Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: stoineff
Категория: Спорт
Прочетен: 5380793
Постинги: 593
Коментари: 8144
Гласове: 13842
Постинг
22.11.2011 10:31 - Гафовете на Бойко Борисов
Автор: stoineff Категория: Забавление   
Прочетен: 14711 Коментари: 26 Гласове:
37


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image 

 
     Ние си го обичаме. Избрахме си го да ни управлява. Харесва ни как говори, как се държи, как се грижи за нас. Той знае винаги, кой е виновен в дадена ситуация, винаги знае как да се справи с кризата, винаги е готов за среже нова лента и да построи една чисто новичка магистрала. Слънцето свети с благоволението Му. Той е : Бойкоооооооооо Боооооооорисооооооооооооов!!!! Да припомним защо народната любов към него е тъй необхватна и всеотдайна.

Глава първа :
Винаги твърд като вожд на апахите Аз казах: "ХАУ!"

Созопол, юни 2011
„Мойте [кучета] са страхотни, но са точно като българите - трябва здраво да се държат”.

18 ноември 2010, пред журналисти
„Това да мачкаш Цветанов е все едно с голо дупе таралеж да мачкаш.”

Август 2007
„Аз съм фонтанът, Сергей Димитриевич - падащата баня отсреща” – на откриването на фонтана пред банята в Банкя.

Още лафове и видео гафове




Гласувай:
37



Следващ постинг
Предишен постинг

1. tutankhamon661 - stoineff
22.11.2011 11:56
"Винету" е една от най-любимите ми книги .... между другото.
цитирай
2. termostat - Тикви бол в тая държава. Боко е най-личната:)))
22.11.2011 12:16
цитирай
3. анонимен - Тутанкамон е с мозък силикон. Да ...
22.11.2011 12:33
Тутанкамон е с мозък силикон.
Да беше цица
:)
цитирай
4. kritikar - Боко-винету
22.11.2011 12:54
и Цецко-ташунко сапа.
цитирай
5. starwoman - ...
22.11.2011 13:21
За българите и кучетата прозвуча наистина много грозно. Не знам защо го прави. Понякога думите му всяват ужас.
цитирай
6. анонимен - Кога ли ще се събудим с новина в че...
22.11.2011 13:29
Кога ли ще се събудим с новина в черната хроника, че е останала една тиква по-малко? Може и да стане. Не го пожелавам, но ми се струва доста вероятно.
цитирай
7. tutankhamon661 - 3. анонимен
22.11.2011 13:49
анонимен написа:
Тутанкамон е с мозък силикон.
Да беше цица
:)


Искаш да пипаш, нали? Знам те аз теб.
Изобщо не ти влияят тези неща.
цитирай
8. tutankhamon661 - 4. kritikar - Боко-винету
22.11.2011 13:50
kritikar написа:
и Цецко-ташунко сапа.


Ташунко Сапа е измислица за филма. В книгата няма такъв.
цитирай
9. анонимен - Хехе!
22.11.2011 14:34
Бе фонтан. Цял гейзер е наш Бойко. Всички ни опръска да му се не види:(
цитирай
10. kritikar - Плачко
22.11.2011 14:41
анонимен написа:
Кога ли ще се събудим с новина в черната хроника, че е останала една тиква по-малко? Може и да стане. Не го пожелавам, но ми се струва доста вероятно.

Сълзи ли ще рониш? Голями душици се пишете.
цитирай
11. анонимен - Борисов никога не поема отговор...
22.11.2011 15:03
Борисов никога не поема отговорност за действията си:
гл. секретар: "Ние ги ловим, ТЕ ги пускат!",
кмет: "ТЕ не дават пари за София!",
премиер: "ТЕ опоскаха хазната!".
Виновните са винаги ТЕ, ТОЙ - никога!
Вие, как наричате "мъж", който никога не държи на думата си и никога не поема отговорност?
цитирай
12. анонимен - "Винету" е една от на...
22.11.2011 15:38
tutankhamon661 написа:
"Винету" е една от най-любимите ми книги .... между другото.

Уважаеми сфинксе! Върви прочети още веднъж и още веднъж и още безброй пъти "Винету", като ти е една от любимите книги.Повторението е "майка" на "знанието", и остави по-умните от теб да разсъждават по проблемите на общественото "развитие"!Между другото,цялото време е твое.....Успех в заниманието....
цитирай
13. hristo27 - "Пазете горите от пожари, а ...
22.11.2011 16:00
"Пазете горите от пожари, а държавите - от пожарникари!"
Надпис върху камък от 22. век
цитирай
14. metoovch - .... Наглец с наглец ....
22.11.2011 16:08
"Аз не искам в моята държава всеки ..." ..., а бе бунак с бунак - ти да не си Хенри - V-ти бе, че тая държава да е "твоя" ...
цитирай
15. анонимен - Споко. . . Само две години още. . . . ...
22.11.2011 16:43
Споко... Само две години още.... После ще гледате оня пор Сер Гей и клизмата Доган, дето ще си ги докарате...

