелю.
Ак оагитката е ДЕЙСТВАЛА по начина, по който претендира, че е МИСЛИЛА, съм сигурен че пострадали нямаше да има.
Но по - вероятното, вместо да СЪДЕЙСТВА на полицията за залавяне на престъпника, тя е ПРОТИВОДЕЙСТВАЛА...
И си е получила ЗАСЛУЖЕНОТО.
Адекватна реакция срещу масов вандализъм.
И да, ако ме бяха изкарали или били при такъв случай, СЧИТАМ ЧЕ ВИНОВНА Е АГИТКАТА.
А не полицията.
Тъй като съм се нагледал обаче, по агитки гледам да не ходя, освен по принуда - например да взема някой приятел.
И аз имам много приятел ив червената агитка, обаче се получва тъй, че има много голяма разлика между това какви хора са извън мача, и какви ги вършат в агитката.
цитирайА не полицията.
Тъй като съм се нагледал обаче, по агитки гледам да не ходя, освен по принуда - например да взема някой приятел.
И аз имам много приятел ив червената агитка, обаче се получва тъй, че има много голяма разлика между това какви хора са извън мача, и какви ги вършат в агитката.
44.
hristo27 -
Е, този път, ако позволиш, репли...
28.02.2011 13:43
28.02.2011 13:43
Е, този път, ако позволиш, реплика:
1. Кой разрешава в мач между Ман Юн и Челси да няма празни седалки между феновете на двата отбора?
2. Кой разрешава на същия мач охраната да е само от стюарди?
3. Защо на такъв мач няма дрогирани, пияни или други подобни, които чупят седалките на "Олд Трафорд " ?
4. Защо феновете и на двата отбора след мача не рушат каквото им падне пред очите в Манчестър?
С твое позволение, част от отговорите на твоите въпроси.
цитирай1. Кой разрешава в мач между Ман Юн и Челси да няма празни седалки между феновете на двата отбора?
2. Кой разрешава на същия мач охраната да е само от стюарди?
3. Защо на такъв мач няма дрогирани, пияни или други подобни, които чупят седалките на "Олд Трафорд " ?
4. Защо феновете и на двата отбора след мача не рушат каквото им падне пред очите в Манчестър?
С твое позволение, част от отговорите на твоите въпроси.
Ти защо не съдейства на полицията, когато полетя бутилката? Пак ти повтарям няма колективна вина! Няма такова чудо виновна е агитката. Виновни са : Иван, Петър, Гошо, или Златанов! Просто е! Не знам защо трябва да ти го обяснявам..
цитирайhristo27 написа:
Е, този път, ако позволиш, реплика:
1. Кой разрешава в мач между Ман Юн и Челси да няма празни седалки между феновете на двата отбора?
2. Кой разрешава на същия мач охраната да е само от стюарди?
3. Защо на такъв мач няма дрогирани, пияни или други подобни, които чупят седалките на "Олд Трафорд " ?
4. Защо феновете и на двата отбора след мача не рушат каквото им падне пред очите в Манчестър?
С твое позволение, част от отговорите на твоите въпроси.
1. Кой разрешава в мач между Ман Юн и Челси да няма празни седалки между феновете на двата отбора?
2. Кой разрешава на същия мач охраната да е само от стюарди?
3. Защо на такъв мач няма дрогирани, пияни или други подобни, които чупят седалките на "Олд Трафорд " ?
4. Защо феновете и на двата отбора след мача не рушат каквото им падне пред очите в Манчестър?
С твое позволение, част от отговорите на твоите въпроси.
Англия си е Англия. Там хората имат какво да губят. Тука сме озверели и освирепели от глад, мизерия и простотия. Не оправдавам никой. Нито гамените, нито хулиганите, искам само да разбера защо се подхожда към 3500 души като към 1 ЛОШ хулиган. Не са това фактите!
Сложил си 4 точки само...
Аз бих добавил още една.
5. Кой позволи тази държава да се превърне в един буламач от идиоти, които изпитват сексуално удовлетворение само като чупят разни неща или се бият помежду си.
