Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: stoineff
Категория: Спорт
Прочетен: 5395866
Постинги: 594
Коментари: 8145
Гласове: 13845
Постинг
26.11.2011 16:32 - Магарето и лъва
Автор: stoineff Категория: Забавление   
Прочетен: 5160 Коментари: 5 Гласове:
27

Последна промяна: 26.11.2011 16:35

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image 



Магерето отишло при лъва и му вика:

 - Абе, що ти трябва да си цар на животните? Що па да не съм аз?
 - Ми как що, я гледай ква хубава грива имам
 - Ми, то и аз имам хубава грива. Значи и аз може да съм цар?
 - Е, да ама аз имам и много голям хуй. Гледай къв е... ...
 - Ми и аз имам голям хуй - извадило го магарето

Премерили си хуйовете и се оказали точно до сантиметър еднакви. Тогава лъва казал:

 - Е, да, ама аз еба много яко и дълго
 - Ми и аз еба яко и дълго

Накрая лъва предложил:

 - Дай да се ебем един друг и който издържи по-дълго без да свърши, той ще е цар на животните.

  Съгласило се магарето, теглили чоп и се паднало на лъва да ебе пръв. Почнал той да шкури магарето, ебал, ебал и след 30 минути не издържал и свършил. Дошъл ред на магарето. Набил го до корен на лъва и почнал да го лющи. Минали 20 минути и лъва си казал: Абе тоя нещо много издържа, ще вземе да ме стигне. Я, да се сетя кво ми прави лъвицата като я еба. А, да, хапе ме закачливо по врата. Обърнал се и почнал да хапе магарето по врата. То пощуряло и почнало да му го набива още по здраво. Обаче минали 25 мин. и не свършва. Лъва пак се замислил за триковете на лъвицата и се сетил как му драска с нокти ташаците. Почнал да го прави и на магарето, а то зацвилило от кеф и го залашкало още по-жестоко. Станали 28 мин и лъва вече се притеснил сериозно. Пак се замислил и се сетил, че за да му направи най-голям кеф, лъвицата почвала да си върти гъза на осморки. Речено-сторено, започнал да се върти като луд на шиша, а магарето откачило и се изпразнило мощно на 29-тата минута, след което прошепнало в ухото на лъва:

  -Ти не си цар, бе. Ти си Бог.



Гласувай:
27



Следващ постинг
Предишен постинг

1. hristo27 - Важното е да уцелиш ваксата, нали?
26.11.2011 16:42
Важното е да уцелиш ваксата, нали?
цитирай
2. stoineff - hristo27
26.11.2011 16:47
Не го знаех тоя виц като го прочетох не се сдържах да го споделя. Напрово ме изкърти от смях :)
цитирай
3. cefulesteven - хахахахха
27.11.2011 11:49
хахахахха
цитирай
4. kritikar - Магарешка му работа
27.11.2011 13:32
:)))))))))))
цитирай
5. tutankhamon661 - stoineff
27.11.2011 14:00
Трябва да се внимава.
Не се знае кой ще те оп'не очаквано ..... или неочаквано.
цитирай
Търсене

Спечели и ти от своя блог!