Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: stoineff
Категория: Технологии
Прочетен: 4360150
Постинги: 569
Коментари: 8112
Гласове: 13668
Постинг
20.06 21:06 - Как да премахнете мазнините по корема? 6 ефективни препоръки
Автор: stoineff Категория: Спорт   
Прочетен: 255 Коментари: 0 Гласове:
3



 
Мазнините по корема често се причиняват от генетични фактори - вижте фигурите на майка или баба. Също така често се появява по време на менопаузата или с развитието на поликистозна болест. Тя може да бъде повлияна от стрес и лош сън. Можете да получите плосък корем, но това отнема време и усилия ...


image
1. Движи се

Мазнините по корема се губят с аеробни упражнения. Бягане, колоездене, плуване - всичко, което повишава сърдечната Ви честота, ще направи. Изследванията показват, че бягането от 20 км на седмица е достатъчно, за да се върне плосък корем и мазнините се изгарят 67% по-бързо, отколкото във фитнеса.

Ако бягането не работи, просто ходете 45-60 минути на ден. Други упражнения обаче са важни и за развитието на мускулите и ускоряване на метаболизма.

  2. Яжте повече протеини

Ако мускулите и мастните клетки не работят достатъчно добре, тялото започва да произвежда повече инсулин. И изисква запаси от мазнини, особено в корема. Диета, богата на протеини, може да помогне да се избегне това. Можете да ядете храни с високо съдържание на протеини, да ги добавяте към храната като допълнителна съставка. Проучването установи, че жените с наднормено тегло, които са яли 30% протеини, 40% въглехидрати и 30% мазнини, са загубили повече тегло в сравнение с тези, които са имали диета 19% - 55% - 26%.

3. Яжте полиненаситени мазнини

Те помагат за изграждането на мускули, а не на мазнини! И се намират в ядки, семена, авокадо и риба.

4. Правете йога

Жени над 45 години, които са практикували йога в продължение на 4 месеца, съобщават за значително намаляване на висцералните мазнини, както е описано в проучване от 2012 г. Ако йога не е ваша, можете да предприемете всякакви успокояващи упражнения - например дълбоко дишане. Смята се, че след успокояване, когато мозъкът и тялото достигнат хармония, нивото на кортизол намалява, влиянието на стреса - и вече не искате да се справяте с проблемите.

5. Спете повече

Сънят по-малко от 5 часа помага да се съхранят висцералните мазнини. Липсата на сън стимулира апетита и намалява способността да се противопоставя на яденето на вкусни храни.

  6. Пийте зелен чай

 

Съдържа катехини, които помагат за изгарянето на мазнини. Две до три чаши на ден са достатъчни.



Тагове:   калории,   храни,   рецепти,   диети,


Гласувай:
4
1



Няма коментари
Търсене

Спечели и ти от своя блог!