Те това искам да знам аз - всичко останало са празни приказки. Онзи бил виновен, полицията била виновна, президентите на клубове били виновни... Типично по български - всички останали са виновни, само не и аз.
Айсиктир!
цитирайАз бих добавил още една.
5. Кой позволи тази държава да се превърне в един буламач от идиоти, които изпитват сексуално удовлетворение само като чупят разни неща или се бият помежду си.
Те това искам да знам аз - всичко останало са празни приказки. Онзи бил виновен, полицията била виновна, президентите на клубове били виновни... Типично по български - всички останали са виновни, само не и аз.
Айсиктир!
stoineff написа:
Ти защо не съдейства на полицията, когато полетя бутилката? Пак ти повтарям няма колективна вина! Няма такова чудо виновна е агитката. Виновни са : Иван, Петър, Гошо, или Златанов! Просто е! Не знам защо трябва да ти го обяснявам..
Щото нямаше как да надмятам и надвикам тълпата. А да я вразумя - абсурд.
Направих единственото възможн ов случая, напуснах терена.
Да ми скриеш агитката зад законност, няма как да стане.
Дело трябва сигурно да поведат, преди да възпрат агитката от незаконни действия.
няма такова нещо.
Агитката действа като единно същество. Нарича се психология на тълпата.
Полицаите това го учат и си е точно така.
Въвлича в себе си и идиотите, и уж нормалните да съдействат. Всеки без защитни рефлекси срещу такова поведение.
Най - близката емоция на тълпата, е насилие. Тя търси като същество малък повод, от който може да произведе голямо насилие.
Футболната агитка е тълпа ,в която СЕ СЪБИРАТЕ ЗА ДА УПРАЖНЯВАТЕ ПРОСТОТИЯ И НАСИЛИЕ. Даже нямате интелигентно оправдани. СЛагате кубинки, вземате палки, рязани ръкавици и ходите да псувате, най малкото.
Респективно, сте най - лошият вид тълпа. Вас ви сбира идеята за НАСИЛИЕТО!
И всички в нея са част от цялото и виновни.
В тълпата не се търси и не може да се търси лична вина.
Има само един начин на неутрализация ако стане опасна:
- изолиране и разпръскване.
Ако някой пострада, поел си е риска, причислявайки се към нея.
Това също, да се разпишете на ДУЧЕТО следващият път.
Че в тълпата ви е запознал, че можете да бъдете убити по много начини и то поради не директна ваша вина, включително и стъпкване от другарите ви например. Помолете го да ви пусне по една такава декларация.
Не само да ви купуват с безплатни автобуси, н ода ви запознават какв орискувате в тея така наречени фен клубове. Не те да са "организатори" а после друг да им е виновен.
Това е положението.
Казвам ти го, за дргия път да го знаеш.
Така, и то абсолютно правилно действа и екипите за борба с масовите безредици.
Няма индивидуална вина. Има вина на тълпата.
Итова е единственият начин да я спрат наприемр да не убие някого.
49.
hristo27 -
"Там хората имат какво да губят."
28.02.2011 13:59
28.02.2011 13:59
stoineff написа:
Англия си е Англия. Там хората имат какво да губят. Тука сме озверели и освирепели от глад, мизерия и простотия. Не оправдавам никой. Нито гамените, нито хулиганите, искам само да разбера защо се подхожда към 3500 души като към 1 ЛОШ хулиган. Не са това фактите!
hristo27 написа:
Е, този път, ако позволиш, реплика:
1. Кой разрешава в мач между Ман Юн и Челси да няма празни седалки между феновете на двата отбора?
2. Кой разрешава на същия мач охраната да е само от стюарди?
3. Защо на такъв мач няма дрогирани, пияни или други подобни, които чупят седалките на "Олд Трафорд " ?
4. Защо феновете и на двата отбора след мача не рушат каквото им падне пред очите в Манчестър?
С твое позволение, част от отговорите на твоите въпроси.