Те са умни, ерудирани и никога не се ебават с народа... А да - може да си докарате и плешивия педераст - царчока...
цитирай
16. анонимен - Уууу
22.11.2011 16:53
Любя, тача и милея
за Боко няма да куфея.

Амин!
цитирай
17. sland - Аз съм комунист и червена партия ...
22.11.2011 17:05
Аз съм комунист и червена
партия ме е създала
с некадърност, наглост обилна
държавата ви ще направя нестабилна

Аз съм комунист обичам
джобове дълбоки
крадец да се наричам, нищо че отричам
най-голяма радост е за мене

Аз съм комунист освободен
от закона робски
престъпления да върша
и в затвора никога да не свърша

Аз съм комунист и расна
сред крадливо племе
Доган ми е приятел в таз земя прекрасна
Доган ще ми помогне и вас да прасна

Цел номер 1 на БСП - дестабилизация на България и отново да се облекат с власт и да продължат некадърната си политика и наглите си грабежи...
цитирай
18. mikino - Толкова са много гафовете...
22.11.2011 17:22
Те всички не са престанали да гафят от 22 години!!! Кога ли ще свърши това...?
цитирай
19. asthfghl - 5.
22.11.2011 17:53
Защо го прави ли? Нима не беше същия този народ, който настояваше "Само силна ръка ще ни опра'и". Ето ти сега. Достойния наследник на Тато. Заслужихме си го, защото си го пожелахме. Каквото сам си направиш, никой друг не може да ти го направи.
цитирай
20. skalistmuj - "Винету" е една от на...
22.11.2011 18:02
анонимен написа:
tutankhamon661 написа:
"Винету" е една от най-любимите ми книги .... между другото.

Уважаеми сфинксе! Върви прочети още веднъж и още веднъж и още безброй пъти "Винету", като ти е една от любимите книги.Повторението е "майка" на "знанието", и остави по-умните от теб да разсъждават по проблемите на общественото "развитие"!Между другото,цялото време е твое.....Успех в заниманието....

Ха така, хубаво му го каза на скапаният сфинкс. Някой ден ще те черпя.
цитирай
21. ok3223 - SLAND-E, глупчо
22.11.2011 18:47
Да пишеш стихове
се иска ум, талант.
Които ти спестиха-
музите не те дариха
и остана дебютант.
Къде се ти навираш
с лъжи да парадираш
творецо симулант.
С лъжи с крачета къси
неистини да ръсиш...
цитирай
22. анонимен - Гейзерът Бойко
22.11.2011 19:53
Ето и едно от последните му изригвания:
"Бъдещето е в резервните части на човека и България може да направи своя пробив там"
Явно ще ставаме главен доставчик на такива резервни части. Така де, който не може да си плати данъците, таксите, глобите и т.н., за да хрантути политическата каста, държавните хайлази и мангустите, ще може все пак да бъде полезен на това 'общество' - а именно, чрез 'разглобяването' му на резервни части.....
цитирай
23. nicodima - А това със стволовите клетки?
22.11.2011 21:41
От стволови клетки - яйцеклетки! : ))))
цитирай
24. анонимен - bate boiko pitsh e-i dokray shte ni izciuca
22.11.2011 23:55
izviniavam se za tova tshe pisha na latinica,no oshte sqm novobranec. v natshaloto be partiata liubima,za da ne eskalira narodonedovolstvoto be izmiseno SDS,- "komunisti"-kradliv simeontsho-"komunisti"-bate boyko-"komunisti"(...)...dokato se stigne do edno pisvane na horata no shte e mnogo,mnogo kqsno i nepopravimo,zashtoto da manipulirash cial narod si e ciala nauka,a tova go moje samo komunista,koyto mnogo govori a nishto ne kazva!tqrpia kritika za latinicata!
цитирай
25. apostapostoloff - Само Стойне
23.11.2011 04:03
е безгрешен. Той направо е Бог! А другите?... Всите сме маскари, ама тази книга май съм я чел...
цитирай
26. анонимен - Боико
24.11.2011 22:30
saglasetese che zasega toi e nyjen ivarshi rabota.;[.
цитирай
Търсене

Спечели и ти от своя блог!