1. Кой разрешава в мач между Ман Юн и Челси да няма празни седалки между феновете на двата отбора?
2. Кой разрешава на същия мач охраната да е само от стюарди?
3. Защо на такъв мач няма дрогирани, пияни или други подобни, които чупят седалките на "Олд Трафорд " ?
4. Защо феновете и на двата отбора след мача не рушат каквото им падне пред очите в Манчестър?
С твое позволение, част от отговорите на твоите въпроси.
Англия си е Англия. Там хората имат какво да губят. Тука сме озверели и освирепели от глад, мизерия и простотия. Не оправдавам никой. Нито гамените, нито хулиганите, искам само да разбера защо се подхожда към 3500 души като към 1 ЛОШ хулиган. Не са това фактите!
Не е така. Ако на един фен в Англия му бъде повдигната забрана да не посещава 1 година футболен мач, за него това е много.
Затова той няма да си го позволи.
А у нас никой не възприпятства влизането в стадионите на хулиганите.
Същите тези т.н. фенове на ЦСКА /а и на всеки друг отбор в България/ съвсем свободно ще отидат и на друг мач на отбора си и ще продължат "великото си дело". Защото не ги е страх от ударите на закона!
Ето това е жалкото, много сме назад с материала, не само във футбола!
Жалко е, че тези, които ходят да правят поразии по време на футболни мачове, не осъзнават жалката действителност на родния футбол. Жалка, защото от години пред нас се разиграва един театър, в която основен двигател са крупните суми, заложени за определен отбор и в определен ред в азиатските букмейкърски къщи. Дори една от версиите за смъртта на Жоро Илиев е именно свързана с такива къщи. Защото китайците може да са много, обаче хич не са тъпи и не сме ние тези, които ще им източват парите със съмнителти мачове. По принцип съм от Левски, но онзи Левски, който излизаше на кръв с "вечния враг" и мачовете бяха от класа. Футболистите си пиеха заедно ракията - и левскари, и цесекари, обаче когато ставаше въпрос за вечното дерби, то наистина беше такова. А когато излизаха с националната фланелка, всички играеха за БЪЛГАРИЯ, а не за банковите си сметки. После, независимо кой ставаше шампион, то той достойно се представяше по терените на Европа.
Сега какво имаме? Един "шампион" - било то Левски, Литекс, Локо Пд, ЦСКА или Бог знае кой отбор (с богат благодетел), който го бият като маче от дирек треторазредни европейски отбори. Какво ли щеше да стане ако Литекс бяха били тази година Жилина и бяха влезли в ШЛ? Резултатът на Левски х2 или х3. Жалка картинка. Какво направиха Левски и ЦСКА в групите на ЛЕ? Две победи и един равен на Левски (поради некадърност) и само една победа на ЦСКА (със съмнение за черно тото). Отново резил.
А равносметката на агитките? Осакатено момиче от бомба, убит млад човек, в разцвета на силите си, без дори да е бил участник в меле и колко ли още навинни пострадали. И всичко това защо? Заради един евтин театър?
Ако се сравним с Англия, то там поне, ако има нагласени мачове, те се броят на пръстите на едната ръка. И английските отбори мачкат в Европа, а на нашите им лъщи голия задник като тиган на месечина.
Едно време ходех по мачове - и тогава имаше хулигани, но сега е различно и.. безинтересно. Жалко отново, но е факт!
цитирайСега какво имаме? Един "шампион" - било то Левски, Литекс, Локо Пд, ЦСКА или Бог знае кой отбор (с богат благодетел), който го бият като маче от дирек треторазредни европейски отбори. Какво ли щеше да стане ако Литекс бяха били тази година Жилина и бяха влезли в ШЛ? Резултатът на Левски х2 или х3. Жалка картинка. Какво направиха Левски и ЦСКА в групите на ЛЕ? Две победи и един равен на Левски (поради некадърност) и само една победа на ЦСКА (със съмнение за черно тото). Отново резил.
А равносметката на агитките? Осакатено момиче от бомба, убит млад човек, в разцвета на силите си, без дори да е бил участник в меле и колко ли още навинни пострадали. И всичко това защо? Заради един евтин театър?
Ако се сравним с Англия, то там поне, ако има нагласени мачове, те се броят на пръстите на едната ръка. И английските отбори мачкат в Европа, а на нашите им лъщи голия задник като тиган на месечина.
Едно време ходех по мачове - и тогава имаше хулигани, но сега е различно и.. безинтересно. Жалко отново, но е факт!
Аз съм , левскар, ама на Батков , простотиите ми дойдоха до гуша.То не бяха доклади, то небяха донесения. И от всичко това, Левски стана администрация, а не спортен отбор.d3bep е много прав.Моите приятели ми забраниха да ходя по мачове.Ами сега ,как ще ги вадят ЦСКА от А-група?Един господ знае, какво правят тези с нашите пари, защото те не са техни.
цитирайТрябва ни Европейска култура и в спорта ,за да вървим напред,Аз съм имал щастието да видя и запалянковците на Ливърпул ,но чак такива издевателства и погроми...!?!
цитирайНе само Левски и ЦСКА, УЕФА отдавна трябваше да се намеси и да прекрати агонията. Пък кой знае - след две-три години пауза или ще се роди нещо ново и качествено, или ще умре напълно и това, което е сега. По-добре ужасен край, отколкото ужас без край. Казва го един 100% заклет левскар, който, заедно с бойната дружина, се е напивал и на успехите на ЦСКА, Литекс, Локо и др. в Европа. Обаче отдавна...
цитирай
54.
анонимен -
Рита ми се...
28.02.2011 18:00
28.02.2011 18:00
Ако някой има регистрация в myteam.bg нека ми пише там да сформираме отборче да поритаме - там съм Даниел Вичев
цитирайАз предлагам отсега нататък Левски и ЦСКА да играят мачовете помежду си на Сантиаго Бернабеу в Мадрид. Стадионът е голям - нали нон-стоп двата отбора се надцакват с агитки, според което надцакване излиза, че имат поне по 10 милиона привърженици - така че, все ще побере по 50 хиляди и от двата отбора.:))) Няма кошари, клетки и разни други добичи съоръжения, Мадрид е голям - районни управления колкото искате. Само не знам колко ще се охарчат клубовете да ходят да си прибират отрепките из целия град. А и там бай Ганьо не важи изобщо. Нито Дучета, дудучета и прочее. Освен това испанските ченгета млатят здраво. Много ще ми е интересно дали някой кретен ще посмее да замери испански полицай с камък...
цитирай
56.
анонимен -
Отбора на всички власти
28.02.2011 19:58
28.02.2011 19:58
Отбора на пощите винаги е разчитал на помощ от правителството.Хора спомнете си
Берое ,Миньор и пак Берое-изхвърлени от групата заради ЛС.Спомнете си скеча в цирка "А сега бабо мецо легни ,като Гунди за дузпа"
Позор:1.Орден "Ст.планина" за бай Ганьо-бил общественик
2.Чорбата води с 1:0 и полицията бие феновете за да предизвика безредици
да се прекрати мача и ЛС да получи служебна победа.
цитирайБерое ,Миньор и пак Берое-изхвърлени от групата заради ЛС.Спомнете си скеча в цирка "А сега бабо мецо легни ,като Гунди за дузпа"
Позор:1.Орден "Ст.планина" за бай Ганьо-бил общественик
2.Чорбата води с 1:0 и полицията бие феновете за да предизвика безредици
да се прекрати мача и ЛС да получи служебна победа.
май си го предвиждахме, а, Стойнев?... Защото всеки може да бие с палката, всеки може да хвърля бутилки по чуждите глави, но няма такива, които да поемат отговорност. Като че ли някой в тая тъпа държава изобщо поема отговорност за нещо... Отвратена съм.
цитирай...най - лошото е, че се намират хора, които да защитят малоумните и безотговорни прояви. А виновни има... добре, че се размина без жертви...
цитирайstoineff написа:
... се намират хора, които да защитят малоумните и безотговорни прояви. А виновни има... добре, че се размина без жертви...
Добре е наистина.
Вярно е че първоначалната идея се изроди, но тя ти показва ясно настроението на обикновените наблюдатели, което не споделя твоето.
Сигурен съм че и на майка ти настроението дори не споделя твоето, ама тя сигурно е "глупава и страхлива жена"?
Аз искам да те питам, не ми отговаряй, но отговори пред себе си.
Ти ако идеш в агитката на ЦСКА, съобразяваш ли че:
1. Това е тълпа и може а направи поразии или да те смачка?
2. Ще псувате, обиждате и овиквате, а може би и ще замеряте други лица?
3. Срещу вас ще има друга агитка, на Левски ,на Литекс или на който и да е? Наясно ли си с това?
4. Какво ще направите ако двете агитки или отделни фенове се срещнат? Ще се прегърнете и ще си пожелаете успешен мач?
5. Ако някой от агитката се хвърли да удря или замеря някой друг, да чупи или събаря, колко още ще се втурнат по него?
6. Съзнаваш ли, че срещу агиката ще има и полицаи?
7. Съзнаваш ли че тея полицаи не могат да проникнат в агитката и да търсят виновни, без да бъдат разкъсани? Смяташ л иче агитката има идеята да съдейства на полицията при проблеми?
8. Съзнаваш ли, че тея полицаи имат ЗАПОВЕД да не се разпръсват и разделят?
9. Съзнаваш ли, че те полицаи трябва да действат бързо за да ограничат конфликта.
10. Съзнаваш ли, че даже в конкретния случай вие сте виновните? Вярно ли е, че сте стреляли със сигнална ракета срещу хора в публиката? Вярно ли е че агитката на ЦСКА е счупила оградите и е влязла на стадиона? И какво очакваш да направят полицаите срещу нахлуваща освободена тълпа? Да попитат "кой счупи оградата"? Да ви раздават сладолед за успокоение на нервите???
Питам само.
Струва ми се , пак казвам ,че ви боли само вас като ви бият.
И че май май за действията си не поемате отговорност. Искате само за предизвиканият от вас отговор някой да поеме отговорност.
Погледни си десетте точки отгоре, ти тръгваш в голяма група с ясната идея за ВАНДАЛИЗЪМ и после "ама аз не бех виновен". Бил си!
Това също е синдром на тълпата.
Отговорността се размива, всеки мисли че не е лично отговорен. И да убият някого, има "не почнах аз!"...
ЗАТОВА СЕ СЪБИРАТЕ. ЗА ДА ПРАВИТЕ ВАНДАЛЩИНИ БЕЗ ДА СТЕ ОТГОВОРНИ.
Това е истината... Има инициатори и подражатели сред вас, но всички сте с тая ясна идея. Все едно отивате на война.
Затова и всички ядат бой. Ето ви война.
Невинните и несъпричастните е трябвало ПОНЕ ДА НАПУСНАТ в момента на безобразията.
Така правят всички елементарно интелигентни и отговорни хора.
Другите - стават съпричастни.
пп. Честита Баб Марта на всички!
цитирай
61.
анонимен -
d3bep ти мен за някакъв изрод ли ме ...
01.03.2011 10:33
01.03.2011 10:33
d3bep ти мен за някакъв изрод ли ме имаш,само защото ходя по мачове?Само да ти кажа,че за мача в една кола пътувахме 2 фенове на цска и 2 фенове на левски.Ние за Г сектор те за Б. А ти искаш да ни изкараш,че сме там само за да се бием
цитирайанонимен написа:
d3bep ти мен за някакъв изрод ли ме имаш,само защото ходя по мачове?Само да ти кажа,че за мача в една кола пътувахме 2 фенове на цска и 2 фенове на левски.Ние за Г сектор те за Б. А ти искаш да ни изкараш,че сме там само за да се бием
Много ясно съм го написал, извън агитката много хора са нормални, но в агитката ги привлича възможността да правят вандализми без да им се търси отговорност.
Отговорът е прост, той ви е даден от полицията с палки.
В тълпата не може да се търси оценка на всеки отделен случай. Респективно аз на твоя...
Ходете на мачовете, обаче не със стадо маймуни и не в клетки. Не слагайте кубинки и по три колана на кръста, не носете бутилк ии камъни, не чупете стадионите.. .Просто е. Никой няма да ви закача.
Ако няма агитките бесни идиоти, какво ще се случи? ЦСКА(Левски, и прочие) няма да могат да бият без вас? Без десетки пияни ,дрогирани ,асоциални идиота, подкрепени от няколкостотин ревящи и радостни да участват в безобразията?
Че то вие по често им пречите...
Спирани са мачове заади вас, налгани са глоби, а за всеки мач вие сте разход и без това.
63.
анонимен -
Присъединете се
01.03.2011 13:05
01.03.2011 13:05
Група за незабавна оставка на Антон Златанов
http://www.facebook.com/#!/pages/%D0%9D%D0%B5%D0%B7%D0%B0%D0%B1%D0%B0%D0%B2%D0%BD%D0%B0-%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%B2%D0%BA%D0%B0-%D0%BD%D0%B0-%D0%90%D0%BD%D1%82%D0%BE%D0%BD-%D0%97%D0%BB%D0%B0%D1%82%D0%B0%D0%BD%D0%BE%D0%B2/133318350071370
цитирайhttp://www.facebook.com/#!/pages/%D0%9D%D0%B5%D0%B7%D0%B0%D0%B1%D0%B0%D0%B2%D0%BD%D0%B0-%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%B2%D0%BA%D0%B0-%D0%BD%D0%B0-%D0%90%D0%BD%D1%82%D0%BE%D0%BD-%D0%97%D0%BB%D0%B0%D1%82%D0%B0%D0%BD%D0%BE%D0%B2/133318350071370
64.
анонимен -
d3bep ти мен за някакъв изрод ли ме ...
01.03.2011 13:19
01.03.2011 13:19
d3bep написа:
Много ясно съм го написал, извън агитката много хора са нормални, но в агитката ги привлича възможността да правят вандализми без да им се търси отговорност.
Отговорът е прост, той ви е даден от полицията с палки.
В тълпата не може да се търси оценка на всеки отделен случай. Респективно аз на твоя...
Ходете на мачовете, обаче не със стадо маймуни и не в клетки. Не слагайте кубинки и по три колана на кръста, не носете бутилк ии камъни, не чупете стадионите.. .Просто е. Никой няма да ви закача.
Ако няма агитките бесни идиоти, какво ще се случи? ЦСКА(Левски, и прочие) няма да могат да бият без вас? Без десетки пияни ,дрогирани ,асоциални идиота, подкрепени от няколкостотин ревящи и радостни да участват в безобразията?
Че то вие по често им пречите...
Спирани са мачове заади вас, налгани са глоби, а за всеки мач вие сте разход и без това.
анонимен написа:
d3bep ти мен за някакъв изрод ли ме имаш,само защото ходя по мачове?Само да ти кажа,че за мача в една кола пътувахме 2 фенове на цска и 2 фенове на левски.Ние за Г сектор те за Б. А ти искаш да ни изкараш,че сме там само за да се бием
Много ясно съм го написал, извън агитката много хора са нормални, но в агитката ги привлича възможността да правят вандализми без да им се търси отговорност.
Отговорът е прост, той ви е даден от полицията с палки.
В тълпата не може да се търси оценка на всеки отделен случай. Респективно аз на твоя...
Ходете на мачовете, обаче не със стадо маймуни и не в клетки. Не слагайте кубинки и по три колана на кръста, не носете бутилк ии камъни, не чупете стадионите.. .Просто е. Никой няма да ви закача.
Ако няма агитките бесни идиоти, какво ще се случи? ЦСКА(Левски, и прочие) няма да могат да бият без вас? Без десетки пияни ,дрогирани ,асоциални идиота, подкрепени от няколкостотин ревящи и радостни да участват в безобразията?
Че то вие по често им пречите...
Спирани са мачове заади вас, налгани са глоби, а за всеки мач вие сте разход и без това.
Разбрано товарищ Сталин. Има агитка има проблем-няма агитка няма проблем
65.
hristo27 -
ЧЕСТИТА БАБА МАРТА и от мен!
01.03.2011 13:35
01.03.2011 13:35
ЧЕСТИТА БАБА МАРТА и от мен!
цитирай
66.
анонимен -
ZASTO LI.
05.03.2011 10:51
05.03.2011 10:51
Zastoto poliziyata malko,ili izobsto ne bie.Boi tuka e nujen,boi.
цитирай
67.
анонимен -
Каквато държавата...
15.03.2011 19:57
15.03.2011 19:57
Каквато държавата, такава ни е и полицията, такъв ни е и футболът, това е тъжната истина.
Ако бяхме нормална държава, не само тоя Златанов, но и т.нар. "министър" Цецо Маймуната щеше да изхвърчи от постът си заради тоя зулум, а и не само заради него. Защото е абсурд ушевите свини да гледат кротко отстрани как банда мангали разграбват фабрика или мандра или дори убиват човек, а да пребиват безпричинно 3000 души на стадиона, включително жени и деца, заради 20-тина лумпени.
Просто време е да започнем да им търсим отговорност - било с протести, било по съдебен ред. Но тоя орангутан цветанов трябва да бъде свален и съден, а и не само той. Глави трябва да хвърчат.
цитирайАко бяхме нормална държава, не само тоя Златанов, но и т.нар. "министър" Цецо Маймуната щеше да изхвърчи от постът си заради тоя зулум, а и не само заради него. Защото е абсурд ушевите свини да гледат кротко отстрани как банда мангали разграбват фабрика или мандра или дори убиват човек, а да пребиват безпричинно 3000 души на стадиона, включително жени и деца, заради 20-тина лумпени.
Просто време е да започнем да им търсим отговорност - било с протести, било по съдебен ред. Но тоя орангутан цветанов трябва да бъде свален и съден, а и не само той. Глави трябва да хвърчат.
Търсене
Блогрол
1. Лунната диета 2023
2. 90 дневна диета
3. Всичко за билките
4. Пловдив Спорт
5. Тутанкамон
6. Изработка на лого
7. Кето диета
8. Борбата
9. Порше новини
10. Диета при подагра
11. Графен
12. Интервю
13. Топлоизолация (Външна изолация)
14. Въпроси за акумулатора
15. Зелен чай за отслабване
16. Хранителин режим за отслабване
17. Диета на Дюкан
18. ChatGPT
19. Сваляне на високо кръвно за 5 минути
20. Какъв магнезий да си купя?
21. Евлоги и Христо Георгиеви
22. Бял трън
23. Диетичен козунак
24. Чай от шипка
25. сваляне на високо кръвно за 5 минути
26. Разделно хранене
27. Диети при камъни в жлъчката
28. Билките
29. Диетата на Ваня Червенкова
30. Оземпик
2. 90 дневна диета
3. Всичко за билките
4. Пловдив Спорт
5. Тутанкамон
6. Изработка на лого
7. Кето диета
8. Борбата
9. Порше новини
10. Диета при подагра
11. Графен
12. Интервю
13. Топлоизолация (Външна изолация)
14. Въпроси за акумулатора
15. Зелен чай за отслабване
16. Хранителин режим за отслабване
17. Диета на Дюкан
18. ChatGPT
19. Сваляне на високо кръвно за 5 минути
20. Какъв магнезий да си купя?
21. Евлоги и Христо Георгиеви
22. Бял трън
23. Диетичен козунак
24. Чай от шипка
25. сваляне на високо кръвно за 5 минути
26. Разделно хранене
27. Диети при камъни в жлъчката
28. Билките
29. Диетата на Ваня Червенкова
30. Оземпик